Maanantai aamuna

⚜️Sanotaan tännekin nyt taas, "kun se on aina jollekin niin hauskaa vastata", että hyvää huomenta. ☕

Mitään muuta virkaahan minulla ei täällä ole.💔

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää huomenta kaffeeta täälläkin☕👩

      • Hyvää Huomenta. Täällä työn ääressä jo. 🤴☄️


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hyvää Huomenta. Täällä työn ääressä jo. 🤴☄️

        Hauskaa työpäivää 👩👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa työpäivää 👩👍

        Kiitos ja samoin sulle, vaikka en tiedä oletko töissä. 🤴


    • Anonyymi

      Hei huomenta ☕ hyvää päivääsi 🐔
      Minun puh.elin on jo vanha, eikä tykkää roikkua täällä vastailemassa, jokaisiin ihaniin kirjoituksiin ja mielipiteisiin...☀️

      • Hyvää huomenta. 🌞Minä tarkoitin vaan sitä, ettei minun kaivattu täällä ole kuitenkaan... Kaikkia muita kyllä. Mitenkään ketään väheksymättä.
        Minä luulin että än on minun kaksoisliekki, mutta eipä ollut sitten sekään. Kaikilla muilla niitä on täälläkin. Minä olen vain yksinäinen susi. 🐺


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hyvää huomenta. 🌞Minä tarkoitin vaan sitä, ettei minun kaivattu täällä ole kuitenkaan... Kaikkia muita kyllä. Mitenkään ketään väheksymättä.
        Minä luulin että än on minun kaksoisliekki, mutta eipä ollut sitten sekään. Kaikilla muilla niitä on täälläkin. Minä olen vain yksinäinen susi. 🐺

        Jokaisella on oma roolinsa tässä elämässä👩💋❤🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on oma roolinsa tässä elämässä👩💋❤🥰

        Minun rooli olla yksinäinen ja epätoivoisesti rakastunut??? Onpa kivaa. 🐺😢


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minun rooli olla yksinäinen ja epätoivoisesti rakastunut??? Onpa kivaa. 🐺😢

        Mä niin tiiän milt sust tuntuu. Niin haluun ton Brad Pittin, siis onhan mulla ihan hyvät saumat siihen. Kukaan muu ei kelpaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä niin tiiän milt sust tuntuu. Niin haluun ton Brad Pittin, siis onhan mulla ihan hyvät saumat siihen. Kukaan muu ei kelpaa.

        Aivan kuin tuo veetuilu yhtään helpottais mun oloa. Kyllä tiedostan sen, että olen pelkkä paska, ja hän on out of my league.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Aivan kuin tuo veetuilu yhtään helpottais mun oloa. Kyllä tiedostan sen, että olen pelkkä paska, ja hän on out of my league.

        Ihan hyvin voin saada Pittin jos vaan pääsen jutteleen sen kans..älä dissaa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvin voin saada Pittin jos vaan pääsen jutteleen sen kans..älä dissaa..

        Tiedossa on, että tuskinpa ikinä pääset. Yhtä vähän pääsen minäkään yhtään mihinkään. The end.🧌


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Tiedossa on, että tuskinpa ikinä pääset. Yhtä vähän pääsen minäkään yhtään mihinkään. The end.🧌

        Miten nii? Ihan hyvin voin ottaa lentsikan Jenkkilään ja mennä moikkaa sitä. Mitä välii etten ole malli tai näyttelijä, ihan hyvin voin olla jos haluun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten nii? Ihan hyvin voin ottaa lentsikan Jenkkilään ja mennä moikkaa sitä. Mitä välii etten ole malli tai näyttelijä, ihan hyvin voin olla jos haluun.

        Voithan toki kokeilla. Ja oot sitä mieltä että tää sun skenaarios, on suoraan verrannollinen minun haaveeni kanssa. Viesti ymmärretty.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Voithan toki kokeilla. Ja oot sitä mieltä että tää sun skenaarios, on suoraan verrannollinen minun haaveeni kanssa. Viesti ymmärretty.

        En tajuu miten muka ei ois. Sä oot rakastunu, mä oon rakastunu, mut kohteet on vaan vähän vaikeesti saavutettavia. Must on ihan sama tilanne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tajuu miten muka ei ois. Sä oot rakastunu, mä oon rakastunu, mut kohteet on vaan vähän vaikeesti saavutettavia. Must on ihan sama tilanne.

        Eli parempi siis unohtaa...


    • Anonyymi

      Hyvää Huomenta sanominen voi olla aika ärsyttävääkin ja joku joulutoivotus jos toivottaa jo satoja kertojakin vuorokaudessa HYVÄÄ JOULUA!

      • No en ole tätäkään ennen kuullut. Ärsyttävää? No ehkä sellaiselta ei toivotulta varmasti.👑


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2803
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2380
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1944
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1796
    6. 152
      1782
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      131
      1510
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe