Liika on liikaa itsepäisyydessä ja voimakastahtoisuudessa ja ilkeilyssä = brooke logan

Anonyymi-ap

Sanoin isälle että jos ridge vielä valitseekin pian brooken niin lopetan kaunareiden katsomisen koska käsikirjoitus menisi silloin niin typeräksi ja menisi maku ohjelmasta. Brookea oon aina kehunut ja pitänyt hyvänä tyyppinä vaikka onkin pettänyt aika usein joskin viime vuosina ei ole ollut pettämisiä niin tiheään kuin nuoruusvuosina. Brooken pahimmat piirteet nousee välillä esiin ja kaikkein pahinta oli se kun puuttui ridgen pojan asioihin tekemällä ilmoitus lastenhuoltajille. Kun ridge sai tietää tästä niin ehkä siinä kävi heti niin että ridgellä kuoli tunteet brookea kohtaan. Se on mahdollista. Ridge jos palaa yhteen vielä Brooken kanssa, niin hänen täytyy olla silloin tosi tyhmä ja ilkeä koska näkisin sen etenkin todella ilkeänä "peliliikkeenä" jos niin kävisi. Olen katsonut kaunareita 31 yhden vuoden ajan ja olen iältäni 40 vuotias eli melkein koko ikäni oon vahdannut sitä ohojelmaa joten voi olla että nyt on oikea aika lopettaa sen katsominen mutta teen sen silloin jos ridge aikoo vvielä muuttaa mielensä menemällä taas brooken luo.

3

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sen lastensuojelun ilmoituksen teki Thomas, joka sai poikansalelun kautta muutettua äänensä Brooken ääneen. Sehän itse Thomas sanoi eilen ja tänään yksin isoisän kodissa jaksossa.

    • Anonyymi

      Mutta taas käsikirjoittajat huijasi katsojia! Brooke ei soittanutkaan vaan Thomas äänenmuuntimella. Itsekin aloin inhota Brookea kun luulin, että se oli soittanut ja niin viattomasti valehteli muka Ridgelle.

      Ja Ridge ei tietenkään voinut kertoa miksi halusi erota, että homma olisi selvinnyt.

      Brooke on kyllä muuten aika ällö hahmo. Ja Ridge, mitä noin naiset näkee siinä pullamössöpojassa. Bill on paljon kiehtovampi hahmo!

      Onko aikuisille lapsille tosiaan eronneiden vanhempien yhteen palaaminen niin tärkeää kuin Steffylle?

      • Anonyymi

        omia lempparihahmojani on brooke(harmoninen hahamo parhaimmillaan joka luo turvaa , rakkautta, empatiaa ja rauhaa kanssaihimisten kaa!) , ridge(pullamössöihmiset on minusta usein minulle kaikkein mieluisimpia koska olemalla pullamössö tylsyyden perikuva niin se myös ussein tarkottaa sitä että pyssyy erossa isoimmista ongelmista ja ilkeilyistä sillä tylsyys usein on juuri sitä kiltteyttä ja lempeyttä, ei toki aina mee niin) ja muita lempparihahmoja on juuri muut pullamössöluonteet kuten hope logan, donna logan ja katie logan sekä eric forrester(tää vanaha herra on todellinen herrasmies ja en väitä että täydellinen koska ei ole olemassa täydellistä ihimistä ku kaikki tekkee viriheitä elämässä se on 100% varma asia! ja toki iliman bill (dollari bill!) hahmoa sarja ois palijo tylsempi eli hän tuo oman höysteen siihe vaikka onkin hahmona tosi itserakas ja vähemmän mukava.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe