Jumalasta ja jumalista ei ole yhtään todistetta

Anonyymi-ap

Kristityt todistavat uskostaan, mutta henkilökohtainen kokemus ja aistiharhat eivät ole todisteita Jumalasta ja Jeesuksesta.

Jos Jumala ja Jeesus olisivat todellisia, niin miksi eivät anna kuulua itsestään ja näyttäydy ihan tavallisille ihmisille?

Kukaan Jeesuksen mukamas nähnyt ei osaa kertoa kunnolla edes sitä, minkä näköinen hän on: millaiset vaatteet, millaiset hiukset, parta ja kasvon piirteet, oliko pitkä tai lyhyt, lihava vai laiha, ja miltä hänen äänensä kuulosti?

Niinpä niin: mielikuvitusolennosta on vähän paha mennä sanomaan, millainen se on. Jokainen on kuullut vain oman päänsä ajatuksia ja jotkut vieläpä omalla murteellaan ja äänellään, kun todellista Jeesusta tai edes enkeliä ei ole näkynyt.

Ja miksi enkeleillä on mukamas siivet? Eivät kai ne siipiä lentämiseen tarvitse? No, pronssikautiset vuohipaimenet eivät tajunneet sitä, että edes siivet eivät kantaisi läskiperse-enkeliä, joten turha niille on siipiä sepittää.

Onhan siellä sellaisiakin enkeleitä, joilla ei siipiä ole. Liekö arvossa alempia, kun eivät lentele ympäriinsä? Joutuvat kävelemään ja matkustamaan ns. apostolin kyydillä. Syövät ja juovat niin kuin ihmiset - harrastavat jopa seksiä tai voivat sitä harrastaa, jos vain tahtovat! Taitavat kuitenkin olla niin saatanan rumia, että naiset eivät avaa sulojensa lähdettä sellaisille. Siksi raiskaavat, jos tahtovat panna.

On ne kristityt sitten pimeää sakkia. Pedofiileja ja vajaaälyisiä kaikki. Ei ainuttakaan selväjärkistä ja mieleltään tervettä uskista löydy tästä maailmasta. Kärsivät harhoistaan ja pitävät niitä todellisina. Pitäisi kai passittaa pakkohoitoon?

Eikö sinua nolota olla kristitty, jos sellainen olet? Työpaikalla ja opiskelupaikassa kiusaisin sinut kuoliaaksi, jos kertoisit minulle uskostasi. Typeriä hihuja on helppo kiusata. Osoittaa vaan sen, miten mielisairasta on pitää totena satuolentoja. Aku Ankkakin on todellisempi kuin sinun jumalasi - niih!

Miten nyt suu pannaan? Alkoiko alahuuli väpättään ja pääseekö itku? Älähän nyt, tämä on vasta alkusoittoa sille, kun pääsen haukkumaan sinua työpaikallani ja pitämään pilkkana! Kyllä me muut sitten nauramme sinulle makeasti, kun lyön sinut lyttyyn ja joudut itku kurkussa lähtemään pois, sillä meidän työpaikalle eivät hihut ole tervetulleita, saatana!

Häpeä sinä vitun hihu paska! Jos tulet kaupungilla vastaan, niin vedän sinua turpiin. Turha tulla itkemään sitä, että niin teen, kun toivotat sairaassa mielessäsi kaikki normaalit ja tervejärkiset työkaverisi helvetin syviin syövereihin kärventymään tulessa. Tajuatko, miten sairas tuo sinun uskosi on? Älä siis tule nillittämään minulle, kun saatan sinut julkisen häpeän kohteeksi työpaikalla. Kaikki muut ovat puolellani, mutta kuka kehtaisi sinua piruparkaa puolustaa?

Savustan sinut ulos työpaikaltani. Minulla on siihen perustuslaillinen oikeus, mutta sinun uskollesi ei löydy mitään oikeutettua perustetta. Olet vain niin saatanan sairas mieleltäsi ja pelkuriraukka, että et uskalla edes uskoasi työpaikalla näyttää. Turpiin tuollaista tulee vetää ja heittää hevon helvettiin, jotta työpaikan ilmapiiri puhdistuu. Näin me teemme, minä ja kaverini. Odotapa vain huomista päivää, kun saat selkääsi henkisesti ja lopulta myös fyysisesti. Kadulla tulee turpiin, mutta sitä ennen saat potkut, ellet tajua itse ottaa lopputiliä.

t. ateisti työkaverisi

54

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskovaiset eivät tarvitse todisteita, uskominen riittää
      Onko usko ilman tieteen todistuksia mielisairaus vai mielipide siitä päättävät lääkärit
      Varma Tieto

      • Anonyymi

        On olemassa sosiaalisesti hyväksyttyä harhaisuutta ja uskonnot ovat hyvin pitkälle yksi tällainen harhaisuuden muoto. Aasiassa (esim Intiassa) horoskoopit ja astrologiset ennusteet ovat samanlainen "normaalin" harhaisuuden muoto.


    • Anonyymi

      Uskovaisille riittää todisteeksi Jumalasta ateistien korvien välissä oleva ruskea materiaali, jota myös paskaksi sanotaan.

      • Anonyymi

        Jumala on se vaan semmoista kakkaa,
        ettei siihen kovin paljon uskotakkaa.
        Kyl typerä taikausko siitä lakkaa,
        kun aivoista vähenee sontasakkaa.


    • Anonyymi

      "todisteita . . .

      "Missä olit sinä silloin, kun minä maan perustin ? Ilmoita se, jos ymmärryksesi riittää.
      Kuka on määrännyt sen mitat - tottapa sen tiedät - tai kuka on vetänyt mittanuoran sen ylitse ?
      Mihin upotettiin sen perustukset, tahi kuka laski sen kulmakiven,
      kun aamutähdet kaikki iloitsivat,
      ja kaikki Jumalan pojat riemuitsivat ?

      "Ja kuka sulki ovilla meren, kun se puhkesi ja kohdusta lähti,
      kun minä panin sille pilven vaatteeksi ja synkeyden kapaloksi,
      kun minä rakensin sille rajani, asetin sille teljet ja ovet ja sanoin:
      "Tähän asti saat tulla, mutta edemmäksi et;
      tässä täytyy sinun ylväiden aaltojesi asettua ."
      Job: 38: 4- 11

      • Anonyymi

        Niinpä niin, todisteeksi saamme vain raamatun satuja, ei mitään muuta. Jotenkin tyhjäksi jää uskovan säkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin, todisteeksi saamme vain raamatun satuja, ei mitään muuta. Jotenkin tyhjäksi jää uskovan säkki.

        no, vastaa sitten tuohon, Job: 38: 4 >


      • Anonyymi kirjoitti:

        no, vastaa sitten tuohon, Job: 38: 4 >

        Job 38 Jumalan puhe paljastaa täysin selvästi, että maailmankuva oli lujien peruspilareiden päälle asetettu liikkumaton litteä maa. Jumalan puheessa hän muuraa litteän maan peruskiviä, jotka olivat kuin pöydän jalat pitämässä litteän pöytälevyn paikallaan. Tuossa Jumalan puheessa tähdet olivat eläviä olentoja, Jumalan poikia. Miten vittu elottomat tähdet karkeloivat ja huutavat ääneen iloaan?

        Tuon kirjoittaja paljastuu muinaiseksi vuohipaimeneksi, jonka tietotaso vastaa nykyajan alle 10 -vuotiaan lapsen tai kehitysvammaisen tietotasoa. Nykyaikana näihin uskovat ovat itsekin kehitysvammaisen tasolla. Hieman terveemmät selittävät, että tämä on vertauskuvallista, mutta eivät tajua omaa kognitiivista vääristymää, jonka mukaan eivät suhtaudu Raamattuun objektiivisesti vaan selittelevät jokaisen ristiriidan tukemaan omaa uskomustaan. Jos Jumalan tilalla olisi Saunatonttu, jokainen tuomitsisi sen välittömästi muinaissuomalaisten sepitelmäksi.

        Uskovaiset väittävät, että Raamatun tulkinta edellyttää Pyhää Henkeä. Minä väitän, että tulkinnassa tarvittava Pyhä Henki on Mortonin demoni.

        Morton's demon stands at the gateway of a person's senses and lets in facts that agree with that person's beliefs while deflecting those that do not. This demon is used to explain the phenomenon of confirmation bias

        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Demon_(thought_experiment)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin, todisteeksi saamme vain raamatun satuja, ei mitään muuta. Jotenkin tyhjäksi jää uskovan säkki.

        Onko siitä suurtakin haittaa elämässäsi ? Hanki elämä, keskity muihin asioihin ei sitä ateismia tarvitse koko ajan maailmalle julistaa eikä nettiin kirjoitella.
        Varma_Tieto


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko siitä suurtakin haittaa elämässäsi ? Hanki elämä, keskity muihin asioihin ei sitä ateismia tarvitse koko ajan maailmalle julistaa eikä nettiin kirjoitella.
        Varma_Tieto

        Vittuako uliset siinä vammainen idiootti. Tuo oli vastaus uskovaisen julistamiseen. Miksi vittu et puutu niihin samalla tavalla?


      • Anonyymi

        Laitauskovaiselta voi kysyä, että missä sinä olit kun Raamatun tarinoita kirjoitettiin ja mitä tiedät niiden kirjoitusprosessista? Tietääkö hän ketkä kuuluivat siihen raatiin joka päätti, että Jobin kirja kanonisoidaan yhdeksi Tanakin kirjoista? Ja tietääkö hän edes mitkä muut kirjat olivat siihen tyrkyllä mutta joita ei hyväksytty mukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siitä suurtakin haittaa elämässäsi ? Hanki elämä, keskity muihin asioihin ei sitä ateismia tarvitse koko ajan maailmalle julistaa eikä nettiin kirjoitella.
        Varma_Tieto

        Miksi ei ateismista saisi puhua? Julistavathan uskovatkin joka paikassa, kirkoissa ja muualla ja suoltavat raamatunlauseita kuin robotit( kun muutakaan ei ole) ja tuntevat marttyyriutta joka hetki ja eri mieltä oleminen on jo kuulemma uskovan vainoamista. Aika nyyhkysakkia.


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Vittuako uliset siinä vammainen idiootti. Tuo oli vastaus uskovaisen julistamiseen. Miksi vittu et puutu niihin samalla tavalla?

        Uskovaisen julistus ei häiritse minua, olen kasvanut ateistisessa kodissa enkä kuullut uskovaisten julistusta, sehän häiritsee vain lahkossa (kuten sinä) kasvanutta. Kokemasi vääryydet haluat nyt kostaa mutta se ei vain onnistu. Kukaan ei luovu uskostaan kirjoituksiesi vuoksi, päinvastoin usko vahvistuu. Teet vain itsesi naurunalaiseksi, uskovainen uskoo vain entistä vahvemmin kirjoitat mitä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei ateismista saisi puhua? Julistavathan uskovatkin joka paikassa, kirkoissa ja muualla ja suoltavat raamatunlauseita kuin robotit( kun muutakaan ei ole) ja tuntevat marttyyriutta joka hetki ja eri mieltä oleminen on jo kuulemma uskovan vainoamista. Aika nyyhkysakkia.

        Turhalta puhuminen tuntuu ei uskovainen luovu uskostaan näiden kirjoituksien vuoksi kuten ateistikaan ei luovu ateismista. Kehoitan suuntautumaan terveellisiin harrastuksiin kuten viini, laulu ja naiset.
        Varma_Tieto


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaisen julistus ei häiritse minua, olen kasvanut ateistisessa kodissa enkä kuullut uskovaisten julistusta, sehän häiritsee vain lahkossa (kuten sinä) kasvanutta. Kokemasi vääryydet haluat nyt kostaa mutta se ei vain onnistu. Kukaan ei luovu uskostaan kirjoituksiesi vuoksi, päinvastoin usko vahvistuu. Teet vain itsesi naurunalaiseksi, uskovainen uskoo vain entistä vahvemmin kirjoitat mitä tahansa.

        ”Uskovaisen julistus ei häiritse minua…”

        Mutta täsmälleen samanlainen ateistin julistus häiritsee vaikka olet toisen polven atristi 🤣

        ”…olen kasvanut ateistisessa kodissa…”

        Sinä olet lattialla sätkivä hellari.

        ”Teet vain itsesi naurunalaiseksi, uskovainen uskoo vain entistä vahvemmin kirjoitat mitä tahansa.”

        Moi Hessu, tämä sisältää sinun maneerin, joka osoittaa 99% varmuudella sinun olevan sama ripulivajakki, joka tätä hihujen uhriutumispaskaa työntää palstalle aamuyöllä neljän aikaan pää märkänä ja vanne päätä kiristäen. Totta kai siinä menee kuuppa jumiin, jos ottaa elämäntehtäväksi sellaisen puolustamisen, joka on jo lähtökohtaisesti ristiriidassa todellisuuden kanssa 😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko siitä suurtakin haittaa elämässäsi ? Hanki elämä, keskity muihin asioihin ei sitä ateismia tarvitse koko ajan maailmalle julistaa eikä nettiin kirjoitella.
        Varma_Tieto

        " Hanki elämä, keskity muihin asioihin ei sitä ateismia tarvitse koko ajan maailmalle julistaa eikä nettiin kirjoitella."

        Obko tämä Varma_Tieto joku kehitysvammainen uskovainen? Kehottaa hankimaan eläämän ja roikkuu tylsämielisenä täällä aamuviidestä puoleen yöhön. Uskovainen valehtelee ja ateisti kyseenalaistaa sen valehtelun rationaalisesti niin tämä aivovammainen sanoo tätä kyseenalaistamista ateismin julistamiseksi ja kieltää sen. Ei vittu mistä tynnyrin alta näitä suuhengittäjiä tänne vääntäytyy?


      • Anonyymi
        Stronghist kirjoitti:

        " Hanki elämä, keskity muihin asioihin ei sitä ateismia tarvitse koko ajan maailmalle julistaa eikä nettiin kirjoitella."

        Obko tämä Varma_Tieto joku kehitysvammainen uskovainen? Kehottaa hankimaan eläämän ja roikkuu tylsämielisenä täällä aamuviidestä puoleen yöhön. Uskovainen valehtelee ja ateisti kyseenalaistaa sen valehtelun rationaalisesti niin tämä aivovammainen sanoo tätä kyseenalaistamista ateismin julistamiseksi ja kieltää sen. Ei vittu mistä tynnyrin alta näitä suuhengittäjiä tänne vääntäytyy?

        Olen 77 vuotias ateisti, kotimme oli ateistinen. Olen edelleen ateisti

        Hanki elämä
        Varma Tieto


      • Anonyymi
        Stronghist kirjoitti:

        " Hanki elämä, keskity muihin asioihin ei sitä ateismia tarvitse koko ajan maailmalle julistaa eikä nettiin kirjoitella."

        Obko tämä Varma_Tieto joku kehitysvammainen uskovainen? Kehottaa hankimaan eläämän ja roikkuu tylsämielisenä täällä aamuviidestä puoleen yöhön. Uskovainen valehtelee ja ateisti kyseenalaistaa sen valehtelun rationaalisesti niin tämä aivovammainen sanoo tätä kyseenalaistamista ateismin julistamiseksi ja kieltää sen. Ei vittu mistä tynnyrin alta näitä suuhengittäjiä tänne vääntäytyy?

        Ateisti ja rationaalinen eivät sovi samaan lauseeseen.
        Ateismi on vain mielipide.
        Varma Tieto


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        ”Uskovaisen julistus ei häiritse minua…”

        Mutta täsmälleen samanlainen ateistin julistus häiritsee vaikka olet toisen polven atristi 🤣

        ”…olen kasvanut ateistisessa kodissa…”

        Sinä olet lattialla sätkivä hellari.

        ”Teet vain itsesi naurunalaiseksi, uskovainen uskoo vain entistä vahvemmin kirjoitat mitä tahansa.”

        Moi Hessu, tämä sisältää sinun maneerin, joka osoittaa 99% varmuudella sinun olevan sama ripulivajakki, joka tätä hihujen uhriutumispaskaa työntää palstalle aamuyöllä neljän aikaan pää märkänä ja vanne päätä kiristäen. Totta kai siinä menee kuuppa jumiin, jos ottaa elämäntehtäväksi sellaisen puolustamisen, joka on jo lähtökohtaisesti ristiriidassa todellisuuden kanssa 😂😂😂

        Pää on kuivana. Herään aamulla klo 5 kuten meillä vanhuksilla on tapana
        Hanki elämä
        Varma Tieto


      • Anonyymi
        Stronghist kirjoitti:

        " Hanki elämä, keskity muihin asioihin ei sitä ateismia tarvitse koko ajan maailmalle julistaa eikä nettiin kirjoitella."

        Obko tämä Varma_Tieto joku kehitysvammainen uskovainen? Kehottaa hankimaan eläämän ja roikkuu tylsämielisenä täällä aamuviidestä puoleen yöhön. Uskovainen valehtelee ja ateisti kyseenalaistaa sen valehtelun rationaalisesti niin tämä aivovammainen sanoo tätä kyseenalaistamista ateismin julistamiseksi ja kieltää sen. Ei vittu mistä tynnyrin alta näitä suuhengittäjiä tänne vääntäytyy?

        Uskovainen uskoo sen voi jättää omaan arvoonsa, ei kuulu rationaaliselle ihmiselle eikä tieteelle.

        Eikä lopeta uskomista vaikka kirjoitat internetin täyteen
        Usko ja uskovaiset lisääntyvät mitä enemmän kirjoitat.
        Varma Tieto


      • Anonyymi
        Stronghist kirjoitti:

        " Hanki elämä, keskity muihin asioihin ei sitä ateismia tarvitse koko ajan maailmalle julistaa eikä nettiin kirjoitella."

        Obko tämä Varma_Tieto joku kehitysvammainen uskovainen? Kehottaa hankimaan eläämän ja roikkuu tylsämielisenä täällä aamuviidestä puoleen yöhön. Uskovainen valehtelee ja ateisti kyseenalaistaa sen valehtelun rationaalisesti niin tämä aivovammainen sanoo tätä kyseenalaistamista ateismin julistamiseksi ja kieltää sen. Ei vittu mistä tynnyrin alta näitä suuhengittäjiä tänne vääntäytyy?

        Ateistit ovat pahimpia saarnaajia, hihhuleita pahinta lajia
        Ateismi joutaa historian roskakoriin yhdessä kommunismin kanssa
        Olen vielä ateisti, kommunismista olen jo luopunut pian samoin ateismin kanssa
        Varma Tieto


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ateistit ovat pahimpia saarnaajia, hihhuleita pahinta lajia
        Ateismi joutaa historian roskakoriin yhdessä kommunismin kanssa
        Olen vielä ateisti, kommunismista olen jo luopunut pian samoin ateismin kanssa
        Varma Tieto

        "Ateistit ovat pahimpia saarnaajia, hihhuleita pahinta lajia "

        Miten jumaluskon olemattomuutta voi saarnata?


      • Anonyymi
        Kristitty_homoseksuaali kirjoitti:

        "Ateistit ovat pahimpia saarnaajia, hihhuleita pahinta lajia "

        Miten jumaluskon olemattomuutta voi saarnata?

        Täältä voit lukea ateistien saarnoja sisältö ulosteita, tyhmyyttä, käytöstapojen puutetta
        Kannattaa lukea
        Varma Tieto


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täältä voit lukea ateistien saarnoja sisältö ulosteita, tyhmyyttä, käytöstapojen puutetta
        Kannattaa lukea
        Varma Tieto

        Jos joku saarnaa ulosteista niin eihän se ole ateismia. Se on ulosteisiin liittyvää tutkimusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhalta puhuminen tuntuu ei uskovainen luovu uskostaan näiden kirjoituksien vuoksi kuten ateistikaan ei luovu ateismista. Kehoitan suuntautumaan terveellisiin harrastuksiin kuten viini, laulu ja naiset.
        Varma_Tieto

        Sattuu olemaan niin, että minua kiinnostaa, miten ihmisen saa uskomaan mitä tahansa hänelle syöttää, ja tämä koskee pääasiassa uskomista. Viiniä, laulua ja naisia tulee kokeilluksi silloin tällöin, mutta enemmän minua kiehtoo korkeampi kulttuuri ja ajanvietto. Pysyn ateistina sen vuoksi, että se on todellisuutta, ja itseasiassa ainoa vaihtoehto tässä todellisuudessa. Harhat ei kiinnosta minua, niissä ei ole mitään ylevää ja tavoittelemisen arvoista.


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Job 38 Jumalan puhe paljastaa täysin selvästi, että maailmankuva oli lujien peruspilareiden päälle asetettu liikkumaton litteä maa. Jumalan puheessa hän muuraa litteän maan peruskiviä, jotka olivat kuin pöydän jalat pitämässä litteän pöytälevyn paikallaan. Tuossa Jumalan puheessa tähdet olivat eläviä olentoja, Jumalan poikia. Miten vittu elottomat tähdet karkeloivat ja huutavat ääneen iloaan?

        Tuon kirjoittaja paljastuu muinaiseksi vuohipaimeneksi, jonka tietotaso vastaa nykyajan alle 10 -vuotiaan lapsen tai kehitysvammaisen tietotasoa. Nykyaikana näihin uskovat ovat itsekin kehitysvammaisen tasolla. Hieman terveemmät selittävät, että tämä on vertauskuvallista, mutta eivät tajua omaa kognitiivista vääristymää, jonka mukaan eivät suhtaudu Raamattuun objektiivisesti vaan selittelevät jokaisen ristiriidan tukemaan omaa uskomustaan. Jos Jumalan tilalla olisi Saunatonttu, jokainen tuomitsisi sen välittömästi muinaissuomalaisten sepitelmäksi.

        Uskovaiset väittävät, että Raamatun tulkinta edellyttää Pyhää Henkeä. Minä väitän, että tulkinnassa tarvittava Pyhä Henki on Mortonin demoni.

        Morton's demon stands at the gateway of a person's senses and lets in facts that agree with that person's beliefs while deflecting those that do not. This demon is used to explain the phenomenon of confirmation bias

        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Demon_(thought_experiment)

        Luuletko todella, että Jumala valoi neljä betoni pylvästä jolle Hän rakensi maan? Kyllä nämä neljä perustusta olivat luonnon lait, joista silloiset ihmiset eivät tienneet mitään. Enkeleissä on Iltatähti ja Aamutähti mainittu monen muun enkelinn kanssa. Pillkkaamasi maailmannkaikkeuden ylivertaisen viisauden meille ohjeeksi antama Raamattu, ei ole vuohipaimenten tarina kokoelma, vaan Jumalan pyhä sanoma ihmiskunnalle. Sen perusteella voimme tehdä valinnan, ikuisesta erosta Jumalasta, tai ikuinen lapseussuhde Jumalan kanssa. Sinä Mooses, olet tehnyt valintasi. Pääset ehkä piankin nauttimaan siitä. Mutta näkisin sinutkin mielelläni aterioitsevan Jeesuksen pöydässä Taivaan ilossa ja rauhassa. Ehkä kiistelisitte Paavalin kanssa, kumman armo on suurempi,Paavalin, Sauluksena tekemiensä vainojen anteeksi saaminen, vai sinun, Pyhän Raamatun vuohipaimenien tarinoiksi halventaminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko todella, että Jumala valoi neljä betoni pylvästä jolle Hän rakensi maan? Kyllä nämä neljä perustusta olivat luonnon lait, joista silloiset ihmiset eivät tienneet mitään. Enkeleissä on Iltatähti ja Aamutähti mainittu monen muun enkelinn kanssa. Pillkkaamasi maailmannkaikkeuden ylivertaisen viisauden meille ohjeeksi antama Raamattu, ei ole vuohipaimenten tarina kokoelma, vaan Jumalan pyhä sanoma ihmiskunnalle. Sen perusteella voimme tehdä valinnan, ikuisesta erosta Jumalasta, tai ikuinen lapseussuhde Jumalan kanssa. Sinä Mooses, olet tehnyt valintasi. Pääset ehkä piankin nauttimaan siitä. Mutta näkisin sinutkin mielelläni aterioitsevan Jeesuksen pöydässä Taivaan ilossa ja rauhassa. Ehkä kiistelisitte Paavalin kanssa, kumman armo on suurempi,Paavalin, Sauluksena tekemiensä vainojen anteeksi saaminen, vai sinun, Pyhän Raamatun vuohipaimenien tarinoiksi halventaminen.

        "Luuletko todella, että Jumala valoi neljä betoni pylvästä jolle Hän rakensi maan? "

        Väitinkö, että valoi? Enpä tietenkään. Jobin kirja sanoo, että Jumala laittoi paikalleen kulmakiven. Muurarit tekevät näin kun aloittavat rakentamisen.

