Tämä on sellaista aikaa

🙄🐕👎 jolloin täytyy silmä tarkkana vahtia ulkona koiran kuonoa ettei sinne sujahda mitään ylimääräistä. Koiriin hermostuneet ripottelee puistoihin namipaloja minkä sisällä on myrkkyä tai partakoneen terä. Eilen löytyi puistosta tälläisiä ylimääräisiä palleroita. Olisi pitänyt kerätä ne pois.

Tuli koiran tassuttelua vahtiessani mieleen se, kun sukulainen väitti mun pitävän liian hyvää huolta lemmikistäni. Miten niin? Huolehtiminenhan on vain osoitus välittämisestä Olispa mullakin kotona joku, joka vähän välittäisi mun tekemisistä.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä Savon puolella tuota lunta onkin sen verran enemmän ettei paljoa puistoihin ole asiaa.

      • Täällä Espoossa on melkein kaikki lumet sulaneet jo pois.


    • Anonyymi

      Kerro miksi jotkut koiranomistajat haluavat pilata kaikkien maineen?
      He antavat koiriensa tehdä tarpeensa naapuritalon piha-alueen lähelle tai pienelle kävelytielle, josta kuljetaan bussipysäkille.
      Ei ihmekään, että jotkut hermostuu ja yrittää lopettaa moisen roskaamisen tavalla tai toisella.

      • Anonyymi

        Just


      • Yksi syy voi olla se, että koira ei teekkään asioita yhteen paikkaan, eikä ole sitten tarpeeksi keruupusseja mukana. Mulla sinkkuna ei riitä leipäpussit jätösten siivoukseen vaan käytän lisänä ostopusseja, joita saattaa mennä neljäkin yhdellä lenkillä. Mun koira ei voi kauaa olla asioimisasennossa kun sillä on nivelrikko takatassuissa.

        Johan järjestyssäännötkin kehoittavat korjaamaan koiran jätökset julkisilta alueilta. Ei se ole kiva, jos ne tahraavat ulkona pienten lasten vaatteet. Nyt on kyllä snottava, että tässä mun asumlähiössä ollaan oltu siistimpiä


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Yksi syy voi olla se, että koira ei teekkään asioita yhteen paikkaan, eikä ole sitten tarpeeksi keruupusseja mukana. Mulla sinkkuna ei riitä leipäpussit jätösten siivoukseen vaan käytän lisänä ostopusseja, joita saattaa mennä neljäkin yhdellä lenkillä. Mun koira ei voi kauaa olla asioimisasennossa kun sillä on nivelrikko takatassuissa.

        Johan järjestyssäännötkin kehoittavat korjaamaan koiran jätökset julkisilta alueilta. Ei se ole kiva, jos ne tahraavat ulkona pienten lasten vaatteet. Nyt on kyllä snottava, että tässä mun asumlähiössä ollaan oltu siistimpiä

        Oiskohan sun otettava matkalaukku. Siihen mahtuu enempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oiskohan sun otettava matkalaukku. Siihen mahtuu enempi.

        Ei sitä tuotosta tule määräänsä enempää. Saman määrän voi tehdä neljässä osassa.


      • Anonyymi

        No kyllä on ihme ja täytyy olla sairas päästään jos jättää partateriä koirien syötäväksi...... Mitä vittua.

        Onneksi ne koiran pieksäjät (koiraa kouluttaessa?) sai ilmeisesti tuomion jossain päin Suomea. En kuullut uutista kunnolla, tunnistin vain sen salaa kuvatun videon kun se näytettiin uutisissa.


      • Anonyymi

        Ja sekin vielä että eihän se koiran syy ole vaikka se paskoisi sinun postilaatikkoon. Ei koira tiedosta yhteiskunta rakenteita, se näkee vain tien, pihan, luonnon. Kostaa viattomalle eläimelle se kun eläin ulostaa. En ymmärrä tätä järjettömyyttä ja väkivaltaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sekin vielä että eihän se koiran syy ole vaikka se paskoisi sinun postilaatikkoon. Ei koira tiedosta yhteiskunta rakenteita, se näkee vain tien, pihan, luonnon. Kostaa viattomalle eläimelle se kun eläin ulostaa. En ymmärrä tätä järjettömyyttä ja väkivaltaa

        Pelle Pelottomien kannattaisi kehitellä niitä keruuvälineitä. Jäykkäselkäiset tarvitsisivat teleskooppilapion millä voi helposti poimia jätökset. Pusseillehan onkin jo saatavissa söpöjä purkkeja jotka voi kiinnittää talutushihnaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä on ihme ja täytyy olla sairas päästään jos jättää partateriä koirien syötäväksi...... Mitä vittua.

        Onneksi ne koiran pieksäjät (koiraa kouluttaessa?) sai ilmeisesti tuomion jossain päin Suomea. En kuullut uutista kunnolla, tunnistin vain sen salaa kuvatun videon kun se näytettiin uutisissa.

        Valitettavasti se vanha uskomus elää vielä joissakin, että kurittamalla pitää koirat kouluttaa. Paremman tuloksen saa palkitsevalla koulutuksella. Tullinkin virkakoirat palkitaan leikittämällä kun ne löytävät salakuljetuskätköjä.


    • Anonyymi

      Koiranomistajia pitäisi kouluttaa niin että he ymmärtäisivät viedä koiransa tarpeilleen muualle kuin toisen taloyhtiön piha-alueelle.

      Koiraviha lisääntyy, kun tietyt koiranomistajat käyttäytyvät typerästi.

      Sääliksi käy koiria.

      • Anonyymi

        Täytyy viisastua jos syyttää koiraa ja kostaa sille. Kostotoimet ei ole tervettä käytöstä. Omassa rappukäytävässä haisee usein koiranpissa mutta se on omistajan vika. Ihminen on syypää kun ei vie koiraa ajoissa ulos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1387
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1121
    3. 37
      792
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      776
    5. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      742
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      152
      729
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      712
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      685
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      659
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      622
    Aihe