Neljä vuotta tuli asuttua vieremällä töiden takia. Ensi hetkestä alkaen inhosin keskustaa ja ahdistuin siellä. Niin pysähtynyt tunnelma vallitsi ja varmasti vain pahentunut poismuuttojen takia.
Lopulta oli pakko irtisanoutua kun tunsin itseni vangituksi ja hyvin ahdistuneeksi vieremällä.
Ongelmia tuli irtisanoutumisesta mutta pelastin henkeni lähtemällä pois.
Onneksi pääsin pois vieremältä 2012
12
2084
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa hieno juttu että älysit lähteä, ei täällä tuollaisille olekkaan tarvetta!
- Anonyymi
Vieremällä pärjää vaan pieremällä.
- Anonyymi
Jos älyä on vähänkään yli kengännumeron, niin kannattaa lähteä pois Vieremältä.
- Anonyymi
Loppuihan sitten sekin piereskely.
- Anonyymi
Röh, röh,röööh!
- Anonyymi
Pyöritkö sinä sen rinteen alas iisalamen ouluntielle.
- Anonyymi
Pyörinhän minä ja vieremäläiseen tapaan samalla myös p....n.
- Anonyymi
Pyörit ja .... sitten myöskin pierit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyörit ja .... sitten myöskin pierit!
Huusitko samalla?
Se kuuluu asiaan.
- Anonyymi
Ja jokin jäi silti kaivelemaan, koska piti 2023 tulla asiasta kertomaan?
- Anonyymi
Vieremällä onkin ihan eri meininki nykyään, kuin silloin 2012 ehkä ollut. Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819