Juu, Meinaatteko vielä äänestää Transkepuleita ? Puolet kepuista äänesti translain Puolesta. Juudaskepu on täys Nolla.
Transkepun viimeinen Petos
44
209
Vastaukset
- Anonyymi
En äänestä, tämänkään takia.
- Anonyymi
Juu, Ja Ikityöttömiä matuja tarvitaan kiiruusti maahan lisää entisten Ikityöttömien matujen lisäksi. . .
- Anonyymi
Transkepu on häpäissyt itsensä täysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Transkepu on häpäissyt itsensä täysin.
PetturiKepu istuu hallituksessa joka miettii kansalaisille lihansyönnin rajoittamista..!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PetturiKepu istuu hallituksessa joka miettii kansalaisille lihansyönnin rajoittamista..!!
Lihansyönti pois ! sanoo hallitus jossa emäjuudas kepu istuu myötäilemässä..
- Anonyymi
Transkepun kannatus jatkaa laskuaan alaspäin. Ja se on hyvä.
- Anonyymi
Hävettää nämä suvakkikeput, Transkeput. #Katujengit
- Anonyymi
Kohta tuloo Transkepuhallituksen lihansyöntikielto !
- Anonyymi
Suvakkikepujen hallitus pohtii lihansyönnin rajoittamista ! Oon tästä samaa mieltä Teemu Selänteen kanssa. Petturikepu pitää ajaa maasta pois !
- Anonyymi
Jep. Outoa on citykepun toiminta.
- Anonyymi
Perussuomalaiset ja kristilliset jyräävät eteenpäin
- Anonyymi
Kyllä ! Ja se on hyvä asia !
- Anonyymi
No tuskinpa. Nuo kaksi puoluetta ovat aina määräilemässä ja jakamassa jotain jumalallisia olemassaolon oikeuksia eri ihmisryhmille. Vastenmielisiä ilkeitä k*sipäitä molemmat sakit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuskinpa. Nuo kaksi puoluetta ovat aina määräilemässä ja jakamassa jotain jumalallisia olemassaolon oikeuksia eri ihmisryhmille. Vastenmielisiä ilkeitä k*sipäitä molemmat sakit.
Perussuomalaisissa näkyy viisaus tässäkin asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauras mieli voi olla näinkin altis manipuoloinnille? Herää mies!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauras mieli voi olla näinkin altis manipuoloinnille? Herää mies!
#Katujengit
- Anonyymi
Persut ja kristilliset siperiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuissa näkyy tyhmyys
- Anonyymi
Translaki näytti millä tasolla Suomen kansanedustajat liikkuu. Mutta tämä peloteltu kansa ei tee muuta kuin painaa päänsä puskaan. Joka arvostelee translaki päätöstä on varmaan "Putinisti Kremlin kätyri", niin kyllä porukka hiljenee.
- Anonyymi
Kokkolaan rakennettavan hybridiareenan nimeksi tulee Trans-Areena.
- Anonyymi
Laki on hyvä. Kypsy siihen onneton.
- Anonyymi
Transuilu kunniaan ja lapset mukaan. Lisää matuja maahan. Lihansyöntiä on rajoitettava. T: Kepu.
- Anonyymi
Hieno uusi nimi persuille: elinkeinoelämä sanoi suoraan että haittapoliitikot. Siis kaikki ne törpöt, jotka näyttelevät marttyyrejä kun elinkeinoelämä työllistää tuhansittain tänne haluavia henkilöitä.
- Anonyymi
Lakkoilu tässä tilanteessa on suurta tyhmyyttä.
- Anonyymi
Aikojen alussa ihmisen, naisen ja miehen loi jokin muu kuin vihersosialisti hallitus ja eduskunta äänestyksellä. Se jos mikään on varmaa ja kaikki sen jälkeen muutettua on lääkäreiden ja terveydenhuollon muuttamaan.
- Anonyymi
Vihervassarit ja Kokoomus on translain takuu puolueita.
- Anonyymi
Juu ja kepu. Puolet kepuista kanatti tätä lakia.
- Anonyymi
Osa Kokoomuksesta äänesti onneksi lakia vastaan.
- Anonyymi
Sukupuolisekoilu vei kepun mutta näkyy vievän kokoomuksenkin...,,,
- Anonyymi
Kokoomusta äänestäessä ei todellakaan tiedä, mitä saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomusta äänestäessä ei todellakaan tiedä, mitä saa.
kepu vaihtaa nimensäkin "Suomen Trans"
- Anonyymi
Koko äänestysikäni olen äänestänyt keskustaa. Nyt eduskunnan on jättänyt kaikki, joiden kanssa koin yhtenäisyyttä. Tänään siellä ei enää ole, kuin Katri Kulmuni, Hannu Hoskonen ja Paavo Väyrynen, joiden ajatukset allekirjoitan, mutta kaikki työnnetty syrjään, joten on aika vaihtaa puoluetta, joka vastasi omaa kantaa.
Trans laki oli viimeinen pisara. Persut ja kristilliset äänestivät mieleni mukaan, mutta muuten he eivät ole minun puolueeni.
Kristillisten kanssa olen miltei kaikesta samaa mieltä, ainoa ero on suhtautuminen Israelin toimiin. Mielestäni Israel on täysin natsivaltio ja puolue, joka on niin ehdoton maata puolustaessaan, ei voi olla ihan tervehenkinen.
Vapauden liitolla näkyi olevan Seinäjoelta yksi ehdokas, joka vaikutti täysin tervehenkiseltä. Puolueessa näkyy olevan osa persuista lähteneitä.- Anonyymi
😃👍
- Anonyymi
Minä oon Suomalainen, Perussuomalainen ! Tuo laki on huono ja iso virhe.
- Anonyymi
Äkkiä marssille!!
- Anonyymi
Muissa maissa puhutaan sukupuolen VAIHTAMISESTA mutta Suomessa SETA määrittelee mistä puhutaan ja miten ja toimittajat on saatu ohjelmoitua puhumaan sukupuolen "KORJAAMISESTA"
Kaikki tietää että sukupuolia on vain kaksi ja jos sitä muutetaan niin niin silloin sitä VAIHDETAAN eikä suinkaan "korjata" - Anonyymi
Suurin osa Suomen päättäjistä on vajonnut niin syvälle pimeyteen, että sanat loppuvat kuvaamaan tätä tilaa ?????
- Anonyymi
Keskustaa äänestämällä on sama vaikutus, kuin "Liike nyt" puoluetta äänestäessään, joten on aivan sama, vaikka antaisi kokeeksi jollekin toiselle pienpuolueelle tilaisuuden.
- Anonyymi
Kyllä varmaan vanhat kepupoliitikot harovat harmaita hiuksiaan, niin kaus on puolue ajelehtinut alkuperäisiltä juuriltaan.
Uutta puoluetta haeskelen myös.... - Anonyymi
Raamatussa sanotaan, että Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi. Se on näin, eikä ihmisen itse pidä mennä tätä järjestystä muuttamaan.
- Anonyymi
Vie kepun tulosta alaspäin.
- Anonyymi
Mitäs Sika-Liisa sanoo tähän transuiluun?
- Anonyymi
Globalistien LGBT-seksuaaliagendalla ei ole pitkälle ulottuvaa tulevaisuutta.
- Anonyymi
Tottakai äänestetään, transut on ihania!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423