        6Mihin laskettiin sen peruspylväät? Kuka pani paikoilleen sen kulmakiven,

        "Kyllä nämä neljä perustusta olivat luonnon lait, joista silloiset ihmiset eivät tienneet mitään."

        Höpsistä, todennäköisin selitys on juuri se, etteivät vuohipaimenet tienneet maan olevan pallomainen, luulivat sitä litteäksi ja sepittivät tämän muuraritarinan.


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        ”Uskovaisen julistus ei häiritse minua…”

        Mutta täsmälleen samanlainen ateistin julistus häiritsee vaikka olet toisen polven atristi 🤣

        ”…olen kasvanut ateistisessa kodissa…”

        Sinä olet lattialla sätkivä hellari.

        ”Teet vain itsesi naurunalaiseksi, uskovainen uskoo vain entistä vahvemmin kirjoitat mitä tahansa.”

        Moi Hessu, tämä sisältää sinun maneerin, joka osoittaa 99% varmuudella sinun olevan sama ripulivajakki, joka tätä hihujen uhriutumispaskaa työntää palstalle aamuyöllä neljän aikaan pää märkänä ja vanne päätä kiristäen. Totta kai siinä menee kuuppa jumiin, jos ottaa elämäntehtäväksi sellaisen puolustamisen, joka on jo lähtökohtaisesti ristiriidassa todellisuuden kanssa 😂😂😂

        Moses länkyttää vuodesta toiseen Varma Tiedon hellarismista sekä lattialla sätkimisestä.
        Olen täällä moneen kertaan kertonut millainen olen sekä myös taustani. Ei vain mene perille vainoharhaiselle.
        Varma Tieto
        Insinööri
        Ateisti
        Ateistisen kodin kasvatti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moses länkyttää vuodesta toiseen Varma Tiedon hellarismista sekä lattialla sätkimisestä.
        Olen täällä moneen kertaan kertonut millainen olen sekä myös taustani. Ei vain mene perille vainoharhaiselle.
        Varma Tieto
        Insinööri
        Ateisti
        Ateistisen kodin kasvatti

        No mitä vittua sitten länkytät ja perskärpästelet jumalattomia kommenteja tällä palstalla 24/7? Luulisi elämänsä ehtoopuolella olevalla 77 -vuotiaalla eläkeläisellä olevan muutakin tekemistä. Mitä vittua ateistia kiinnostaa pätkäkään, saati olisi huolissaan siitä, että kristitty hylkää uskonsa? Olen edelleen täysin varma, että sinä olet lattialla sätkivä hihhuli, joka false-flaggaa ateistia ja hienovaraisesti samalla mustamaalaa.


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        No mitä vittua sitten länkytät ja perskärpästelet jumalattomia kommenteja tällä palstalla 24/7? Luulisi elämänsä ehtoopuolella olevalla 77 -vuotiaalla eläkeläisellä olevan muutakin tekemistä. Mitä vittua ateistia kiinnostaa pätkäkään, saati olisi huolissaan siitä, että kristitty hylkää uskonsa? Olen edelleen täysin varma, että sinä olet lattialla sätkivä hihhuli, joka false-flaggaa ateistia ja hienovaraisesti samalla mustamaalaa.

        Millä tavoin Mosesta häritsee että Varma_Tieto kirjoittaa ateismi palstalle vielä 77 vuotiaana? Oletko jotenkin huolissasi minusta?

        Saatanhan vaikka kirjoittaa elämästä netin Vihan valtatiellä.
        Varma_Tieto
        Insinööri
        Ateisti


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        No mitä vittua sitten länkytät ja perskärpästelet jumalattomia kommenteja tällä palstalla 24/7? Luulisi elämänsä ehtoopuolella olevalla 77 -vuotiaalla eläkeläisellä olevan muutakin tekemistä. Mitä vittua ateistia kiinnostaa pätkäkään, saati olisi huolissaan siitä, että kristitty hylkää uskonsa? Olen edelleen täysin varma, että sinä olet lattialla sätkivä hihhuli, joka false-flaggaa ateistia ja hienovaraisesti samalla mustamaalaa.

        Terve ateisti kuten Varma_Tieto kestää arvostelua. Moseksen olisi syytä kehittää aikuisen minätilaanssa nyt uskontojen uhri jää aina koukkuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaisen julistus ei häiritse minua, olen kasvanut ateistisessa kodissa enkä kuullut uskovaisten julistusta, sehän häiritsee vain lahkossa (kuten sinä) kasvanutta. Kokemasi vääryydet haluat nyt kostaa mutta se ei vain onnistu. Kukaan ei luovu uskostaan kirjoituksiesi vuoksi, päinvastoin usko vahvistuu. Teet vain itsesi naurunalaiseksi, uskovainen uskoo vain entistä vahvemmin kirjoitat mitä tahansa.

        Uskovaisen julistus ei häiritse minua, olen kasvanut ateistisessa kodissa enkä kuullut uskovaisten julistusta, sehän häiritsee vain lahkossa (kuten sinä) kasvanutta. Kokemasi vääryydet haluat nyt kostaa mutta se ei vain onnistu. Kukaan ei luovu uskostaan kirjoituksiesi vuoksi, päinvastoin usko vahvistuu. Teet vain itsesi naurunalaiseksi, uskovainen uskoo vain entistä vahvemmin kirjoitat mitä tahansa.

        Kun näet tarpeeksi pahaa,sotaa,inhoa,sairautta,välin pitämättömyyttä,kärsimystä,köyhyyttä..

        Minä näin sotilaana lähi-idässä..

        Olin vahva mielestäni mutta olin heikko,en voinut auttaa kaikkia.
        Se kärsimys,se paha..
        Näin paljon Rakkautta köyhyyden ja sodan keskellä,mikä antaa voimaa.

        En uskonut silloin,olin tietämätön mutta nyt uskon ja se on Rakkaus,ei mikään uskonto ei lahko.


      • Anonyymi
        Stronghist kirjoitti:

        " Hanki elämä, keskity muihin asioihin ei sitä ateismia tarvitse koko ajan maailmalle julistaa eikä nettiin kirjoitella."

        Obko tämä Varma_Tieto joku kehitysvammainen uskovainen? Kehottaa hankimaan eläämän ja roikkuu tylsämielisenä täällä aamuviidestä puoleen yöhön. Uskovainen valehtelee ja ateisti kyseenalaistaa sen valehtelun rationaalisesti niin tämä aivovammainen sanoo tätä kyseenalaistamista ateismin julistamiseksi ja kieltää sen. Ei vittu mistä tynnyrin alta näitä suuhengittäjiä tänne vääntäytyy?

        "Obko tämä Varma_Tieto joku kehitysvammainen uskovainen?"

        On. Hän on Lämmintä_Lehemänpaskoo (Varma_KoShitar)


    • Avaus on melko synkkää ja harhaista yksinpuhelua ja kun huomioi ajan, keskiviikon vastaisena yönä klo 04 niin avaaja on kyllä ammattiavun tarpeessa.

      • Anonyymi

        Aloittajalla on jäänyt lääkkeet ottamatta ajallaan. Jeesuspäissään hän tulee sitten kirjoittaneeksi son... soopaa.


    • Anonyymi

      Kerran kiljunta on hetken parkua.

    • Sinä aloittaja vain räkytät ja räkytät kantaasi, että Jumalaa ei sinun mielestäsi ole olemassa!

      No jos Jumalaa ei ole, niin kuka ja mikä on tehnyt luomakunnan ja sen kaikki elolliset oliot?

      Katsos tiede sanoo, että itsestään ei voi syntyä elämää, tämä tällainen on täysin MAHDOTONTA!

      On yritetty jäljitellä alkumaaplaneettan olosuhteita, että lähtisikö se noin elämä syntymään itsestään, mutta ei ole lähtenyt, eikä tule lähtemään elämä alkuun itsestään.

      Ja tänne ei ole tullut mistään tähdistöstä avaruusolentoja, jotka olisivat tuoneet tänne elämän, tähtien välisiä matkoja kun ei voi tehdä nykyisten luonnonlakien puitteissa.

      Ja aivan yhtä toivotonta on, että elämä olisi tullut maa-planeetalle jonkin meteoriitin tuomana. Tämäkin on täysin mahdotonta luonnonlakien puitteissa ja elämä ei olisi voinut pysyä mitenkään elinkelpoisena mateoriitin mukana.

      Ja on tyhmää väittää, että elämää vain syntyi tälle maa-planeetalle, koska sitä nyt on täällä olemassa. Tämäkään väite ei ole järjellinen ja on vastoin totuutta ja todellisuutta.

      Kuka kirjoitti mm. jokaiseen soluun sen lajin- ja tehtävänmukaiseen soluun sen DNA-koodin alussa jos se mukamas ei ollut Raamatussa ilmoitettu Luoja-Jumala?

      • Anonyymi

        Jumalaa ei ole eikä maailmaa ole luotu.

        Sinulla ei ole ENSIMMÄISTÄKÄÄN todistetta jumalastasi, vaan pelkkää inttämistä. Se että selittelet, miten eri asiat ovat "järjettömiä" ja "tyhmiä" kertovat vain siitä miten eksyssissä olet oman pääsi sisällä.


    • Anonyymi

      Taidat olla aika Jehu.

    • Anonyymi

      > Jumalasta ja jumalista ei ole yhtään todistetta

      Raamattu ja maailman olemassaolo kuten Raamattu ilmoittaa, on todiste Jumalasta.

      • Anonyymi

        Raamatun babylonialaisilta kopioitu käsitys siitä, millainen maailma on, on melko pitkälti paskaa. Se ei ole edes krijoitusajankohtanaan ollut mitenkään erityisen edistynyt. Maailma ei ole sellainen kuin Raamattu esittää.

