Olkiluoto 3:n käynnistyminen lykkääntyy

Anonyymi-ap

Päiväni murmelina fiilis, taas kerran.

"Näillä näkymin sähköntuotanto käynnistyy, eli koekäyttö pääseekin jatkumaan perjantaina 10. helmikuuta."

9

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Harmittava takaisku kesken pakkaskauden.

• Anonyymi

Onko kukaan pitänyt tilastoa lykkästen kokonaismäärästä

• Anonyymi

Olisi ollut aikoinaan hyvä vedonlyöntikohde.

• Anonyymi

Ettei uutinen vain olisi tulevaisuudesta 10 vuoden päästä.

• Anonyymi

stukki taas hajottanut kaikki paikat?

• Anonyymi

Luistaako siellä hihna vai mikä on nyt ongelma?

• Anonyymi

https://www.tvo.fi/tuotanto/laitosyksikot/ol3/ol3ennusteet.html

"Laitostoimittaja Areva-Siemens-konsortiolta saadun tiedon mukaan sähköntuotanto jatkuu 10. helmikuuta 2023 ja säännöllinen sähköntuotanto näin ollen maaliskuussa 2023 (14. maaliskuuta)."

Ranskalaiset alihankkijoineen sähläävät ja säätävät taas. Ihmeellistä pelleilyä kun kerta toisensa jälkeen näiden esittämät aikataulut osoittautuvat ylioptimistisiksi.

• Anonyymi

Käynnistyykö kaupallinen tuotanto 2020-luvulla? Veikkauksia kehiin, luulen että ehkä sitten joskus 2030-luvulla päästään jatkuvaan tuotantoon.

Tosin Suomeen rakennetaan sellaiset määrät tuulivoimaa että Suomen tuotantokapasiteetti nousee joka tapauksessa ja tammikuussa sähkö oli varsin halpaa vaikka OL3 ei edes ollut käynnissä, joten ei viivästyminen enää edes tunnu miltään katastrofilta.

• Anonyymi

Ei yllätys, ei todellakaan....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1712
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1548
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      38
      1021
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      909
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      871
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe