Lakkoa pukkaa

Anonyymi-ap

Saapa nähdä pääsevätkö kaupanalalla sopimukseen. Jos sopimusta ei synny niin Keskisen kaupatkin kuuluvat 16.2-18.2 lakon piiriin.

38

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitää ruveta hamstraamahan ; hamstrausHaukka. Outoja on näin maalaaselle nuo lakon logiikat, niinku jotaki kiusantekua.

      • Anonyymi

        Jaa niin se kun työläiset pyytävät kunnon palkkaa ? ?


    • Anonyymi

      Paljon jää vanhas elektroniikkaa sekä halinalleja myymättä.Onko lakkoferrari vielä myynnis.

      • Anonyymi

        On.... hinta oli muistaakseni jotain 148 000€.


    • Anonyymi

      Nallevarkaalle on kovat ajat

      • Anonyymi

        Ja vesan työläisillä..


    • Anonyymi

      King - Vecku ei liittoja palavo. Se panoo ne matalakki .

      • Anonyymi

        Ja työläiset...


    • Anonyymi

      Meneekö varasto ja Däni lakkoon.
      Antaako Vesa potkut.

    • Anonyymi

      Vesa repii työläistensä selkänahasta Ferrarirahat..

      • Anonyymi

        Tottakai, mistäs sitte ? Son porvarin oikeus.


    • Anonyymi

      Mitäs sitten ? Työläisellä on oikeus vaatia kunnon palkkaa ja lakkoilla sen vuoksi.

      • Anonyymi

        Vetelät kommunistit huutaa ja vaatii vaikka mitä, paree olis laitella kilometritehtaalle ja ottaa ukrainasta ahkerat tekijät, ei näitten paikallisten vätysten kanssa tuu kun sanomista.
        Saisitte olla kiitollisuudesta polvillaan että vesku viittii yleensäkkää teitä elätellä, yhtään.
        Että mua pistää vihaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vetelät kommunistit huutaa ja vaatii vaikka mitä, paree olis laitella kilometritehtaalle ja ottaa ukrainasta ahkerat tekijät, ei näitten paikallisten vätysten kanssa tuu kun sanomista.
        Saisitte olla kiitollisuudesta polvillaan että vesku viittii yleensäkkää teitä elätellä, yhtään.
        Että mua pistää vihaksi.

        Eli et ole itse siellä töissä. Entä jos tämä koskisi sinua itseäsi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et ole itse siellä töissä. Entä jos tämä koskisi sinua itseäsi...

        Niin tämä lakon logiikka, että kuinka se nyt menee tällaisessa VesaKauppa- tapauksessa? Soittaako Vesa alan työnantaja järjestöön ja vaatii, että tehkää parempaa sopparia?
        Koo ja Äss kaupoos vaikutuskaava lienee suorempi.
        Onko työtaistelu kiristystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vetelät kommunistit huutaa ja vaatii vaikka mitä, paree olis laitella kilometritehtaalle ja ottaa ukrainasta ahkerat tekijät, ei näitten paikallisten vätysten kanssa tuu kun sanomista.
        Saisitte olla kiitollisuudesta polvillaan että vesku viittii yleensäkkää teitä elätellä, yhtään.
        Että mua pistää vihaksi.

        se on "kommunismia" jos vaatii ittelleen Työstä palkkaa ? ? ! ?


    • Anonyymi

      Onkos vesa lahtari ? ?

      • Anonyymi

        Ilmeisesti on ja riistäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti on ja riistäjä.

        Paikkakunnan suurin Hyväntekijä.


    • Anonyymi

      Kovin te alavutelaiset kehutte ukrainalaisia. Asun itse paikkakunnalla, jossa heitä hyysätään 380 jo kahdeksatta kuukautta. Kaupungista loppuivat vuokralta keväällä kolmiot ja neliöt. Ne otettiin ukrainalaisille käyttöön ja yhteiskunta maksaa kaiken. Nämä ajelee illat pitkät yökerhojen/kapakoiden edessä vokottamassa naisotuksia. Eikä liikennesäännöt koske heitä. Poliisi ei uskalla puuttua kun on se R-sana heti huulilla!
      Poliisin edessä tehdään kääntymiset vasten yksisuuntaista, ajetaan liikennevalojen punaisesta läpi ja silleen. Varkaudet räjähtivät alueella kevättalvella, kun ensimmäisen keltasinisin rekkarein UA tyypit mersuineen saapuivat.
      Äijälaumat loisii kaupoissa ja yhteistiloissa kuin kuninkaat, kun ovat niin pakolaisia niin pakolaisia. Paikkakunnan kaksi liikennöitsijää oikein lehdissä mainostaa ajavansa kerta viikossa linja-autolastilliset Puolan rajalta. Ajatelkaa, mikä ihmiskauppa! Kun 40 tyyppiä maksaa vaikka tonnin matkastaan niin 40 000 liikennöitsijälle pimeänä.
      Paikkakunnan läpyskälehdessä nämä kertovat, etteivät minnekään, eikä ainakaan takaisin Ukrainaan lähde, kun Suomessa kaikki on lähes ilmaista heille. Nuoret akkansa ovat lähes kaikki näiden kuukausien aikana tulleen raskaiksi. Lapsi sitoo koko ukrainalaisen kasakkasakin suvun tänne loppuelämäkseen. Muistakaa, mitä Niinistömme sanoi "kasakat varastaa kaiken, mitä ei ole hitsattu kiinni ratakiskoon!"

      • Anonyymi

        44000 maahanmuuttajaa tarvitaas, että työväkimäärä pysyys vakiona, kertoo ETLA. Loppuu Keskiseltäki pian työväki.


    • Anonyymi

      Juu, Ikityöttömiä matuja pitäs hommata lisää maahan työttömyyskortistoon näiden entisten lisäksi...

    • Anonyymi

      #Katujengit.

    • Anonyymi

      Ukrainan porukka nyt vaan on tekevämpää kuin patalaiskat paikalliset, kun kieli opitaan kohtuullisesti saa kantamarisijat pysyä kotona lopullisesti.
      Seuraava hallitus laittaa tukiasiat siihen malliin että päivärahoilla ei lorvita maailman tappiin, mistäs sitten helpot rahat haetaan ?
      Sitten kun huomataan ettei kitinä auta on taas pakko alkaa töihin, kovan kautta se on mentävä, aina.

      • Anonyymi

        Paikkakunnan läpyskälehdessä nämä kertovat, etteivät minnekään, eikä ainakaan takaisin Ukrainaan lähde, kun Suomessa kaikki on lähes ilmaista heille. Nuoret akkansa ovat lähes kaikki näiden kuukausien aikana tulleen raskaiksi. Lapsi sitoo koko ukrainalaisen kasakkasakin suvun tänne loppuelämäkseen. Muistakaa, mitä Niinistömme sanoi "kasakat varastaa kaiken, mitä ei ole hitsattu kiinni ratakiskoon!"


    • Anonyymi

      Ruotsi on malli maana osittanut mihin johtaa matu hyysäys joka päivä joku ammmutaan ja haktaan, toisinaan useampikin. eikä duunit kiinnosta, muusta puuhasta isommat massit ja räppi soi..

    • Anonyymi

      Patalaiskat mouruaa kun ahkerammat ottaa työpaikat, siinähän kitisette.

      • Anonyymi

        työpaikat? lorvivat marketeissa ja muualla .... haa haaa joo työpaikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        työpaikat? lorvivat marketeissa ja muualla .... haa haaa joo työpaikka

        Äläkää aina marisko, joutavat. Ite lorvitte huoltoasemalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläkää aina marisko, joutavat. Ite lorvitte huoltoasemalla.

        Minä olen vakaasti sitä mieltä että Vesalle olisi syytä tehdä viikossa yksi taksväkki päivä.
        Vähintään sen on paikalliset velkaa, jos ei vesaa olisi, täällä ei olisi mitään.
        On se niin kova veronmaksaja ymmärrättekö sitä ?


    • Anonyymi

      Kovat verot on ja autoistaan maksanut.
      Keskisen vois palauttaa kultaisen
      90 luvun kuosiin.Ai että oli hyvä edullinen kauppa.Ruokapuoleltskin sai säilykkeitä
      Eurolavoilta kuten vanhas Minimanis

      • Anonyymi

        Vesa on komian luantoonen, niin pitää olla palatsit ja ferrarit maksaa mitä maksaa. Ja kyllähän te maksatte..


      • Anonyymi

        Kyllä vesa vielä räjäyttää, saatte nährä. Taas saa kateelliset kävellä aivan soirona ketutuksesta.
        Sitä minoon ihmetellyt että kas ku ei oo mukana politiikas, ministeri se olis ja het.
        Jättäs kaupan hoiron hatanmatille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vesa vielä räjäyttää, saatte nährä. Taas saa kateelliset kävellä aivan soirona ketutuksesta.
        Sitä minoon ihmetellyt että kas ku ei oo mukana politiikas, ministeri se olis ja het.
        Jättäs kaupan hoiron hatanmatille.

        Hakamatti hoitaa koron, sei kerkiä kaupalle.


    • Anonyymi

      Mikolla on edelleen edullista kun vertaa
      Vesan puotiin

    • Anonyymi

      Onko Dani jo varastopäällikkö

    • Anonyymi

      No lakkolaaset, mites se sujuu se tyätaistelu ? Eikö ookki mukavaa kun saa olla kotona ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe