Nasa on vanhempi kuin annetaan ymmärtää

Anonyymi-ap

Jossain vaiheessa aikamatkustus keksitään ellei ole jo keksitty joten nasa on aloittanut pallovalheensa levityksen jo ainakin 1400 luvun lopulta. Elleivät sitten ole jo matkustaneet antiikin kreikkaan jotta historian kirjoissa olisi mainintoja sen aikaisista palloteorioista.

7

148

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oikeasti niin typerää trollausta.

• Anonyymi

Aloitushan on tietenkin valhetta.

Missään lähteissä ei ole minkäänlaisia viitteitä siihen että NASA olisi ollut olemassa kauempaa kun mitä me nyt tiedämme sen olevan.

NASA Yhdysvaltain valtion organisaationa ei voi mitenkään olla vanhempi kuin Yhdysvallat itse. Eikä maapallosta tarvitse levitellä mitään propagandaa. Monet tutkijat itsenäisesti ympäri maailmaa ovat tajunneet maan olevan pyöreä vuosisatoja sitten monia eri tutkimuksia ja laskelmia tekemällä ja nykyään sen tajuavat kaikki.

• Anonyymi

Mutta kukas Yhdysvaltojen olemassaolon on mahdollistanut ellei Yhdysvallat itse. Ovat lähettäneet erikoisjoukkoja 1700-luvun lopun tamineissa 1770-luvulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kukas Yhdysvaltojen olemassaolon on mahdollistanut ellei Yhdysvallat itse. Ovat lähettäneet erikoisjoukkoja 1700-luvun lopun tamineissa 1770-luvulle.

Tarkoitat aikamatkustajia?

• Anonyymi

Ehkä kuumailmapallot
      Ja lentokoneet voitaisiin
      Ajatella olevan osa
      Avaruusprojekteja

• Voitit kilpailun pääpalkinnon hölmöimmästä aloituksesta, onnittelen:).

• Olisin odottanut Markku Lahtiselta hieman älyperäisempää kommenttia jos nyt yleensä jotain piti tähän sanoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      32
      3748
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      50
      1677
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1359
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1201
    5. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      172
      1057
    6. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1041
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      84
      925
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      40
      819
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      49
      771
    10. Mikä tekee kuuman

Kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      750
    Aihe