Tiedän yhden miehen noin vähän yli 50 v. On jäänyt asumaan kotitaloonsa vanhempiensa kuoltua. Tämä talo jos sitä nyt taloksi voi sanoa on paremminkin mökkirähjä. Siinä on sähköt ja vesiliittymå. Ei mitään mukavuuksia. Ei edes ulkohuussia , ei suihkuhuonetta ei edes ulkosaunaa. Mökki on painunut ja seinät ja katto on vinossa ja katto varmaankin n vuotaa. Huovat on osin irti. Tosi epäterveellinen asunto . En tiedä mihin tekee tarpeensa ja missä peseytyy. Ei päästä ketään sisälle Mies käy aina satunnaisesti töissä kun työkkäri niin määrää. Mies on raitis. Eikö sossun kuuluisi puuttua asiaan. Kunnasta löytyisi hänelle kunnon asunto. Jos teen sossuun ilmoituksen niin käyvätkö tarkistamassa tilanteen ???
Erakko elämää??
10
558
Vastaukset
- Anonyymi
Harmi etteivät kaikki ole yhtä varakkaita kuin sinä
- Anonyymi
Ei ole kyse varakkuudesta. Taitaa tulla suuret sähkölaskut siihen röttelö taloon. Siinä ei ole muuta lämmitystä kuin sähkö. Tai no on tulisijat , mutta niitä ei voi lämmittää. Eivät toimi. Hyvää minä vain tarkoitan. Halvemmaksi hänen tulisi asua jossain pienessä vuokra- asunnossa, kun lämmittää tuollaista harakanpesää. Olisi lämmin vuokra-asunto ja se suihku jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse varakkuudesta. Taitaa tulla suuret sähkölaskut siihen röttelö taloon. Siinä ei ole muuta lämmitystä kuin sähkö. Tai no on tulisijat , mutta niitä ei voi lämmittää. Eivät toimi. Hyvää minä vain tarkoitan. Halvemmaksi hänen tulisi asua jossain pienessä vuokra- asunnossa, kun lämmittää tuollaista harakanpesää. Olisi lämmin vuokra-asunto ja se suihku jne
Entäpä jos hän haluaa asua omassa kodissaan, olisiko sellainen vaihtoehto suotavaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä jos hän haluaa asua omassa kodissaan, olisiko sellainen vaihtoehto suotavaa ?
Pidä tunkkis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä kotonaan sua, jos ei halua olla yhteiskunnalle taakaksi.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17727051M
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri asia on sitten jos jää jonkun vanhan äidin riesaksi loppuiäksi sellaista ei voi kuin HALVEKSIA syvästi
- Anonyymi
Eletäänkö siellä laadukasta turnuelämää.
- Anonyymi
Sitäkö se mies haluaisi, tuskin.
- Anonyymi
Mihinkäs se peräkammarin poika nyt kotoaan lähtisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755