Moi, mä oon Tanja. 40v blondi tyttöilijä. Oon 178cm pitkä. En ole kaunein enkä hoikin.
Oon posliini. Tykkään pukeutua minihameeseen ym.
Mun sitä en käytä eli vain mä otan suihin ja mua nussitaan.
Mulla on paikka Munkkivuoressa. Etsin 50+ miestä tai miehiä.
Teitä voi siis olla useampi. Miehen painolla ym. ei ole mulle merkitystä eli voit olla minkä painoinen ja näköinen tahansa.
Jos mua haluaa nussia niim saa myös paljaalla. Saa toki kumin kanssa myös jos haluaa mutta ainakin haluisin imee paljasta munaa :) [email protected]
TanjaCD Munkkivuoresta, hei
9
829
Vastaukset
- Anonyymi
No mitä järkee tossa on et ei saa imee tyttömunaa ja kumi ei ole pakollinen? Hesassa pöpöt jyllää.
- Anonyymi
Ootko tää tytteli?
https://seksitreffit.fi/treffit/detail.php?siteid=1450160&Paikkakunta=Keski-Suomi - Anonyymi
Tartsa olet CD kilven alla oleva naista näyttelevä homo! Olen puolikalju ja ruma jota ei sentin pakkelikerroskaan auta!
Meneekö miesmarkkinoilla heikosti kun transuksi pitää alkaa?
Miten vaan mutta jatka showta, aina joku hullu pervoilija tarttuu verkkoosi!- Anonyymi
Miten sinä suhtaudut tuohon Tanjaan noin negatiivisesti. Ei transuksi noin vaan aleta, kyllä siinä on kysymyksessä paljon vahvempi tunne halusta, pukeutua ja olla nainen, ainakin hetkellisesti. Joillakin siihen naisena esiintymiseen liittyy myös halu miellyttää miestä, niin kuin Tanjan kohdalla juuri on. Kyllä meitä Tanjasta pitäviä miehiä löytyy, sillä hän on sen verran söpö, että ainakin minä otan hänet mieluusti tyttöystäväkseni ja vien mukaani sänkyseikkailuihin. JK
- Anonyymi
Annatko pillua muka ilmaiseksi? Haluan nuolla pilluasi, mutta et siis vaadi maksua pillusi käytöstä? Onko siis näin?
- Anonyymi
Täältä ei kyllä pillua löydy vaan peräreikää.
- Anonyymi
Onko tuo paikka Posion Munkkivuoressa?
Terveisin
Kutsuni- Anonyymi
Sää bää mikä idiootti juntti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364600Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763035- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 251613
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894