Zelenski keikisteli?

Anonyymi-ap

Nyt Britaniassa,kuin kunniavieras. Kunkkukin kumartaa? Kuin Suomen eduskunta? Mistä rbittien Venäjä kateusviha poikii?

11

98

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitä ei kiinnosta Turkin maanjäristysuhrit! Tohouttaahan hän Ukrainaa maanjäristyksen tavoin?

• Anonyymi

Ukraina on lähettänyt apua Turkin maanjäristyksen uhreille.

• Anonyymi

Hyvin on Britanniaan putinatsien rahat kelvanneet. Ei kukaan venäjää kadehdi. Paska maa ja surkimuksia koko kansa.

• Anonyymi

Mistä sinä natokuolaajanuija tiedät? Kirjoita,että pieniaivoisena luulet niin!

• Anonyymi

Mikään maa ei tykkää Venäjästä. Tähän asti on siedetty, mutta sekin meni kun Putin alkoi Hitleriksi.

• Anonyymi

Tää tulee briteille vielä kalliiksi,uho Venäjälle!

• Anonyymi

Viimeinen tappiotaistelu alkanut Ukrainassa. Zelenski keräämässä Eunuijilta taputuksia! Onko paluuta?

• Anonyymi

Sellaista se politiikka on Ukrainan kohdalla. Ukraina on ehkä korruptunein maa Euroopassa, mutta se sopii lännelle tällä hetkellä. Samoin "demokraattinen" länsi on mielen kielin Turkin "diktaattoria" kohtaan, koska Turkki on tärkeä Nato-maa sijaintinsa suuren armeijan takia. Kuuluisat demokratiat Suomi ja Ruotsi joutuvat lipomaan haukkumaansa Turkin johtajaa päästäkseen Natoon, joku voi nauraa Suomelle ja Ruotsille.

• Anonyymi

Turkissa ja Usassa nauretaan nöyrille ryömiöille!

• Anonyymi

USA:n toiminta Ukrainassa muistuttaa Vietnamista; tällä kertaa he tapattavat ukrainalaisilla omia ja vieraita lahjoittamillaan tappovälineillä.

Ovat siis oppineet ettei omia sotilaita uhrata yhtä herkästi kuin Vietnamissa.

Eilen tuli sub:ilta hyvin ajankohtainen elokuva Vietnamin sodan kulissien takaisesta likaisesta pelistä.
      Voi vain kuvitella millaista peliä pelataan Ukrainan sodan kulisseissa.

• Anonyymi

Miksi viestiä ei voi lähettää?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      120
      4999
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      32
      2741
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      34
      2549
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      29
      2209
    5. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      119
      1580
    6. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      19
      1428
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      9
      1297
    8. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      35
      1133
    9. Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa

Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina
      Maailman menoa
      210
      1104
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      81
      1079
    Aihe