Kuulin huhuja että virroile aletaan rakentamaan isoa liiketilaa. Tulisi kuulemma autotalo Uno, kahvila - ravintola ja jokin vaateliike. Hienoa, kerrankin tänne jotain 🤩🤩
Huhuja kuulin
12
1686
Vastaukset
- Anonyymi
Sinne tulee SDP:n uusi Valehtelijoiden Klubi !
- Anonyymi
Mikä se semmonen klubi on
- Anonyymi
Se olisi kyllä mukavaa,tilaa täällä on ja uskon,että kauppakin kävisi,mitä enempi liikkeitä,sitä enempi tulisi asiakkaita muualtakin
- Anonyymi
Kaupankäynti ei ole uskon asia, vaan uskottavuuden asia. Joillakin kauppiailla sitä on, joillakin ei 😆
- Anonyymi
No sehän kiva.
- Anonyymi
Ei koskaan.
- Anonyymi
Viimmeinen juna meni 85.
- Anonyymi
Kuulit urpo väärin, se aika meni jo.
- Anonyymi
Onko mitään kuulunut tästä projektista
- Anonyymi
Joo sinne tulee persujen pääkonttori! Paskanjauhantaa riittää
- Anonyymi
Mä kuulin että eräät virtojen kunnanvaltuutetut ovat käyneet neuvotteluja salassa, mutta ei ollu ps
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60919
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661