Tarvitsisin lisätulon elämääni. Harkitsin yhdessä vaiheessa ns puhdasta sugardaddya, mutta itselleni mieluisampi vaihtoehto olisi miehen dominointi. Oletan että myös rahallisesti tuo olisi kannattavampaa.
Pitääkö oletus paikkansa? Onko tilausta? Ei haittaisi lainkaan vaikka viihtyisin miehen kanssa muutenkin riennoissa, mutta realistisempaa lienee että mies haluaa tavata vain dominoinnin merkeissä.
Dominoiva nainen - onko tilausta?
16
138
Vastaukset
- Anonyymi
Missä kaukana dominoit ja onko se eläkeraja turvallisesti jo ohi sekä onko kortteeri vaihtunu hoivakotiin tai olisko jo kohta ajankohtanen.
- Anonyymi
Pääkaupunkiseudulla vaikutan, loppuosa viestistä on sen verran epämääräistä tekstiä että vaikea sanoa mitään. Mutta jos yritys on selvittää minun ikäni, niin olen 30v+ joka elää aktiivista elämää ja harrastaa urheilua. Ulkonäössä ei siis ole moitittavaa, tosin dominoidessa minulla pysyy "vaatteet" päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla vaikutan, loppuosa viestistä on sen verran epämääräistä tekstiä että vaikea sanoa mitään. Mutta jos yritys on selvittää minun ikäni, niin olen 30v joka elää aktiivista elämää ja harrastaa urheilua. Ulkonäössä ei siis ole moitittavaa, tosin dominoidessa minulla pysyy "vaatteet" päällä.
Hönö do the stönö buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla vaikutan, loppuosa viestistä on sen verran epämääräistä tekstiä että vaikea sanoa mitään. Mutta jos yritys on selvittää minun ikäni, niin olen 30v joka elää aktiivista elämää ja harrastaa urheilua. Ulkonäössä ei siis ole moitittavaa, tosin dominoidessa minulla pysyy "vaatteet" päällä.
Kyllä tarvetta löytyy. Onko sinulla paikka?
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17732139b
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kuinka pitkälle olet valmis menemään? Tekemään?
- Anonyymi
Tarkennatko kysymystä, hankala vastata kun en ole varma mihin viittaat.
- Anonyymi
Kunhan ei tule syytettä pahoinpitelystä, korvausvaatimuksia vammoista tai ole riskiä tahattomasta kuolemantuottamuksesta. Eiköhän tuosta löylykauhasta vielä selviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennatko kysymystä, hankala vastata kun en ole varma mihin viittaat.
Eikä sitten tikkuja varpaan ja sormien kynsien alle, eikä hampaiden lukua tongeilla pöydälle tai lattialle, eikä enempää kuin 30kV mulukun nokkaan tai kulukusten kilistystä betonimonot jalasa ja sähkötuolista turvallisuuvesta ehkä voitais jutella ennenku kytket virran ja lopuksi romu autossa paalattavaksi.
- Anonyymi
Kiinnostaisi mutta minulle hieman kaukana. Oon monesti miettinyt että miten toimii etädominointi? T:Tavallinen perheenisä
- Anonyymi
Kyllähän se toimii, riippuu henkilön toiveista. Aiempi oli puhtaasti tekstiviestien välityksellä ja sisälsi myös muuta kuulumisten vaihtoa. Mitä sinulla oli mielessä?
- Anonyymi
heti olisin valmis käyttöön
- Anonyymi
Hyi saatana
- Anonyymi
Ryhdy rehellisesti vaan huoraksi.
- Anonyymi
En, ei löydy Suomesta sen tuloluokan miestä. Tuo miesten alistaminen olisi itselle muutenkin mieluisaa puuhaa. Win win, ja rahat päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, ei löydy Suomesta sen tuloluokan miestä. Tuo miesten alistaminen olisi itselle muutenkin mieluisaa puuhaa. Win win, ja rahat päälle.
Ääliö se jaksaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078