Hartwall Arenan paikoista!!!

Random Spectator

Moi,
tosiaan kertokaas vähän noista Areenan istumapaikoista lähinnä keikkoja katsoessa. En ole käynyt siellä koskaan, miten ala vs ylätason katsomot eroavat ? Ja toisekseen, onko lavan vastapäiseltä alueelta (katsomot 113 ja 114 esim) hyvä näkyvyys lavalle käytännössä / miten ääni kulkee areenassa sinne ?

Joo tiedän Hartwallin omat sivut joista löytyy 'virtuaalikamerat' yms paskat mutta käytännössä niistä ei ole mitään iloa kenellekään.

KIITOS vastanneille - tiedän että teitä tulee olemaan edes muutama, joskin ei montaa :(

3

2655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasu

Itse olen ollut siellä viime syksynä Elämä lapselle konsertissa. Paikalla alakatsomo 110 ja rivi 12 se oli hyvä paikka, yläkatsomon alarivit on myös hyviä David Bovien konsertissa olin yläkatsomossa 311 rivi 3. On melkein sama jos on alakatsomossa ylä rivillä tai yläkatsomossa alarivillä, muutama metri korkeus eroa. Sekavaa... Ja ihan sama missä siellä istuu musiikki kyllä kuuluu, suosittelen ottamaan korvatulpat mukaan, itsellä ei eka kerralla ollut ja korvat soi pitkään kun sieltä lähti. Toivottavasti tästä oli apua.

• ,.,.,

mä olin anactasian keikalla seisomapaikoilla lavan edessä... ei oikeen näkyny...

paras ois varmaan jos sais paikan reunalta suht keskeltä...

on se kyl niin iso paikka, et sinne hukkuu!

• sssssssss

Itse pidän yläkatsomosta josta näkyvyys jopa parempi kuin alhaalta. Joko lavan läheltä tai suoralta osuudelta.

Epuissa kyllä olin tuolla suoraan lavasta vastapäätä ja ei oikein nähnyt mutta kyllä ääni kantautui hyvin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      4028
    2. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      155
      3827
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      45
      3639
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2815
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      77
      2659
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      1938
    7. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1455
    8. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      404
      1202
    9. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      1198
    10. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      61
      1191
    Aihe