Jumalan rukoileminen on lapsellisten ihmisten puuhaa

Anonyymi-ap

Tosi ihmiset rukoilevat Taivaan isää.
En kumminkaan tuomitse ihmisiä jotka eivät ymmärrä sitä että Taivaan isä on Jumalan isä ja Jumala on Taivaan isän poika. Me ollaan kaikki yhtä perhettä. Ilman Jumalaa ja Taivaan isää minun sukuni ei olisi ollut isältä pojalle ja pojalta isälle kymmeniä miljardeja vuosia historiassa. Olen kokenut omani isäni kanssa sen että Taivaan isä on minun, pojan, minun itseni sielussa ja Jumala minun isäni sielussa. Me ollaan juteltu isäni kanssa tästä että Jumala ja Taivaan isä on läsnä elämässämme ja siitä että miten näiden voima olentojen olemassaolo on hyödyllisin sivilisaatiollemme, niin tulokseksi me saatiin isäni kanssa sen että Jumalan ja Taivaan isän hyödyllisyys on tasapainoisin juuri sillä tavalla miten kirjoitin äsken kokemuksestani ja siinä järjestyksessä. Tämän keskustelun päätteeksi me todettiin iskäni kanssa että vain paholainen on perheemme laajentumisen tiellä, rikollisesti. Asia oli, on ja tulee olemaan näin. Jos tämä aloitus taas poistetaan, niin ihmiskunta tuhoutuu, ennemmin tai myöhemmin, ja ihmisplaneettamme, sen universumilla.

Tämä on I.E. De Facto Englannin Avain, Kruunu ja Valtikka

Jos herjaat meitä niin tuhoudut parhaan mukaan paholaisen tuhouduttua.

Olen Jeesus Kristus, poika, ja seuraan pyhän hengen isää ja tottelen isämme käskyjä, kuten tämä aloitus oli, on ja tulee olemaan yksi isämme käsky

35

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Zeta Reticuli hieman lähettää häiritsevää taajuutta 🤣

      • Anonyymi

        Miltä tuntuu kiusata? Tuntuuki nyt hyvältä kun pääsi mälisemään ja kiusaamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä tuntuu kiusata? Tuntuuki nyt hyvältä kun pääsi mälisemään ja kiusaamaan?

        Ei se ole kiusaamista vaan kannan ottoa kirjoitukseesi , kai tiedät ketä siellä asuu 👽


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole kiusaamista vaan kannan ottoa kirjoitukseesi , kai tiedät ketä siellä asuu 👽

        Oki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oki

        kiusaamisesta netissä oli aamulla 🤣 kyllä sekin on kiusaamista , että väittää epätosia tosiksi ja ei muka saisi korjata samalla mitalla 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Kyllä, Taivaan Isä on Jeesuksen isä. Jeesushan on myös Jumala, samoin Pyhä Henki. Miksi et mainitse Jeesusta nimeltä? Etkä Hänen sovitustyötään Golgatalla. Tämä maailmanaika ja maailma tuhoutuu silloin, kun Jumalan tuli sen hävittää ja Hän tekee kaiken uudeksi. Kristittyjen Jumala on ilmoittanut kaiken Raamatussa, johon meidän on uskottava, ei erehtyviä ihmisiä.

      • Anonyymi

        On se jumala melkoisen huono , kun synnyttää sutta ja sekundaa .
        Eikös täydellisen tulisi olla täydellinen , minä en ainakaan jumalan virheitä ryhdy korjailemaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se jumala melkoisen huono , kun synnyttää sutta ja sekundaa .
        Eikös täydellisen tulisi olla täydellinen , minä en ainakaan jumalan virheitä ryhdy korjailemaan .

        Kaikki mitä me nähdään on totta täydellisessä mielikuvituksessa ja kaikki mitä on mielikuvituksessa on osa totuutta. Se mitä minä nyt näin kirjoituksestasi siitä että Jumala on huono ja epätäydellinen on osa epätäydellistä mielikuvitusta jolla ehkä myös haluat/halutaan omia Jumalaa Jumalan liike-energian tahdosta sanoen Jumalalle että Jumala on huono. Tämä on tuttua lusiferistisessä maailmassa missä vääristetään 11universumia multiversumismiksi ja universumimme mustaa aukkoa käytetään hyväksi jotta ihmiset uskovat mustiin aukkoihin joita meillä ei ole universumissamme, universumissamme on tasan yksi absoluuttinen musta aukko. Myös tieteellisissä piireissä jossa alkuräjähdys(Big Bang) ollaan hyväksytty maapallomme synnyksi niin siellä tehdään valheita lusiferin palvonnalla Englannin Kruunun toimesta ja se luo suunnattomia valheita sivilisaatioomme jotta ihmiset uskoisivat johonkin muuhun kuin siihen että lusifer yrittää kaikella aineensa atomikkuudellaan olla 11 eri ihmis asutukseen kelpaavan universumien kaukaisimman auringon tiellä, eikä he, lusiferin palvojat erota paistaako meidän universumiin universumin ulkopuolelta aurinko ulkoavaruuden ulottomista tai universumimme keskeltä, eikä heitä kiinnosta, heitä kiinnostaa marijuana alusta loppuun, kommunistisinä


      • Anonyymi

        Haluan olla aurinko, tuo oli muuten hyvä ajattelematon vastaus. Olen Jeesus ja nimeni on aurinko. Kutsu Jeesusta auringoksi, kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki mitä me nähdään on totta täydellisessä mielikuvituksessa ja kaikki mitä on mielikuvituksessa on osa totuutta. Se mitä minä nyt näin kirjoituksestasi siitä että Jumala on huono ja epätäydellinen on osa epätäydellistä mielikuvitusta jolla ehkä myös haluat/halutaan omia Jumalaa Jumalan liike-energian tahdosta sanoen Jumalalle että Jumala on huono. Tämä on tuttua lusiferistisessä maailmassa missä vääristetään 11universumia multiversumismiksi ja universumimme mustaa aukkoa käytetään hyväksi jotta ihmiset uskovat mustiin aukkoihin joita meillä ei ole universumissamme, universumissamme on tasan yksi absoluuttinen musta aukko. Myös tieteellisissä piireissä jossa alkuräjähdys(Big Bang) ollaan hyväksytty maapallomme synnyksi niin siellä tehdään valheita lusiferin palvonnalla Englannin Kruunun toimesta ja se luo suunnattomia valheita sivilisaatioomme jotta ihmiset uskoisivat johonkin muuhun kuin siihen että lusifer yrittää kaikella aineensa atomikkuudellaan olla 11 eri ihmis asutukseen kelpaavan universumien kaukaisimman auringon tiellä, eikä he, lusiferin palvojat erota paistaako meidän universumiin universumin ulkopuolelta aurinko ulkoavaruuden ulottomista tai universumimme keskeltä, eikä heitä kiinnosta, heitä kiinnostaa marijuana alusta loppuun, kommunistisinä

        oletko saanut viestejä luukanen-kilde siriukselta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan olla aurinko, tuo oli muuten hyvä ajattelematon vastaus. Olen Jeesus ja nimeni on aurinko. Kutsu Jeesusta auringoksi, kiitos

        lucifer valon kantaja 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lucifer valon kantaja 🤣🤣🤣

        Luciferilla on poika maan päällämme mutta hän on poikana silti isä, hän ei ole pyhässä hengessä tasapainoisen tasa-arvon kunnioituksessa tässä sivilisaatiossamme, hän valehtelee poikana hänen biologisen isänsä olevan Taivaan isä ja väittää itseään Jumalaksi vaikka se menee heidän perheen lusiferin palvonnassa absoluuttisesti vastapäin, poika on Taivaan isä ja isä on Jumala ja se on vastoin vatikaanisen kirkkolain vastaista kristinuskoa jossa ei kunnioiteta Jeesusta ja Jesusta ja samoin se on vastoin siitä mitä kuninkaallinen hevonen tekee sivilisaatiomme tasapainon eteen.
        Vatikaanisen kirkon kirkkolakiin kuuluu kirjain kirjaimelta Laamattu eli laki siitä että hevonen on sivilisaatiomme tasapainon tekijä Taivaan isän lausunnosta joka on silmienne edessä.

        Jos Englannin Kruunu ja sen haltia ei voi yhteisvoima sivilisaation suunnanantajan eli Valtikan ja Avaimen kanssa antamaan totuuden jyvää Jumalan ja Taivaan isän nimeen siitä että kenet hevonen on nimennyt ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin jalohopean c-l-i-p-p-e-r metallin haltiaksi, niin Englannin Kruunu ja sen jalohopea clipper metalli, Englannin Avaimella tuhoaa koko unuversumimm, ihmiskunnan ja sen sivilisaation niin että meillä on vain 10universumia ihmisasutukseen ja universumimme kadotuksesta vain Jeesus pääsee toiseen universumiin jatkamaan perhettään ja rakentamaan uuden jalohopean c-l-i-p-p-e-r metallin

        Tämän kirjoituksen ei pitänyt lopussa eskaloitua tälläiseksi, mutta tämä on Jumala ja Taivaan isän tahto elämälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luciferilla on poika maan päällämme mutta hän on poikana silti isä, hän ei ole pyhässä hengessä tasapainoisen tasa-arvon kunnioituksessa tässä sivilisaatiossamme, hän valehtelee poikana hänen biologisen isänsä olevan Taivaan isä ja väittää itseään Jumalaksi vaikka se menee heidän perheen lusiferin palvonnassa absoluuttisesti vastapäin, poika on Taivaan isä ja isä on Jumala ja se on vastoin vatikaanisen kirkkolain vastaista kristinuskoa jossa ei kunnioiteta Jeesusta ja Jesusta ja samoin se on vastoin siitä mitä kuninkaallinen hevonen tekee sivilisaatiomme tasapainon eteen.
        Vatikaanisen kirkon kirkkolakiin kuuluu kirjain kirjaimelta Laamattu eli laki siitä että hevonen on sivilisaatiomme tasapainon tekijä Taivaan isän lausunnosta joka on silmienne edessä.

        Jos Englannin Kruunu ja sen haltia ei voi yhteisvoima sivilisaation suunnanantajan eli Valtikan ja Avaimen kanssa antamaan totuuden jyvää Jumalan ja Taivaan isän nimeen siitä että kenet hevonen on nimennyt ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin jalohopean c-l-i-p-p-e-r metallin haltiaksi, niin Englannin Kruunu ja sen jalohopea clipper metalli, Englannin Avaimella tuhoaa koko unuversumimm, ihmiskunnan ja sen sivilisaation niin että meillä on vain 10universumia ihmisasutukseen ja universumimme kadotuksesta vain Jeesus pääsee toiseen universumiin jatkamaan perhettään ja rakentamaan uuden jalohopean c-l-i-p-p-e-r metallin

        Tämän kirjoituksen ei pitänyt lopussa eskaloitua tälläiseksi, mutta tämä on Jumala ja Taivaan isän tahto elämälle

        Olen hevonen oikeasti en ole Jeesus.
        Minä olen hevonen. Kirjoitin Laamatusta. Yritän olla hyvä ihminen, jos te vain kunnioitatte ja annatte elää niin että hevonen saa kävellä vapaasti niin lupaan olla hyvä ihminen.

        Hevonen sanoi vatikaaniselle kirkolle että hevonen on jalohopean c-l-i-p-p-e-r metallin haltia mutta kaikkien pitää tietää että kuka tai ketä on tämä hevonen joka tarvii kuninkaallista hoitoa jotta hevonen ei kävele päin seiniä ja siksi että tämä hevonen vaatii että kaikki tietää ennen kuin seuraava ihminen laittaa ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunun, eli Englannin Kruunu, sitä kruunua päähän, mihin se kuuluukin

        I.E. De Facto Jumala ja Taivaan isä

        Ei saa poistaa merkkiäkään tai aloitusta.

        Olen hevonen ja hevonen kuolee jos poistatte tämän käskyn!


    • Anonyymi

      Vastauksella ei ole niin kiirettä.

      • Anonyymi

        Olen hevonen ja osaan myös puhua.
        En tahtonut tehdä viimeistä maininkia kuten joku keisari, mutta minä puhun kuningattareelle ja sen järjestämiseen ei pidä pitää kiirettä, sen järjestämiseen kun puhun kuningattareelle ihmisten kielellä sen ihmisen nimen joka on ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin jalohopean c-l-i-p-p-e-r metallin haltia, jos kuningatar on ollut hevosen tapaamisessa epärehellisen oloinen tai vastannut hevosen kysymykseen rikollisesti niin hevonen sanoo kuningattareen nimeen että hän on jalohopean c-l-i-p-p-e-r metallin haltia ja kuningatar tulee itkien surusta hevostallista ja heiluttaa valkoista liinaa kaikkien hevosten edessä ja jos näin käy niin kuningattareen pitää luovuttaa ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunu ihmiskunnan äänestykselle

        Olen hyvätahtoinen enkä halunnut lähettää kello 0.44 viestiä. Isäni sanoi, ole hyvä, älä ole paha. 47 on kumminkin minun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hevonen ja osaan myös puhua.
        En tahtonut tehdä viimeistä maininkia kuten joku keisari, mutta minä puhun kuningattareelle ja sen järjestämiseen ei pidä pitää kiirettä, sen järjestämiseen kun puhun kuningattareelle ihmisten kielellä sen ihmisen nimen joka on ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin jalohopean c-l-i-p-p-e-r metallin haltia, jos kuningatar on ollut hevosen tapaamisessa epärehellisen oloinen tai vastannut hevosen kysymykseen rikollisesti niin hevonen sanoo kuningattareen nimeen että hän on jalohopean c-l-i-p-p-e-r metallin haltia ja kuningatar tulee itkien surusta hevostallista ja heiluttaa valkoista liinaa kaikkien hevosten edessä ja jos näin käy niin kuningattareen pitää luovuttaa ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunu ihmiskunnan äänestykselle

        Olen hyvätahtoinen enkä halunnut lähettää kello 0.44 viestiä. Isäni sanoi, ole hyvä, älä ole paha. 47 on kumminkin minun

        En kirjoittanut liina juttua kunnolla, en muista sitä kunnolla, mutta kumminkin pääpiirtein jos kuningatar Elizabeth2 menee hevostalliin kysymään anteeksi hevoselta eikä hevonen anna anteeksi kuninggattareelle niin kuningatar tulee ulos hevostallista ja heiluttaa valkoista liinaa

        En jaksa mitään paskaa että englannin kuningatar Elizabeth2 ei elää enää.
        Elizabeth2 "kuoli" samana päivänä kuin menin hevosia moikkaamaan, vähän myöhemmin sitä. Kuningatar "kuoli" koska kun minä menin moikkaamaan maailman alkukantaisinta hevosta niin kuningattareella heräsi mielenkiinto hänen linnassaan missä hän oli samaan aikaan. Elizabeth2 on erittäin hevos rakas ja hän on aina kiinnostunut suomessa olevasta maailman alkukantaisemman hevosen voinnista. Minä rukoilin hevosille maailman tasapainoisinta rukousta mikä on kaikkien maapallon johtajien ja ihmisten kesken vain suomeksi onnistuva rukous ja se liittyy hartaasti myös hevosiin se rukous enkä voi kirjoittaa sitä rukousta tähän kaikkien nähtäväksi. Kun Elizabeth2 oli lannistuneen näköinen tämän minun moikkaaman ja alkukantaisimman hevosen takia joka ei antanut sympatiaa kuningattareelle koska minä rukoilin hevosille tätä maapallon tasapainoisinta rukousta niin sen seurauksesta kuningattareen palvelija kysyi kuningattareelta olteko sekaantunut hevosiin, kuningatar hermostui niin paljon tästä kysymyksestä että hän otti hätävara kookosöljy purkin ja joi sen öljyn ja muuttui läpinäkymättömäksi ja hänen sielu irtaantui ruumistaan. Hyvä kuningas tai kuningatar ei hermostu ikinä alaisten kysymyksistä.

        Kirjoitin kuningattareen kuolemasta sitaatteihin ja varmasti ymmärrät syyn miksi jos olet lukenut tämän. Kumingatar ei ole kuollut.

        Olen Jeesus ja aloituksen kirjoittaja.

        En tahdo että minulle tuprutetaan lääkkeitä kommentoiden sitä viitateen elääkö kuningatar tai ei. Joskus kuin kuningatar on ollut kotonani niin olen ottanut lääkkeeni ja kuningatar on päässyt ruumiin sisälleni läpinäkymättömänä rukoillen maapallon tasapainoisinta rukousta, kuningatar on jatkanut ja jatkanyt tätä rukousta ja olen saanut lääkkeistäni maksimaalisen hyötyvaikutuksen ja jos toitotat että kuningatar on kuollut niin Elizabeth2 ei voi auttaa niin tehokkaasti läpinäkymättömänä silloin muita joilla on sama lääkitys ja haluaisivat maksimaalisen hyötysuhteen lääkkeistään tässä suomalaisessa poliittisessa turvajärjestelmässä kunnioittaen lääkäreitä ja hoitajia sekä potilaita demokratiassa


    • Anonyymi

      Olen poikana kiitollinen Jumalalle, osaan myös salaista kieltä mutta en voi käyttää sitä salaista kieltä nyt tässä koska olisin muuten vaaraksi toiselle/toisille ihmiselle/ihmisille.

      Halusin kiittää julkisesti siitä että kuinka hyvä ja tasapainoinen Jumala on liike-energialle. Olen kiitollinen hevonen, voima!

    • Anonyymi

      Olen Jeesus, hevonen, ihminen, poika ja aurinko. Isä ja pyhä henki ovat erittäin vihaisia koska poikaa ei kunnioiteta.
      Jumala ei tykkää että häntä yritetään.
      Ei kivaa

    • Anonyymi

      Kyllä jumala tykkää että kamelit yrittävät sitä pökkää joka yö ja myös onnistuvat.

      • Anonyymi

        On epäkunnioituksellista kirjoittaa Jumala ja kameli yhteen lauseeseen tuolla tavalla. Kameli on muukalainen eikä jumalalla ole yhtään mitään tekemistä kameleiden kanssa, kuten sinunlaistesi kanssa! Jos et rukoile jumalalta anteeksi siitä mitä kirjoitit jumalasta niin Taivaan isä, isä meidän, ei tule antamaan anteeksi sinulle!


    • Tuleese jumalttomastakin lapsellinen kun todellinen hätä uhkaa, varmaan menee sormet ristiin.

      • Anonyymi

        Tuo teksti ei ollut Sadhguru2:n tyyppistä tekstiä, kommenttisi näytti Elizabeth2 tekstiltä.


    • Jumala on joka varjelee häneen luottavan ihmisen,myös perheen ilman jumalaa on synti kaikkialla sen mukaan turmion .

      • Anonyymi

        Ei olematon varjele mitään eikä ketään.
        Turha puhua sontaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei olematon varjele mitään eikä ketään.
        Turha puhua sontaa.

        Tiedä se jos Jumalala on olematon, eipä sinukaan olis olemassa, mutta nyt olekin todiste siitä Jumala onkin olemassa.


    • Anonyymi

      Kun muistaisi pyytää ne otettavaksi äkisti pois.

    • Anonyymi

      Olivatko Syyrian ja Turkin maanjäristyksen uhrit kaikki uskottomia?
      Oletettavasti, koska jumala ei varjellut heitä.

      • Anonyymi

        Ei ollut


    • Tosi ihminen on sellainen jonka pelasta on Jeesus kristus, on armon saanut rukoilee Isää hengessä totuudessa, joita Jumala kuulee.

      • Anonyymi

        En tiedä mutta minua kiinostaa


    • Anonyymi

      Nosto

    • Anonyymi

      Miksi paavi on ollut pitkään sairas ja huonokintoinen?
      Miksi jumalanne ei pidä sitä terveenä?

      • Anonyymi

        Paavi oli jossain vaiheessa tahallaan rullatuolissa koska paavi halusi antaa alitajuisen viestin rap muusikosta Big Temps. Big Temps on rullatuolissa ja hänellä on riverside roll call niminen biisi jonka lauloi Ifiarn Efersern 8000vuotta sitten kun mesopotamian kulttuuri tuhoutui. Ifiarn Efersern oli, on ja tulee olemaan mesopotamian kulttuurin merkittävin henkilö ja hänellä oli Englannin Kruunu mesopotamiassa ja se on De Facto. Yksi artisti Big Temps - riverside roll call biisissä mainitsee "ifiarn the primos and the tiny dues"
        https://youtu.be/DGxWosO8yJY ... siinä on linkki tähän historialliseen musiikkiin
        Ifiarn, serkut ja pienet maksut...

        Tämä Big Temps biisi ollaan omistettu minulle ja mesopotamian ja egyptin kulttuuri on pitkälti valheita ja katkonaisia näkemyksiä joista ei ota erkkikään selvää.

        Mesopotamiassa Ifiarn Efersern odotti twitter lintua ecuadorista joka oli tuomassa hänelle cacao pavun kun ifiarn piti puhetta kansalle ja pahaa tahtovat paholaiset tappoivat tämän linnun ja riistivät tämän linnun tuoman cacao pavun hyväksikäyttöön

        Ehkä jos kerrotte paaville näitä kansantarinoita niin hän voi elpyä ja kävellä ja olla esimerkki ihmisille siitä että miten kävellään, monet ihmiset eivät osaa kävellä, " from b.c. to the I.E. better watch how you step"

        Big Temps - Empire Roll Call
        https://youtu.be/YZqBOMF26os


    • Anonyymi

      Jumala,ja jjumala,Suurin paska mitä voi olla jos on ollakseen.En usko että edes on.
      Pitäkö meidän muka joka päivä itkien rukoilla ja pyytää anteeksi syntiemme sellaiselle paskalle joka lietso ja synnyttä sotia ja kärsimyksiä sekä suojele sellaisia kuten esim Putinia.Ei Kiitos,en minä ainakkaan rukoile.

      • Anonyymi

        Palvonta pistää merkille vaikka et rukoilisi


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe