joo on se tuo liikenne kulttuuri nummelassa villiä kun viikon aikana jo 3 autoa meinannu tulla kylkeen milloin liikenne ympyrässä ,ja tasa arvoisessa liikenteessä on varmaa kortittomia ja muuten vajakkeja kuskeja liikkeellä .
autokoulu 10 vuotiseksi
5
395
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kun hokasit. Etkä rämpännyt kännyä tai vehkeitä. Perässä roikkujat moro. Ottakaa huomioon että peräänajaja maksaa ja varma on että kun tulette roikkumaan perään niin liipasen jarrut pohjaan ja olen tienannut aika paljon perässä roikkuvilta.
- Anonyymi
Niin! Tai sitten jos kävisit itse vaikka 10 vuotta ihan vaan koulua. Onnistuis varmaan paremmin tänne netin ihmeelliseen maailmaan kirjoittelukin ja myös ne Y H D Y S S A N A T. Nummelassa liikenneympyrä kulttuuri on vielä suhteellisen harmittomalla tasolla verrattuna Lohjaan, jossa on lähemmäs 30 liikenneympyrää ja koko pikku kaupunki, joka koostuu hurrien ja turkulaisten yhdistelmästä. Siellä on päivittäistä, että joku hyökkää ympyrässä eteen tai meinaat tulla päälle ajetuksi. Vihdissä asiat on vielä hyvin..
- Anonyymi
Hyvin tiedän, että tälle palstalle kirjoittaminen ei vaikuta muuta kuin sen, että joku tulee heti kommentoimaan ja paljastaa typeryytensä kommentoimalla hyvin epäasiallisesti.
Aloittaja oli hyvinkin oikeassa siitä, että ajokoulutusta tulisi kehittää ja vääristyneistä asenteista pitäisi päästä eroon. Tänään taas sen havaitsin.
Ei muuta kuin vauhti pois ja viranomaisvalvontaa lisää.
En tähän asiaan enää milloinkaan palaa enkä aio kommentointia seurata.- Anonyymi
Minkä käsityksen henkilöstä antaa "asiaan milloinkaan enää palaamattomuutensa" ja "komentointia seuramattomuus", "epäasialliseksi typeräksi kommentoinniksi leimaaminen", "eroon pääsemishalu vääristyneistä asenteista". Joidenkin liikenne ja muuhunkin käyttäytymiseen vaikuttaneet varmasti ne koronapiikitkin, ei kannata ensisijaisesti aina yrittää syyllistää ihmisiä, vaikkei ihmiset enää nykyisin helposti syyllistykkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä käsityksen henkilöstä antaa "asiaan milloinkaan enää palaamattomuutensa" ja "komentointia seuramattomuus", "epäasialliseksi typeräksi kommentoinniksi leimaaminen", "eroon pääsemishalu vääristyneistä asenteista". Joidenkin liikenne ja muuhunkin käyttäytymiseen vaikuttaneet varmasti ne koronapiikitkin, ei kannata ensisijaisesti aina yrittää syyllistää ihmisiä, vaikkei ihmiset enää nykyisin helposti syyllistykkään.
Jos on ollut tarvetta hätäkeskukseen ilmoitella, onko päivystäjän äänensävy ollut agressiivisesti vähättelevä jopa, vääristelyhalukas mitöintihalukas vaiko millainen ?. Tuntuukjo että jos jonkilainenkin suojapaperi pitäsi olla ennenkuin uskaltaisi edes ilmoittaakkaan ?.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279