Transkepun viimeinen Petos

Anonyymi-ap

Juu, Meinaatteko vielä äänestää Transkepuleita ? Puolet kepuista äänesti translain Puolesta. Juudaskepu on täys Nolla.

44

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En äänestä, tämänkään takia.

• Anonyymi

Juu, Ja Ikityöttömiä matuja tarvitaan kiiruusti maahan lisää entisten Ikityöttömien matujen lisäksi. . .

• Anonyymi

Transkepu on häpäissyt itsensä täysin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Transkepu on häpäissyt itsensä täysin.

PetturiKepu istuu hallituksessa joka miettii kansalaisille lihansyönnin rajoittamista..!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PetturiKepu istuu hallituksessa joka miettii kansalaisille lihansyönnin rajoittamista..!!

Lihansyönti pois ! sanoo hallitus jossa emäjuudas kepu istuu myötäilemässä..

• Anonyymi

Transkepun kannatus jatkaa laskuaan alaspäin. Ja se on hyvä.

• Anonyymi

Hävettää nämä suvakkikeput, Transkeput. #Katujengit

• Anonyymi

Kohta tuloo Transkepuhallituksen lihansyöntikielto !

• Anonyymi

Suvakkikepujen hallitus pohtii lihansyönnin rajoittamista ! Oon tästä samaa mieltä Teemu Selänteen kanssa. Petturikepu pitää ajaa maasta pois !

• Anonyymi

Jep. Outoa on citykepun toiminta.

• Anonyymi

Perussuomalaiset ja kristilliset jyräävät eteenpäin

• Anonyymi

Kyllä ! Ja se on hyvä asia !

• Anonyymi

No tuskinpa. Nuo kaksi puoluetta ovat aina määräilemässä ja jakamassa jotain jumalallisia olemassaolon oikeuksia eri ihmisryhmille. Vastenmielisiä ilkeitä k*sipäitä molemmat sakit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuskinpa. Nuo kaksi puoluetta ovat aina määräilemässä ja jakamassa jotain jumalallisia olemassaolon oikeuksia eri ihmisryhmille. Vastenmielisiä ilkeitä k*sipäitä molemmat sakit.

Perussuomalaisissa näkyy viisaus tässäkin asiassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauras mieli voi olla näinkin altis manipuoloinnille? Herää mies!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauras mieli voi olla näinkin altis manipuoloinnille? Herää mies!

#Katujengit

• Anonyymi

Persut ja kristilliset siperiaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuissa näkyy tyhmyys

• Anonyymi

Translaki näytti millä tasolla Suomen kansanedustajat liikkuu. Mutta tämä peloteltu kansa ei tee muuta kuin painaa päänsä puskaan. Joka arvostelee translaki päätöstä on varmaan "Putinisti Kremlin kätyri", niin kyllä porukka hiljenee.

• Anonyymi

Kokkolaan rakennettavan hybridiareenan nimeksi tulee Trans-Areena.

• Anonyymi

Laki on hyvä. Kypsy siihen onneton.

• Anonyymi

Transuilu kunniaan ja lapset mukaan. Lisää matuja maahan. Lihansyöntiä on rajoitettava. T: Kepu.

• Anonyymi

Hieno uusi nimi persuille: elinkeinoelämä sanoi suoraan että haittapoliitikot. Siis kaikki ne törpöt, jotka näyttelevät marttyyrejä kun elinkeinoelämä työllistää tuhansittain tänne haluavia henkilöitä.

• Anonyymi

Lakkoilu tässä tilanteessa on suurta tyhmyyttä.

• Anonyymi

Aikojen alussa ihmisen, naisen ja miehen loi jokin muu kuin vihersosialisti hallitus ja eduskunta äänestyksellä. Se jos mikään on varmaa ja kaikki sen jälkeen muutettua on lääkäreiden ja terveydenhuollon muuttamaan.

• Anonyymi

Vihervassarit ja Kokoomus on translain takuu puolueita.

• Anonyymi

Juu ja kepu. Puolet kepuista kanatti tätä lakia.

• Anonyymi

Osa Kokoomuksesta äänesti onneksi lakia vastaan.

• Anonyymi

Sukupuolisekoilu vei kepun mutta näkyy vievän kokoomuksenkin...,,,

• Anonyymi

Kokoomusta äänestäessä ei todellakaan tiedä, mitä saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomusta äänestäessä ei todellakaan tiedä, mitä saa.

kepu vaihtaa nimensäkin "Suomen Trans"

• Anonyymi

Koko äänestysikäni olen äänestänyt keskustaa. Nyt eduskunnan on jättänyt kaikki, joiden kanssa koin yhtenäisyyttä. Tänään siellä ei enää ole, kuin Katri Kulmuni, Hannu Hoskonen ja Paavo Väyrynen, joiden ajatukset allekirjoitan, mutta kaikki työnnetty syrjään, joten on aika vaihtaa puoluetta, joka vastasi omaa kantaa.

Trans laki oli viimeinen pisara. Persut ja kristilliset äänestivät mieleni mukaan, mutta muuten he eivät ole minun puolueeni.
      Kristillisten kanssa olen miltei kaikesta samaa mieltä, ainoa ero on suhtautuminen Israelin toimiin. Mielestäni Israel on täysin natsivaltio ja puolue, joka on niin ehdoton maata puolustaessaan, ei voi olla ihan tervehenkinen.

Vapauden liitolla näkyi olevan Seinäjoelta yksi ehdokas, joka vaikutti täysin tervehenkiseltä. Puolueessa näkyy olevan osa persuista lähteneitä.

• Anonyymi

😃👍

• Anonyymi

Minä oon Suomalainen, Perussuomalainen ! Tuo laki on huono ja iso virhe.

• Anonyymi

Äkkiä marssille!!

• Anonyymi

Muissa maissa puhutaan sukupuolen VAIHTAMISESTA mutta Suomessa SETA määrittelee mistä puhutaan ja miten ja toimittajat on saatu ohjelmoitua puhumaan sukupuolen "KORJAAMISESTA"

Kaikki tietää että sukupuolia on vain kaksi ja jos sitä muutetaan niin niin silloin sitä VAIHDETAAN eikä suinkaan "korjata"

• Anonyymi

Suurin osa Suomen päättäjistä on vajonnut niin syvälle pimeyteen, että sanat loppuvat kuvaamaan tätä tilaa ?????

• Anonyymi

Keskustaa äänestämällä on sama vaikutus, kuin "Liike nyt" puoluetta äänestäessään, joten on aivan sama, vaikka antaisi kokeeksi jollekin toiselle pienpuolueelle tilaisuuden.

• Anonyymi

Kyllä varmaan vanhat kepupoliitikot harovat harmaita hiuksiaan, niin kaus on puolue ajelehtinut alkuperäisiltä juuriltaan.
      Uutta puoluetta haeskelen myös....

• Anonyymi

Raamatussa sanotaan, että Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi. Se on näin, eikä ihmisen itse pidä mennä tätä järjestystä muuttamaan.

• Anonyymi

Vie kepun tulosta alaspäin.

• Anonyymi

Mitäs Sika-Liisa sanoo tähän transuiluun?

• Anonyymi

Globalistien LGBT-seksuaaliagendalla ei ole pitkälle ulottuvaa tulevaisuutta.

• Anonyymi

Tottakai äänestetään, transut on ihania!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6504
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3362
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2696
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2328
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1881
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1610
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1458
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe