...pari viikkoa sitten heidän uuden vuoden ilmapallojaan, nyt Pentagon jahtaa niitä vakoiluilmapalloina, hehe.
https://demokraatti.fi/yhdysvallat-ja-kanada-jaljittavat-korkealla-lentavia-vakoiluilmapalloja/
Hauska tahaton jekku Kiinalaisilta.
Miten vainoharhaisia nuo jenkkien sotakorppikotkat ovatkaan.
Kiinalaisilta pääsi karkuun...
13
71
Vastaukset
- Anonyymi
Venäläiset ovat joutuneet Ukrainassa pellen rooliin. Naurattaako?
- Anonyymi
Yhdistelet asioita, laitatko soppaasikin sokeria, hehe
- Anonyymi
Lähettikö Pentagon Hornetit ampumaan alas ilmapallon?
- Anonyymi
Ajattele, jos venäläisiä ohjuksia tuotaisiin Kuubaan, mitä mahtaisi tapahtua?
- Anonyymi
Niitähän oli siellä Sikojenlahden kriisin aikaan.
- Anonyymi
huvittavia nuo jenkit, "suunnittelivat pallon alas ampumista? " Itse vakoilevat satelliiteillaan kaikkia maita. Kiinalla on kyky ampua alas jenkkien vakoilusatelliitit Kiinan yläpuolella, joten siitä vaan jenkit kokeilemaan, vastaus tulee varmasti.
- Anonyymi
Usa on ollut ilkeä Kiinalle, pallosta voi pudota paukku suoraan ketunpesään?😠😡
- Anonyymi
jonkunhan se pitäisi tehdä, niin jenkkikansakin tajuausi mitä maan johto maailmalla sotailee.
- Anonyymi
Se on hämäyspallo. Matalaotsaiset jenkit eivät vain tajua sitä. Kiinan historia sotimistaidoissa on niin pitkä, että jopa sotakiimaiset jenkitkin jäävät kakkoseksi.
- Anonyymi
Osuivatko Hornetit ydinkärkiohjuksillaan ilmapalloon vai jatkaako se kulkuaan?
- Anonyymi
Usan seuraava kiusattava on Kiina.
Tulevaisuudessa tulemme lukemaan uutisista kuinka kamala maa Kiina on.
Sitten alkaa Pakotteet.... Kiina on paljon fiksumpi kuin Eu tai Venäjä ja Usa .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591180
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4561146- 1701053
- 58831
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132827Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681