Millaisista tuoksuista miehet pitää?

Anonyymi-ap

Tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen tälläinen. Eli millainen tuoksu saa miehet sekaisin? Onko se karkkikaupan tuoksu, kukkainen tuoksu,mausteinen vai joku puhdas saippuainen?

Itse naisena pidän todella paljon puuterimaisesta, myskisestä puhtaasta tuoksusta. Onkohan se kuitenkin ihan turn off. Pitääkö naisen tuoksua karkkikaupalle (eli teinitytölle).

117

2836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

bensiini. usvaa putkeen

• Anonyymi

Tästä tuli mieleen nuoruus. Minulla oli jotain vartalosuiketta ja siihen oli sekoittunut kakstahtibensan hajua. Eräs nuori mies tuli sanomaan, että tuoksun ihanalle😂

• Anonyymi

En osaa edes toisena naisena kuvitella millanen on myskinen ja puuterimainen tuoksu. Mutta kuulostaa jotenkin mielikuvana tunkkaiselta ja pistävältä

• Anonyymi

Ei pistävä. Tuo mitä käytän, tuo ensin mieleen puhtaan pyykin ja muuttuu sitten iholla hieman vauvantalkkimaisen miedolle. Vähän niin kuin joku laadukas vartalovoide.

• Anonyymi

Myski ei toimi kaikilla, mutta minun ihokemia muuttaa sen vietteleväksi. Olen saanut kehuja naisilta sekä miehiltä että tuoksun hyvältä. Monia myskintuoksuja kokeilleena, niin arabialaiset myskipohjaiset parfyymit vie voiton.

Tänään tosin tuoksun hattaralta. Oli sellainen tyttömäinen olo, niin korostan sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myski ei toimi kaikilla, mutta minun ihokemia muuttaa sen vietteleväksi. Olen saanut kehuja naisilta sekä miehiltä että tuoksun hyvältä. Monia myskintuoksuja kokeilleena, niin arabialaiset myskipohjaiset parfyymit vie voiton.

Tänään tosin tuoksun hattaralta. Oli sellainen tyttömäinen olo, niin korostan sitä.

Myski saa viisarin värähtämään..

• Anonyymi

Kakan haju

• Anonyymi

Odotin näitä vastauksia tänne. En pettynyt. Aina on olevinaan hauskoja joukossa😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotin näitä vastauksia tänne. En pettynyt. Aina on olevinaan hauskoja joukossa😉

Vähä-älyiset luulevat olevansa hauskoja.

• Anonyymi

Ymmärrän. Two girls jne...

• Anonyymi

Omenashampoon tuoksu naisen hiuksissa,
      sitä voisi nuuhkia vaikka kuinka kauan.

• Anonyymi

Eli sinä pidät hedelmäisestä tuoksusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinä pidät hedelmäisestä tuoksusta.

Niistäkin, myös raikkaan ilman tuoksu naisen hiuksissa ja vaatteissa on ihana.

• Anonyymi

Hyvä vastaus. Käytän itse usein omenashampoota, se tuoksuu ihanalle. Sivusta.

• Niin vähän päässyt tuoksuja haistelemaan, etten osaa sanoa.

• Anonyymi

Rehellinen vastaus. Ja aidosti miehen! Pisteet prinssille!

• Anonyymi

Etkö muka osaa sanoa mikä tuoksu on mieleesi. Kukka, hedelmä jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet harvoin tuntee tuoksuja samoin kuin naiset jotka valitsee tuoksun perusteella shamppoot, saippuat ja deodorantit, vartalovoiteet ja parfyymit

• Anonyymi kirjoitti:

Noh, voisin kuvitella että jotain makeita tuoksuja sais olla. Minä olen todella vähän naisten kanssa tekemisissä jos ollenkaan... 🙁

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Noh, voisin kuvitella että jotain makeita tuoksuja sais olla. Minä olen todella vähän naisten kanssa tekemisissä jos ollenkaan... 🙁

No ihan tässä nyt voi vaikka ajatella näin. Haistelet hedelmiä, marjoja, saippuaa, mausteita, kahvia, karkkia tai leivosta. Mikä niistä saa sinun aistit liikkeelle? Ei siihen nyt naista tarvita.

• Anonyymi kirjoitti:

No ihan tässä nyt voi vaikka ajatella näin. Haistelet hedelmiä, marjoja, saippuaa, mausteita, kahvia, karkkia tai leivosta. Mikä niistä saa sinun aistit liikkeelle? Ei siihen nyt naista tarvita.

Kyllä karkkien haju on hyvä... Samoin joidenkin kukkien. Sitrushedelmien hajut... Raikkaita tuoksuja.

• Anonyymi

Harva nainen peseytyy niin usein että tuoksuu hajuvesille, shamppoille tai saippuoille.

Suurin osa haisee tupakalle ja hielle jota peitetty jollain hajusteilla

• Anonyymi

Sama kyllä pätee miehiin. Niin moni haisee pesemättömälle perseelle, hielle ja jalkahielle. Olen asiakaspalvelutyössä ja kaikkea tulee vastaan.

• Anonyymi

Jos teinityttö on karkkikauppa niin mikä on wanha yli 30v nainen? Lihakauppa?

• Anonyymi

Teinityttö on pilvikauppa.

• Anonyymi

Naisilla on paljon loistavia tuoksuja, mutta muistan jääneeni pitkään haistelemaan eräästä jo aikuisesta naisesta tuoksuvaa hieman toffeemaista tuoksua, mielestäni se ei ollut teinityttömäinen vaan harvinaisempi aikuisen naisen tuoksu. En ole sitä sen jälkeen haistanut missään ja saattoi olla myös arkisempi tuoksu, mutta oikein mieluinen myös miehen tuoksuaisteille. Ja tuoksuista voi löytää myös henkilökohtaisen, oman tuoksun joka tuoksuu juuri "hänen" ominaisuuksiinsa sopivalta. Ei karkkikaupalta, ei suosituimmalta Carolina Herreralta, vaan hänen ihoonsa, hiuksiinsa, luonteeseensa ja hymyynsä sopivan lämpöisen ja aistillisen tuoksun.
      https://youtu.be/GUDoYK_1VDU

• Anonyymi

Minulla on yksi tälläinen toffeemainen. On yksi suosikeistani talvella. Ja ikääkin on, eli ei teinituoksu laisinkaan.

• Anonyymi

Joku Burberryn tuoksu voisi sopia tuohon kuvailuun.

Itselläni oli kerran jotain niistä, mutten vaan muista mikä se niistä oli. Lämmin, toffeemainen ja ekslusiivinen tuoksu.

Itse rakastan hyviä parfyymeja ja kaikki kelpaa ja halpojakin käytän, esim Reservedin tuoksut ovat hyviä, vaikka halpoja😋😛

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku Burberryn tuoksu voisi sopia tuohon kuvailuun.

Itselläni oli kerran jotain niistä, mutten vaan muista mikä se niistä oli. Lämmin, toffeemainen ja ekslusiivinen tuoksu.

Itse rakastan hyviä parfyymeja ja kaikki kelpaa ja halpojakin käytän, esim Reservedin tuoksut ovat hyviä, vaikka halpoja😋😛

Missään ei saa käyttää tuoksuja.

Joka paikassa on hajusteherkkiä.

Rakastaisin ostella ja käyttää tuoksuja, mutta en tiedä, missä käyttäisin.

Se on erikoista, koska melun tuotto sallitaan yleisesti, mutta tuoksuminen kielletään.

Astma ja allergia voi pahentua tuoksuista mutta meluilla on paljon enemmän huonoja vaikutuksia.

• Anonyymi

Heh. Googlettelin toffeen tuoksuista hajuvesiä ja päädyin ikävä palstalle😁 Itse löysin täydellisen toffeen tuoksun hajuvesinäytteistä, mutta sen saatavuus on todella huono. Tilasin sen ja nyt odottelen viikkoja sen saapumista.

• Anonyymi

Ei siihen tarvitaan mitään keinotekoista, jokin ominaistuoksu ilmeisesti tekee tehtävänsä? Hänessä jota ajattelen ei erottanut mitään tuoksua ja sekosin silti.

• Anonyymi

Näin voi käydä, tapaa kauniin naisen eikä sekoamisen takia muista miltä nainen tuoksui tai miten nainen oli pukeutunut. Tämän taika tuoksun nimi on Naisen Tuoksu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin voi käydä, tapaa kauniin naisen eikä sekoamisen takia muista miltä nainen tuoksui tai miten nainen oli pukeutunut. Tämän taika tuoksun nimi on Naisen Tuoksu.

Todennäköisesti näin kävi? Yleensä siinä tilanteessa missä olin erotan kyllä Parfyymit ja osan tunnistan nimeltäkin, jos hänellä oli se meni ohi. Varmaan aistit keskittyy siihen mikä on vahvimpana siinä edessä. Edelliseltä kommentoijalta tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todennäköisesti näin kävi? Yleensä siinä tilanteessa missä olin erotan kyllä Parfyymit ja osan tunnistan nimeltäkin, jos hänellä oli se meni ohi. Varmaan aistit keskittyy siihen mikä on vahvimpana siinä edessä. Edelliseltä kommentoijalta tämä.

Jatkan,, voi kun tahtoisin nuuhkutella vielä joskus kun ulkoinen kauneus antaisi myöten. Varmaan hyvältä tuoksuukin🥺

• Anonyymi

Naisen omat feromonit tuoksui nenääsi. Ihan puhdasta biologiaa.

• Anonyymi

Tupakka

Tv: tupakoiva mies

• Anonyymi

Tuoksu on Nina RIccin Lair du TEmps. Pieni pullo, iso hinta. Toivon 2323 lahjaksi. Postiennakolla , niin saat varmasti rahat takaisin. Muuten tykkään raikkaista tuoksuista. Calvin Klein mm. Erittäin ihana. Voi kun vielä saisi.Tosca parfyymia. Ihana tuoksu. Tämä rumalta läskiltä komealle kundille vihjeenä.

• Anonyymi

Kunnon hernari ruisleipyli tussautus on mieleen

• Anonyymi

Naisen haara- ja pyllyaon tuoksut ovat parhaita.

• Anonyymi

Väärä palsta

• Anonyymi

Minun tuoksuni muuttuu fiiliksen mukaan. Usein kuitenkin haluan tuoksua miedosti joltain puhtaalta. Hiukset pesen Aussien shampoolla, koska siitä jää koko päiväksi ihana tuoksu hiuksiin. Muutoin suosin arkisin saippuamaisen raikkaita tuoksuja. Haluan siis pitkittää suhkunraikasta oloa. Lattafa Musk mood yhdistettynä rexona alovera dödöön on se mistä saan usein kohteliaisuuksia.

Minulta löytyy varmasti 40 eri tuoksua ja vain 4 niistä on käytössä usein. Jotkut aiheuttaa migreeniä, niin on vaan koristeena hyllyssä.

Olen kyllä nainen, mutta vastasin muuten vaan

• Anonyymi

Olen huomannut kans että halvat tuoksut varsinkin saattaa aiheuttaa migreeniä. Toki kalliitkin, jos on muutenkin heikko olo.

Ehkä niissä on niin paljon kemikaaleja toisin kuin kalliimmissa...

• Anonyymi

Oon se hissikarkkituoksualoituksen aloittaja. Miellyttävän tuoksun tunnistaa siitä että sillä on huumaava vaikutus. Makeat tuoksut eivät voi mennä metsään. Tuomen tuoksu voisi toimia oikein hyvin naisella, sillä siihen assosioituu positiivisia mielikuvia eli kevään ja kesän lämpimän lempeä tuoksu <3.

• Toisaalta tämä pätee miesten tuoksuihinkin. Olisi kerran tehnyt mieli pysäyttää yksi mies ja kysyä mitä tuoksua sillä oli. Se oli niin huumaavan ihana. Olen hyvin ronkeli vielä kaikkien tuoksujen kanssa, kun tuo hajuaisti on ensiluokkainen. Mut se oli kyllä sellainen "vau mikä mies" -efekti. Vaikka hän oli ihan normaalin näköinen tyyppi muuten. Tuoksuilla on merkitystä.

• Anonyymi

En käytä itse hajuvesiä

Mun tuoksut tulee näistä

https://www.nivea.fi/tuotteet/soft-touch-roll-on-423495870038.html

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/garnier-respons-honey-treasures-300-ml-vahvistava-ja-korjaava-hiusnaamio

https://www.sokos.fi/tuote/100009866/schwarzkopf-gliss-75ml-daily-oil-elixir-hoitooljy-100009866

https://www.nivea.fi/tuotteet/body-milk-rich-nourishing-40058082460690038.html

Tuoksumaailma vanilja & hunaja

Mutta miehet tuskin osaa näitä nimetä. Joten uskon että ketjun eritellyt tuoksumaailmat on naisten vastauksia.

T: Karoliina

• Rehellisesti, pimpin tuoksu saa miehet sekaisin, jos todella haluat miehen/miesten sekoavan.

Sinällään voisi ajatella, että edelliseen viitaten jokin myskin tuoksuinen voisi toimia, ehkä siihen vaniljaa sekaan pehmentämään ja kutsumaan luokseen, myski kun on aika rouhea tuoksuna yksinään.

• Anonyymi

Vabbingia siis 😎👌. Onhan se silti aika saastaisen kuuloista toimintaa kun sitä järjellä miettii vaikka miehenä tätä asiaa kommentoinkin. Sitten jos on sellainen vähäisen puoleinen hiki pinnassa niin se varmaan sisältää luontaisia aromeja jotka mahdollisesti saavat vastapuolen kiinnostumaan. * Nimenomaan vähäinen hiki, ei deodorantittoman parin tunnin salitreenin mittaisen ähkimisen tuottama jälkihiki.

• Anonyymi kirjoitti:

Vabbingia siis 😎👌. Onhan se silti aika saastaisen kuuloista toimintaa kun sitä järjellä miettii vaikka miehenä tätä asiaa kommentoinkin. Sitten jos on sellainen vähäisen puoleinen hiki pinnassa niin se varmaan sisältää luontaisia aromeja jotka mahdollisesti saavat vastapuolen kiinnostumaan. * Nimenomaan vähäinen hiki, ei deodorantittoman parin tunnin salitreenin mittaisen ähkimisen tuottama jälkihiki.

No ei tarvitse vabbailla, siksi tarjosin vaihtoehdoksi myskin ja vaniljan sekoitusta, vaikken kyllä alan asiantuntijaa ole edes nähnyt.

Mutta kun aloittaja kysyi mistä tuoksusta miehet sekoavat, niin siihen ei ole kuin yksi vastaus...

• Mä tuoksun tänään leivoksen ja myskin sekoitukselta. Kelpaako? Ja myöhemmin varmaan siltä hieltä sitten treenien jälkeen😂

• EmpressOfTheLight kirjoitti:

Mä tuoksun tänään leivoksen ja myskin sekoitukselta. Kelpaako? Ja myöhemmin varmaan siltä hieltä sitten treenien jälkeen😂

Joskus on kyllä niitä hevosen hajuisia päiväkin😂

Mä tuoksun tänään leivoksen ja myskin sekoitukselta. Kelpaako? Ja myöhemmin varmaan siltä hieltä sitten treenien jälkeen😂

Mmmmhmhmmm, kelpaa, makeutta ja alkuvoimaa, varsin hyvä yhdistelmä. Siihen kun lisätään vielä vähän hikeä, niin alkaa olemaan varsin koukuttavaa, varoituksen sana siis 😉😂

Joskus on kyllä niitä hevosen hajuisia päiväkin😂

Sekin on hyvä tuoksu, ainakin itselleni, pidän siitä talliaromista, jostain ihmeen syystä, vaikken hevosten kanssa ole koskaan ollut enempiä tekemisissä. Kai minä olen vähän maalainen henkisesti 😁

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Sekin on hyvä tuoksu, ainakin itselleni, pidän siitä talliaromista, jostain ihmeen syystä, vaikken hevosten kanssa ole koskaan ollut enempiä tekemisissä. Kai minä olen vähän maalainen henkisesti 😁

Naantalissa pääset tutustumaan hevosiin jos tiedät mitä tarkoitan 😘. Ja vähän muuhunkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varma keino löytää yhdenyhön juttu… ei tarvitse kuin mennä miehen lähelle ja koskea neutraalisti tai tanssia yhdessä. Mies ei tunnista hajua kemiallisten tuoksujen seasta, mutta vaikuttaa kyllä miten mies kokee naisen seksikkääksi. 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Naantalissa pääset tutustumaan hevosiin jos tiedät mitä tarkoitan 😘. Ja vähän muuhunkin.

Kai mun pitää sitten voittaa arkuuteni ja alkaa harrastamaan ratsastusta, vaikka onhan ne pollet aika hurjia otuksia... 😯😉

• Anonyymi kirjoitti:

Varma keino löytää yhdenyhön juttu… ei tarvitse kuin mennä miehen lähelle ja koskea neutraalisti tai tanssia yhdessä. Mies ei tunnista hajua kemiallisten tuoksujen seasta, mutta vaikuttaa kyllä miten mies kokee naisen seksikkääksi. 😂

Mie tiiän yhden tytsin, joka käytti "omaa tuoksuaan" saalistukseen, tiettävästi toimi varsin hyvin. Olen ihmeissäni, vaikkei mitään syytä ihmetykselle olekaan.

• Anonyymi

Mie tiiän yhden tytsin, joka käytti "omaa tuoksuaan" saalistukseen, tiettävästi toimi varsin hyvin. Olen ihmeissäni, vaikkei mitään syytä ihmetykselle olekaan.

Ei se ole mitenkään tavatonta, koska toimii niin hyvin. Tietysti, jos etsii jotain vakavampaa, kannattaa harkita kahdesti. 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole mitenkään tavatonta, koska toimii niin hyvin. Tietysti, jos etsii jotain vakavampaa, kannattaa harkita kahdesti. 😂

Voin todellakin uskoa, että toimii. Tai no ainakin itseeni toimisi täydellisesti, sen myönnän oitis. Toki vakavamman suhteen kohdalla kannattaa olla tarkkana, mutta jos on sopiva kohde jo olemassa, niin tuolla keinolla pääsee nopeammin "lähelle". Ja ehkä myös maaliin, jos se alkaa siltä tuntumaan molemmista 🤗

• Anonyymi

No ei tarvitse vabbailla, siksi tarjosin vaihtoehdoksi myskin ja vaniljan sekoitusta, vaikken kyllä alan asiantuntijaa ole edes nähnyt.

Mutta kun aloittaja kysyi mistä tuoksusta miehet sekoavat, niin siihen ei ole kuin yksi vastaus...

Tähän täytyy todeta, että on kyllä erikoinen tuoksuinen pimppi. Jos oma alapääni "tuoksuisi" myskiltä, niin hakeutuisin heti lääkäriin. Vanilja on kyllä tuoksuna ok, mutta alapäästä lemahtavana aiheuttaisi myös lääkärireissun. 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Tähän täytyy todeta, että on kyllä erikoinen tuoksuinen pimppi. Jos oma alapääni "tuoksuisi" myskiltä, niin hakeutuisin heti lääkäriin. Vanilja on kyllä tuoksuna ok, mutta alapäästä lemahtavana aiheuttaisi myös lääkärireissun. 😂

Ei ihan niinkään. Aidossa myskissä on samoja kemiallisia komponentteja kuin ihmisen ominaistuoksussa, hiessä tarkemmin ottaen. Ja vanilja on globaalisti hyväksi ja kutsuvaksi koettu tuoksu. Niin noiden yhdistelmä voisi teoreettisesti riittää siihen, ettei tarvitse välttämättä vabbailla kun lähtee baariin viikonloppuna 😂

• Anonyymi

Ei ihan niinkään. Aidossa myskissä on samoja kemiallisia komponentteja kuin ihmisen ominaistuoksussa, hiessä tarkemmin ottaen. Ja vanilja on globaalisti hyväksi ja kutsuvaksi koettu tuoksu. Niin noiden yhdistelmä voisi teoreettisesti riittää siihen, ettei tarvitse välttämättä vabbailla kun lähtee baariin viikonloppuna 😂

Kyllä, mutta tuoksu ei todellakaan ole sama. Todella kaukana samasta tuoksusta. Jos noita alapäästä löytyisi, niin lääkärireissun paikka.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, mutta tuoksu ei todellakaan ole sama. Todella kaukana samasta tuoksusta. Jos noita alapäästä löytyisi, niin lääkärireissun paikka.

Ei tuoksuna sama, mutta vaikutukseltaan saman suuntainen. Samaa ei voisi ollakaan, se pimpan aromi on niin omansa, häikäisevä, erityinen, sekoan sanoissani... Joo 😂

• Anonyymi

No emmänyt tiijä onko se silakan tuoksu aina niin huumaava? En minä kauppahallin kalatiskilläkään sekoile.

• Anonyymi kirjoitti:

No emmänyt tiijä onko se silakan tuoksu aina niin huumaava? En minä kauppahallin kalatiskilläkään sekoile.

Kannattaa ehkä nuuhkaista joskus myös pimppaa, niin unohdat ne silakat.

• Anonyymi

Kannattaa ehkä nuuhkaista joskus myös pimppaa, niin unohdat ne silakat.

Tuota, olen jo siinä iässä että kerennyt monenlaista maistamaan.. Vastasin ala-arvoista kommentointiasi vastaavalla tavalla, en naisiin tätä kohdista vaan sinuun. 57v. Mieheltä

• Anonyymi kirjoitti:

Tuota, olen jo siinä iässä että kerennyt monenlaista maistamaan.. Vastasin ala-arvoista kommentointiasi vastaavalla tavalla, en naisiin tätä kohdista vaan sinuun. 57v. Mieheltä

Jep jep, juuri näin, hienosti menee 👍

• Anonyymi

Voimakkaan, ärsyttävän tuoksunsa johdosta myski aiheuttaa myös haittaa monille ihmisille. Haju voi synnyttää erityisesti tuoksuyliherkille ihmisille huonoa fyysistä ja psyykkistä oloa sekä työtehon laskemista

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Myski

• Anonyymi

Menen Leijonan luolaan, avaan ilmatiiviin lihapullapaketin ja löyhyttelen kyseistä aromia leijonien eli lohikäärmeiden neniin. Sitten nappaan miljardipatentin ja elelen herroiksi. Jos ei sillä tuoksulla irtoa niin ei sitten millään. Juuri avasin muutes lihapullapaketin 😊. Mikäs tässä nuuhkiessa 🥰.

• Anonyymi

Enpä tiedä millaisista tuoksuista miehet pitävät, mutta toisaalta en valitsekaan tuoksujani sillä perusteella. Itsehän mä itseäni koko päivän haistelen, eli tuoksun pitää ensisijaisesti miellyttää minua itseäni.

Pidän raikkaista tuoksuista, sitruksista tai todella keveistä kukkaistuoksuista. Appelsiininkukka on yksi suurista lemppareistani. Tuoksu ei kuitenkaan saa olla turhan voimakas. Kaikki myskiset ja mausteiset tuoksut etovat minua.

• Anonyymi

Taitaa olla kumminkin niin, että monet tykkäävät kevyistä ja raikkaista tuoksuista.

Vahvat ja makeat tuoksut aiheuttavat helposti pahaa oloa ja päänsärkyä.

Metsäisen raikkaat tuoksut miehellä on hyviä.

• Anonyymi

Näinhän se on. Itseni takia minäkin niitä käytän. Minulla on monen monta parfyymiä varastossa, mutta niitä tulee nykyään harmi kyllä tosi harvoin käytettyä. Mieluusti sinänsä käyttäisin useammin, mutta jotenkin olen käynyt varovaisemmaksi, kun on ruvettu puhumaan enemmän hajuherkkyydestä. En haluaisi aiheuttaa kenellekään hengenahdistuksia tai muita oireiluja yleisillä paikoilla.

Onko sulla jotain appelsiininkukkaista hajuvesimerkkiä kestosuosikkilistallasi, by any chance? Tykkään siitä nimittäin itsekin, kuten sitrustuoksuista muutenkin. Ja valkoisista kukista. (Ja merellisistä tuoksuista.)

Omia kestosuosikkeja:
        Ralph Laurenin "Romance"
        Laura Biagiottin "Laura"
        Tommy Hilfigerin "Tommy Girl"
        Davidoffin "Cool Water Woman"
        Calvin Kleinin "Eternity"

Ja ihan karsean kallis Tory Burchin nimikkotuoksu, jossa on sitrusta (mandariini, greippi), puuta ja myskiä. Oli kipurajalla alennuksestakin ostaessa, joten sitä ei tahdo raaskia käyttää. 😂 Samoin tuo Romance on vähän liian hintavaa arkikäyttöön.

(Naisena tulin nyt paikalle ihan sivusta ja aiheen vierestä, mutta tuoksuista on kiva keskustella. 😁)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän se on. Itseni takia minäkin niitä käytän. Minulla on monen monta parfyymiä varastossa, mutta niitä tulee nykyään harmi kyllä tosi harvoin käytettyä. Mieluusti sinänsä käyttäisin useammin, mutta jotenkin olen käynyt varovaisemmaksi, kun on ruvettu puhumaan enemmän hajuherkkyydestä. En haluaisi aiheuttaa kenellekään hengenahdistuksia tai muita oireiluja yleisillä paikoilla.

Onko sulla jotain appelsiininkukkaista hajuvesimerkkiä kestosuosikkilistallasi, by any chance? Tykkään siitä nimittäin itsekin, kuten sitrustuoksuista muutenkin. Ja valkoisista kukista. (Ja merellisistä tuoksuista.)

Omia kestosuosikkeja:
        Ralph Laurenin "Romance"
        Laura Biagiottin "Laura"
        Tommy Hilfigerin "Tommy Girl"
        Davidoffin "Cool Water Woman"
        Calvin Kleinin "Eternity"

Ja ihan karsean kallis Tory Burchin nimikkotuoksu, jossa on sitrusta (mandariini, greippi), puuta ja myskiä. Oli kipurajalla alennuksestakin ostaessa, joten sitä ei tahdo raaskia käyttää. 😂 Samoin tuo Romance on vähän liian hintavaa arkikäyttöön.

(Naisena tulin nyt paikalle ihan sivusta ja aiheen vierestä, mutta tuoksuista on kiva keskustella. 😁)

En osaa sanoa mitään hajuvesimerkkiä, jossa appelsiininkukkaa olisi. Se ei kai ilmeisesti ihan se tavallisin ole, ainakaan tällä hetkellä. Itse tykkään enemmän ihan puhtaista tuoksuista. Sekoitukset eivät ole mun juttuni ja niissä tuppaa usein olemaan jotain, mikä pistää särkemään päätä jne. Mä ostan yleensä siis yleensä ihan puhtaita yhden ainoan tuoksun tuoksuja. Tuon appelsiininkukan ostin viimeksi Ranskassa käydessäni yhdestä pienestä putiikista.

Mäkin olen nykyään varovainen tuoksujen kanssa. Niitä tulee niin helposti laitettua liikaa. Mä sekoitankin aika usein ihan vaan tipan tai pari kosteusvoiteeseeni.

• Anonyymi

En tiedä tuoksun nimeä mutta välillä jää ilmaan leijailemaan niin herkullinen tuoksu että ottaa saman tien eteen. Tuoksun jättäjää ei useinkaan edes näy missään mutta se tuoksu viipyilee ilmassa. Ai että 🤤

• Anonyymi

Dääm. Sun pitää selvittää se tuoksu. Sitten kerrot meillekin sen

• Anonyymi

Selvennän vielä sen verran että kyseessä siis joku naisten tuoksu jolla on hyvin eroottinen vaikutus.
        Ainakin minuun siis. Viettelemiseni kävisi erittäin helposti, tuon tuoksun lisäksi ei muuta tarvittaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvennän vielä sen verran että kyseessä siis joku naisten tuoksu jolla on hyvin eroottinen vaikutus.
        Ainakin minuun siis. Viettelemiseni kävisi erittäin helposti, tuon tuoksun lisäksi ei muuta tarvittaisi.

Eikö se ole vähän feikkiä? Et siis oikeasti haluaisi seksuaalisesti naista, kunnes hän pukee ylleen feikkisignaalin? Millaisia lapsia noista lähtökohdista syntyisi? Eikö tunnu väärältä huijata omia aivojaan? Ajatteletko tällaisia asioita koskaan?

• Anonyymi

Piparin mausteinen tuoksu.

• Anonyymi

Makeista tuoksuista.

• Anonyymi

Älkää ainakaan käyttäkö niitä pistävän karvaita.

• Anonyymi

Kermainen juustosilli vanukas

• Anonyymi

Menin sitten testaamaan yhtä parfyymia itseeni. Tämä tuoksuu viskille ja jollekkin kanelipullan sekoitukselle. Juopot varmaan pitää minusta tänään. Uudelleen en viitsi suihkuun mennä.

• Anonyymi

Sulla on mielestäni liikaa tuoksuja

Yritäkkö peittää jotain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on mielestäni liikaa tuoksuja

Yritäkkö peittää jotain

Keräilen niitä. Tuo oli kyllä testeri.

• Anonyymi

Suihkunraikas tuoksu. Se freesiys tuntuu lähes fyysisenä nokkaan työntymisenä. Mmmm...aahhh. Sitten mikä ei ainakaan supista orastavaa kiihottumistani on hiestynyt. Nainen hikisenä puhaltaa otsaansa ja samalla tekee jotain juttua. Tekee mieli lyödä huulet kiinni siihen kosteaan ihoon, niskaan.. . Onneksi minulla on pokerinaama :l

• Anonyymi

On tilanteita joissa tuoksulla on väliä, mut yleisesti minusta pullan tuoksu on hyvä ja tuo kodikkaan vaikutelman. Juhlissa ym on varmaan hedelmäiset tuoksut hyviä.

• Anonyymi

Mennen.

• Anonyymi

Voi oksetus🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi oksetus🤮

Oletko syöny pinaattilettuja, ku suu on ihan vihreä?

• Anonyymi

Eiköhän se ole aika henkilökohtaista, jonkun tuoksun voi nyt vaikkapa yhdistää tiettyyn elämänvaiheeseen. Yhden sitruunaisen tulin ostaneeksi käydessäni pääsykokeissa eri kaupungissa, ja jos se tulisi vastaan, muistaisin sen takuuvarmasti ja liitäisin silloiseen tunnelmaan, vaikutelma olisi kuin proustin Madeleine leivoksen.
      Koronahan vaikuttaa hajuaistiin. Se piikkiproteiini on mennyt hiirten aivoihin. Kohtaan nimeltään olfactory bulb, joka yhteydessä hajuaistimukseen. Myös rokotteen jälkeen voi olla hajuhallusinaatioita https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34096896/

• Anonyymi

Kyllä se juustoisen emättimen tuoksu vetää jalat alta.

• Anonyymi

Venäläiset naiset ulkomailla ollessaan käyttävät jotain sietämättömän hyväntuoksuista parfyymia, jonka nimi ei ole mulle selvinnyt.

• Anonyymi

Mahorkka?

• Anonyymi

Etikka tuoksu huva.laitta vaha takkapooli ja aromit leijata nokka.

• Anonyymi

Napoelin viiden tähden konjakkia hiukan, kolme millilitraa kerran päivässä maistuu hyvältä ja tuoksuu miellyttävästi.

• Anonyymi

Oma kokemus on että suihkun jälkeen kosteat hiukset mitä mies tykkää nuuhkia. Se on vaan oikeasti niin kiihottavaa kun mies sanoo "tuoksut niin hyvältä ".

• Anonyymi

Valehtelee..vaikka haisisi sinusta hiki niin mies sanoo että tuoksut hyvälle. Näin se vaan menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelee..vaikka haisisi sinusta hiki niin mies sanoo että tuoksut hyvälle. Näin se vaan menee.

Niin minähän haisen aina paskalle.Olet oikeassa. Ne pienetkin kivat jutut mitä saan kuulla joskus harvoin niin on valetta. Sellaisia miehet on eivät ikinä puhu totta.

• Anonyymi

Pieru ja bensa.

• Anonyymi

Nainen joka tuoksuu vienosti kielolle!

• Anonyymi

Lievä hien ja sonnanhaju on minun mieleen.

• Anonyymi

Pimpuli

• Anonyymi

Pullan tuoksuisista☺️

• Anonyymi

Tuo kuvailemasi tuoksu on ainakin minulle mieleen.

• Anonyymi

nuoren pillun tuoksusta, sitä ei koskaan unohda...

• Anonyymi

Oluen tuoksu on aivan lyömätön.

• Anonyymi

Tykkään säilörehuntyoksusta ei pitäisi mitään sääntöjenvastaista olla. Niin tai rehupellobtuoksusta
      Pitikö se poistaa.

• Anonyymi

Pimppi on tietysti suomalaisille tärkeä.
      Tykkäävät haistella lisääntyminen ei vaan onnistu.

• 1) Silloli joku nimiki, mut mää en ny muista. Siinoli kyse siitä et nainen sivelee korvan taa vittuklöttyy niiku parfyymiks. Toine mahollisuus on, et 2) on pesun jäliltä vaan puhas. Muut vaihtoehot vaikuttaa kamaloitteellisilta. 🌹👀

• Anonyymi

Sillin tuoksusta

• Anonyymi

Liuottimet, pesudesinfiointiaineet, sytkärinkaasu yms
      tähän harrastukseen kuuluvat.

• Anonyymi

Eiku tämä osasto

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiku tämä osasto

Liimat myös

• Anonyymi

red door
      escada
      amor amor

mitä mieltä naiset on näistä?

• Anonyymi

Mitä olette mieltä onko Vanilja tuoksu liian voimakas ja miten sitä kuuluisi laittaa jottei tulisi liikaa

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      202
      6336
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2867
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2327
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      95
      2121
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2031
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1447
    7. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      309
      1432
    8. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      78
      1422
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1346
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1305
    Aihe