Kaikki lastensuojelun sosiaalityöntekijät valehtelevat estääkseen itsensä kyseenalaistamisen

196 A Mitä tein Pyydän keskustelua väärinkäsitysten korjaamiseksi ja yhteisymmärryksen lisäämiseksi B Lastensuojelutyöntekijöiden vääristely "ei voi voitu arvioida, koska Teemu kieltäytyy keskustelusta" C Oma selitys He kieltäytyvät itse keskustelemasta sanomalla, että "olen kyvytön itsereflektioon, liian dominoiva, 30 min rajoitus, jolloin ei puhuta omista jutuistani", vaikka yritin puhua hänen väitteistään. Näin avosossu esti väitteidensä kyseenalaistamisen. Sitten uusi huostasossu esti keskustelun sanomalla, ettei "me varmaan voida puhua, koska olet jo puhunut näistä avosossun kanssa", sitten puhelimessa 9 kk jälkeen, että "jos olet kiinni huostaanotossa, en tiedä voiko näistä enää puhua" ja huostan jatkamispäätöksessä, että "minua ei ole voitu arvioida, koska teemu kieltäytyy keskustelusta tai keskusteluissa ei päästä huostaanoton perusteita pidemmälle". Näin huostasossu teki vaikutelman, että kaikki puheeni rajoittuu huostaanottoon, vaikka ne koskevat kaikkia valheita ja sen vaikutelman, että mitään aiempia väitteitä ei tarvitse todistaa, ja sen vaikutelman, että keskustelupyyntö on mielisairautta ja siksi keskustelua ei voida käydä ja sen vaikutelman, että huostaanoton väitteet ovat tosiasiallisia "perusteita" eivätkä vääriä. Sitten kun sanoin, että en halua tulla tapaamisiin, kuulemiseen tai verkostopalaveriin, koska sossu puhuu minulle siellä niin kuin olisin sairas, ja sanoin tekeväni kirjallisen vastineen, niin sossu retorisesti väänsi sen siten, että Teemu "kieltäytyy keskustelusta". Näin huostasossu vääntää sen, että he kieltäytyvät keskustelemasta siten, että minä kieltäydyn keskustelemasta ja siksi keskustelun puute on omaa syytäni ja piilottaa näkyvistä sen, että sossu estävät väitteidensä kyseenalaistamisen.

9

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Skitsofreeninen aloitus.

• Anonyymi

Ihan hyvä aloitus on. Jos minua pidettäisiin sairaana ja keskustelukyvyttömänä, niin ehdottomasti paras tapa reagoida siihen on monomaaninen sekava jankkaaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan hyvä aloitus on. Jos minua pidettäisiin sairaana ja keskustelukyvyttömänä, niin ehdottomasti paras tapa reagoida siihen on monomaaninen sekava jankkaaminen.

virasto tekee ihmisoikeusrikoksen tuosa-

mutta se on laillista suomessa?
        koko psykiatriahan on ihmisoikeus-rikosta alusta loppuun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä vois myös olla että jankkaava ja monomaaninen sekavuus on sairauden merkki?

• Anonyymi

Sosiaalitoimen sekä työvoimatoimen kohtelu sairastuttaa eniten ihmisiä nykysuomessa. Näistä asioista ei vain puhuta julkisesti, mutta näissä molemmissa paikoissa ihmisille tehdään paljon esim. henkistä väkivaltaa mikä sairastuttaa.

• Anonyymi

Noiden soossuloiden kanssa se vaan on tuollaista. Täällä nuori lähti toiselle paikkakunnalle turvaan, koska paikalliset sossut. Käytännössä siis pakolainen. Oikeusturvakeinoja nuorella on käytössä jotain nollan ja olemattoman välinen määrä sossujen kanssa asioidessa. Lapset ovat tietenkin oikeusturvaltaan vielä heikommassa asemassa.

• Anonyymi

Kai noille pitäis esittää sellaista jotain keskiluokkaisen ihmisen ideaalimalliin sopivaa tavoitteellista hahmoa päästäkseen toivottomien kastista, ja ennenkaikkeapitää oikeat ajatuksensa saati epäilyksensä visusti omana tietonaan, että jos tuo keskiluokkaisen elämän missio osoittautuu asiakkaalle mahdottomaksi toteuttaa, niin noiden piilomotiivi sitten varmaan on jokin kiristämällä ja lannistamalla alistaminen mahdollisimman vaivattomaksi ja parhaimmillaan tottelevaiseksi pitkäaikaiseksi asiakkaaksi, johon kohdistaa sadismiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4406
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2499
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1637
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      26
      1344
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1197
    6. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      113
      938
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      932
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      75
      904
    10. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      18
      861
    Aihe