Blue Financelta lainanneet, mahdollisuus saada lainakuluja takaisin

Anonyymi-ap

Pyysin Blue Financelta edellisistä luotoista selvityksen joita olen ottanut koskien palvelumaksuja (mm.pikamaksut ja pikakäsittelymaksut) jotka markkinaoikeus totesi laittomiksi. Lähetin heille tilinumeroni johon maksavat usean satasen takaisin.

Lähettäkää blue financelle sähköposti jossa pyydätte tarkastamaan edelliset ja nykyiset lainanneet heiltä ja palauttamaan laittomat lainamaksut teille.
Alla linkki markkinaoikeuden päätökseen

https://www.kkv.fi/ajankohtaista/tiedotteet/blue-finance-suomi-rikkoi-luottojen-hintasaantelya-markkinaoikeus-maarasi-kiellon/

56

3418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Höpö höpö. Tuomio ei ole lainvoimainen.

      • Anonyymi

        Ainakin itselleni he lupasivat maksaa 14päivän kuluessa monta sataa € mitä olen maksanut liikaa heille pikamaksuina ja pikakäsittelyinä.


    • Anonyymi

      Trolli puhuu. Älkää uskoko.

      • Anonyymi

        Taidat ite olla Blue Financen trolli. Eipä se paljon vaadi, sähköposti sinne jossa vaatii lainat tarkastettavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat ite olla Blue Financen trolli. Eipä se paljon vaadi, sähköposti sinne jossa vaatii lainat tarkastettavaksi.

        En ole trolli. Tuo on täyttä puuta heinää. Pitää odottaa jotta päätös on lainvoimainen. Siinä voi mennä vuosia kun Blue Finance valittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole trolli. Tuo on täyttä puuta heinää. Pitää odottaa jotta päätös on lainvoimainen. Siinä voi mennä vuosia kun Blue Finance valittaa.

        Miksi pitää odottaa jos blue finance suostuu maksamaan perimänsä "palvelumaksut" takaisin?


    • Anonyymi

      Eivät maksa mitään. Ehdot on sen ajan mukaiset, eli ihan ok. Toi päätös tulee vielä muuttumaan.

      • Anonyymi

        Pistätkö sähköpostisi niin voin toimittaa kuitin josta selviää että blue finance on minulle maksanut takaisin nämä kulut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistätkö sähköpostisi niin voin toimittaa kuitin josta selviää että blue finance on minulle maksanut takaisin nämä kulut.

        Kuinka kauan meni, että sait rahat? Ja riittikö sähköpostissa vain se että kysyi paljonko kuluja on maksanut ja ilmoittaa tilinumeron?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kauan meni, että sait rahat? Ja riittikö sähköpostissa vain se että kysyi paljonko kuluja on maksanut ja ilmoittaa tilinumeron?

        Pari viikkoa meni. Käskin heidän tarkastaa minun ottamat lainat joita markkinaoikeuden päätös koskee, ilmoitin myös tilinumeroni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari viikkoa meni. Käskin heidän tarkastaa minun ottamat lainat joita markkinaoikeuden päätös koskee, ilmoitin myös tilinumeroni.

        Paljon sinulle maksettiin takaisin? Ja meneekö tosiaan kaksi viikkoa ekasta sähköpostista, että rahat on maksettu?


    • Anonyymi

      Luulen että menee vuosia ennenkuin korkein oikeus päättää asiasta. Sitä ennen ei ole lainvoimainen.

    • Anonyymi

      Näin se on. Ei ole olemassa lainvoimaista tuomioistuimen päätöstä. Trollit saa kirjoittaa mitä haluaa. Vähän niinkuin se konkurssihakemuskin kun nähdään ettei taida lentää niin sitten hiljennytään asiasta.

      • Anonyymi

        Siinä taas Blue Financen trolli kirjoittelee ettei firma kaatuisi


    • Anonyymi

      Sanoohan jokaisen järkikin että Blue Finance valittanee päätöksestä. Eli se ei ole silloin lainvoimainen.

    • Anonyymi

      Nyt kaatui sivusto, perään katosi asiakaspalvelu. Senttiäkään et tuolta saa mihinkään ainoa että jos sulla avointa velkaa niin sen säästit

    • Anonyymi

      Velan perii aina joku viime kädessä yhtiön konkurssipesä. Nyt sitä ei ole näkyvissä eikä tuo tuomio ole lainvoimainen. Turhaa lienee vinkua sieltä mitään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Siis voiko palautusta pyytää jo maksetuista, vuosia sitten otetuista lainoista? Itsellä ollut useampia pikavippejä tuolta Blue Financelta, aikavälillä 2020-2022. Tällä hetkellä ei ole kuitenkaan avoimia velkoja.

    • Anonyymi

      Päätös ei vielä lainvoimainen.Eli sen perusteella ei voi vaatia mitään.

    • Anonyymi

      Testasin, pyysivät tilinumeron ja lupasivat palata 2vkon kuluessa. Tänään tasan 2vkoa myöhemmin sain selvityksen veloista,jossa palautettavaa useampi satanen. Ilmoittivat maksavansa 14 päivän sisään. Katsotaan miten käy :)

      • Anonyymi

        Miks oot niin tyhmä että maksat ylimääräisiä käsittely maksuja?


      • Anonyymi

        Ja tänään tuli tilille vajaa tonni :). Kyllä, tyhmä olen ollut, kun olen maksanut, mutta kiva saada vähän omiaan takaisin. Ei maksa vaivaa selvittää asiaa, jos olet pikamaksuja ko. firmaan maksellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tänään tuli tilille vajaa tonni :). Kyllä, tyhmä olen ollut, kun olen maksanut, mutta kiva saada vähän omiaan takaisin. Ei maksa vaivaa selvittää asiaa, jos olet pikamaksuja ko. firmaan maksellut.

        Oho, saitko oikeasti siis nuo rahat sieltä takaisin? Voitko lähettää vaikka sähköpostilla jonkun tositteen. Vaikea meinaan uskoa todeksi , mutta jos todella näin on, niin täytyy itsekin pyytää tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, saitko oikeasti siis nuo rahat sieltä takaisin? Voitko lähettää vaikka sähköpostilla jonkun tositteen. Vaikea meinaan uskoa todeksi , mutta jos todella näin on, niin täytyy itsekin pyytää tätä.

        Laita sähköpostilla pyyntö, jossa pyydät selvitystä maksamistasi kuluista vuodesta 2019 alkaen. Minulta pyysivät suoraan tilinroa vastauksessaan. Selvitykseen meni 14 vrk, jonka jälkeen sain ilmoituksen, että maksavat 900+ euroa 14vrk maksuehdolla. Eli kuukausi meni pyynnöstä ja rahat sain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita sähköpostilla pyyntö, jossa pyydät selvitystä maksamistasi kuluista vuodesta 2019 alkaen. Minulta pyysivät suoraan tilinroa vastauksessaan. Selvitykseen meni 14 vrk, jonka jälkeen sain ilmoituksen, että maksavat 900 euroa 14vrk maksuehdolla. Eli kuukausi meni pyynnöstä ja rahat sain.

        Kiitos! Täytyypä tehdä tuo pyyntö samantien. Katsotaan mitä vastaavat.


      • Anonyymi

        Saitko heiltä erittelyn nostoista ja maksuista? Koskeeko tämä palautus ainoastaan syyskuu 2019 jälkeen otettuja lainoja. Laitoin itsekkin kyselyä ja palaavat 2 viikon päästä asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko heiltä erittelyn nostoista ja maksuista? Koskeeko tämä palautus ainoastaan syyskuu 2019 jälkeen otettuja lainoja. Laitoin itsekkin kyselyä ja palaavat 2 viikon päästä asiaan.

        Sain erittelyn sen 2 viikon jälkeen ja samalla ilmoituksen palautettavista maksuista. Käytännössä palauttivat kaikki pikasiirtomaksut ja korot.


    • Anonyymi

      Tuomio ei ole lainvoimainen eli luulen, että Lehtonen nyt odottaa ja valittaa tuomiosta.

    • Anonyymi

      Joo, ei ole lainvoimainen. Turha vinkua. Taitaa mennä vielä pitkään ja Lehtonen voi voittaakin.

    • Anonyymi

      Mitkä teillä on yhteenlasketut lainasummat kun olette pyytäneet palautusta ? Mietin itsekin, josko laittaisi tuolle pikalainayhtiölle viestiä. Olen ottanut v. 2021-2022 kolme 400 € suuruista lainaa eikä nyt ole avoimia lainoja, ehkä tuosta yhteensä 1200 € summasta jotain hyvitystä saa, lisäksi kahdesta lainasta se pikamaksupalvelun lisäveloitus. Aika kalliilta pikalainaltahan tuo aikoinaan tuntui.

      • Anonyymi

        Laskin tuossa että olen ottanut yhteensä 12 vippiä 2020-2022 aikana. Summa yhteensä 3200€. Jokaisesta noista on peritty tuo lainahakemuksen express - pikakäsittelymaksu sekä hetinosto palvelun lisäveloitus.

        Satuin muuten myös huomaamaan että Blue Finance ei ole noudattanut korona-aikana ollutta väliaikaista 10% korkokattoa. Ainakin marraskuussa 2020 ottamastani pikavipistä on peritty 20% luottokorkoa sekä 28% todellista vuosikorkoa!


    • Anonyymi

      Itsekkin vähän epäileväisenä laitoin viestiä pari viikkoa sitten, nyt sain vastauksena että maksavat minulle useamman satasen takaisin 14 päivän sisällä. Kannattaa siis ehdottomasti olla heihin yhteydessä.

    • Anonyymi

      Onko kukaan saanut mitään?

      • Anonyymi

        Tänää saapui rahat tilille


    • Anonyymi

      En oo.

      • Anonyymi

        Minulla oli kolme lainaa otettuna v. 2021-2022, noin 70 € saan takaisin, muutama päivä sitten sain tiedon palautettavasta summasta.


    • Anonyymi

      Kyllä totta se on, jos sinua on väärin perustein laskutettu niin BF maksaa ne sinulle takaisin, pyydä vain heitä tutkimaan luottohistoriasi. 2 vko kestää tutkinta ja 2 vko päätöksestä he maksavat

      • Anonyymi

        Ja uusien kulutusluottoja eivät enään myönnä


    • Anonyymi

      Itselläkin tuli tämä keskustelu vastaan, ja ajettelin kokeilla pitääköpaikkaansa.. Itse ottanu ehkä 2019-2020 jokusen vipin paikasta. No laitoin viestiä eilen, tänään sain vastauksen että onko avoimiavippejä joho voi mahdolliset hyvitykset käyttää, no ei ole joten pyysin tilille. 2viikon kuluessa tutkivat ja ovat yhteydessä tuleeko palautuksia, eli kyllä tämä totta on! En ollut uskoa kun näin keskustelun, itsellekin olisi sitten tulossa varmaa 500e vähintään. Odotellaan nyt se 2viikkoa vastausta kun tutkivat paljonko palauttavat.. Hienoa että joku on viitsinyt tälläisen aloituksen laittaa. Kuinkahan monelta ihmiseltä on tälläinen mennyt ohi ja jää rahat saamatta takaisin jotka petollisesti riistetty.. Toivottavasti mahdollisimman moni tämän keskustelu löytäisi.

      • Anonyymi

        Kiitos! Itse olen tämän keskustelun aloittaja ja hienoa nähdä että ihmiset ovat saaneet takaisin rahojaan mitkä heille kuuluvat.


    • Anonyymi

      Minä en ole saanut mitään. Kuulostaa taas sen kieron AA jutulta…

    • Anonyymi

      Ei ole kieroilua, 4viikkoa siinä menee että saa. 2viikkoa tarkastus, tulee ihan liite mistä selviää omat ottamat vipit, ja palautus. Sitten menee 2viikkoa että se maksetaan. Itse saan yli 600e takaisin, hienoa että joku teki tästö aloitteen tänne palstalle. Itselläkin viimeisesti luotosta jo yli2vuotta aikaa ja ikinä en olisi saanut tietää eikä oma aloitteisesti firma olisi palauttanut. Ei vaadi kuin yhden sähköpostin sinne ja homma toimii.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen lukenut, mutta mikä mielipide nyt pitäisi muodostaa? En ole oikein perillä nyt tuostajutusta.. Itselle tuli ainakin viesti Blue Financelta että palauttavat väärinperittyjä rahoja 2viikon kuluessa.

    • Anonyymi

      Ovat muuttaneet juttuaan että velka vanhentunut yms selvitin myös niin kulutajariitalautakunta ei enää anna puoltoa jos oot maksamu yli 3 vuotta sitten loppuu velkasi

    • Anonyymi

      Kiitos aloittajalle! Laitoin viestiä kaksi viikkoa sitten ja tänään sain erittelyn. Lupasivat palauttaa. Tonni tulossa. Eli nyt ilmeisesti odotetaan toiset 2 viikkoa.

    • Anonyymi

      Höpsistä. Markkinaoikeuden päätös ei ole lainvoimainen. Ei Blue Financen tarvis tehdä mitään ennen korkeimman oikeuden päätöstä.

    • Anonyymi

      Nyt kaikki heiltä lainanneet tarkistuttamaan oman lainan tiedot. Mitään ette saa takaisin, jos ette itse tee aloitetta. Suomessa lainanantajat saavat tehdä rikollista toimintaa, eikä viranomaiset puutu mitenkään.

      Todella moni on joutunut isoihin vaikeuksiin näiden luotonantajien ahneuden ja hyväksikäytön takia

    • Anonyymi

      Markkinaoikeuden päätös ei ole lainvoimainen. Ei Blue Financen tarvis tehdä mitään ennen korkeimman oikeuden päätöstä.

    • Anonyymi

      Mielestäsi ei tarvitsisi tehdä, mutta päätös tulee olemaan oikeudenmukainen ja blue finance tulee saamaan ansionsa mukaan.

      Uskon että myös muut luotonantajat joutuvat maksamaan kovan hinnan hinnoitteluistaan ja moni saa ihmisarvonsa takaisin, kun väärin perittyjä luottoja alkaa ropisemaan takaisin. Turhia ulosottoja ja maksuhäiriöitä puretaan ja ihmiset haadtavat luotottajat oikeuteen. Isoja riitoja luvassa!

    • Anonyymi

      Ite sain yli 600e n 2kk takaperin blue financelta

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Taitaa blue finace olla kuin edesmennyt win capita.....nopeat syövät hitaat......

    • Anonyymi

      Blue Finance on alusta loppuun asti tarkoin suunniteltu kavallus, sen nyt tietää jokainen.

    • Anonyymi

      Kyllä löytyy taho kuka nämäkin rahat vielä perii takaisin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      452
      3304
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      417
      2975
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2819
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2182
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2010
    6. 176
      1390
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1347
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      79
      1190
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1040
    Aihe