Eilen YLE.n MOT ohjelma kertoi kuinka tuulivoimayhtiöt ostavat maa-alueita ihmisiltä kertomatta mikä olisi maakaupan todellinen hinta. Ostotarjouksesta eivät edes alan asiantuntijat löytäneet hinnan suuruutta. Onnekseen myyjätaho oli yhteydessä MOT.n toimitukseen ja muualtakin paljastui vastaavaa.
Vastaukset 5
- Anonyymi
https://areena.yle.fi/1-63858268
Hyväksikäytetty koko kansaa minun mielestä. Katselusuositus. - Anonyymi
Jotkin kunnat haluavat estää myllyjen melu- ja välkehaitat määräämällä minimietäisyyden asuntoihin, myös kesäasuntoihin. Kuntia kuitenkin kiinnostaa kiinteistöverot.
- Anonyymi
Kiinteistöverot kiinnostaa kuntia, mutta kautta linjan verot ovat olleet pettymys. Veronalaista on vain itse generaattori, ei esim. myllyn torni. Sen lisäksi ikävähennykset laskevat verotuloja.
Verotulot eivät kata läheskään alueelta poismuuttavien ihmisten maksamatta jääviä veroja kuntaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinteistöverot kiinnostaa kuntia, mutta kautta linjan verot ovat olleet pettymys. Veronalaista on vain itse generaattori, ei esim. myllyn torni. Sen lisäksi ikävähennykset laskevat verotuloja.
Verotulot eivät kata läheskään alueelta poismuuttavien ihmisten maksamatta jääviä veroja kuntaan.Onko näin. Tai helppo uskoa, että on. Nyt pikkukunnat on saatu kaavoittamaan valtavia metsäalueita tuulivoimaloille lähiasukkaista piittaamatta. Surullista ja suututtavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 541088
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust531006Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1131004Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7904- 89826
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.4704Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25655Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it190643- 73617
- 57603