Vetytalous on viimeisin EUn utopia joka maksaa liian paljon kansalle. Kalliit ja valtavasti tuetut tuulimyllyt pilaavat kaiken mitä olemme säästäneet. Vedystä tulee suurempi ongelma kuin ydinpommeista koska sen käsittely vaarallista.Koko ajatus perustuu äärimmäiseen tietämättömyyteen ja lapselliseen uskoon eli siihen samaan mitä EU levittää ympärilleen niistä lähteistä jotka toimivat vastuuttomasti verovaroilla velkaa tehden.
EUn vetytalous tuhoaa rahamme
16
165
Vastaukset
- Anonyymi
Mäkin asun kerrostalossa!! Mulla kaasulla liedet ja uunit!! Valo on öljylampuista ja ratio on veivattava,, Mitään vetyä entartte !!
- Anonyymi
Minä ista hjyvä kaasu venäjäjältä. putin myy hjyvä kaasu osteta lisää putinilta.
minä tykkää venäjä menemmä ku tuulimyly. hjyvä kasu.
- Anonyymi
Vetyputket kiva kohde terroristeille ja kiristäjille? Paukahtelee..
- Anonyymi
Idootin höpinää.
Kukin EU-maa määrää itse energian tuotannostaan.- Anonyymi
Poika rauhoitupas siellä yhteiskunnan maksamassa yksiössäsi nyt
- Anonyymi
Kapteeni katsoi horisinttihin, eikä vetytaloutta näkynyt edes tutkassaankaan.
- Anonyymi
Kukin maamäärää itse energia tuotannostaan ???
Kun eu ajaa yteis työssä usa ja uk kanssa
Koko Euroopan talouden vararikkoo se on
Jäsenvaltioiden itse määräämistä ??
1 minuutti Itämeren kaasuputkien tuhosta
Uk pääministeri tiedoittaa usa hallitukselle:
Nyt se on tehty!
Ja eu usa vasallj on hiljaa kuin kusi sukassa?
Ja nyt nato ja eu ovat alle kirjoittaneet
Yhteistyösopimuksia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukin maamäärää itse energia tuotannostaan ???
Kun eu ajaa yteis työssä usa ja uk kanssa
Koko Euroopan talouden vararikkoo se on
Jäsenvaltioiden itse määräämistä ??
1 minuutti Itämeren kaasuputkien tuhosta
Uk pääministeri tiedoittaa usa hallitukselle:
Nyt se on tehty!
Ja eu usa vasallj on hiljaa kuin kusi sukassa?
Ja nyt nato ja eu ovat alle kirjoittaneet
Yhteistyösopimuksia?Eikö Putin opeta parempaa suomea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Putin opeta parempaa suomea?
Eikö Bidenin edustaja Bedofiili Bidenisti (BB)
osaa lukea suomen kielistä tekstiä ?...................
- Anonyymi
Urzulan vety invaasio rasittaa Suomen taloutta rajusti?🐫
- Anonyymi
Ei enää koska Suomella ei ole mitään taloutta.Nyt yritetään vetytaloutta mutta läskiksi menee sekin.
- Anonyymi
Putin sano jotta "ähläsmäsmolo" ! Halla-aho on samaa mieltä jotta ei fossiilisista polttoaineista saa luopua sillä Neuvo ... anteeksi maailmantalous on rakennettu fossiilisien polttoaineiden käytölle ja Neuvost ... anteeksi Venäjä on siksi meille persuille tärkeä kauppakumppani.
- Anonyymi
Eiköhän se ole tämä PATTERIAUTO VOUHOTUS, joka tuhoaa monen maan kansalaisten talouden. On ihan "luonnollista", että suuret autonvalmistajamaat kuten Ranska ja Saksa, ovat erittäin huolissaan ilmastosta. Sen pystyy laskemaan suoraan ja yksinkertaisesti.
Suomeen tarvitaan n. 2 000 000 patteriautoa n. 30 000€/kpl = 60 000 000 000€ eli todella huolissaan ovat. Normaalia vauhtiahan Suomeen myytiin alle 100 000 autoa vuodessa eli uusiutumiseen olisi mennyt yli 20vuotta. Nyt haluttaisiin että patteriautot olisivat alla 2035, eli puolet nopeammin. Eikö ilmastohuoli olekin aiheellinen? Varsinkin kun ottaa vielä huomioon sen, kuinka pienestä päästöstä on kyse (alle 10% ja sen osittaiseen poistamiseen tarvitaan 60miljardia!!! Onko järkeä???
Käy siis kansalaisaloite.fi ja allekirjoita vetoomus vihreän siirtymän siirtämiseksi muiden EU maiden aikatauluun.- Anonyymi
Eu palatsin talous suunnjttelun
tärkein componentti on:
EU ssa siaatkin lentävät !
Erityisesti eu emakot ! - Anonyymi
Hidas toteutus pelastaa hallituksen mutta uusia kai vielä tulee.Pelolla odotamme uuden laskukyvyttömän syntyä. Vain sota voi pelastaa hallituksen kasvot.Kansalle jää vastuu kuten viimeksikin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303441Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81484Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131453Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241235Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34873Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht241861- 60859
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.122818Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97798