Valtionkonttorin pitää maksaa isot korvaukset tässä ei vain Suomen vaan maailmanlaajuisen suuruisessa tietomurrosta ja kiristyksestä.
Tästä voisi tulla myös teema eduskuntavaaleihin ketkä ehdokkaat ja puolueet haluavat maksaa uhreille asianmukaiset korvaukset ja ketkä haluavat jättää oikeuden tapahtumatta!
Vastaamo casen uhreille isot korvaukset! Iso vaaliteema!
5
315
Vastaukset
- Anonyymi
joukkovainotuille ja asunnottpmiksi tehdyille myös huippukorvaukset pilatusta elämästä-
- ja lisäksi sopeutumiseläkkeet päälle !!! - Anonyymi
Onneksi tuo hakkaripaska jäi tänään kiinni, vankilaan vain loppuelämäksi. Ja vaikka hän ei olisi edes syyllistynyt Vastaamon tietomurtoon niin silti vain selliin varmuuden vuoksi ja loppuelämäksi eritettävä kaikista tietokoneista, hakkeripaska hän on jokatapauksessa.
- Anonyymi
"mitä vittua", kun miettii kyseistä webbi sivua joka on yks iso openAI vitsi, miksei paska hunajapurkia jo suljeta
- Anonyymi
Jos se ei ole minkään valtion, vaan oikeasti tämän ja jonkun hakkeri porukan kyhäelmä niin mitä paskaa paapomaan, ei muuta kuin kaikilla mahdollisilla konsteilla ottaa selville missä on tämä tietoja varastava tietokone.
- Anonyymi
Toi olis aivan oikein. Ite jouduin uhriksi ja itse suostuin sovintoon että saisi tietyn summan ja konkurssipesä on sen hyväksynyt. Mutta tänään mun lakiavustaja sanoi että jos saadaan edes 100 e niin on ihme. SIIS MITEN V...kehtaavat!!! Mun elämä meni pilalle ja joudun loppuelämäni varomaan kaikkea ja pelkäämään että joku pervo on oven takana tai että joku ostelee tavaroita mun nimissä tai vie identiteetin,
Fakta on se että tekijältä kukaan ei tuu koskaan saamaan mitään ja vaikka ollaan Taviokin haastettu niin p....sieltäkään kukaan mitään saa.
Eli oon menettänyt tässä tuhannesti enemmän rahaa kun koskaan tuun korvauksia saamaan! Miks ihmeessä poliisikin kehottaa laittamaan rikosilmoituksen. Kun ei kannata.
Pelkkiä kuluja ja kärsimystä.
Mun mielestä valtion kuuluiisi korvata sovitut rahat ja summan kaikille uhreille. Koska valtio on osasyyllinen tähän. Heidän mielestä tollasille yrityksille riitti ns. B suojaus kun kaikkialla muualla on A luokan suojaus.
Mä haluan haastaa valtion oikeuteen. Mutta kuka muka valtion voittais.
Mä oon niin vihanen etten pysty edes kuvailemaan.
Tässä maassa ei saa mitään oikeutta. Ei edes 100 e ole luvassa. Veikkaampa että jos näin olisi käynyt KANSANEDUSTAJILLE (oikein "kansan")niin kyllä maksettaisiin kunnon korvaukset valtion budjetista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532434Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖291817Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt731511Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2661420- 1381230
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11983vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23978- 65965
- 68953