Aina voitot saksaan

Anonyymi-ap

Mikä systeemi saksalaisilla on kun aina kaikki isot eurojackpot -voitot menee sinne????

19

890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saksassa on runsaasti pelihimoon taipuvaisia ihmisiä, jotka yrittää isoillakin järjestelmillä muuttaa elämänsä ryysyistä rikkauksiin. Eilenkin Saksaan meni tulos viisi yhdellä tähtinumerolla ja lisäksi seitsemän kappaletta puhdasta viisi oikein tulosta. Jokin järjestelmä on hyvinkin voinut onkia nuo kaikki samaan lappuun.

    • Anonyymi

      Asukaslukuun suhteutettuna eniten isoja voittoja on tullut Suomeen.

    • Anonyymi

      Jos joku miljonääri pelaa peliä miljoonalla eurolla, 500 000 eri riviä siis, sillä sitä voittaa, jos voittaa ja sallisiko veikkaus tuon määrän pelaamisen ylipäätään?

      • Anonyymi

        Vähintäänkin joutuisi rahanpesututkinnan kohteeksi. Lisäksi rivien määrä on niin suuri, ettei niitä viikossa pystyisi millään edes pelaamaan. Todella isoon peliin tarvittaisiin siis jättimäinen porukka eri puolilla maata, joista kukin hoitaisi tahoillaan just hänelle määritetyn rivisetin.


      • Anonyymi

        Se jolla on ”miljoona” tienattua omalla työllä ei pelaa veikkauksen pelejä. Ei tarvitse pelata. Itseasiassa päävoiton lotossa voisi laskea vaikka 900 tuhanteen ja tuplapoteissa voisi kehittää päävoiton jakoa.


      • Anonyymi

        Pelaa 50000€ jotta saa 10milj. Siinä ei ole mitään järkeä! Se on ihan absurdi ajatus!

        Kun asiakkaan tunnistautuminen tulee toimintaan, niin se estää ylilyönnit.

        250000 riviä suhteessa kaikkeen on todella pieni, tuskin saa mitään isoja voittoja. Tälläisen testin voi jokainen tehdä itsekin. Pelaa yhtä riviä 10v ja tekee tilaston panoksista ja palautuksista.


    • Anonyymi

      Mä veikkaan että saksalaiset pelaa järjestelmiä enemmän.

      • Anonyymi

        Järjestelmiä pelaamalla ei voiton todennäköisyys kasva yhtään. Voiton todennäköisyys on täysin kiinni sijoitetun rahan määrästä, tapahtui se järjestelmässä tai ei!


    • Anonyymi

      Miksi Veikkaus kertoo voittopaikkakunnan otsikossa ja pilaa jännityksen?

      • Anonyymi

        Koska voittopaikkakunnalla jännitys nousee huippuunsa kun kysellään ja kyräillään kukakohan se oli...


    • Anonyymi

      Arvatkaa menikö 54 miljoonaa Saksaan tänään?
      Suomipoika ei isoimpien voittojen saajien joukossa

    • Anonyymi

      Johtuisiko mitenkään siitä todennäköisyydestä joka seuraa kun Saksalaiset sijoittavat peliin kaksikymmentä kertaa enemmän kuin suomalaiset?

      • Anonyymi

        Veikan palkollinen


    • Anonyymi

      Kai se on vähitellen uskottava ettei kannata osallistua.
      Maksakoon saksalaiset itse jättivoittonsa

      • Anonyymi

        Taas lisäksi helpon tuntuinen rivi, mutta jos laitat itse nuo numerot, niin varmasti menee vierestä. Sama se millä numeroilla pelaa, koskaan et Veikkauksen huijaus peleissä mitään voita.😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas lisäksi helpon tuntuinen rivi, mutta jos laitat itse nuo numerot, niin varmasti menee vierestä. Sama se millä numeroilla pelaa, koskaan et Veikkauksen huijaus peleissä mitään voita.😡

        Näin on.


    • Anonyymi

      Niin, kuten Viking lotot Norjaan?
      Pianhan jaetaan 100 miljoonaa tai yli eurojackpotista todennäköisesti Saksaan.
      Suomeen vaivainen joker miljoona ennakoi jo sitä että päävoitto eurojaskassa menee muualle.
      Miksi ei jaeta useampaan maahan sadan millin pottia esim Suomi, Ruotsi ja joku vähemmän voittanut maa sekä se pakollinen Saksa?
      Mutta ei, muille hiluja, Saksa juhlii.
      Rivihinta alemmas muissa maissa kuten Suomessa, jos päävoitoista jaetaan 95% Saksaan.

    • Anonyymi

      Saksassa asuu 80 miljoonaa ihmistä! Eli pelaajia riittää paljon enemmän Saksassa kun pienessä Suomessa, tietysti eihän kaikki Saksan ihmiset pelaa europottii mutta silti siellä on paljon pelaajia joka takaa sen että päävoitot menevät Saksaan. 💸🫲😎🇩🇪 ja Suomi poika 🇫🇮😭

    • Anonyymi

      Viikon 16/2024 tiistain arvonnassa paras tulos 5+1 -oikein pelattiin Tšekissä. Saksa ja muutama muu katselee kateellisena tällä kertaa sivusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe