Älkää ostako pentua kennel keep fire:stä

Anonyymi-ap

Teen oman aloituksen koskien tuota kenneliä vaikka kerroin tämän jo toisessa keskustelussa.
Cockerin pentu oli TODELLA arka ja tärisi vain nurkassa eikä halunnut ottaa minkäänlaista katse kontaktia. Pentu myös haisi pissalle ja karvat oli pissassa. Myös kasvattajan kodissa haisi niin kamala pissa että ei pystynyt hengittämään. Pentu suorastaan lässähti syliin kun kasvattaja sen antoi ja tuli sellainen olo että pentu "sanoo auta mua". Ja kaiken tämän päälle kasvattaja kohteli pentua todella kova kouraisesti ja hakkasi aikuista koiraa joka siihen tuli. Millaisia kokemuksia teillä on tuosta kennelistä?

6

1091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä nainen on vain häpeä! Olen itse kasvattaja, työ on erittäin vaikeaa, käymme ulos 4 viikkoa, pennut pissaavat ja kakkaavat siellä 8 viikkoon asti ja seurustelevat jne. ja hänellä on 2-3 pentuetta! ja missä on aika kaikkia vastaan.. halua vaan raha ja työtä eivät tehty(((

    • Anonyymi

      Itselläni on Amerikan cockerspanieli juuri tuosta kennelistä. Mulla on vähän erilainen kokemus. Koirat olivat reippaita ja kilttejä. Oma koirani oli pentuna rohkea ja hyvin hoidettu. Nyt voin sanoa,kun koira on kolme vuotias,että luonne on mitä mahtavin ja koira on ihanteellinen perhekoira. Kiltti,tottelevainen,hassu,älykäs ja erittäin kärsivällinen lasten kanssa. Kasvattajan kanssa olin aluksi tekemisissä jonkin verran ja hän oli hyvin avulias. Olihan koiria siellä kennelissä aika paljon ja pissa haisi yhtenä kertana.Mutta kyllä se pissa voi helposti alkaa haista,jos joku siellä lirauttelee lattialle. En tässä nyt sano että kokemuksesi ei ole totta,varmasti asia voi olla noin.Mutta itse voisin aivan hyvin ottaa kyseiseltä kasvattajalta vielä koiran,koska nykyinen jenkkini on mitä mahtavin niin luonteeltaan kuin ulkonäöltäänkin.

    • Anonyymi

      Yhteys rotujärjestöön tai kennelliittoon.

    • Anonyymi

      Minulla myös kyseisestä kennelistä King Charles spanieli pentu. Pentu nyt 11kuukautta.
      Oppi sisäsiistiiksi noin viiden kuukauden iässä.
      Fiksu, leikkisä, helposti oppii ja ymmärtää asioita. Hyvin sosiaalinen, haluaa tutustua toisiin koiriin ja ihmisiin
      Ja se virtsan haju, jos on useita koiria ja pelletit kuivikkeena niin jo yhden pissin jälkeen tulee virtsanhajua.
      Hakissani koiraani kaikki pennut oli reippaita ja heillä oli puhtaat pelletit.
      Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa ja jos ei koirakiintiö olisi täynnä voisin hakea sieltä toisenkin koiran.🐶🐶🐶

    • Anonyymi

      Jos hakkasi aikuista koiraa, olisi oikea paikka ollut soittaa poliisille. Aivan väärin palstalla huudella. Itse en hetkeäkään katsoisi tumput suorina kenenkään pahoinpitelyä. (Enkä ole niin toiminutkaan. Jo 3 kertaa tänä vuonna olen keskeyttänyt sivullisten tappelun, yksin. Ennen ei katutappeluita ollut lähiön ostarilla, nyt on.)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe