Moi,
tosiaan kertokaas vähän noista Areenan istumapaikoista lähinnä keikkoja katsoessa. En ole käynyt siellä koskaan, miten ala vs ylätason katsomot eroavat ? Ja toisekseen, onko lavan vastapäiseltä alueelta (katsomot 113 ja 114 esim) hyvä näkyvyys lavalle käytännössä / miten ääni kulkee areenassa sinne ?
Joo tiedän Hartwallin omat sivut joista löytyy 'virtuaalikamerat' yms paskat mutta käytännössä niistä ei ole mitään iloa kenellekään.
KIITOS vastanneille - tiedän että teitä tulee olemaan edes muutama, joskin ei montaa :(
Hartwall Arenan paikoista!!!
3
2634
Vastaukset
- Nasu
Itse olen ollut siellä viime syksynä Elämä lapselle konsertissa. Paikalla alakatsomo 110 ja rivi 12 se oli hyvä paikka, yläkatsomon alarivit on myös hyviä David Bovien konsertissa olin yläkatsomossa 311 rivi 3. On melkein sama jos on alakatsomossa ylä rivillä tai yläkatsomossa alarivillä, muutama metri korkeus eroa. Sekavaa... Ja ihan sama missä siellä istuu musiikki kyllä kuuluu, suosittelen ottamaan korvatulpat mukaan, itsellä ei eka kerralla ollut ja korvat soi pitkään kun sieltä lähti. Toivottavasti tästä oli apua.
- ,.,.,
mä olin anactasian keikalla seisomapaikoilla lavan edessä... ei oikeen näkyny...
paras ois varmaan jos sais paikan reunalta suht keskeltä...
on se kyl niin iso paikka, et sinne hukkuu! - sssssssss
Itse pidän yläkatsomosta josta näkyvyys jopa parempi kuin alhaalta. Joko lavan läheltä tai suoralta osuudelta.
Epuissa kyllä olin tuolla suoraan lavasta vastapäätä ja ei oikein nähnyt mutta kyllä ääni kantautui hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.33611534Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko383507- 793067
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1032805- 922676
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam502495Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1582419Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2752304- 451491
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �141460