Kunnassa tuntuu olevan surkea kannatus SDP:lle ja vasemmistoliitolle? Ettekö tiedä kuka on SANNA MARIN??? Pitäisikö hänen tulla kunnan torille jakamaan nimikirjoituksia että kannatus nousisi vai mikä siinä mättää?
Miksei kunnassa ole SDP:n kannattajia?
15
189
Vastaukset
- Anonyymi
Emme kannata huumeiden laillistamista
- Anonyymi
Sekoitat nyt vihreisiin. Vihreä liitto taitaa olla enemmänkin se puolue, joka tuota haluaa.
- Anonyymi
Parempi on ettei ole eikä tulisi. Piilo demareita kyllä varmasti on mutta ne on hiljaa. Nyt ei ääntä pidä oikein mikään puolue vaikka vaalit lähestyy paitsi sitkeästi eduskuntaan haluava Narvan senaattori kun muilta töiltään ehtii. Paha jos pyörät ei pyöri ei tule rahaakaan jos joutuu palkkaamaan rengin vaalikampanjoinnin ajaksi , koska se maksaa jos lakisääteiset maksut aikoo rehtinä miehenä hoitaa . Mutta kepulithan on tunnetusti rehtiä väkeä sano.
- Anonyymi
Casanova riivaa eurooppaa . Esimerkkinä Suomalaiselta sokoksen kassaneidiltä huijattiin 4,5 miljardia, niin eiköhän siinä ole syy.
- Anonyymi
Euroopan parlamentin EU-mepeillä on suurempi valta, kuin suomalaisilla kansanedustajilla. Tämä kannattaa muistaa, kun seuraavan kerran on europarlamenttivaalit Suomessa.
- Anonyymi
Vesilahti saisi näkyvyyttä jos lahjoittaisi Sanna Suurelle tontin torin vierestä. Tai oikeastaan kunta voisi rakentaa Mariinille palatsin siihen. Saataisiin lisää kunnallisverotuloja. Ja kunnanjohtaja voisi asua talonmiehenasunnossa portin pielessä, kun hällä ei lupauksista huolimatta ollutkaan varaa muuttaa paikkakunnalle.
- Anonyymi
Kuka tuppukylään haluaa muuttaa ei edes oman kunnan kunnanjohtaja. Hiljaisessa haussa taitaa häämöttää isomman kunnan ruori eikä siksi uskalla ainakaan omaa ostaa jos tulisikin valituksi jossain vaiheessa vaikka ison kunnan tai kaupungin johtajaksi. Siksi ei kannata sitoutua ja parempi asua jossain muualla ja veroista viis mihin kuntaan ne makselee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tuppukylään haluaa muuttaa ei edes oman kunnan kunnanjohtaja. Hiljaisessa haussa taitaa häämöttää isomman kunnan ruori eikä siksi uskalla ainakaan omaa ostaa jos tulisikin valituksi jossain vaiheessa vaikka ison kunnan tai kaupungin johtajaksi. Siksi ei kannata sitoutua ja parempi asua jossain muualla ja veroista viis mihin kuntaan ne makselee.
Hän kuitenkin työhaastattelussa valtuutettujen ja kuntalaisten edessä lupasi muuttaa kuntaan jos tulee valituksi. Ei sanonut milloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän kuitenkin työhaastattelussa valtuutettujen ja kuntalaisten edessä lupasi muuttaa kuntaan jos tulee valituksi. Ei sanonut milloin.
lupashan rinne vappusatasen ja nyt yksi muija korotti 200 euroon .eli älkää ikinä uskoko politikon tai kunnanjohtajan puheita.ei se tänne muuta jos siirtyy muualle jää asunto pian myymättä .jos olis vaikka niin sinisilmäinen että ostais täältä asunnon.
- Anonyymi
Pääministeristä kuoriutui nyt ennen vaaleja populisti.
- Anonyymi
Jokainen puolue on enemmän tai vähemmän populistinen, kun äänestäjiä kosiskelevat.
- Anonyymi
Tunnelidemarit vieneet SDP:n uskottavuutta? https://www.tampereensanomat.fi/uutiset.html?221389
- Anonyymi
Missäpäin Vesilahtea tuo tunneli sijaitsee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin Vesilahtea tuo tunneli sijaitsee?
Kuva näyttäisi olevan Tampereelta rantatunnelista. Vesilahdessa ei ole kuin muutama rumpuputki mistä sammakot voi turvallisesti alittaa tien jäämättä autojen alle. Demareita äänestää vaan kommariduunarit eikä sellaisia montaa ole kunnassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569