Gackt / J-Rock fanit!!!

leeca

Moikkis Moi!

Me tehdään adressia J-Rock artistille Gacktille. Jos
saamme tarpeeksi nimiä kasaan lähetämme adressin Gacktille itselleen ja Gacktin levy-yhtiölle. Tarkoituksena olisi, että erittäin hyvällä tuurilla saisimme Gacktin levyjä julkaistuksi Suomessa!
Saattaa olla kaukaa haettua ja turhaa, mutta ainahan
saa yrittää!
Joten kaikki jota kiinnostaa niin antamaan nimiä. Meillä on projekti käynnissä YleX:n sivuilla tästä asiasta myöskin, joten sinnekkin voi liittyä. Kiitos jo etukäteen!

12

930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meikä laittaa nimensä listaan!

    • Taide

      Mitä järkeä lähettää ne nimet Gacktille? Lähettäkää Free Record Shoppiin, tai mistä ikinä niitä haluattekaan ostaa! Kyllä ne sitten hommansa osaa. (BTW. Blippossa[Helsingin Foorumissa] myydään Ayumi Hamasakin levyjä, olen sinne muutamaan kertaan ehdottanut muita J-artisteja. Ehdottakaa sinne >__^)

      Mutta ei Gackt niitä levyjä Suomen hyllyille tuo. Tökkikää levykauppiaita.

      Mutta niin. Olisihan niitä levyjä kiva saada. Tök.

      • leeca

        Joo kyllä mä tiedän, että se Gackt ei niitä levyjä tänne levyhyllyille tuo, ajateltiin lähinnä sen takia lähettää se adressi myös Gacktille, että haluamme informoida Gacktia kuinka monet ihmiset myös täällä rapakon takana pitävät miehestä ja luulisi myös Gacktia itseään se kiinnostavan.
        Tuossa ensimmäisessä viestissä kyllä oli virheellistä tietoa, koska meinaamme kyllä myös lähettää adressin levykauppoihin ja ehkä jopa maahantuojille...jos siis saamme tarpeeksi nimiä kasaan!
        Sori puutteellisista tiedoista.


    • hObi

      niin nimiä mihin?tännekö?ilman muuta hyvän asian puolesta

      • leeca

        Siis se adressi on YleX:n backstagella olevassa Osaamiskeskuksessa nimellä "Kaikki Gacktista / J-Rockista Pitävät !!!"
        Sinne pitää kirjautua sisälle, mutta jos et sitä halua tehdä niin ilmoita mulle sähköpostilla nimesi niin mä voin kyllä sen sinne lisätä, tai jos et halua nimeäsi nettiin niin laitan sen sitten viimeiseen versioon ennen adressin lähettämistä.
        Sähköposti osoitteeni on [email protected]


      • hObi
        leeca kirjoitti:

        Siis se adressi on YleX:n backstagella olevassa Osaamiskeskuksessa nimellä "Kaikki Gacktista / J-Rockista Pitävät !!!"
        Sinne pitää kirjautua sisälle, mutta jos et sitä halua tehdä niin ilmoita mulle sähköpostilla nimesi niin mä voin kyllä sen sinne lisätä, tai jos et halua nimeäsi nettiin niin laitan sen sitten viimeiseen versioon ennen adressin lähettämistä.
        Sähköposti osoitteeni on [email protected]

        joo tämä selvä,katsotaan jos jaksan käydä lähiaikoina siellä sivuilla.Mulla on kyllä tunnuksetkin,että ei pitäs olla ongelmaa.


      • leeca
        hObi kirjoitti:

        joo tämä selvä,katsotaan jos jaksan käydä lähiaikoina siellä sivuilla.Mulla on kyllä tunnuksetkin,että ei pitäs olla ongelmaa.

        Kiitokset sulle jo valmiiks osanotostas!
        Mukavaa kun ihmiset kiinnostuu ja haluu osallistuu! :)


      • R.i.k.k.u
        leeca kirjoitti:

        Kiitokset sulle jo valmiiks osanotostas!
        Mukavaa kun ihmiset kiinnostuu ja haluu osallistuu! :)

        Moon mukana ^^
        Mä lähetän nimeni sähköpostilla leeca sulle,
        en mä uskalla nimeäni nettihin laittaa ^^
        Mukavaa jos tämä adressi tuottaa tulosta
        ja Gacktin levyjä Suomessa aletaan myydä ^^


      • leeca
        R.i.k.k.u kirjoitti:

        Moon mukana ^^
        Mä lähetän nimeni sähköpostilla leeca sulle,
        en mä uskalla nimeäni nettihin laittaa ^^
        Mukavaa jos tämä adressi tuottaa tulosta
        ja Gacktin levyjä Suomessa aletaan myydä ^^

        Kiitokset sinullekkin R.i.k.k.u, pistä vaan nimi tulemaan niin lisään sen sitten ennen lähetystä niin kuin jo kirjoitinkin!!! Toivotaan parasta että ihmiset kiinnostuisivat tarpeeksi ja haluaisi meidän kanssa yrittää vaikuttaa tähän asiaan...


      • R.i.k.k.u
        leeca kirjoitti:

        Kiitokset sinullekkin R.i.k.k.u, pistä vaan nimi tulemaan niin lisään sen sitten ennen lähetystä niin kuin jo kirjoitinkin!!! Toivotaan parasta että ihmiset kiinnostuisivat tarpeeksi ja haluaisi meidän kanssa yrittää vaikuttaa tähän asiaan...

        Pistin tulemaan..


    • Gacktin suurfani

      minen löytäny tästä viestiketjusta sitä itse adressin nettiosoitetta. Gacktin huimana fanittajana olen tuota monta kertaa toivonut, ja koska monet haluavat juuri monia artisteja, kuten Dir en Greyn, Miyavin, An Cafen tai muun Suomeen asti, Gackto-saman saaminen tänne olisi turhaa. levyt olisivat siis aika hyvä saavutus.
      Siispä;
      missä voi kirjoittaa nimensä kyseiseen adressiin?

      • leeca

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe