Miksi ei nuorempi kiinnosta?

Jaromir79

Oon käyny muutamaan otteeseen tuolla nelikymppisten chatissä ja huomannu et nuoremmilla miehillä ei oo hirveesti kysyntää :D

Missä on ne hieman kypsemmät naiset jotka haluaa hyväkroppaisen ja komean nuorenmiehen leikkikalukseen vai onko niitä edes?

Hyvää kevättä kaikille... :)

57

5480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskiyonkehraaja

Muuten haluaisit leikkikaluksi?Seikkailuako vain etsit?Eivätkö kaikki etsikkään Rakkautta?
      Entä jos se vanhempi nainen rakastuisikin sinuun,
      jättäisitkö kuin nallin kalliolle?

• nainen,,,,

kun on kypsä nainen,,ei tarvii leikkikalua..se aika on ohi,mies sen pitää olla joka tietä mitä missä mennään..ja miten,,

• Tapsako

Mistä h...tistä sinä oot saanu "nuorempaan" päähäs et kaikki vanhemmat miehet on huonompi kroppaisia? Ja toisekseen kokemus ja ennenkaikkea taito on se joka vie voiton näissä pippaloissa, muista se.
      Harjoittele vaan vielä ikäistesi kanssa ja kun tuut n. nelikybäsex niin koita sit uudestaan.

• Animus

...ei sitä tässä iässä viitsi enää housuja laskea pelkän pikkupanon takia ;))

• Loistava.polku

Ei suunnilleen omien lasten ikäiset petikumppanit juuri sytytä.

• Nainen...+40

Niin...itse hyvän kropan...punaruskeat hiukset...ja pilkettä silmäkulmassa..ja vapaana eronneena naisena ...kiinnostaa huomattavasti enemmän elämänkokemusta..omaava mies...ja sellainen jonka kanssa pystyy keskustelemaan...kyllä...miehistä...on vaikka mihin..:-))..myöhemmälläkin iällä.......

• Naisellinen11

Ehkä me nelikymppiset ollaan jo liian vanhoja leikkimään. Leikkiähän sinä haluat, kuten sanoit. Se on kyllä mielenkiintoista, miten nuoremmat miehet ovat niin meidän kypsien naisten perään ;)
      Selitys olis kyllä jännä kuulla, että siis miksi?

• pete_j

Ja nuoret miehet ehkä odottavat paremman laatuista seikkailua? Ehkä nuoret naiset ovat olleet liian ujoja, liian vähän kokemusta. Vai voisiko olla, että nuoret naiset eivät halua seikkailijan kanssa olla? Ei minusta nelikymmpinen ole liian vanha leikkimään :) !

• jpntar
        pete_j kirjoitti:

Ja nuoret miehet ehkä odottavat paremman laatuista seikkailua? Ehkä nuoret naiset ovat olleet liian ujoja, liian vähän kokemusta. Vai voisiko olla, että nuoret naiset eivät halua seikkailijan kanssa olla? Ei minusta nelikymmpinen ole liian vanha leikkimään :) !

leikkiäkin, mutta viitsiikö enää...arvostaa jo muita asioita enemmän..kuten kokemus monessa! Eämähän on kuitenkin paljon muutakin kuin vain leikkimistä petissä!

• pete_j
        jpntar kirjoitti:

leikkiäkin, mutta viitsiikö enää...arvostaa jo muita asioita enemmän..kuten kokemus monessa! Eämähän on kuitenkin paljon muutakin kuin vain leikkimistä petissä!

Viitsiikö? ehkä kuitenkin jos mies on riittävän kiinnostava? On toki paljon muutakin. Ajattelen, että leikki kuitenkin kuuluu elämään. Ei asia niin paljon ole muuttunut iästä huolimatta! En minä ainakaan niin tiedosta että ikää tulee joka päivä lisää...Ja haluan "leikkiä" niin kun ennenkin.

• jpntar
        pete_j kirjoitti:

Viitsiikö? ehkä kuitenkin jos mies on riittävän kiinnostava? On toki paljon muutakin. Ajattelen, että leikki kuitenkin kuuluu elämään. Ei asia niin paljon ole muuttunut iästä huolimatta! En minä ainakaan niin tiedosta että ikää tulee joka päivä lisää...Ja haluan "leikkiä" niin kun ennenkin.

leikkiähän voi aina..iän mukana asioitten tärkeyjärjestys kuitenkin muuttuu. Ja siihen tulee mukaan paljon tärkeämpiäkin asioita..:)

• helen43

Kyllä..eihän se iästä oo kiinni..mikä kiinnostaa, mutta ihmisestä....itse tansseissa käyvänä...monta kertaa nuoremmat miehet lähestyneet..rohkeittenkin ehdotusten merkeissä...mutta kumminkin jotakin...vanhemmissa miehissä enemmän...ehkä elämän kokemusta....:-))................

• ja kiinnostaa

hei täällä!!! kun vain uskaltaa luottaa, mistä tunnistaa, ettei ole maksullinen? mitkä ovat taikasanat vai voiko kysyä suoraan? se se ainoa pelko on... jos uskoo, että pysyy vauhdissa mukana, hei mikä kaupunki?

• Jaromir79

Kaupunki on Lappeenranta...

• Nimetön

• kateeks käy
        Jaromir79 kirjoitti:

voi jumpura tätä Suomen maantiedettä... kun on aika pitkät välimatkat... onks sulla profiilia... sitten ymmärtää hiukkasen helpommin, kun väkiluku ei siellä ole ihan samaa luokkaa kuin

• tyyne
        Jaromir79 kirjoitti:

Survo poika se naru housuus ja mene hiekkalaatikolle leikkimään.Nämä on aikuisten juttuja nämä....

• Jaromir79
        kateeks käy kirjoitti:

voi jumpura tätä Suomen maantiedettä... kun on aika pitkät välimatkat... onks sulla profiilia... sitten ymmärtää hiukkasen helpommin, kun väkiluku ei siellä ole ihan samaa luokkaa kuin

Joo... on enemmänkii kuvia. Oon tehny hiusmallinhommia jonkuuverran et voin laittaa, mut laita tonne sähköpostiin sun osoite ni sovitaan joku aika ja käydään juttelemassa ensin jossain chatissa vaikkapa.

• lily

Kerro minulle heti alkuunsa mihin sinä tarvitset vanhempaa naista?Etkö uskalla kohdata ikäistäsi hyvä kroppaista naista?
      Vai onko sinulla jotain mätää omassa äiti suhteessasi,vieroittiko äitisi liian aikaisin tissiltä?
      Se on luonnotonta tuollainen,ei eläinten keskuudessakaan tälläistä tapahdu.
      Ainahan niitä löytyy sellaisia naisia kuten miehiäkin joille kelpaa ihan mikä vaan kunhan saavat tarpeensa tyydytettyä,mutta onko se sittenkään sen arvoista?
      Mene hyvä nuori mies etsimään itsellesi ikäisesi viehättävä nainen jonka kanssa voi tehdä muutakin kuin vain sekstailla.Perustaa vaikka perheen ja elää elämää pidemmällä tähtäyksellä kuin yhden panon kerrallaan.Hyvää kevättä sinullekin....

• jaromir79

Ensimmäiseen kysymykseesi saat vastauksen kun luet kysymyksen sieltä alusta ajatuksen kanssa.

Toinen kysymys, uskallan ja olen kohdannut hyvinkin monia.

Kolmas kysymys, Jaa-a vaikea sanoa... tuskin tissistä vieraannuttaminen liian aikaisin tällaista seksuaalista halua kuitenkaan saa aikaan.

Neljäs kysymys, onko se sen arvoista... heh, ihmisillä on erilainen arvomaailma ja mun arvomaailmassa ei se perheen perustaminen ja parisuhteessa eläminen oo se ykkösjuttu, sitäpaitsi sen kerkeän tehdä joskus hamassa tulevaisuudessakin. Tosin oon kyllä niin itsekeskeinen ihminen ja elän unelmiani enkä tarvii siihen vierelle jotain vakituista nyhvääjää, se ei tee mua onnelliseks. Keskustelut hyvien kavereiden kanssa, hyvä ruoka, urheilu, hyvä seksi ne on asioita jotka tekee... miksi mun pitäisi siis ryhtyä sellaiseen (parisuhteeseen) jossa en viihdy. Jos itse taas parisuhteessa viihdyt, niin se on hyvä sinulle, mutta ei sitä arvomaailmaa tarvitse muille kuitenkaan tuputtaa.

Mä ymmärrän että nää on vaikeita asioita jollekkin sulattaa, mut sillon jos jonkun muun elämäntyyli häiritsee, niin pitää mennä katsomaan peiliin ja kysyy siltä joka siel takasin katsoo, et olenkos minä täydellinen?

Sitäpaitsi mä en näe kahden ihmisen mielihalujen kohdatessa tässäkään asiassa mitään pahaa, ainoastaan hyvää... :)

Suvaitsevaisuutta hyvä rouva/herra, suvatsevaisuutta.

Its better to burn out than fade away... se mun elämää ohjaa, tällähetkellä :D

• oho
        jaromir79 kirjoitti:

Ensimmäiseen kysymykseesi saat vastauksen kun luet kysymyksen sieltä alusta ajatuksen kanssa.

Toinen kysymys, uskallan ja olen kohdannut hyvinkin monia.

Kolmas kysymys, Jaa-a vaikea sanoa... tuskin tissistä vieraannuttaminen liian aikaisin tällaista seksuaalista halua kuitenkaan saa aikaan.

Neljäs kysymys, onko se sen arvoista... heh, ihmisillä on erilainen arvomaailma ja mun arvomaailmassa ei se perheen perustaminen ja parisuhteessa eläminen oo se ykkösjuttu, sitäpaitsi sen kerkeän tehdä joskus hamassa tulevaisuudessakin. Tosin oon kyllä niin itsekeskeinen ihminen ja elän unelmiani enkä tarvii siihen vierelle jotain vakituista nyhvääjää, se ei tee mua onnelliseks. Keskustelut hyvien kavereiden kanssa, hyvä ruoka, urheilu, hyvä seksi ne on asioita jotka tekee... miksi mun pitäisi siis ryhtyä sellaiseen (parisuhteeseen) jossa en viihdy. Jos itse taas parisuhteessa viihdyt, niin se on hyvä sinulle, mutta ei sitä arvomaailmaa tarvitse muille kuitenkaan tuputtaa.

Mä ymmärrän että nää on vaikeita asioita jollekkin sulattaa, mut sillon jos jonkun muun elämäntyyli häiritsee, niin pitää mennä katsomaan peiliin ja kysyy siltä joka siel takasin katsoo, et olenkos minä täydellinen?

Sitäpaitsi mä en näe kahden ihmisen mielihalujen kohdatessa tässäkään asiassa mitään pahaa, ainoastaan hyvää... :)

Suvaitsevaisuutta hyvä rouva/herra, suvatsevaisuutta.

Its better to burn out than fade away... se mun elämää ohjaa, tällähetkellä :D

Asia onkin niin että sinä haluat vanhemman naisen leikkikaluksesi?! Näitä itseään täynnä olevia näköjään riittää. Moni kakku kaunis päältä ja jne. Montako kaatoa on jo tullut sillä niitähän taidat vaan keräillä. Kasva aikuiseksi myös mieleltäsi !!!

• hätyytellä

sä oot ilkee, kypsemmät naiset voi tarvita kulisseissa tyydytystä, kummallekin osapuolelle sopii, nuorelle miehelle ja naiselle, joten mitä sinä sitä; pysyy sitten nuori aikanaan paremmin parisuhteessaan, kun on saanut ja mennä, ja osaa sitten pitää omansa tyytyväisempänä, kun on hiukka oppia saanut

• nainenkin

halaun rakastella miehen kanssa en lapsen
      siinä on se juju

• tyllilintu

on monenlaisia, mutta minusta nuoren miehen kinuaminen itseään vanhempien naisten seksipartneriksi on yksi vastenmielisimpiä asioita.
      Puhun kokemuksesta, sillä noin viikko sitten ruokatunnilla ollessamme työtoverini kanssa tuossa läheisessä ruokapaikassa syömässä
      lounasseuraksemme pyrki nuori, arviolta 23 v mies.Itse olemme 40 täyttäneitä.
      Kaveri näytti siltä kuin viettäisi paljon aikaa punttisalilla ja solariumissa.
      Hän kysyi(kohteliaasti tosin) saako istua pöytäämme vapaana olevalle paikalle. Sallimme sen ilman muuta, sillä olihan lounasaika ja pöydät lähes kaikki varattuja.
      Kundi ei kuitenkaan ehtinyt istua kuin minuutin verran pöydässämme kun jo alkoi tehdä treffejä.
      Hän vihjaili melko suorasukaisesti, että olisi 'käytettävissä', jos rouvat tarvitsisivat seuraa joskun yksinäisinä iltoinaan.
      Työtoverini pikkuisen hermostui ja sanoi, ettemme kyllä ole niin epätoivoisia, että lapsemme ikäisten kanssa alkaisimme treffejä tekemään.
      Nuori mies pysyi täysin pokkana - joi oluensa ja kiitti kohteliaasti seurasta,sekä meni menojaan.
      Mahdollisesti johonkin toiseen lounasravintolaan onneaan kokeilemaan.
      Minulla oli koko loppupäivän yök - olo.
      Kumpa nämä tissistä ennen aikojaan vieroitetut edes katsoisivat vähän ketä yrittävät iskeä.
      Olemme työtoverini kanssa kumpikin asiallisen näköisiä, hyvin käyttäytyviä virkanaisia, emmekä todellakaan "sen" puutteessa.

• nuorta

on niin mukava olla kokeneen miehen käsissä, joka osaa jo lukea naista. Sinun ikäisesi tulisi hankkia nämä kokemukset normaaliin tahtiin ikäistesi kanssa.

• kunniaan

hopi-hopi kyllä nuorikin voi olla varsin taitava, älähän nyt vähättele, taitaa ne vanhat kateet miehet täällä melskata, tai naiset pelätä poikiensa puolesta

• Jei

Olenkin jo aloittanut aiheen vanhemmista naisista tuolla 30 puolella. Siellä asia otettiin erittäin hyvin vastaan ja kommentit olivat vähintään kiitollisia moisista sanoista.

Juttu lyhyenä; vanhempi nainen seksikäs, itsevarma, naisellinen, elämästä nauttiva ihminen, joka myös näyttää kaiken tämän ulospäin sellaisella tavalla, ettei silmä pysty millään välttämään sellasta upeaa ihmistä. Nuoremmat taas voivat olla päällisin puolin hyvännäköisiä, mutta siinä kaikki. Ei itsetuntoa, ei varmuutta, ei elämänkokemusta, ei mitään mikä hetkauttais.

Tämä, jopa pedofiiliaksi mainittu asia, onkin hiukan vinksallaan siinä mielessä, että miehellä onkin "oikeus" olla naista huomattavasti vanhempi. Verrataan pomoni ja sihteerin suhdetta, joilla eroa iässä on vähintään 15 vuotta. Muutenkin heidän asemiinsa nähden... sopimatonta sanoisinpa. Myöhemmällä iällä ehkä ero tasottuu?

Kerron asiani lyhyesti täälläkin... mielestäni nuoren miehen ja vanhemman naisen kanssaelämisessä ei ole mitään vikaa. Itse kullekin jää päätettäväksi, eletäänkö hetkessä vai pidemmällä tähtäimellä. Itse elän mielummin hetkessä (parin kolmen vuoden tähtäimellä), jolloin saan nauttia elämäni parhaimmista kokemuksista ja hetkistä. Jahka tulen näiden vanhempien naisten ikätasolle, voin ottaa sitten vakavemmin.... juuri nämä oikeat naiset =)

En näe mitään oman ikäluokan naisissa...valitettavasti.

PS. Eikä liity millään tavalla äitisuhteeni. Suhteemme oli täysin terve koko lapsuuteni ajan.

• tyllilintu

jos olet erittäin pahan näköinen.
        Sellainen joka ei saa ikäisiään.
        Miehen puutteessa oleville vanhemmille naisille kelpaa kyllä ruma miehen himpulakin - ei ole oikein valinnanvaraa, tai paremminkin varaa kronkeloida.

• Jei
        tyllilintu kirjoitti:

Miehen puutteessa oleville vanhemmille naisille kelpaa kyllä ruma miehen himpulakin - ei ole oikein valinnanvaraa, tai paremminkin varaa kronkeloida.

Minusta ei kovin aiheellista vetää ihmisten ulkonäköä tähän asiaan, kun kerran mielipiteitä vaihdellaan ja asiaan osallistujilla ei muista ole minkäänlaisia käsityksiä. Eikös?

• (.)Y(.)
        tyllilintu kirjoitti:

Kronkeloida voi, ikään katsomatta.. ;)))
        Niinkuin..
        Runkeloidakkin.. :DDD

• tyllilintu
        Jei kirjoitti:

Minusta ei kovin aiheellista vetää ihmisten ulkonäköä tähän asiaan, kun kerran mielipiteitä vaihdellaan ja asiaan osallistujilla ei muista ole minkäänlaisia käsityksiä. Eikös?

'ruma.' Päinvastoin : "se on rumaa, jos mies on koree."
        Tarkoitin vain hakea syytä nuoren miehen iäkkäämpiin naisiin kohdistuneeseen kiinnostukseen, sillä minusta se on kummallista, jos elähtänyt nainen menee kiinnostavuudessa nuoren naisen ohi.
        Seksistähän tässä on tainnut olla kysymys lähinnä, eikö?
        Olen itse täyttänyt 40, mutta vaikka miten mietin ja vertailen, niin 20 v tyttö on seksikkäämpi, vaikka itse olen kohtalaisen näköinen, tai en ainakaan ruma.(Makuasia tietenkin)
        Ajattelin sinun tapaustasi(jos olet keskustelun avaja)että saat helposti itseäsi vanhempia naisia, jos et ole kovin komea, sillä tytöthän nykyään,niinkuin kyllä miehetkin, panevat suuren painon ihmisen ulkonäölle.

• Jei
        tyllilintu kirjoitti:

'ruma.' Päinvastoin : "se on rumaa, jos mies on koree."
        Tarkoitin vain hakea syytä nuoren miehen iäkkäämpiin naisiin kohdistuneeseen kiinnostukseen, sillä minusta se on kummallista, jos elähtänyt nainen menee kiinnostavuudessa nuoren naisen ohi.
        Seksistähän tässä on tainnut olla kysymys lähinnä, eikö?
        Olen itse täyttänyt 40, mutta vaikka miten mietin ja vertailen, niin 20 v tyttö on seksikkäämpi, vaikka itse olen kohtalaisen näköinen, tai en ainakaan ruma.(Makuasia tietenkin)
        Ajattelin sinun tapaustasi(jos olet keskustelun avaja)että saat helposti itseäsi vanhempia naisia, jos et ole kovin komea, sillä tytöthän nykyään,niinkuin kyllä miehetkin, panevat suuren painon ihmisen ulkonäölle.

En ole keskustelun aloittaja, eikä kiinnostukseni missään nimessä rajoitu pelkästään seksiin.

Tehdäämpä selväksi yksi asia. Seksikkyys ei ole ulkonäössä. Eikä varsinkaan iässä. Se syntyy koko olemuksesta. Totta kai pystyn sanomaan pelkästään kuvasta, onko nuori nainen seksikäs vai ei. Mutta sellasessa tapauksessa seksikkyys rajoittuu ainoastaan ulkonäköön ja ei ole sitä seksikkyyttä mitä tarkoitan. Se minkä seksikkyyden otin esiin, pystyn monen muun "ominaisuuden" perusteella tulkitsemaan seksikkääksi naiseksi. Ja ulkonäkö on vain osa sitä kokonaisuutta.

En vaan ymmärrä tätä komeuden liittämistä (tai lähinnä sen puuttumista) siihen, kuinka helposti saan vanhemman naisen. Totta kai, jos komealla ilmestyksellä etsii ketä tahansa, mahdollisuudet ovat suuremmat. Mutta mikä estää edelleen valitsemasta omasta mielestä paremman vaihtoehdon? Tässä tapauksessa vanhemman naisen... Olen niin lopun kyllästynyt näihin ikäluokkani naisiin, josta ihan jokainen tuntuu olevan samanlainen. Heiltä ikäänkuin puuttuu se identiteetti joka vanhemmalla jo on...järjestään kaikilla. Tämän päivän muoti tuntuukin olevan se, että samastutaan tiettyyn porukkatyyliin ja eikä uskalleta elää vapaasti.

Ne muutamat harvat kerrat kun olen törmännyt ohimennen nuoreen naiseen, jolla tämä samastuminen on joko ohi tai ohitettu, se on joka kerta aiheuttanut puuttuvia sydämentykytyksiä =).

• sanoja

kiitos, sulla on oikeeta asennetta, sopivasti vanhempi nainen, jolla hyrrää niin että, haastetta saada kuivaksi, kypsä asenne

• tarpeen
        Jei kirjoitti:

En ole keskustelun aloittaja, eikä kiinnostukseni missään nimessä rajoitu pelkästään seksiin.

Tehdäämpä selväksi yksi asia. Seksikkyys ei ole ulkonäössä. Eikä varsinkaan iässä. Se syntyy koko olemuksesta. Totta kai pystyn sanomaan pelkästään kuvasta, onko nuori nainen seksikäs vai ei. Mutta sellasessa tapauksessa seksikkyys rajoittuu ainoastaan ulkonäköön ja ei ole sitä seksikkyyttä mitä tarkoitan. Se minkä seksikkyyden otin esiin, pystyn monen muun "ominaisuuden" perusteella tulkitsemaan seksikkääksi naiseksi. Ja ulkonäkö on vain osa sitä kokonaisuutta.

