Oletko jäänyt kiinni runkkauksesta.

Anonyymi-ap

Seurustelin erään naisen kanssa ja hänellä oli 14v tyttö.
Harrastin seksiä olohuoneessa levitetyllä sohvalla jossa myös nukuimme koska maisen yksiö oli pieni ja tyttö nukkui makuuhuoneessa.
Tytönmakuuhuoneen ovi oli aina 5-10cm raollaan.
Takaapäin panin naista ja koko ajan pelkäsin että tyttö tulee käymään vaikka vessassa ja yllättää meidät, tosin se kyllä kiihottikin. Välillä seurasin kurkkiiko tyttö oven raosta koska huoneessa oli "liian" hiljaista. Ajatuskin siitä sai kaluni hurjan kovaksi.
Useat kerrat meni näin. Oli perjantai-ilta, tyttö oli mennyt jo huoneeseen ja me riisuuduttin alasti ja alkoi taas takaapäin pano. Nainen hakusi loppuvaiheen niin että hän tyydytti itseään sormin lasten selällään ja minun piti olla polvillaan naisen rintojen ja kasvojen yläpuolella ja runkata.
Minua aina kiihotti kovasti jos joku katsoi kun runkkaan. Omin koko ajan orkun partaalla mutta odotin että nainen saa myös orgasmin. Tytön ovi aukeaa ja uninen tyttö yöpuvussa astuu ovesta heti olohuoneeseen ja minulla lentää heti sperma, sperma ruiskahtaa naisen pään yli ja melkein tytön jaloille, tyttö äännähtää jotain katse nauliutuneena spermaa sylkevään kaluunibja menee vessaan..pyörähähdän äkkiä kyljelleni naisen viereen ja vedän peittoa päälle ja yhä kaluni sykki.
Aamulla asiasta ei puhuttu mutta tyttö loi kysyviä katseita äitiinsä ja "yskähteli".

1

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      🍒 ­­N­y­­­m­­­f­­­o­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17736072m

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe