Luottobiili Pirkkala

Anonyymi-ap

Älkää vaan ostatko mitään kyseisestä firmasta!! Viiden tonnin auto toimi 9 päivää ja vaatis saatanan ison remontin!! Vaihdelaatikko ja kytkin autosta paskana ja hinta käytettynä 1400 e! Uutena 3000-4000. Omistaja ei suostu perumaan kauppoja ja vika varmasti ollut heillä tiedossakin käytöksestä päätellen. Vituttaa niin ettei veri kierrä, mitään vastinetta rahalle ei tosiaan saatu. Kaiken päälle toi saatanan auto ei missään nimessä ole päälle 5000 arvoinen. 😡😡

22

5828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt tiedän kuka olet.

      • Anonyymi

        Mitä väliä sillä on? 😂 Koko kirjoituksen pointti on varoittaa ihmisiä ko.liikkeestä. "Hyvin huollettu ja tekniikaltaan varma auto" osoittautui aivan muuksi. Ei kukaan maksa useampaa tuhatta siitä että auto toimii reilun viikon ja sen jälkeen käyttökelvoton.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­­­N­­y­­­m­­­f­­o­­m­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#177312313

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Pakottivatko ne aseella uhaten sinut ostamaan sen auton?

    • En ymmärrä minäkään näitä kirjoituksia!
      Olen useasti kirjoittanut anonyyminä ja nimimerkillä,
      että ne viiden tonnin autot kannattaa kaikki jättää kauppaan.
      Siinä menettää vain kaikki pienet rahansa.
      Uusia ne autot eivät siis ole!

      • Anonyymi

        Eikö kukaan tälle palstalle kirjoittavista ole onnistunut ostamaan käytettyä autoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kukaan tälle palstalle kirjoittavista ole onnistunut ostamaan käytettyä autoa?

        Lisäys. Toimivaa käytettyä autoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kukaan tälle palstalle kirjoittavista ole onnistunut ostamaan käytettyä autoa?

        Ketjun aloittajana voi sanoa, että olen itse onnistunut ostamaan toimivia autoja käytettynä nyt neljä. Ne mitkä myytiin tonnilla, tiedettiin että käyttöaika lyhyt ellei halua panostaa. Ja rehellisesti asiat puhuttiin jo kaupanteossa. Eka autoista tän kans samaa hintaluokka, meni liki 10 vuotta. Siinäkin oli vika alkuun, mutta pienen neuvottelun jälkeen liike sen kyllä korvasi ja aikaa meni viikko. Tän hintaluokan autossa käyttöikää pitää kuitenkin olla enemmän kuin 9 päivää ennenkuin kunnolla tehty remontti maksaisi 3000-4000 euroa. Eihän sellaista edes kannata tehdä. Jos välissä olis edes se puoli vuotta niin ymmärtäisin, mutta tätä en. Kaiken päälle auto ei näistä varoitan mitenkään, kerran piippasi. Mutta vikalista aika lohduton. Kyseinen myyjä vielä itse autonssentaja niin kyllä tässä on koitettu vaan huijata.

        Mutta liikkeen omistaja olisi vaihtanut vaihdelaatikon, robotiikan ja kytkimen käytettyihin joista meidän olisi pitänyt vielä maksaa osa remontista. Tässä vaiheessa jo ihan laki sanoo, että käytetyistä osista ei ostajan kuulu maksaa.


      • Anonyymi

        Itse en ainakaan mihinkään elämänvaiheeseen osta kallista autoa. Saati elämånvaiheeseen mikä on hyvin tilapäinen. Niiden arvo ihan onneton jo vuoden ajon jälkeen. Perheeseen näitä hankittu kun kyseessä työautoja ja samanlaisia ongelmia ollut isomman hintaluokan autoissa. Tai ongelmahan ei ole autossa vaan siinä myyjässä. Jos yrittää kusettamalla tehdä kauppoja niin jossain vaiheessa se käy omille nilkoille ja kovaa. Ihan kuten missä tahansa muussakin yritystoiminnassa. Ei olis haitannut vaihtaa muita kuluvia osia, mutta robotiikka, vaihdelaatikko ja kytkin on kokolailla se millä toi auto kulkee ja arvoa enemmän kuin itse autolla. Eiköhän myyjä ollut tietoinen asiasta, näin ainakin luulen koska varoitti vielä että vaihtaa vähän hassusti mutta on ihan ominaisuus. Ja tosiaan autonssentaja toiselta ammatiltaan. Hyvässä kunnossa ja huollettu auto, ei kuulemma mitään hätää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjun aloittajana voi sanoa, että olen itse onnistunut ostamaan toimivia autoja käytettynä nyt neljä. Ne mitkä myytiin tonnilla, tiedettiin että käyttöaika lyhyt ellei halua panostaa. Ja rehellisesti asiat puhuttiin jo kaupanteossa. Eka autoista tän kans samaa hintaluokka, meni liki 10 vuotta. Siinäkin oli vika alkuun, mutta pienen neuvottelun jälkeen liike sen kyllä korvasi ja aikaa meni viikko. Tän hintaluokan autossa käyttöikää pitää kuitenkin olla enemmän kuin 9 päivää ennenkuin kunnolla tehty remontti maksaisi 3000-4000 euroa. Eihän sellaista edes kannata tehdä. Jos välissä olis edes se puoli vuotta niin ymmärtäisin, mutta tätä en. Kaiken päälle auto ei näistä varoitan mitenkään, kerran piippasi. Mutta vikalista aika lohduton. Kyseinen myyjä vielä itse autonssentaja niin kyllä tässä on koitettu vaan huijata.

        Mutta liikkeen omistaja olisi vaihtanut vaihdelaatikon, robotiikan ja kytkimen käytettyihin joista meidän olisi pitänyt vielä maksaa osa remontista. Tässä vaiheessa jo ihan laki sanoo, että käytetyistä osista ei ostajan kuulu maksaa.

        Tuossahan juuri sanoit ettei auto varoita näistä mitenkään niin miten helkkarissa siitä olisi voinut kukaan muukaan etukäteen tietää? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjun aloittajana voi sanoa, että olen itse onnistunut ostamaan toimivia autoja käytettynä nyt neljä. Ne mitkä myytiin tonnilla, tiedettiin että käyttöaika lyhyt ellei halua panostaa. Ja rehellisesti asiat puhuttiin jo kaupanteossa. Eka autoista tän kans samaa hintaluokka, meni liki 10 vuotta. Siinäkin oli vika alkuun, mutta pienen neuvottelun jälkeen liike sen kyllä korvasi ja aikaa meni viikko. Tän hintaluokan autossa käyttöikää pitää kuitenkin olla enemmän kuin 9 päivää ennenkuin kunnolla tehty remontti maksaisi 3000-4000 euroa. Eihän sellaista edes kannata tehdä. Jos välissä olis edes se puoli vuotta niin ymmärtäisin, mutta tätä en. Kaiken päälle auto ei näistä varoitan mitenkään, kerran piippasi. Mutta vikalista aika lohduton. Kyseinen myyjä vielä itse autonssentaja niin kyllä tässä on koitettu vaan huijata.

        Mutta liikkeen omistaja olisi vaihtanut vaihdelaatikon, robotiikan ja kytkimen käytettyihin joista meidän olisi pitänyt vielä maksaa osa remontista. Tässä vaiheessa jo ihan laki sanoo, että käytetyistä osista ei ostajan kuulu maksaa.

        Mikä laki niin sanoo, että ns. B-osia ei saa käyttää? Voitko hieman täsmentää?
        Osapuolet, esim. vakuutusyhtiö voivat syystä tai toisesta tapauskohtaisesti aivan
        hyvin vahinkoa kärsineen kanssa sopia, että käyttökelpoisia B-osia, joita korjausajan-kohtana on saatavilla voi käyttää, mikäli ns. "yleinen etu" asiaa tukee.
        Autoa ei ole tapana korjata parempaan kuntoon kuin se ennen vahinkoa oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossahan juuri sanoit ettei auto varoita näistä mitenkään niin miten helkkarissa siitä olisi voinut kukaan muukaan etukäteen tietää? :D

        Eli kun ostan liikkeestä auton ja maksan siitä enemmän kuin yksityisillä markkinoilla kuluttajansuojan vuoksi niin ei kannatakaan? Ottaako liikkeet tosiaan myyntiin autoja joita eivät aja tai tarkista? Ja myyvät sitten väärillä tiedoilla eteenpäin koska eivät ole testanneet toimivuutta? 🥴


    • Anonyymi

      Noh, vastasit ite "ongelmaasi" jo aloitusviestissä.
      Jos ostat muutaman tonnin pommin, se on muutaman tonnin pommi. Sille voi tapahtua mitä vaan, missä ajassa vaan. Luotettavaa ja halpaa ei ole olemassa.

      Todennäköisesti hintaansa nähden ollut juuri siinä kunnossa, kuin pitääkin.

    • Anonyymi

      Elekää hyvät immeiset maksako romuista ylihintoo, nyt on paljon huijareita liikkeellä!!🤡🤡

    • Anonyymi

      Muistakaa vanha sääntö ! Jos haluaa hyvän ja halvan auton, niin kaksi autoa on hankittava !!

    • Anonyymi

      ihan susi paska liike myyjät kusettaa

    • Anonyymi

      Sama homma. Ihan paska lafka. Omasta autosta sain naurettavan pienen summan ja nykyisessä autossa kaikkea mahdollista vikaa. Ihan huijareita!!

      • Anonyymi

        Siis rikkoivat ehjän auton ennen kun ostit sen. Vai olisko joku yksityinen kusettaja tuonut piilovika pommin vaihdossa jonka sinä ostit. Yksityiset on kusettajia.


    • Anonyymi

      On se kumma, kun täällä ei uskota, että halpoja hyviä autoja ei ole.
      Itse en ostaisi alle € 20.000,- hintaista autoa.
      Kyllä tällaisenkin voi ostaa rahoituksella!
      Maksueriä tulee tosin useampia.
      60 kpl a' € 333,33 tai 72 kpl a' € 277,77 + korot nykyään!
      Keskimääräisellä ajosuoritteella - 18.000 km /v ajoa tulee 90.000 km /5v
      tai 108.000 km / 6v.
      Ostamalla niitä korjauskelvottomia romuja, menetät kaikki pienet rahasi!

      Eivät rahat silloin mene Kankkulan kaivoon!

      • Anonyymi

        Ei ei ei, ostin vehosta auton joka oli kaksi vuotta vanha ja hintaa 28790 eurooo. Viikko siitä niin porsi vaihteisto. Korjaus oli 8768 euroo ja itse maksoin . En reklamoinut koska käytetty on käytetty. Aina on riski ostaa oli halpa tai kallis. Nopea korjaus rahat tiskiin ja matka jatkuuuuu.


    • Anonyymi

      Oikein teille, opitte tinkaan ja ostaan liian halpoja autoja,, kuvittelette saavanne jotain ikuisesti kestäviä ja hyviä, ihan oikein kun hajoo halvat paskat.

    • Anonyymi

      Ostamaani autoon oli tehty muutoksia, jotka johtivat katsastuksessa hylkyyn. Onneksi entinen omistaja jättänyt kuitteja. Sekä eräs helekatin iso vika ilmeni tuossa kaiken kukkuraksi. Vaan olisihan se pitänyt arvata auton hukatessa öljyä jo ostaessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      76
      2894
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2025
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      152
      1471
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      313
      1436
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1219
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1139
    9. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1123
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe