Olen jo eläkkeellä ja nostoväen kynnyksen ylittänyt upseeri.
Kävin tänään ilmoittautumassa aseelliseen palvelukseen.
Puolustan isänmaata, jos ryssä hyökkää.
Olen ateisti toisessa polvessa.
Ilmoittauduin aseelliseen palvelukseen
11
198
Vastaukset 11
Tilasin sulle deaktivoidun FN:n rekvisiitaksi ja pääset päivystämään ikkunattomaan pyöreään taistelunjohtokeskukseen, joka on vuorattu tulenkestävillä valkoisilla patjoilla 😂😂😂
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17736207e
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jumala rakastaa sinuakin. Voisit kokeilla ilmoittautua myös Hänen seuraajakseen. Aloita tällä ilmaisella Raamattukirjekurssilla uskontaipaleesi. Pääset paljon kovempiin taisteluihin kuin armeijassa.
https://www.raamattuavautuu.fi/
Ps. Jumalan äänen kutsun jatkuva hylkääminen johtaa sydämen paatumiseen ja kadotukseen. Elämä on etsikkoaikaa, jonka aikana on valittava Jumala tai kadotus. Välimaastoa ei ole. - Anonyymi
Sen huomaa.
- Anonyymi
Mitäs mossad nyt sanoo kun olit viimeksi niiden leivissä ?
- Anonyymi
Hessu rapamaha ei ole tehnyt muuta kuin korkeintaan tunkenut leipää massuun 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Sinunlaisia miinanpolkijoita tarvitaan.
- Anonyymi
Joo, ja minä olen 69-vuotias alikersantti ja ilmoittauduin toissapäivänä laskuvarjohyppääjäksi vihollisen selustaan. Eivät hyväksyneet juuttaat!
Vodkaa niille ryzzille pitää tarjota. Sen takia ne lähti Ukrainaan, koska niiltä loppu viina. Vihasekshan siitä ryzzä tulee, jos viina loppuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm721127- 551018
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s43976Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k69820Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.327740Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21724Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää51700- 36662
Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani179606Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi8602