En vaan ymmärrä tätä komeuden liittämistä (tai lähinnä sen puuttumista) siihen, kuinka helposti saan vanhemman naisen. Totta kai, jos komealla ilmestyksellä etsii ketä tahansa, mahdollisuudet ovat suuremmat. Mutta mikä estää edelleen valitsemasta omasta mielestä paremman vaihtoehdon? Tässä tapauksessa vanhemman naisen... Olen niin lopun kyllästynyt näihin ikäluokkani naisiin, josta ihan jokainen tuntuu olevan samanlainen. Heiltä ikäänkuin puuttuu se identiteetti joka vanhemmalla jo on...järjestään kaikilla. Tämän päivän muoti tuntuukin olevan se, että samastutaan tiettyyn porukkatyyliin ja eikä uskalleta elää vapaasti.

Ne muutamat harvat kerrat kun olen törmännyt ohimennen nuoreen naiseen, jolla tämä samastuminen on joko ohi tai ohitettu, se on joka kerta aiheuttanut puuttuvia sydämentykytyksiä =).

musta et silti pystyisi varmaan edes kuvan perusteella sanomaan, oon varmaan aika kiltin näköinen nainen, mutta sit tosi hyvä mielestäni... et kehuttu vain sen suhteen, enkä usko, että tyhjästä, selkeesti estoton siinä mielessä, että pystyn luontevasti puhumaan asioista, etukäteen sopimaan, jota ei nyt sitten kuulemma kaikki

siinä onkin sitten pikkuongelma, jos näyttää siltä, ettei anna, mutta antaisi, siinä tapauksessa tää on hyvä keino tehdä asiat selkeemmiksi

• tyllilintu
        Jei kirjoitti:

Keskustelun avaaja vaan murehti sitä kun ei nuoruudestaan huolimatta kelpaa elähtäneempien naisten leikkikaluksi.
        Siitä kalujutustahan tässä nyt oli puhetta ja pohdintaa.

Sinä olet luultavasti aika tavalla ikäluokkasi miehistä myönteisellä tavalla poikkeava, jos haet seurustelukumppania muussakin, etkä vaan seksi mielessäsi.

Jotenkin vaan on vaikea uskoa, etteikö ikäluokkasi tytöistä löytyisi sinuakin miellyttävää - samaa henkistä kypsyysastetta kuin olet itsekin.
        Ellet nyt sitten ole aivan mahdottoman nuori - joku 16 v

Oli nyt kuinka tahansa, niin kiinnostaisi kyllä tietää, että noinko aiot elämäsi elää. Vanhempien naisten rattopoikana.

Oletko kenties sitten 10 - 15 vuoden kuluttua valmis aloittamaan seurustelusuhteen ja mahdollisesti avioitumaankin ikäisesi naisen kanssa kun nämä parhaat miehuutesi vuodet treenailet.

• Jei
        tyllilintu kirjoitti:

Keskustelun avaaja vaan murehti sitä kun ei nuoruudestaan huolimatta kelpaa elähtäneempien naisten leikkikaluksi.
        Siitä kalujutustahan tässä nyt oli puhetta ja pohdintaa.

Sinä olet luultavasti aika tavalla ikäluokkasi miehistä myönteisellä tavalla poikkeava, jos haet seurustelukumppania muussakin, etkä vaan seksi mielessäsi.

Jotenkin vaan on vaikea uskoa, etteikö ikäluokkasi tytöistä löytyisi sinuakin miellyttävää - samaa henkistä kypsyysastetta kuin olet itsekin.
        Ellet nyt sitten ole aivan mahdottoman nuori - joku 16 v

Oli nyt kuinka tahansa, niin kiinnostaisi kyllä tietää, että noinko aiot elämäsi elää. Vanhempien naisten rattopoikana.

Oletko kenties sitten 10 - 15 vuoden kuluttua valmis aloittamaan seurustelusuhteen ja mahdollisesti avioitumaankin ikäisesi naisen kanssa kun nämä parhaat miehuutesi vuodet treenailet.

Juu, no en ole varsinaisesti keskustelun avaajan linjoilla tuosta... leikkimisestä. Noi on ehkä asioita, josta joku voi haaveilla, mutta pidemmän päälle kannattamatonta. Jos tuntuu, että jonkun kanssa haluaiskin jatkaa pidemmälle, tulee vain satutetuksi kun kuulee olevansa vain vakavattomasti otettu nuori penska. Toisaalta, jollekin tuollanen ei haittaa, eikä menoa hetkauta.

Ehkä vaatimukseni olisivat kovat, mikäli joutuisin valitsemaan ikäisistäni joukosta... sopivan. Tai voisin siis olla aivan liian kriittinen. Totta kai, tuleehan hänkin olemaan jossain vaiheessa "vanhempi" nainen. Mielestäni vaan elämänkumppani ei välttämättä eikä yleensä löydy ensimmäisellä eikä toisella kerralla nuoremmistakaan. Ja näin ajatellen, miksen nauttisi vain elämästä täysin siemoin, enkä kuluttaisi aikaa etsien sitä lopullista kumppania. Kuten moni on tuolla muuallakin todennu; "kerran täällä vain eletään".

En tunne eläväni vanhempien naisten "rattopoikana". Miksi minä olisin se uhri tai miksi kaikki suhteessa (pidemmässä tai lyhyemmässä) olisi pois minulta? Ehkä tietäisin alunperinkin, ettei siitä mitään elämänkestävää suhdetta tulisi, mutta haluaisin joka tapauksessa tuottaa iloa (siis jollain muulla tavalla kuin keskustelun aloittaja; mikäli nuori kenenkään mielestä sellaseen pystyy), huolenpitoa, mielihyvää, tärkeäksi tuntemista ja ennenkaikkea olemaan hyvä ystävä ja toimimaan tukena niin pienempiin kuin suurempiinkin elämän ongelmiin. Koska silloin nauttisin minäkin siitä suhteesta. Mielestäni en heitä elämääni hukkaan nauttimalla siitä. Huom! en tietenkään suosi irtosuhteita enkä muutenkaan pettämistä.

Sitä en tiedä, milloin olen valmis avioitumaan minkä tahansa ikäisen kanssa. Olen aina ollut sitä mieltä, että kestävä suhde syntyy sattuman ja "pinnanraapaisun" kautta. Eikä hakemalla haettu, esim. ravintolasta muutaman jälkeen.

Treenailustasi tulee mieleen vain seksin teknillinen suoritus, mutta kuten olen kuullut moneen otteeseen, se ei aina riitä. Siis riippuu tietenkin siitä, onko seksi yhden illan jutun päätös vai suhteen keskellä suoritettu upea hetki. Mistä tietää muuten, että nelikymppinen mies on "treenattu"? Eihän kaikilla miehillä seksin määrä ole kuitenkaan vakio elämän aikana. Elämänkokemus tuo siihen varmasti lisänsä, mutta pelkästään naisen tunteva ja hänen tunteita huomioiva pystyy mielestäni huomattavasti parempiin tuloksiin =).

• Jei
        Jei kirjoitti:

Juu, no en ole varsinaisesti keskustelun avaajan linjoilla tuosta... leikkimisestä. Noi on ehkä asioita, josta joku voi haaveilla, mutta pidemmän päälle kannattamatonta. Jos tuntuu, että jonkun kanssa haluaiskin jatkaa pidemmälle, tulee vain satutetuksi kun kuulee olevansa vain vakavattomasti otettu nuori penska. Toisaalta, jollekin tuollanen ei haittaa, eikä menoa hetkauta.

Ehkä vaatimukseni olisivat kovat, mikäli joutuisin valitsemaan ikäisistäni joukosta... sopivan. Tai voisin siis olla aivan liian kriittinen. Totta kai, tuleehan hänkin olemaan jossain vaiheessa "vanhempi" nainen. Mielestäni vaan elämänkumppani ei välttämättä eikä yleensä löydy ensimmäisellä eikä toisella kerralla nuoremmistakaan. Ja näin ajatellen, miksen nauttisi vain elämästä täysin siemoin, enkä kuluttaisi aikaa etsien sitä lopullista kumppania. Kuten moni on tuolla muuallakin todennu; "kerran täällä vain eletään".

En tunne eläväni vanhempien naisten "rattopoikana". Miksi minä olisin se uhri tai miksi kaikki suhteessa (pidemmässä tai lyhyemmässä) olisi pois minulta? Ehkä tietäisin alunperinkin, ettei siitä mitään elämänkestävää suhdetta tulisi, mutta haluaisin joka tapauksessa tuottaa iloa (siis jollain muulla tavalla kuin keskustelun aloittaja; mikäli nuori kenenkään mielestä sellaseen pystyy), huolenpitoa, mielihyvää, tärkeäksi tuntemista ja ennenkaikkea olemaan hyvä ystävä ja toimimaan tukena niin pienempiin kuin suurempiinkin elämän ongelmiin. Koska silloin nauttisin minäkin siitä suhteesta. Mielestäni en heitä elämääni hukkaan nauttimalla siitä. Huom! en tietenkään suosi irtosuhteita enkä muutenkaan pettämistä.

Sitä en tiedä, milloin olen valmis avioitumaan minkä tahansa ikäisen kanssa. Olen aina ollut sitä mieltä, että kestävä suhde syntyy sattuman ja "pinnanraapaisun" kautta. Eikä hakemalla haettu, esim. ravintolasta muutaman jälkeen.

Treenailustasi tulee mieleen vain seksin teknillinen suoritus, mutta kuten olen kuullut moneen otteeseen, se ei aina riitä. Siis riippuu tietenkin siitä, onko seksi yhden illan jutun päätös vai suhteen keskellä suoritettu upea hetki. Mistä tietää muuten, että nelikymppinen mies on "treenattu"? Eihän kaikilla miehillä seksin määrä ole kuitenkaan vakio elämän aikana. Elämänkokemus tuo siihen varmasti lisänsä, mutta pelkästään naisen tunteva ja hänen tunteita huomioiva pystyy mielestäni huomattavasti parempiin tuloksiin =).

Katsohan keskustelua "sisäinen kasvu"...

• tyllilintu
        Jei kirjoitti:

Katsohan keskustelua "sisäinen kasvu"...

ja käyttäydyn nyt kyllä hyvin tunkeilevasti, mutta kiusaus on liian suuri ;D)

Voisitko kertoa oletko koskaan ollut rakastunut!

Toinen vähintään yhtä röyhkeän tunkeileva kysymys : Ovatko nämä 'kypsät' naiset yleensä eronneita, leskiä, vanhojapiikoja(ihanhyvä sana, tarkoittamatta pahaa), vai naimisisa olevia naisia ja kuinka kauvan suhteesi heihin kestää keskimäärin....illan...viikon, kuukauden, tai kaksi, vai joskus vuosikausia?

Katsoin ketjun "sisäinen kasvu" ja totesin, että sen olisi voinut otsikoida mieluumminkin :"henkinen kypsymättömyys."

Sorry , mies ikäiseni tuolla huhuilee, että joko lähdetään ravintolaan lounaalle.

Koen itseni onnekkaaksi kun satuin rakastumaan suunnilleen itseni ikäiseen mieheen...olemme henkisesti samalla aaltopituudella ja muutenhan..tiedäthän tämän ikäisissä on sitä jotakin sängyssäkin...hih!

• Jei kirjoitti:

Olet kyllä fiksun tuntuinen nuori mies. On ilo lukea tekstiäsi.

Olen tutustunut moneen alle kolmekymppiseen nuoreen mieheen, työpaikallani, poikani opiskelukavereita ym. Tosi hienoja nuoria ovat ja miellyttäviä käytökseltään ja huomioivat meitä vanhuksia. Tällaista aikuista naista ihastuttaa todella.

Taitaa olla niinkin että vaikka nelikymppinen mies olis kuinka paljon 'treenannut' naisten kanssa, hän ei välttämättä siltikään 'tunne' meitä naisia.

Tuo oli myös hyvä kysymys mistä tietää onko nelikymppinen mies 'treenattu'. Suhteet ja seksin määrä ei todellakaan ole vakio.

43-vuotis ystäväni meni muuten naimisiin viime syksynä 31-vuotiaan miehen kanssa. Ovat erittäin onnellisia.
        Entinen työkaverini on ollut yhdessä 18-vuotta 10-vuotta nuoremman miehen kanssa.
        Ja Cardiffin laulukilpailun voittaja tähtibaritoni Tommi Hakalakin (olisko nyt noin 33-vuotias) on naimisissa 15-vuotta vanhemman laulunopettajansa kanssa.
        Onhan noita esimerkkejä muitakin.

Mutta mikä on pysyvää nykyään, ollaan sitten samanikäisten tai eri-ikäisten kanssa, harvaan taitaa käydä.

• Jei
        tyllilintu kirjoitti:

ja käyttäydyn nyt kyllä hyvin tunkeilevasti, mutta kiusaus on liian suuri ;D)

Voisitko kertoa oletko koskaan ollut rakastunut!

Toinen vähintään yhtä röyhkeän tunkeileva kysymys : Ovatko nämä 'kypsät' naiset yleensä eronneita, leskiä, vanhojapiikoja(ihanhyvä sana, tarkoittamatta pahaa), vai naimisisa olevia naisia ja kuinka kauvan suhteesi heihin kestää keskimäärin....illan...viikon, kuukauden, tai kaksi, vai joskus vuosikausia?

Katsoin ketjun "sisäinen kasvu" ja totesin, että sen olisi voinut otsikoida mieluumminkin :"henkinen kypsymättömyys."

Sorry , mies ikäiseni tuolla huhuilee, että joko lähdetään ravintolaan lounaalle.

Koen itseni onnekkaaksi kun satuin rakastumaan suunnilleen itseni ikäiseen mieheen...olemme henkisesti samalla aaltopituudella ja muutenhan..tiedäthän tämän ikäisissä on sitä jotakin sängyssäkin...hih!

mutta uskon, että kysymyksesi tai aavistuksesi (mitä ymmärrän niiden perusteella) ei vastaa totuutta minun elämässä. Kuten sanoin, en suosi irtosuhteita sen varsinaisessa merkityksessä, eli viikon mittaista juttua tuskin voi vielä suhteeksi sanoa.

Olen ollut tasan kerran rakastunut elämäni aikana. Ja sillä tarkoitan todellista rakkauden tunnetta toista kohtaan. Tämä toisaalta rajoittuu...noh, vielä aikasempaan elämään. Olenkin ollut siitä lähtien hyvin varovainen valitsemaan sanani ja olemaan varma asioista, ennenkuin pystyn sanomaan itselleni rakastavani jotakuta. Mutta vuosia minulla on huomattavasti enemmän edessä kuin takana, joten josko tässä vielä ehtisi. Mielestäni sitä rakkauttakin voi olla useammassa eri laadussa, tarkoitan nyt lähinnä pitkään avioituneiden arkipäivärakkautta, joka voi kuulemma jonkun mielestä tuntua pelkältä ystävyydeltä. Ne mitä muut ovat minulla olleet, ovat ihastuksia, päähänpistoksia ja ehkä... hyviä ystäviä ainoastaan.

Mitä he ovat? Yleensä yksin eläviä (vaikka olisivatkin parisuhteissa), nykyiseen elämäntilanteeseen tyytymättömiä, kokeiluhaluisia tai muuten vain lisäpotkua elämään. Eikä kaikki nuo tarkoita sitä, että olisin jokin "korvike" tai helppo tapaus, jolla tyydytetään hetken mielijohde tai tuodaan jännitystä elämään. Eikä sattumaa varmasti ole se, että yleensä olemme varsin samanhenkisiä.

Mutta mainittakkoon, tapauksia ei ole läheskään niin montaa kuin luulet tai mitä joku on saattanut kirjoituksistani päätellä. Eihän tässä nyt vielä NIIN iäkkäitä olla =)

Ja tietenkin, allekirjoitan lopetuksesi =)

• Jei
        Mariet kirjoitti:

Olet kyllä fiksun tuntuinen nuori mies. On ilo lukea tekstiäsi.

Olen tutustunut moneen alle kolmekymppiseen nuoreen mieheen, työpaikallani, poikani opiskelukavereita ym. Tosi hienoja nuoria ovat ja miellyttäviä käytökseltään ja huomioivat meitä vanhuksia. Tällaista aikuista naista ihastuttaa todella.

Taitaa olla niinkin että vaikka nelikymppinen mies olis kuinka paljon 'treenannut' naisten kanssa, hän ei välttämättä siltikään 'tunne' meitä naisia.

Tuo oli myös hyvä kysymys mistä tietää onko nelikymppinen mies 'treenattu'. Suhteet ja seksin määrä ei todellakaan ole vakio.

43-vuotis ystäväni meni muuten naimisiin viime syksynä 31-vuotiaan miehen kanssa. Ovat erittäin onnellisia.
        Entinen työkaverini on ollut yhdessä 18-vuotta 10-vuotta nuoremman miehen kanssa.
        Ja Cardiffin laulukilpailun voittaja tähtibaritoni Tommi Hakalakin (olisko nyt noin 33-vuotias) on naimisissa 15-vuotta vanhemman laulunopettajansa kanssa.
        Onhan noita esimerkkejä muitakin.

Mutta mikä on pysyvää nykyään, ollaan sitten samanikäisten tai eri-ikäisten kanssa, harvaan taitaa käydä.

Tiedän tapaukset, jolloin tosiaan nainen onkin ollut yllättävän onnellinen muiden mielestä. Ne pessimistit! =) Kuten muistan lukeneeni jostain aiheesta täällä seuraavasti; "jollain tavalla tuntuu nuorempi mies sopivankin vanhemmalle naiselle". Ja uskon tähän hyvinkin. Toisaalta joillain menee sitten rajat eri paikoissa liittyen juuri sen nuoren miehen ikään. Mutta, kukaan ei voi kiistää sitä, että useimmat miehet veltostuvat istumaan sohvalle tai viettämään aikaa kapakassa samalla kun nainen kaipaisi huomiota ja yhdessäoloa puhumattakaan miehen tärkeistä sanoista naiselle. Joskus fiksu nuori voi tarjota nämä kaikki (ellei tosiaan satu olemaan enemmän kaveriporukassa viikonloppuisin yömyöhään viihtyvä). Fiksu sen takia, koska on jo ymmärtänyt naisen tarpeet ja ilon aiheuttajat. Mielestäni nämä eivät ole ollenkaan kaikille selkeät, vanhemmillekkaan miehille.

Pari viikkoa taaksepäin näin työpaikkani pihalla erittäin kauniin naisen asiakkaana (ja... "vanhempi" tietenkin). Hymyilin oikeasti sisälläni kun kuuntelin hänen keskustelua työkaverini kanssa. Hänen äänensä oli uskomattoman miellyttävä ja koko olemuksesta pystyi päättelemään, että tuo nainen kantaa itseänsä ylpeydellä ja nauttii naiseudestaan. Harmittelen edelleen, että en päässyt kertomaan kaikkea tuota hänelle, koska hän oli kadonnut yhtä äkkiä kuin saapuikin. Yleensä en olisi vaivautunut, mutta tällä kertaa se olisi ollut sen arvoista. Pelkästään sen kertominen...

Ja mainittakkoon edelliseen liittyen, erittäin kauniilla naisella tarkoitin kaikkea tuota mitä aikasemmin tässä aiheessa luettelin. Kasvot ovat pieni osa sitä, mistä puhun.

• tyllilintu
        Jei kirjoitti:

Tiedän tapaukset, jolloin tosiaan nainen onkin ollut yllättävän onnellinen muiden mielestä. Ne pessimistit! =) Kuten muistan lukeneeni jostain aiheesta täällä seuraavasti; "jollain tavalla tuntuu nuorempi mies sopivankin vanhemmalle naiselle". Ja uskon tähän hyvinkin. Toisaalta joillain menee sitten rajat eri paikoissa liittyen juuri sen nuoren miehen ikään. Mutta, kukaan ei voi kiistää sitä, että useimmat miehet veltostuvat istumaan sohvalle tai viettämään aikaa kapakassa samalla kun nainen kaipaisi huomiota ja yhdessäoloa puhumattakaan miehen tärkeistä sanoista naiselle. Joskus fiksu nuori voi tarjota nämä kaikki (ellei tosiaan satu olemaan enemmän kaveriporukassa viikonloppuisin yömyöhään viihtyvä). Fiksu sen takia, koska on jo ymmärtänyt naisen tarpeet ja ilon aiheuttajat. Mielestäni nämä eivät ole ollenkaan kaikille selkeät, vanhemmillekkaan miehille.

Pari viikkoa taaksepäin näin työpaikkani pihalla erittäin kauniin naisen asiakkaana (ja... "vanhempi" tietenkin). Hymyilin oikeasti sisälläni kun kuuntelin hänen keskustelua työkaverini kanssa. Hänen äänensä oli uskomattoman miellyttävä ja koko olemuksesta pystyi päättelemään, että tuo nainen kantaa itseänsä ylpeydellä ja nauttii naiseudestaan. Harmittelen edelleen, että en päässyt kertomaan kaikkea tuota hänelle, koska hän oli kadonnut yhtä äkkiä kuin saapuikin. Yleensä en olisi vaivautunut, mutta tällä kertaa se olisi ollut sen arvoista. Pelkästään sen kertominen...

Ja mainittakkoon edelliseen liittyen, erittäin kauniilla naisella tarkoitin kaikkea tuota mitä aikasemmin tässä aiheessa luettelin. Kasvot ovat pieni osa sitä, mistä puhun.

"nurkan taakse", sillä tahtoisin mielelläni kysyä sinulta vielä pari asiaa.
        Epähieno tunkeilevaisuuteni jatkuu, mutta vaikutat hyvin avoimelta ja jopa halukkaalta kertomaan kuinka koet suhteesi vanhempiin naisiin.
        Tuossa edellä kirjoittaneen Marietin kanssa olen eri mieltä.
        Suonet anteeksi, mutta päinvastoin kuin hän sanoi, että on ilo lukea tekstiäsi, niin minä tulen pikemminkin surullisesksi :(

Tottahan kohteliaat nuoret miehet, niinkuin ihmiset yleensäkin ovat ilon aihe, mutta kohteliaisuus ja huomaavaisuus ovat eri asia kuin kohteliaisuuden varjolla seksiseuraa vonkaaminen äitinsä ikäiseltä naiselta.

Vieläkin kysyisin sinulta, että ovatko mahdolliset poikakaverisi samanlaisia kuin sinä - näissä naismieltymyksissään?
        Onko sinulla yleensä poikakavereita?
        Pelkäänpä, että tapasi ja taipumuksesi tuntien olet kaveriporukoissa naurunalainen "mummojen nussija."

Kuule, jos minulla olisi ikäisesi poika 16 - 20, surisin hänen puolestaan, sekä häpeäisinkin ja miettisin moneen kertaan mikä meillä äiti/poikasuhteessa on mahdollisesti mennyt vikaan, kun tälläinen oidipaali-ilmiö on saanut aseman poikani elämässä.

Mieti tilannettasi vakavasti ja hakeudu ammattiauttajan juttusille.
        Uskon, että vielä löydät nuorelle ihmiselle kuuluvan ilon ja tyytyväisyyden rakkaussuhteessa ikäryhmäsi kuuluvan tytön kanssa!

• Jei
        tyllilintu kirjoitti:

"nurkan taakse", sillä tahtoisin mielelläni kysyä sinulta vielä pari asiaa.
        Epähieno tunkeilevaisuuteni jatkuu, mutta vaikutat hyvin avoimelta ja jopa halukkaalta kertomaan kuinka koet suhteesi vanhempiin naisiin.
        Tuossa edellä kirjoittaneen Marietin kanssa olen eri mieltä.
        Suonet anteeksi, mutta päinvastoin kuin hän sanoi, että on ilo lukea tekstiäsi, niin minä tulen pikemminkin surullisesksi :(

Tottahan kohteliaat nuoret miehet, niinkuin ihmiset yleensäkin ovat ilon aihe, mutta kohteliaisuus ja huomaavaisuus ovat eri asia kuin kohteliaisuuden varjolla seksiseuraa vonkaaminen äitinsä ikäiseltä naiselta.

Vieläkin kysyisin sinulta, että ovatko mahdolliset poikakaverisi samanlaisia kuin sinä - näissä naismieltymyksissään?
        Onko sinulla yleensä poikakavereita?
        Pelkäänpä, että tapasi ja taipumuksesi tuntien olet kaveriporukoissa naurunalainen "mummojen nussija."

Kuule, jos minulla olisi ikäisesi poika 16 - 20, surisin hänen puolestaan, sekä häpeäisinkin ja miettisin moneen kertaan mikä meillä äiti/poikasuhteessa on mahdollisesti mennyt vikaan, kun tälläinen oidipaali-ilmiö on saanut aseman poikani elämässä.

Mieti tilannettasi vakavasti ja hakeudu ammattiauttajan juttusille.
        Uskon, että vielä löydät nuorelle ihmiselle kuuluvan ilon ja tyytyväisyyden rakkaussuhteessa ikäryhmäsi kuuluvan tytön kanssa!

Nyt yllättikin, olen yllättäen se vikamielinen, äitiä kaipaava nuorukainen mummon nussija.

Jätän mielellään vastaamatta kysymyksiisi.

Mainitsen vain, etten kuulu luulemasi ikäryhmään.

• tyllilintu
        Jei kirjoitti:

Nyt yllättikin, olen yllättäen se vikamielinen, äitiä kaipaava nuorukainen mummon nussija.

Jätän mielellään vastaamatta kysymyksiisi.

Mainitsen vain, etten kuulu luulemasi ikäryhmään.

Enhän minä tiedä oletko 'vikamielinen'(ehkä tarkoitit mielenvikaista)mummojen ...hm....ihailja:
        Olisit nyt vaan vastannut
        esittämiini kysymyksiin, eiväthän ne niin vaikeita olleet?!
        Kysyinhän vain, että ovatko kaveriporukkasi samaa vanhempiin naisiin innostunutta jengiä?

Vieläkin kysyisin, että luuletko kertovasi mahdolliselle tulevalle vaimollesi 'menneisyydestäsi?'
        Tarkoitan, että sanot hänelle, että kyllä aina 'kolahti' kun näin kauempaakin kypsän naisen, jossa oli 'lupaavaa'tyylikkyyttä ja elämänkokemusta jo kauempaakin havaittavisa.

Ihan totta, minä en keljuile sinulle, sillä luulen että olen keskustellut joskus chatissa kanssasi ja sinä olet oikein söde....oikean ikäiselle tytölle.

• ihmettelijä
        tyllilintu kirjoitti:

Enhän minä tiedä oletko 'vikamielinen'(ehkä tarkoitit mielenvikaista)mummojen ...hm....ihailja:
        Kysyinhän vain, että ovatko kaveriporukkasi samaa vanhempiin naisiin innostunutta jengiä?

Vieläkin kysyisin, että luuletko kertovasi mahdolliselle tulevalle vaimollesi 'menneisyydestäsi?'
        Tarkoitan, että sanot hänelle, että kyllä aina 'kolahti' kun näin kauempaakin kypsän naisen, jossa oli 'lupaavaa'tyylikkyyttä ja elämänkokemusta jo kauempaakin havaittavisa.

Ihan totta, minä en keljuile sinulle, sillä luulen että olen keskustellut joskus chatissa kanssasi ja sinä olet oikein söde....oikean ikäiselle tytölle.

Hei, onkohan sulla kaikki kotona?
        Lueppa kirjotuksiasi ja kato peiliin.

• Jei
        tyllilintu kirjoitti:

siis keskustelleet...

Noh, kaveriporukkani ovat ihan "normaaleja" (mikäli taas on niin epänormaalia olla erilainen kuin muut). Niin, ja kavereita on sen verran kuin tarvin, ettei siitäkään päästä vetämään johtopäätöksiä vikaisuuteeni.

Tarviiko kaikkea miettiä näin etukäteen? Kerron tulevalle vaimolle mitä kerron, mutten ainakaan, että jokainen vastaantuleva kolahti. Koska ei asia kuitenkaan näin ollut.

• tyllilintu
        ihmettelijä kirjoitti:

Hei, onkohan sulla kaikki kotona?
        Lueppa kirjotuksiasi ja kato peiliin.

enemmänkin dialogin tapainen, joten sinun 'kuvioihin ' tulosi ei ollut lievästi ilmaisten toivottavaa.

Voi tyttö parka, ei ne nuoret miehet sinusta välitä...usko pois!
        Tämä keskustelukumppaninikin sanoi pitävänsä tasokkaista naisista.
        Minähän taas olen analyytikko.

• ihmettelijä
        Jei kirjoitti:

siis keskustelleet...

Noh, kaveriporukkani ovat ihan "normaaleja" (mikäli taas on niin epänormaalia olla erilainen kuin muut). Niin, ja kavereita on sen verran kuin tarvin, ettei siitäkään päästä vetämään johtopäätöksiä vikaisuuteeni.

Tarviiko kaikkea miettiä näin etukäteen? Kerron tulevalle vaimolle mitä kerron, mutten ainakaan, että jokainen vastaantuleva kolahti. Koska ei asia kuitenkaan näin ollut.

Ei täällä tarvii kaikenlaisiin kysymyksiin vastata.
        Ihan reilusti voit kieltäytyä vastaamasta.

• ihmettelijä
        tyllilintu kirjoitti:

enemmänkin dialogin tapainen, joten sinun 'kuvioihin ' tulosi ei ollut lievästi ilmaisten toivottavaa.

Voi tyttö parka, ei ne nuoret miehet sinusta välitä...usko pois!
        Tämä keskustelukumppaninikin sanoi pitävänsä tasokkaista naisista.
        Minähän taas olen analyytikko.

Kyllä nelikymppinenkin mies pitää tasokkaista naisista. Mieti sitä tykönäsi ja kato vähän mitä tekstiä tuotat, esim. tuontapaista kuin *mummon nussija* ja *hakeudu hoitoon* jne...

• Jei
        ihmettelijä kirjoitti:

Ei täällä tarvii kaikenlaisiin kysymyksiin vastata.
        Ihan reilusti voit kieltäytyä vastaamasta.

Ei tarvikkaan vastailla. Toisaalta, kerroin ihan puhtaasti mitä mieltä olen.

Äitini on 62 vuotias, joten mielestänsä nelikymppinenkin on hänelle varmaan vielä nuori, enkä täten voida sanoa seurustelevani äitini ikäisen kanssa. Totta tosiaan, voishan neljänkympin puolessa välissä olevan kuvitella olevani äitini ikäinen, mutta silloin on kyseessä suhteellisen nuori raskaus.

Miksi mies on se, jossa vika on tällasissa ääritapauksissa? Mikäli mies olisi sanotaan 20 vuotta naistansa vanhempi, epäillään hänessä olevan jotain ikäänsä hyväksymättömyyttä tai muuta vastaavaa. Yllättäen naisessa ei olekkaan mitään vikaa. Eihän hän hae isähahmoa siitä suhteesta, eihän? Oidipus-ilmiötä ei muuten toiseen naiseen voida soveltaa. Vain äitiinsä kohdistuva...hmm, mielenkiinto saadakseen pitää äitinsä poissa isältä. Ja siitä tässä tuskin on kyse.

Aina riittää niitä, jotka ovat toista mieltä...

• tyllilintu
        Jei kirjoitti:

Ei tarvikkaan vastailla. Toisaalta, kerroin ihan puhtaasti mitä mieltä olen.

Äitini on 62 vuotias, joten mielestänsä nelikymppinenkin on hänelle varmaan vielä nuori, enkä täten voida sanoa seurustelevani äitini ikäisen kanssa. Totta tosiaan, voishan neljänkympin puolessa välissä olevan kuvitella olevani äitini ikäinen, mutta silloin on kyseessä suhteellisen nuori raskaus.

Miksi mies on se, jossa vika on tällasissa ääritapauksissa? Mikäli mies olisi sanotaan 20 vuotta naistansa vanhempi, epäillään hänessä olevan jotain ikäänsä hyväksymättömyyttä tai muuta vastaavaa. Yllättäen naisessa ei olekkaan mitään vikaa. Eihän hän hae isähahmoa siitä suhteesta, eihän? Oidipus-ilmiötä ei muuten toiseen naiseen voida soveltaa. Vain äitiinsä kohdistuva...hmm, mielenkiinto saadakseen pitää äitinsä poissa isältä. Ja siitä tässä tuskin on kyse.

Aina riittää niitä, jotka ovat toista mieltä...

Jos et itse pysty näkemään suhtautumisessai mitään vikaa, niin turha siitä on sinulle kenenkään puhua.
        Anna vaan palaa!
        Jokainen elää elämäänsä parhaakseen katsomallaan tavalla.
        Sanoin vain oman mielipiteeni ja sehän on se, etä suorastaan inhoan seksiseuraa tyrkyttäviä nuoria miehiä.
        Henkistä keskenkasvuisuutta osoittaa kun täytyy alemmuudentunteensa vallassa 'tyytyä' vain siihen mitä saa.
        Miehellä täytyy olla itsetuntoa hakeutua nuorten, viehättävien tyttöjen seuraan, eikä vongata vanhempia naisia, vieläpä naimisissa olevia.

• lilli vm65

kuinka negatiivista palautetta sinä saat. Ylempänä on aloitettu keskustelu, jossa kannustetaan miestä seurustelemaan itseään vanhemman kanssa. Keskustelussa myös muut joilla on ikäeroa jopa 20 vuotta kertovat hyvästä suhteestaan.

Olisikohan kyse, että käytit väärää sanaa "leikkikalu". ? Minulle eräs nuorempi mies sanoi kerran "olen aina pitänyt vanhemmista naisista" Olin silloin 35 vuotias ja tämä tyyppi 29-vuotias. Loukkannuin, mutta myöhemmin tajusin, että alanhan minä olla vanha...

Hyvää kevättä sinullekin...

• vanha kai

no muakin järkytti kun muutamaa vuotta nuorempi mies sanoo pitävänsä 'kypsistä' naisista

• tuffe

jo muutama täällä on vastannut, monella on sinun ikäisiä lapsia, se varmaan osaksi selittää miksei nuorilla miehillä ole kysyntää.

Toiseksi tulee minulle mieleen että haluat jonkinnäköisen seksioppaan, ja itse ainakin olen lopen kyllästynyt toisten ohjaamiseen ja kouluttamiseen.

Kolmanneksi, naiset ei ehkä ole valmiita elämään sellaista kaksoiselämää, mitä suhde nuoremman miehen kanssa tietäisi. Se kun tuskin ulkomaailman silmissä ole aivan täysin hyväksyttävää, varsinkaan jos se on selvä seksisuhde. Ja sen ulkomaailman kanssakin on elettävä, muuten olet aivan yksin.

Lopuksi, mieltymyksensä kullakin, ehkä suurin osa 40:stä naisista ovat mieltyneet oman ikäisiin miehiin.

Hyvää kevättä kuitenkin sinullekin, ja metsästysonnea ;)

• ole!

jokaiselle naiselle kelpaisi jaksava nuori mies, mut ku tilanne ei ole se, kun lapset on pieniä elämän on raakaa, omaan vain on tyytyminen ja uskollisia ollaan ja kuvitellaan, että suuri rakastajahan se, mut eihän se niin ole, miesten jaksokyky laskee jne. tai niitä ei enää kiinnosta rupsahtanut vaimo

• Kirsikka

Oon itse vähä yli nelkyt. Eikä kiinnosta nuoret leikkikalut. Kyllä 40 miehet ovat parhaita heillä on naistuntemusta jo senverran, että ovat hienostuneita ja fiksuja osaavat rakastaa aidosti.
      Nainen kaipaa miehen arvostusta ja kunnioitusta en usko että sinulla on kovin paljon vientiä. miksi et etsi kaltaistasi seuraa kai niitäkin on jotka haluavat leikkiä kanssasi. Mikä iheme sinua kypsemmissä naisissa kiinnostaa etsitkö hetken seikkailua vai äitiä.

• riehaantuu

etsimään muualta
        ja pettää... ootko noin sinisilmäinen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      20
      4355
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      3194
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3097
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      44
      2397
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      81
      1216
    6. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1079
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      56
      1054
    8. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      368
      1019
    9. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      222
      1004
    10. Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen

Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e
      Maailman menoa
      138
      880
    Aihe