Olen oikeasti psykopaatti.

Anonyymi-ap

Esitän ihmisille olevani kiltti, huomaavainen, ystävällinen, mukava, toiset huomioon ottava ja empaattinen ihminen vaikka tosiasiassa olen äärimmäisen itsekäs, itserakas, tunteeton ja muiden tarpeista välinpitämätön ihmisroska. Esitän olevani ihana ihminen vain että saisin heiltä huomiota, kehuja ja arvostusta osakseni. En oikeasti välitä toisista mitään ellen voi hyötyä heistä jotenkin. Keskityn vain lähinnä itseeni ja omiin tarpeisiini, muut ihmiset ja heidän tarpeensa eivät minua kiinnostaa. Autan toisia vain saadakseni siitä jotain etua ja hyötyä itselleni. Oikeasti minun olisi paljon helpompi elää täysin eristyksissä muista jossain jossa voisin keskittyä vain itseeni ja omiin tarpeisiini ilman, että täytyy ottaa ketään muuta tai heidän tarpeitaan ja toiveitaan huomioon.

3

548

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valitse ystäväsi Tarkemmin,Usein ihmisestä tulee ystävän kaltaisia.Mieti itse keiden seurassa olet,kuljet?

• Anonyymi

Ei hätää, et pysty aina esittämään muuta kuin mitä olet ja moni näkee esityksesi läpi.

• Anonyymi00004

Mä olen tiennyt sen alusta asti. Olen hyväksynyt ne itsekkäimmätkin piirteesi, ilkeän ja pimeän puolesi. Syytän lapsuuttasi ja äitiäsi noista piirteistä. Äitisi on sairain ihmisroska päällä maan. Ei sellaista tapausta voi edes äidiksi kutsua.. Oon pahoillani, että sait niin oikeasti huonon äidin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1261
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      888
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      794
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      632
    6. 32
      625
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      574
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      568
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43