Hupaisa luettavia kun joka gallupissa aina kautta aikojen ykkösinä ollut kokoomus ja persut- nuo gallup-yhtiöiden omistajat on kokoomuslaisia?
Onko ketään joka uskoo median kokoomuksen tekemiin vaali-galluppeihin?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
kokoomus = korruptio korruptio = kokoomus-
ja persut on kokoomuksen apupuolue.- Anonyymi
Kokoomuksella hyvä kun itse väsää kallupit niin pärjää hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa samat kokoomus-firmat myös olla mukana ääntenlaskennassa tietokone-ohjelmineen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa samat kokoomus-firmat myös olla mukana ääntenlaskennassa tietokone-ohjelmineen?
kesksutelu estettiin- kommunisti-kokoomus estää?
----- meller ja mammonaruhtinaat:
yli tunnin video:
''''' - HUOM: - älä avaa linkkiä jos ei ole rajaton netti tai puhe-aika. - '''''
https://www.youtube.com/watch?v=JAjbC9XSYzQ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkee, että vaalit lähestyvät. Alkaa näitä parjauskamppanjoita ilmestyä. On melko halpahintaista vaalityöstä tällainen.
Kilpailkaa rehdisti, ei mollaamalla toisia puolueita, vaan kehumalla omaansa mahdollisimman paljin ja tehokkaasti.
Se olisi rehdimpää vaalityötä, kuin toisten puolueitten mollaaminen.
Joku tässä pelkää, että Kokoomuksella menee liian hyvin, jiten pitänee nyt parjauskamppanja aloittaa.
Se satelee vain Kokoomuksen laariin, koska tuossa huomataan tuon epärehdin kilpailun valtti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkee, että vaalit lähestyvät. Alkaa näitä parjauskamppanjoita ilmestyä. On melko halpahintaista vaalityöstä tällainen.
Kilpailkaa rehdisti, ei mollaamalla toisia puolueita, vaan kehumalla omaansa mahdollisimman paljin ja tehokkaasti.
Se olisi rehdimpää vaalityötä, kuin toisten puolueitten mollaaminen.
Joku tässä pelkää, että Kokoomuksella menee liian hyvin, jiten pitänee nyt parjauskamppanja aloittaa.
Se satelee vain Kokoomuksen laariin, koska tuossa huomataan tuon epärehdin kilpailun valtti.sekään ei kovin reilua - vaan normaalia porvari-mafiarikollisuutta että tääkin alotus estettiin-
teillähän on natsigorillanne istumassa s24-valvomossakin varmistamassa CIA-NATO-EU-jne-aivopesu?
- Anonyymi
No kuuleppa igoryok, mitä se sulle kuuluu mitä Suomessa tehdään ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493242Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1081020Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah421012Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40981