        Raamattu on keksittyä historiaa ja taikauskoista soopaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun babylonialaisilta kopioitu käsitys siitä, millainen maailma on, on melko pitkälti paskaa. Se ei ole edes krijoitusajankohtanaan ollut mitenkään erityisen edistynyt. Maailma ei ole sellainen kuin Raamattu esittää.

        Raamattu on keksittyä historiaa ja taikauskoista soopaa.

        Raamattu on seemiläisiä kansantaruja arvokasta kuten meidän Kalevala ja muut maailman kansalliseepokset

        Maailman luomisesta löytyy tuhansia tarinoita. Kiinnostuneet voivat Wikipediasta etsiä "luomistarinat " niin kyllä löytyy.

        Eivät mitään soopaa vaan uskomuksia joita ihminen on tuottanut
        Varma Tieto


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uskovaiset ihmettelevät miten materia tai elämä on syntynyt ja mistä se voi olla peräisin. Samalla he eivät uhraa PIENINTÄKÄÄN ajatusta sille, mistä Jumala on peräisin tai mikä selittää Jumalan olemassaolon. Jotenkin vaan on muka olemassa sellainen kosminen taika-Jim joka taikoo galakseja näkymättömästä hatustaan.

      • Ei Jumalan (Allah) olemassaoloa tarvitse kyseenalaistaa tai miettiä, mistä Hän on peräisin, sillä Hän itse on selitys kaikkeen, mitä maailmassa on ja tapahtuu.

        Hän on armahtava ja laupias, profeetan (SAAS) ilmoittama ikuinen totuus.

        Hän myös rankaisee jumalattomia ja niitä, jotka eivät usko häneen, puhumattakaan siitä, että tottelisivat hänen ikuista pyhää Sanaansa Koraanissa.


      • Anonyymi
        Yusuf-Ibrahim kirjoitti:

        Ei Jumalan (Allah) olemassaoloa tarvitse kyseenalaistaa tai miettiä, mistä Hän on peräisin, sillä Hän itse on selitys kaikkeen, mitä maailmassa on ja tapahtuu.

        Hän on armahtava ja laupias, profeetan (SAAS) ilmoittama ikuinen totuus.

        Hän myös rankaisee jumalattomia ja niitä, jotka eivät usko häneen, puhumattakaan siitä, että tottelisivat hänen ikuista pyhää Sanaansa Koraanissa.

        Olisit keksinyt ennemmin nimen Hassan niin olisi edes vähän sinne päin suomalaisen nimesi kanssa 😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisit keksinyt ennemmin nimen Hassan niin olisi edes vähän sinne päin suomalaisen nimesi kanssa 😂😂😂

        Heh heh!

        Nuorin Israelin pojista oli nimeltään Joosef ja uskon isänä mainitaan Aabraham, niin että nimi Yusuf Ibrahmi kuvaa erinomaisesti minua. :)

        P.S. Olet näköjään hereillä. :)

        P.P.S. Kyllä me tästä vielä vääntöä aikaan saadaan ja ehkä vähän enemmänkin?

        P.P.P.S. Mitä mieltä olet muslimeista ja heidän älykkyydestä ja mielenterveydestä noin yleensä tarkoittaen kaikkia muslimeja.

        P.P.P.P.S. Sano mielipiteesi profeetasta Muhammed (SAAS) ja Allahista!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisit keksinyt ennemmin nimen Hassan niin olisi edes vähän sinne päin suomalaisen nimesi kanssa 😂😂😂

        Miten voit tietää suomalaisen nimeni?

        Eikö se olekaan Varma_Tieto?

        LOL


      • Anonyymi
        Yusuf-Ibrahim kirjoitti:

        Ei Jumalan (Allah) olemassaoloa tarvitse kyseenalaistaa tai miettiä, mistä Hän on peräisin, sillä Hän itse on selitys kaikkeen, mitä maailmassa on ja tapahtuu.

        Hän on armahtava ja laupias, profeetan (SAAS) ilmoittama ikuinen totuus.

        Hän myös rankaisee jumalattomia ja niitä, jotka eivät usko häneen, puhumattakaan siitä, että tottelisivat hänen ikuista pyhää Sanaansa Koraanissa.

        Kaikkien uskontojen yleinen uskontunnustus:
        Hyvin menee, kun ei liikaa ajattele.


    • Anonyymi

      Jumala on vain siellä hihhulin korvien välissä.
      Siksi sitä ei voi näyttää toisille.

    • Anonyymi

      Rakkaus on todiste !

      • Anonyymi

        Niin paljon on Jumala maailmaa rakastanut, että hukutti ihmiskunnan vedenpaisumukseen ja tapatti poikansa hengiltä itseään tyydyttääkseen. Kyl on Kamala tämä Jumala.


      • Anonyymi

        Rakkaus näkyy kauneimmillaan kuoropoikia raiskaavissa kristityissä papeissa ja heidän rakkaudenharjoittamistaan suojelevissa piispoissa.

        Kiitos Jeesus tästäkin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      368
      3491
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      129
      2499
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      126
      1775
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1270
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1127
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      49
      1117
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      161
      1085
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1053
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      289
      904
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      836
    Aihe