Onko hyllykallion prisma huomenna 9.2.2023 auki lakon vuoksi vai pysyykö toiminnassa esihenkilöiden ja liittoon kuulumattomien avulla? Tarkoitan nimenomaan ruoka puolta. En esim. Buffaa tai Alkoa. Kiitos.
Prisma hyllykallio
11
370
Vastaukset
- Anonyymi
Mulle ruakaaaaaaaaaaa!!!!!!
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17737537E
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ei oo auki
- Anonyymi
Lakkovahdit oikeita vanhanajan kommareita
- Anonyymi
Cittari on!
Mitä sillä on väliä, mikä kauppa auki on kunhan vain vatsa on täynnä ja jääkaappi/pakastin.
Ihan turhaan lakkoilevat, kun 1900e/kk:ssa saavat ja lisät, olisivat tyytyväisiä, joidenkin pitää pärjätä 900e -1000e/kk:si tuloilla. Kuvittelevatko olevansa ministereitä ta yliopisto-oppineita.- Anonyymi
Samaa mieltä!
- Anonyymi
"Onko hyllykallion prisma huomenna 9.2.2023 auki lakon vuoksi"
Onko se sitten normaalisti kiinni ja auki vain lakon vuoksi??? - Anonyymi
Lakkovahdit on kommareita
- Anonyymi
Liittojen kuten PAM johtajat ammuttaisiin jos tulisi uus vapaussota,punaiset jouduttiin poistamaan veljessodassa,osa pakeni Venäjälle,ja kaikki tiedämme mitä Venäjä nyt harjoittaa,oppikaamme historiasta.
- Anonyymi
Ilmeisesti sinulla historia ja nykypäivä menevät pahasti sekaisin. Venäjällä ei ole minkäänlaista lakko-oikeutta. Sen sijaan länsimailla, kuten Suomella, Saksalla, Ruotsilla jne, on työntekijöillä lakko-oikeus. Lakko-oikeus kuvastaa että elämme länsimaassa, jossa ruohonjuuritasollakin on (onneksi) edes joitain mahdollisuuksia vaikuttaa siihen, ettei palkkaus ole yksipuolisen sanelun lopputulos.
Jos menet Venäjälle, huomaat että siellä työntekijällä ei ole mitään oikeuksia. Suosittelen vahvasti lukemaan asiat vielä uudestaan, ja oivaltamaan minkälainen diktatuuri ja äärioikeistolainen valtio Venäjä on. Vasemmistolaisuutta esiintyy nykyään lähinnä länsimaissa, siellä missä duunareilla on ammattiliittoja ylipäätään. Venäjällä ei ole ensimmäistäkään ammattiliittoa, koska oikeistovaltiossa ei ole sellaiselle mahdollisuutta.
Siispä suosittelen sinua muuttamaan Venäjälle. Siellä ei tarvitse katsella lakkoilijoita. Ja voit olla varma että siellä ammutaan aika herkästi muutenkin kaikki eri mieltä olevat. Sinne vaan menolippu sulle.
- Anonyymi
Ässät myi ulkomaista Cooppia ja Rainbowia,älkää ostako antibioottilihaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388