Vaarallinen rikollisjärjestö Kauhajoella

Anonyymi-ap

Poliisin tietojen mukaan Kauhajoella vaikuttaa vaarallinen rikollisjärjestö nimeltään ”kopra”. Kopran jäsenet tunnetaan useista rikoksista Etelä-Suomen alueella, Etelä-Pohjanmaalla järjestö on aiemmin toiminut Seinäjoella. Tällä videolla ”porukan pomo” esittelee järjestön https://youtu.be/NVq7iIZml3w

14

2101

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikuttaa kyllä oikeasti todella vaaralliselta, suojautukoon ja piiloutukoon ken ehtii!

• Anonyymi00014

Kyllä ja varsinkin kun kyseisen järjestön "presidenttinä"toimii solisti Seppo suklaa.. koskenkyläs harva se päivä karhuryhmä tontilla...

• Anonyymi

Mitä he teköö. Pelottelee mummoja vai.

• Anonyymi

Myllis on oikeasti joukon johtaja. Hän käyttää höperöjä vanhuksia armeijanaan.

• Anonyymi00012

Kobran suunitelma on sama kuin Narsiteilla tekevät kiitollisuuden velan käyttääkseen sinua hyväksi henkilöä kohtaan jolle Narsitin juoni on jo paljastunut. Lähes jokaiselta jää huomiotta Narsitin mikro ilmeet kun hän tajuaa juonensa uponneen sinuun..!
        Siis ilmaisia lounaita EI ole olemassa vaikka tarjotessa niin väitetäänkin..

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyllä vanha leganda Karpo hoitaa tälläset "koprat" pois kuljeksimasta

• Anonyymi

Kannattaako julkaista??? Onko kyseinen henkilö antanut luvan julkaisemiseen???

Mitä mietit julkaisija ja edelleen julkaisija???

Olisitko itse hyvilläsi, jos sinusta julkaistaisiin vastaavaa???

Arvelisin iäksesi noin 13-15 vuotta.

• Anonyymi

On antanut luvan. Hän perustu ”vaarallisen kopran järjestön.”

• Anonyymi

Voi hyvä luoja, SEHÄN ON JULKISESSSA JUUTUPESSA, HAHHAH!!

• Tuo järjestö on uhkaillut Myllykirkon jäsenistöä Pirkanmaalla. Ikaalisissa kopran jäsen ulosti Kirkkokadulle.

• Anonyymi00010

Nämä samatko rötöstelleet Seinäjoella ja Alavudella ?

• Anonyymi00011

Kokoontuvat ABC llä ja tunnistaa pussihousuista mustista kiiltävästä saappaista

• Anonyymi00013

Kepu on pahin rikollisporukka

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      51
      1001
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      16
      881
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      799
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      737
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      664
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      619
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      166
      553
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      540
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      57
      518
    Aihe