Olen oikeasti psykopaatti.

Esitän ihmisille olevani kiltti, huomaavainen, ystävällinen, mukava, toiset huomioon ottava ja empaattinen ihminen vaikka tosiasiassa olen äärimmäisen itsekäs, itserakas, tunteeton ja muiden tarpeista välinpitämätön ihmisroska. Esitän olevani ihana ihminen vain että saisin heiltä huomiota, kehuja ja arvostusta osakseni. En oikeasti välitä toisista mitään ellen voi hyötyä heistä jotenkin. Keskityn vain lähinnä itseeni ja omiin tarpeisiini, muut ihmiset ja heidän tarpeensa eivät minua kiinnostaa. Autan toisia vain saadakseni siitä jotain etua ja hyötyä itselleni. Oikeasti minun olisi paljon helpompi elää täysin eristyksissä muista jossain jossa voisin keskittyä vain itseeni ja omiin tarpeisiini ilman, että täytyy ottaa ketään muuta tai heidän tarpeitaan ja toiveitaan huomioon.
3557
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Valitse ystäväsi Tarkemmin,Usein ihmisestä tulee ystävän kaltaisia.Mieti itse keiden seurassa olet,kuljet?

Äänestä

Ei hätää, et pysty aina esittämään muuta kuin mitä olet ja moni näkee esityksesi läpi.

Äänestä

Mä olen tiennyt sen alusta asti. Olen hyväksynyt ne itsekkäimmätkin piirteesi, ilkeän ja pimeän puolesi. Syytän lapsuuttasi ja äitiäsi noista piirteistä. Äitisi on sairain ihmisroska päällä maan. Ei sellaista tapausta voi edes äidiksi kutsua.. Oon pahoillani, että sait niin oikeasti huonon äidin.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Esitän ihmisille olevani kiltti, huomaavainen, ystävällinen, mukava, toiset huomioon ottava ja empaattinen ihminen vaikka tosiasiassa olen äärimmäisen itsekäs, itserakas, tunteeton ja muiden tarpeista välinpitämätön ihmisroska. Esitän olevani ihana ihminen vain että saisin heiltä huomiota, kehuja ja arvostusta osakseni. En oikeasti välitä toisista mitään ellen voi hyötyä heistä jotenkin. Keskityn vain lähinnä itseeni ja omiin tarpeisiini, muut ihmiset ja heidän tarpeensa eivät minua kiinnostaa. Autan toisia vain saadakseni siitä jotain etua ja hyötyä itselleni. Oikeasti minun olisi paljon helpompi elää täysin eristyksissä muista jossain jossa voisin keskittyä vain itseeni ja omiin tarpeisiini ilman, että täytyy ottaa ketään muuta tai heidän tarpeitaan ja toiveitaan huomioon.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu