Onko Harri Koskela Suomen Sisun jäsen?
Suomen Sisu
27
787
Vastaukset
- Anonyymi
En usko, Koskela tuli vaan järkiinsä.
- Anonyymi
Isänmaallisuus on kiellettävä. #katujengit.
- Anonyymi
On myös Lions Clubissa
https://www.suomensisu.fi/sisukkaita-kuntavaaliehdokkaita/ - Anonyymi
Ei varmasti ole!! Sehän Mäenpään äärioikeistolainen liike!! Harri on sivistynyt mies!!
- Anonyymi
Kyllähän youtuubista valitettavasti löytyy Suomen sisun nimissä tehtyjä videoita, joissa Koskela juttelee Mäenpään, Peltokankaan, Kiemungin ja parin muun kanssa omasta mielestään nokkelasti. Koskelalla on kypärä päässään ja muitakin turvavarusteita yllään.
En laita tähän linkkiä, mutta hakusanalla 'kaarnavenevarustamo' löytyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän youtuubista valitettavasti löytyy Suomen sisun nimissä tehtyjä videoita, joissa Koskela juttelee Mäenpään, Peltokankaan, Kiemungin ja parin muun kanssa omasta mielestään nokkelasti. Koskelalla on kypärä päässään ja muitakin turvavarusteita yllään.
En laita tähän linkkiä, mutta hakusanalla 'kaarnavenevarustamo' löytyy.Eikö nuo rainat oo vanhempaa perua, onko koko lapsellista SS EP piiriä enää olemassakaan ? Jos ne on tullu kaikki järkiinsä tai perustaneet muita liittoumia. Tämä oli Kiemungin kulta-aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö nuo rainat oo vanhempaa perua, onko koko lapsellista SS EP piiriä enää olemassakaan ? Jos ne on tullu kaikki järkiinsä tai perustaneet muita liittoumia. Tämä oli Kiemungin kulta-aikaa.
hä olisiko ne muka aikuistuneet ei enää natzi klangia
- Anonyymi
Katupartio 105 jäsen?
- Anonyymi
Onko Suomen Sisu Kokoomuksen alajärjestö?
- Anonyymi
EI. Mutta hyvä ja Isänmaallinen järjestö on. # Katujengit pois maasta.
- Anonyymi
Siltä vaikuttaa !
- Anonyymi
Hillotolppien miehet Mäenpää, Peltokangas ja Mäkynen suojasivat selustansa järjejstämällä Koskelan ja Kattelus-Kilpeläisen pois pelistä. Puolueelta toki katosi ääniä samalla mutta sehän on sivuseikka kun omat edut ovat kyseessä.
- Anonyymi
Joo, nuo kaksi olis ollu fiksuimmasta päästä persuina. Mutta ehkä persut ei halua, että edustajat on fiksuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, nuo kaksi olis ollu fiksuimmasta päästä persuina. Mutta ehkä persut ei halua, että edustajat on fiksuja.
Ei oikein sovi sahureiden agendaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oikein sovi sahureiden agendaan.
Liiallinen fiksuuntuminen sekoittaa pään
- Anonyymi
Koskelaan ei luota edes kokoomus. Kattelus oli loikkimassa joka suuntaan, pian on riita liike Nytissäkin.
- Anonyymi
Tämä on totta.
- Anonyymi
Onko kaikki persut SS:ssä ?
Kuten Mäenpään, Peltokangas, Kiemunki - Anonyymi
Persut ajamassa Suomeen lisää maahanmuuttajia hallituksen mukana?Ja osa niistä Sisun jäseninä ajaa niitä pois,Pian Persut hajoo
- Anonyymi
Persut hajoo aina
- Anonyymi
Hienoa jos hajoo, mutta kun se nousee aina uudestaan kuin Fenix-lintu tuhkista.
Persuista loikkineet Siniset poistettiin puoluerekisteristä. Se ei enää hajoo mihinkään. - Anonyymi
Niinhän se on että aina pitää olla yx puolue joka ei aja kenenkään etua vaan on jarruna ja vastavoimana.Ihmettelen vaan JOS Persut menee hallitukseen,niin mitä ne Persut tekee jokka ei pääse ministeriksi ku ei voi enää haukkua hallitusta,no kai he sitten haukkuvat oppositiota
- Anonyymi
Mutta tämä Koskelahan on loikkari Kokoomuslainen. Parempaa väkeä!
- Anonyymi
Lapsellisia ja noloja nämä kaikki
- Anonyymi
Ja moloja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja moloja
Tämä on yleinen käsitys.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569