Paavalin saaman uuden henkioppaan nimi?

Anonyymi-ap

King James -käännöksen mukaan

"The messenger of Sathan" -niminen henkiolento=demoni

2. Kor. 12:7

Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi.

King James
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uusi vakituinen asukas.

      Room. 7:17

      "Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan SYNTI, jok minussa ASUU."

      • Anonyymi

        Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu. (33/38)

        Now then it is no more I that do it, but sin that dwelleth in me. (King James)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu. (33/38)

        Now then it is no more I that do it, but sin that dwelleth in me. (King James)

        Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu palstan aiheesta, helluntailaisuus, ja tuoda tilalle luterilaisuuden pakanalliset opit ja saatanan synagoogan valheet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu palstan aiheesta, helluntailaisuus, ja tuoda tilalle luterilaisuuden pakanalliset opit ja saatanan synagoogan valheet.

        Raamatun jae palstalla saa hellarihenkiset raivon valtaan?

        Hellareilla ei taida olla puhtaat jauhot pussissa?


    • Anonyymi

      Meidän on hiottava sanomaamme, mutta meillä on myös oltava hyvä sanansaattaja, joka meiltä on todella viime vuosina puuttunut.
      We must refine the message, but we must also provide a good messenger, and indeed this is something we have been lacking in recent years.

    • Anonyymi

      Vauvakastetut eivät hyväsy Apostolien tekojen ja Paavalin kirjeiden opetuksia.
      He eivät ole kristittyjä! Sen todistaa myös jumalattomien vauvakaste!

    • Anonyymi

      Paavalihan sanoo tuossa että hänellä on valtavat ilmestykset. Mutta ei kai vain hän tarkoita jotain hurmahenkisyyttä niillä. Ei kai vai hän ole tosiaan valtavasti langennut hurmahenkiin ja saanut siitä sen paljon mikä pitää saada.

      Hyvä onkin että meitä on varoitettu hurmahengistä ja molotuksesta. Eikä turhaan ole varoitettu jos ne ovat koituneet Paavalin kohtaloksi.

      • Anonyymi

        Jumalaton vauvakastettu ole hiljaa.
        Jos teidän oppinne olisi oikea, niin Suomi ei olisi Sodoma!


    • Anonyymi

      KIrottu eksyttävä aloitus. Paholaisen toimistosta.

    • Eipä jää aloittaja ilman palkkaa , mitä tahalllisesti tekee ja tulee herjanneeksi samalla kun Paavalia pilkkaa niin pilkkaa myös Jeesusta joka tiedot antoi Paavalille.

      • Anonyymi

        Paavali ei koskaan edes kuullut Jeesuksen ääntä eikä nähnyt Jeesusta.

        Paavali ei ollut niiden oikeiden 11 apostolin joukossa, jotka Jeesus lähetti kastamaan kaikki syntiset ihmiset eli kaikki kansat omiksi opetuslapsiksi sisälle Jumalan valtakuntaan.

        Paavalin oma todistus on, mutta miksi ei ole niitä kahta vaadittavaa muuta todistajaa?

        Ap. t. 22:9

        Ne, jotka olivat kanssani, näkivät valon mutta eivät kuulleet sen ääntä, joka minulle puhui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali ei koskaan edes kuullut Jeesuksen ääntä eikä nähnyt Jeesusta.

        Paavali ei ollut niiden oikeiden 11 apostolin joukossa, jotka Jeesus lähetti kastamaan kaikki syntiset ihmiset eli kaikki kansat omiksi opetuslapsiksi sisälle Jumalan valtakuntaan.

        Paavalin oma todistus on, mutta miksi ei ole niitä kahta vaadittavaa muuta todistajaa?

        Ap. t. 22:9

        Ne, jotka olivat kanssani, näkivät valon mutta eivät kuulleet sen ääntä, joka minulle puhui.

        Kyllä kaikki 11 oikeata apostolia oli kaikkien kansojen apostoleita sekä Juutalaisten että Pakanoiden apostoleita, koska Jeesus käski heitä kastamaan kaikki kansat Jeesuksen omiksi. Myös pakanakansat kuului alkuperäiseen kastekäskyyn kastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali ei koskaan edes kuullut Jeesuksen ääntä eikä nähnyt Jeesusta.

        Paavali ei ollut niiden oikeiden 11 apostolin joukossa, jotka Jeesus lähetti kastamaan kaikki syntiset ihmiset eli kaikki kansat omiksi opetuslapsiksi sisälle Jumalan valtakuntaan.

        Paavalin oma todistus on, mutta miksi ei ole niitä kahta vaadittavaa muuta todistajaa?

        Ap. t. 22:9

        Ne, jotka olivat kanssani, näkivät valon mutta eivät kuulleet sen ääntä, joka minulle puhui.

        näkivät "valon" ???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paavali ei koskaan edes kuullut Jeesuksen ääntä eikä nähnyt Jeesusta.

        Paavali ei ollut niiden oikeiden 11 apostolin joukossa, jotka Jeesus lähetti kastamaan kaikki syntiset ihmiset eli kaikki kansat omiksi opetuslapsiksi sisälle Jumalan valtakuntaan.

        Paavalin oma todistus on, mutta miksi ei ole niitä kahta vaadittavaa muuta todistajaa?

        Ap. t. 22:9

        Ne, jotka olivat kanssani, näkivät valon mutta eivät kuulleet sen ääntä, joka minulle puhui.

        Siksi ehkä et ymmärrä kun et ymmärrä mitään uskovaisena olosta eli Jumalan Hengen toiminnasta.
        Kirjoituksesi paljastaa asian täysin.


    • Anonyymi

      Kyllä siellä Raamatussa lukee, että Paavali sai Saatanan demonihengen ja alkoi valehtelemaan eikä pitänyt sitä edes pahana syntinä ja alkoi puhumaan Korintossa sekavilla hurmoskielillä omien sanoensa mukaan (glossolaliaa), mikä suomeksi tarkoittaa merkityksetöntä molotusta eli siansaksaa. Samaa molotusta tarkoittavaa sanaa hän käyttää myös puhumastaan "enkelin kielestä" ja "salaisesta rukkouskielestä", sekin on sitä samaa "glossolaliaa", sekin on Paavalin omien sanojen mukaan sitä samaa hurmoskieltä eli "glossolaliaa".

      Ota nyt siitä sitten selvä, mitä siinä on puhuttu?

      1. Kor. 14:9

      Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

      • Anonyymi

        1. Kor. 14:19

        Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Kor. 14:19

        Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

        Tuo kyllä osoitta sen ettei Paavalilla ollut molotuksenkarkoitusoppia.

        Molotustakin sai olla kunhan vain sanoi sekaan muutaman selkeän sanan.


      • Anonyymi

        Vauvakastetut lahkolaiset rienaajat ovat saaneet saatanan enkelin. Muu ei selitä valheiden, saastan, parhamin, sodomian jatkuvaa kirjoittelua.
        Tälläistä ei terveet ihmiset voi tehdä!


      • Sinä valehteleva käärme.Sinussa ei ole muuta kuin valhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kyllä osoitta sen ettei Paavalilla ollut molotuksenkarkoitusoppia.

        Molotustakin sai olla kunhan vain sanoi sekaan muutaman selkeän sanan.

        Paavalissa vaikutti sama hurmoshenki ja siksi hän hyväksyi Korintossa esiintyvän hurmosmolotuksen, koska se oli siellä yleinen tapa jo paljon ennen kuin Paavali sinne meni.
        Delfoin maakunnassa, mihin Korinton kaupunki kuulu, hurmosmolotus eli "enkelien kielillä" puhuminen oli yleistä paljon ennen Kristinuskon sinne viemistä.
        Missään muissa seurakunnissa ei Korinton kaltaista hurmoskielistä molotusta edes esiintynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalissa vaikutti sama hurmoshenki ja siksi hän hyväksyi Korintossa esiintyvän hurmosmolotuksen, koska se oli siellä yleinen tapa jo paljon ennen kuin Paavali sinne meni.
        Delfoin maakunnassa, mihin Korinton kaupunki kuulu, hurmosmolotus eli "enkelien kielillä" puhuminen oli yleistä paljon ennen Kristinuskon sinne viemistä.
        Missään muissa seurakunnissa ei Korinton kaltaista hurmoskielistä molotusta edes esiintynyt.

        1. Kor. 14:19

        Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

        Paavali yritti lopulta vieroittaa seurakuntalaisia siitä pakanallisesta hurmoskielillä molottamisesta.

        1. Kor. 14:9

        Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vauvakastetut lahkolaiset rienaajat ovat saaneet saatanan enkelin. Muu ei selitä valheiden, saastan, parhamin, sodomian jatkuvaa kirjoittelua.
        Tälläistä ei terveet ihmiset voi tehdä!

        Uudestikastettu pedo puhuu koko ajan vauvoista ja parhamista
        Muut helluntailaisetkin häpeäät tuota pedoa.
        Ei ole terve tapaus tämä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kirottu aloitus ja kirottu se käsi joka saastaisia valheita kirjoittaa!

    • Anonyymi

      Tämän aloituksen kirjoittajaa sitovat demoniset voimat.
      Antikristilliset valheen - ja herjauksen henget!

      Herra on sellaisista jo lausunut tuomion.

    • Anonyymi

      Ei Jumala ilman syytä lähetä ihmiseen saatanan enkeliä seuralaiseksi koko lopun elämän ajaksi.

      Paavali ulkoistaa ja viittaa asuvaisella "synnillä" saamaansa kämppäkaveriinsa.

      Room. 7:17 "Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu."

      • Anonyymi

        2. Kor. 12:7 Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.

        Pistin=Saatanan enkeli.

        Enkelit ovat henkiolentoja, osaavat ja puhuvat tarvittaessa "enkelien kielillä" keskenään.


    • Anonyymi

      Jos Paavali hyväksyi molotuksen niin kyllä silloin mekin.

      Tai jos emme niin silloin olemme todella äärikristittyjä. Paavali ei sentään hyväksynyt homostelua, ei naispappeutta eikä paljon muutakaan syntiä, mutta kun molotuksen hyväksyi niin emme voi mennä aivan niin ääriuskontoon että emme hyväksy sitä minkä Paavali hyväksyy.

      Tai voimme tietenkin, mutta se ei ole oikein nykysuuntauksen mukaista. Ei ainakaan luterilaisessa kirkossa.

    • Anonyymi

      Opettele nyt hyvä ihminen kirjoittamaan englannin kieltä. Ei sellaista nimeä ole olemassakaan kuin Sathan!

    • Anonyymi

      Niin kyllä luterilaisen kirkon on pakko hyväksyä molotus.

      Jos se hyväksyy kaiken muunkin. Joku Räsänen empyilee vastaan, mutta ei hänkään sentään molotusta tuomitse. Niin hullu hän ei sentään ole.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7261
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      78
      4314
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      56
      2640
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2136
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1679
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1657
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      342
      1410
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1232
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1077
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe