Olen palstan kunkku ja kingi, Moses_Zuckerkandl.
Minä uskon Jeesukseen Kristukseen Jumalan Poikaan sataprosenttisesti.
Olen ties jo kuinka monennen polven lestadiolainen uskova kristitty, kreationisti.
Usko sinäkin Jeesukseen, niin saat viettää ikuisuuden kaltaiseni neron kanssa!
Minä uskon Jeesukseen Kristukseen sataprosenttisesti!
4
233
Vastaukset 4
Ei saatana kuinka ripulivajakki ihmisen pitää olla 😂😂😂
Eihän tuosta nikkivarkaudesta ole sinulle mitään hyötyä. Jos sattuisit kyykyttämään joskus meikäläisen niin kunnia menisi Moses_Zuckerkandlille eikä Hessulle. Olet nyt heittänyt täydellisen itkupotkuraivarimoodin päälle ja ainoa tarkoituksesi on totaalisesti paskoa pelilauta. Minä olen tänäänkin heittänyt lähes jokaiseen kommenttiin jonkin lähdeviitteen asiallisesta tutkimuksesta, joka tukee argumenttejani. Keskustelu ei todellakaan ole minun puolelta jankuttamista. Sinä sen sijaan joudut hihhulina turvautumaan jankkaamiseen ja lopulta suutut ja paskot täydellisesti laudan. Ei ole aikuisen miehen tyyliä tämä. Tuskin olet mikään yliopistomies vaan…- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17736053x
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
jeesus- pyytää sinua lopettamaan ajoissa , tai koet jeesus- kohtalon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092280Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???23903- 103896
- 71892
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha563816- 82718
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik24612- 57571