Moi,
tosiaan kertokaas vähän noista Areenan istumapaikoista lähinnä keikkoja katsoessa. En ole käynyt siellä koskaan, miten ala vs ylätason katsomot eroavat ? Ja toisekseen, onko lavan vastapäiseltä alueelta (katsomot 113 ja 114 esim) hyvä näkyvyys lavalle käytännössä / miten ääni kulkee areenassa sinne ?
Joo tiedän Hartwallin omat sivut joista löytyy 'virtuaalikamerat' yms paskat mutta käytännössä niistä ei ole mitään iloa kenellekään.
KIITOS vastanneille - tiedän että teitä tulee olemaan edes muutama, joskin ei montaa :(
Hartwall Arenan paikoista!!!
3
2622
Vastaukset
- Nasu
Itse olen ollut siellä viime syksynä Elämä lapselle konsertissa. Paikalla alakatsomo 110 ja rivi 12 se oli hyvä paikka, yläkatsomon alarivit on myös hyviä David Bovien konsertissa olin yläkatsomossa 311 rivi 3. On melkein sama jos on alakatsomossa ylä rivillä tai yläkatsomossa alarivillä, muutama metri korkeus eroa. Sekavaa... Ja ihan sama missä siellä istuu musiikki kyllä kuuluu, suosittelen ottamaan korvatulpat mukaan, itsellä ei eka kerralla ollut ja korvat soi pitkään kun sieltä lähti. Toivottavasti tästä oli apua.
- ,.,.,
mä olin anactasian keikalla seisomapaikoilla lavan edessä... ei oikeen näkyny...
paras ois varmaan jos sais paikan reunalta suht keskeltä...
on se kyl niin iso paikka, et sinne hukkuu! - sssssssss
Itse pidän yläkatsomosta josta näkyvyys jopa parempi kuin alhaalta. Joko lavan läheltä tai suoralta osuudelta.
Epuissa kyllä olin tuolla suoraan lavasta vastapäätä ja ei oikein nähnyt mutta kyllä ääni kantautui hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem422762- 181596
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k271259Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3461183- 601141
- 48943
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20919- 46828
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61804- 45800