Hyvää huomenta

Minulle itselleni. Ei ole ketään kenelle sitä toivottaisin.

215

878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No itsellesi. Onhan se elämäsi suurin ihminen ja rakkain.

      • Todella tyydyttävää. Elämisen arvoista elämää.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Todella tyydyttävää. Elämisen arvoista elämää.

        Hyvää päivän jatkoa sinulle Prinssi J. Terveisin, Kuningatar T


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää päivän jatkoa sinulle Prinssi J. Terveisin, Kuningatar T

        Kiitos samoin sinulle Kuningatar T


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kiitos samoin sinulle Kuningatar T

        Jos siis olet yksinäinen niin haluaisitko jutella niitä näitä minun kanssani täällä suomi24? Olisi mukavaa jutella kanssasi.:)
        Minut tunnistat lopetuksestani, joka on:
        T: J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos siis olet yksinäinen niin haluaisitko jutella niitä näitä minun kanssani täällä suomi24? Olisi mukavaa jutella kanssasi.:)
        Minut tunnistat lopetuksestani, joka on:
        T: J

        Taidan kirjoitellakin sinulle saman tien, vastaa tai älä, ihan sama minulle!:)
        Moi siis!
        Haluaisin vähän kysellä sinusta:
        Mikä on lempi vuodenaikasi?
        Minä tykkään eniten kesästä ja mukavaa kun se kohta jo tuleekin!:)
        Onko sinulla muuten jotain harrastusta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidan kirjoitellakin sinulle saman tien, vastaa tai älä, ihan sama minulle!:)
        Moi siis!
        Haluaisin vähän kysellä sinusta:
        Mikä on lempi vuodenaikasi?
        Minä tykkään eniten kesästä ja mukavaa kun se kohta jo tuleekin!:)
        Onko sinulla muuten jotain harrastusta?

        Moi.

        Joo, kesästä tykkään minäkin. Odotan sitä jo kovasti, kun alkaa tämä harmaa talvikeli kyllästyttämään. Kevät ja alkukesä on parasta. Loppukesä alkaa vähän masentamaan kun tietää syksyn saapuvan ja sitten taas talven. Jotenkin ahdistavia aina.

        On harrastuksia. Käyn treenaamassa salilla 2-3 x viikossa ja sen lisäksi miekkailuharkoissa. Tykkään myös musiikista ja leffoista. Kuvaan ja harrastan eräänlaista kuvankäsittelytaidetta. Että tekemistä on kyllä työn lisäksi.

        Mitäs itse harrastelet? Oletko minkä ikäinen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos siis olet yksinäinen niin haluaisitko jutella niitä näitä minun kanssani täällä suomi24? Olisi mukavaa jutella kanssasi.:)
        Minut tunnistat lopetuksestani, joka on:
        T: J

        ???? Miksi tulet tänne minun ketjuun kirjoittelemaan. Vastasin vahingossa sulle nyt sitte... Tee oma ketjus. Mene helvettiin täältä.


    • Anonyymi

      Öö olisin halunnut vain jutella ja muutenkin eikö sinusta olisi kiva jutella, jos olet vähän yksinäinen?
      T: J

      • Sinähän vastasit ja ehdotit sitä tuolle kuningattarelle?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sinähän vastasit ja ehdotit sitä tuolle kuningattarelle?

        Anteeksi, en ymmärtänyt mitä tarkoitat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, en ymmärtänyt mitä tarkoitat?

        Ei kun minä sekoilin, ja katsoin väärin ensin... Taas nukuin huonosti viime yön. Ei tästä elämästä tule yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei kun minä sekoilin, ja katsoin väärin ensin... Taas nukuin huonosti viime yön. Ei tästä elämästä tule yhtään mitään.

        Selvä. No haluatko siis jutella välillä vai häivynkö täältä?...
        T: J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selvä. No haluatko siis jutella välillä vai häivynkö täältä?...
        T: J

        Minä vastasin sulle tuolla aikaisemmin... Ennen kuin aloin sekoilla. Oletko nainen vaiko mies?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minä vastasin sulle tuolla aikaisemmin... Ennen kuin aloin sekoilla. Oletko nainen vaiko mies?

        Juu, niin vastasit. Itseasiassa olen vielä ihan tyttö. Entäs sinä?:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, niin vastasit. Itseasiassa olen vielä ihan tyttö. Entäs sinä?:)

        No minä olen ihan aikuinen, keski-ikäinen mies.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No minä olen ihan aikuinen, keski-ikäinen mies.

        Eihän ystävyys katso ikää.Keski-ikäinen mies voi olla hyvin lapsen ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ystävyys katso ikää.Keski-ikäinen mies voi olla hyvin lapsen ystävä.

        Niin minustakin. Mutta eri asia käykö se Prinssi_J:lle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ystävyys katso ikää.Keski-ikäinen mies voi olla hyvin lapsen ystävä.

        Kaipa niin, mutta joku voi olla muuta mieltä... Miksi olet yksinäinen?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kaipa niin, mutta joku voi olla muuta mieltä... Miksi olet yksinäinen?

        No en minä niinkään yksinäinen ole, mutta välillä on vähän tylsää niin olisi kiva jutella jonkun kanssa, tutustua häneen. Ajattelin, että keskustelumme voisi auttaa meitä saamaan yksinäisyys ja tylsyys hetkeksi pois...
        T: J


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en minä niinkään yksinäinen ole, mutta välillä on vähän tylsää niin olisi kiva jutella jonkun kanssa, tutustua häneen. Ajattelin, että keskustelumme voisi auttaa meitä saamaan yksinäisyys ja tylsyys hetkeksi pois...
        T: J

        Ai, no sehän on vaan hyvä jos et ole. Tylsyys on tietenkin toinen lukunsa. Yksinäisyys monesti on myös tylsyyttä. Käyt varmaan koulua? Minä olen työssäkäyvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin minustakin. Mutta eri asia käykö se Prinssi_J:lle?

        Oletko nyt tuo sama J kuka halusi mun kanssa jutella?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Oletko nyt tuo sama J kuka halusi mun kanssa jutella?

        Joo olen! Voin jutella tänään vielä myöhemmin.
        T: J (J tarkoittaa nimeni ensimmäistä kirjainta)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo olen! Voin jutella tänään vielä myöhemmin.
        T: J (J tarkoittaa nimeni ensimmäistä kirjainta)

        Sitten meillä on sama etunimen eka kirjain. :D Ok... Minä taidan ottaa päikkärit ja sitten lähden harrastuksen pariin. Voi olla että ehdin täällä olla vasta ysin jälkeen paremmin. Mutta voit minulle kirjoittaa ja vastaan sitten kun ehdin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo olen! Voin jutella tänään vielä myöhemmin.
        T: J (J tarkoittaa nimeni ensimmäistä kirjainta)

        Hei muuten, missä päin Suomea asut? Minä asun Joensuussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei muuten, missä päin Suomea asut? Minä asun Joensuussa.

        Minä asun lähellä Jyväskylää.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sitten meillä on sama etunimen eka kirjain. :D Ok... Minä taidan ottaa päikkärit ja sitten lähden harrastuksen pariin. Voi olla että ehdin täällä olla vasta ysin jälkeen paremmin. Mutta voit minulle kirjoittaa ja vastaan sitten kun ehdin. :)

        Juu. Niin ja hauskaa on se, että nimemme ja paikkamme alkavat J-kirjaimella!;)
        T: J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Niin ja hauskaa on se, että nimemme ja paikkamme alkavat J-kirjaimella!;)
        T: J

        Se on kyllä. J on hyvä kirjain. :D


    • Anonyymi

      Herran jestas.Onko sillä paikkakunnalla väliä.Vähän pelottaa kenen lapsen vanhemmat antaa lapsensa matkustaa tapaa keski-ikäistä miestä toiselle paikkakunnalle. Kohta varmaan sovitte tapaamisen kun tulette niin hyvin juttuun.Jutella voi lapsi ja aikuinen mies mutta jos tapaatte niin se on vähän jo outoa.

      • Anonyymi

        Hei sinullekin! Eihän kukaan ole mistään tapaamisesta puhunut!😂 Juttelemme vain! Kivahan se on tutustua uusiin ihmisiin!:) Sori, mutta jotenkin huvittavaa kun joku tulee kirjoittamaan: Herranjestas, tuutte niin hyvin juttuun, että kohta varmaan sovitte tapaamisen! Ehkä ei kuitenkaan!;)))

        T: J


      • Kuka tässä nyt on matkustamisesta puhunut?? Näin alkoi heti mielikuvitus lentämään jollakin. Ei olla kuin pari sanaa vaihdettu.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kuka tässä nyt on matkustamisesta puhunut?? Näin alkoi heti mielikuvitus lentämään jollakin. Ei olla kuin pari sanaa vaihdettu.

        No jep!😂 Naurattaa, ei pahalla sille kommentoijalle!
        T: J


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jep!😂 Naurattaa, ei pahalla sille kommentoijalle!
        T: J

        Joku päätti vetää mutkia suoraksi. 😁


      • Anonyymi

        Pitää kyl varovainen olla. Just ollu lehdessä siitä miehestä joka oli hyväkskäyttäny yli sataa lasta ja ettiny ne jostain Snapchatist.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitää kyl varovainen olla. Just ollu lehdessä siitä miehestä joka oli hyväkskäyttäny yli sataa lasta ja ettiny ne jostain Snapchatist.

        No niin tietysti...


    • Anonyymi

      Minä ihmettelen mitä täällä on tapahtunut ja onko tämä puhe totta. Mistä tämä yksi anonyymi muka tietää, että olet aiemmin tehnyt/sanonut jotain tommosta??!? Haluan todisteita?!!! Mitä tämä on? Ajattelin vain keskustella yksinäisen ihmisen kanssa ja en kyllä tiennyt, että se johtaa katastrofiin! Olen kerran aikaisemminkin jutellut yhden todella mukavan ihmisen kanssa täällä suomi24, kun hän auttoi minua yhdessä asiassa. Ja hänkin oli ihan keski-ikäinen. Mitään tämmösiä seksuaalisuuspuheita en nyt tajua????!!! Kuka väittää, että hän voisi muka tehdä minulle jotain??? Ja kuka väittää, että hän on joku sellainen (tiedättehän) ihminen???!

      • Anonyymi

        Olen siis se J


      • Nuo ovat jatkuvasti täällä näillä palstoilla minun kimpussa ja syyttämässässä minua. Eivät anna edes olla yksin ja jutella kellekään. En saa kaipailla ketään. Haluavat että tapan itseni. Kohta sen teen


    • Anonyymi

      Jaahas. Minä taidan nyt häippästä. En tajua ja tiedä tästä asiasta totuutta: onko prinssi_J hyväsydäminen ja hyvää tarkoittava ihminen, joka vain on vähän yksinäinen vai onko hän oikeasti joku semmonen... No, tiedätte kyllä?? Ja tarkoittaako hän yksinäisyydellä ihan kaikkia ihmissuhteita vai sitä puolisoa....
      T: J

      • Anonyymi

        Ei meistä kukaan tiedä mitä hän on. Sehän tässä netissä ihmisten kanssa jutustelemisessa pelottavaa onkin.


      • Anonyymi

        Hänellä on lapsia mutta näköjään lapset eivät halua pitää yhteyttä kun prinssi on kerta yksinäinen.On kertonut eron syistä aikasemmissa viesteissään.


      • Olen normaali ihminen, mutta jos haluat uskoa ilkeitä juttuja, niin en voi mitään. Minulla ei ole puolisoa.


      • Anonyymi

        Prinssi jii oli rakastunut johonkin naiseen jota ei osannut unohtaa ja jonka perään haikaili.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei meistä kukaan tiedä mitä hän on. Sehän tässä netissä ihmisten kanssa jutustelemisessa pelottavaa onkin.

        Justiinsa juu... Olen sitten aina yksin. Mikään ei muutu koskaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on lapsia mutta näköjään lapset eivät halua pitää yhteyttä kun prinssi on kerta yksinäinen.On kertonut eron syistä aikasemmissa viesteissään.

        Voi vttu. Minä näen lapsiani melkein joka päivä. Olen heidän kaveri. Älä valehtele minusta kaikkea pskaa. 😡


    • Anonyymi

      Sä oot surkee tyyppi

      • Et ole yhtään parempi.


    • Anonyymi

      Kun klikkaa prinssi: jiin nimerrkkiä niin pääsee lukee kaikki viestit mitä hän on suomi24 seen kirjoittanut.Ei muuta kuin lukemaan niitä niin aika paljon selviää hänestä ja hänen ajatusmaailmasta.

      • Anonyymi

        Ei kyl pääse, kun hänel on ainakin neljä nimimerkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyl pääse, kun hänel on ainakin neljä nimimerkkiä.

        No ainakin kaikki prinssi jii nimimerkillä kirjoitetut viestit näkyy kaikille luettavaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin kaikki prinssi jii nimimerkillä kirjoitetut viestit näkyy kaikille luettavaksi.

        Entä sitten???


    • Anonyymi

      En tiiä mitä uskoo... Aattelin vaan jutella yksinäisen ihmisen kanssa niitä näitä. Eihän prinssi_J voi tehdä minulle mitään kun ei tiedä tietojani, nimeäni ja muutenkaan en usko, että hän olisi sellainen hyväksikäyttäjä, vai oletko prinssi_J? Mitä jos vain keskustelisimme niitä näitä ja olisimme vain tuntemattomia kirjoituskavereita?
      T: J

      • Anonyymi

        Miksi sua kiinnostaa jutella keski-ikäisen miehen kanssa? ja paljon sulla on ikää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sua kiinnostaa jutella keski-ikäisen miehen kanssa? ja paljon sulla on ikää?

        En halua kertoa ikääni ja niinkuin jo aiemmin sanoin, minulla on välillä aika tylsää, tykkään tutustua ja auttaa uusia ihmisiä ja minusta olisi mukavaa pitää hänelle seuraa. En tarkoita sillä mitään. Enhän aluksi edes tiennyt, että hän on mies. Ja muutenkin minulle ihan sama onko henkilö mies, nainen vai muu ja en välitä vaikka hän olisi 100-v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua kertoa ikääni ja niinkuin jo aiemmin sanoin, minulla on välillä aika tylsää, tykkään tutustua ja auttaa uusia ihmisiä ja minusta olisi mukavaa pitää hänelle seuraa. En tarkoita sillä mitään. Enhän aluksi edes tiennyt, että hän on mies. Ja muutenkin minulle ihan sama onko henkilö mies, nainen vai muu ja en välitä vaikka hän olisi 100-v.

        Eikö nimimerkki prinssi paljasta sukupuolen?Itse en pidä prinssejä naispuolisina. Mutta tsemppiä jos saat tästä prinssistä kaverin itsellesi. Haluan vaan korostaa että hän tykkää nuoremmista naisista ja minusta on outoa että häntä kiinnostaa jutella lasten kanssa.Itse olen keski-ikäinen nainen ja mua ei kiinnosta jutella poikien kanssa joiden äiti voisin olla ikäni puolesta.


      • Ei minulla ole ollut aikomusta tehdä mitään. Sinähän minulle tulit juttelemaan. Jos et olisi kertonut olevasi nuori, tuskin olisin sitäkään ajatellut, vaan jutellut ihan normaalisti... Mutta sitten tulee nuo korppikotkat tänne raakkumaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö nimimerkki prinssi paljasta sukupuolen?Itse en pidä prinssejä naispuolisina. Mutta tsemppiä jos saat tästä prinssistä kaverin itsellesi. Haluan vaan korostaa että hän tykkää nuoremmista naisista ja minusta on outoa että häntä kiinnostaa jutella lasten kanssa.Itse olen keski-ikäinen nainen ja mua ei kiinnosta jutella poikien kanssa joiden äiti voisin olla ikäni puolesta.

        Sinusta on outoa kaikki mitä minä sanon taikka teen...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sinusta on outoa kaikki mitä minä sanon taikka teen...

        No sori vaan jos musta tuntuu oudolta että aikuinen keski-ikäinen mies haluaa kaverikseen lapsen /tytön. Ihmettelen miksei aikuiset kelpaa ystäväksi ja valitat yksinäisyyttä kun aikuiset henkilöt ei kelpaa vaan pitää olla lapsi jotta voi keskustella. Mutta onnea teille.Itse en keksi mitä yhteistä mulla ja pienellä pojalla olisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sori vaan jos musta tuntuu oudolta että aikuinen keski-ikäinen mies haluaa kaverikseen lapsen /tytön. Ihmettelen miksei aikuiset kelpaa ystäväksi ja valitat yksinäisyyttä kun aikuiset henkilöt ei kelpaa vaan pitää olla lapsi jotta voi keskustella. Mutta onnea teille.Itse en keksi mitä yhteistä mulla ja pienellä pojalla olisi.

        Entä sitten. Minä voin jutella ja olla kaveri minkä ikäselle hyvänsä. Sinä teet siitä ongelman. Ei edes tuo tyttö ajatellut ettei voisi kaverata ja JUTELLA täällä.
        Ei vaan, sinun pitää kateellisena tulla määkimään siihen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sori vaan jos musta tuntuu oudolta että aikuinen keski-ikäinen mies haluaa kaverikseen lapsen /tytön. Ihmettelen miksei aikuiset kelpaa ystäväksi ja valitat yksinäisyyttä kun aikuiset henkilöt ei kelpaa vaan pitää olla lapsi jotta voi keskustella. Mutta onnea teille.Itse en keksi mitä yhteistä mulla ja pienellä pojalla olisi.

        Eipä ole kestään aikuisesta naisesta ollut minun kanssa täällä juttelemaan. Ainoastaan arvostelette minua ja minun elämääni. Ei sais ihastua eikä rakastaa muita kuin teitä keski-ikäisiä. Kyllä haistan tuossa jo kateutta.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Eipä ole kestään aikuisesta naisesta ollut minun kanssa täällä juttelemaan. Ainoastaan arvostelette minua ja minun elämääni. Ei sais ihastua eikä rakastaa muita kuin teitä keski-ikäisiä. Kyllä haistan tuossa jo kateutta.

        Totta kai saat ihastua lapseen.Sehän on ihan normaalia. Mulla ei teksi mieli suukotella ja syleillä pikkupoikia.Sanoit jo että haet hellyyttä ja siitäkö sä juttelet tämän tytön kanssa.Sairasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai saat ihastua lapseen.Sehän on ihan normaalia. Mulla ei teksi mieli suukotella ja syleillä pikkupoikia.Sanoit jo että haet hellyyttä ja siitäkö sä juttelet tämän tytön kanssa.Sairasta.

        Niin sanoin, koska olen elänyt tässä todella pitkän tovin yksinäni, ilman minkäänlaista naisen kosketusta. Se juttukaverityttö ei liity tähän yhtään mitenkään. Sinä vedät sen tähän ihan väen väkisin mukaan.

        Sille ihastumiselle ei ihminen voi mitään. Minä en ole tähän juttukaveriin ihastunut.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin sanoin, koska olen elänyt tässä todella pitkän tovin yksinäni, ilman minkäänlaista naisen kosketusta. Se juttukaverityttö ei liity tähän yhtään mitenkään. Sinä vedät sen tähän ihan väen väkisin mukaan.

        Sille ihastumiselle ei ihminen voi mitään. Minä en ole tähän juttukaveriin ihastunut.

        Miksi puhut sitten rakastumisesta,ihastumisesta ,koskettelusta yms. Ei lasta tollanen kiinnosta. ei hänellä ole kokemusta parisuhteesta koska hän on LAPSI:


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi puhut sitten rakastumisesta,ihastumisesta ,koskettelusta yms. Ei lasta tollanen kiinnosta. ei hänellä ole kokemusta parisuhteesta koska hän on LAPSI:

        Oletko idiootti? Et nähnyt kenen kanssa juttelin. Se ei ollut se pikkutyttö.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Oletko idiootti? Et nähnyt kenen kanssa juttelin. Se ei ollut se pikkutyttö.

        Voitko kertoa mistä sä keskustelisit lapsen kanssa?Mua kiinnostaa tietää mitä on sellaset aiheet


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa mistä sä keskustelisit lapsen kanssa?Mua kiinnostaa tietää mitä on sellaset aiheet

        Enhän saanut edes selville minkä ikäinen on. Ihan voi kuule jutella vaikka maailman tilasta ja harrastuksista. Kavereista, ja kaikesta mistä tykkää ja mistä ei. Elokuvista ja musiikista.
        Luuletko etten ole eri-ikäisten kanssa jutellut ikinä? Tulen töissäkin todella hyvin juttuun nuorten kanssa, usein paremmin kuin kaikkitietävien vanhempien ihmisten kanssa. Olen varmasti joku retardi sitten. Mutta sille en mitään myöskään voi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa mistä sä keskustelisit lapsen kanssa?Mua kiinnostaa tietää mitä on sellaset aiheet

        Sinulla ei taida olla lapsia, taikka sitten et osaa muuta kuin komennella niitä, etkä osaa jutella niille mitään tavallista.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Enhän saanut edes selville minkä ikäinen on. Ihan voi kuule jutella vaikka maailman tilasta ja harrastuksista. Kavereista, ja kaikesta mistä tykkää ja mistä ei. Elokuvista ja musiikista.
        Luuletko etten ole eri-ikäisten kanssa jutellut ikinä? Tulen töissäkin todella hyvin juttuun nuorten kanssa, usein paremmin kuin kaikkitietävien vanhempien ihmisten kanssa. Olen varmasti joku retardi sitten. Mutta sille en mitään myöskään voi.

        Siis sä haluat puhua sen tytön kaverisuhteista.okei.Onkohan teillä samanlaisia harrasttuksia esim barbeilla leikkiminen? Tulet hyvin juttuu nuorten kanssa ja kerroit että oli riitaa exän kanssa lasten kasvattamisesta. Niin mikä siinä lasten kasvattamisessa oli että olitte puolison kanssa niin eri mieltä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis sä haluat puhua sen tytön kaverisuhteista.okei.Onkohan teillä samanlaisia harrasttuksia esim barbeilla leikkiminen? Tulet hyvin juttuu nuorten kanssa ja kerroit että oli riitaa exän kanssa lasten kasvattamisesta. Niin mikä siinä lasten kasvattamisessa oli että olitte puolison kanssa niin eri mieltä?

        Mistä tiedät että hän oli leikki-ikäinen? Kyllä tekstin perusteella sanoisin, että oli siitä jo päässyt.

        Eksä teki läksyjä lasten puolesta yms... Nukkumaan käytiin ihan liian myöhään koulupäivinä. Lapsi pelasi liikaa, söi liikaa herkkuja ja lihoi paljon.. Eli tällaisia ne riidan aiheet olivat.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mistä tiedät että hän oli leikki-ikäinen? Kyllä tekstin perusteella sanoisin, että oli siitä jo päässyt.

        Eksä teki läksyjä lasten puolesta yms... Nukkumaan käytiin ihan liian myöhään koulupäivinä. Lapsi pelasi liikaa, söi liikaa herkkuja ja lihoi paljon.. Eli tällaisia ne riidan aiheet olivat.

        Niin vaimollehan kannattaa puhua eikä sille lapselle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin vaimollehan kannattaa puhua eikä sille lapselle.

        Tä?? Minulla ei ole vaimoa. valitettavasti. Eikä tällä menolla taida enää ikinä ollakaan. Tämä palsta saa minut vihaamaan ihmisiä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Tä?? Minulla ei ole vaimoa. valitettavasti. Eikä tällä menolla taida enää ikinä ollakaan. Tämä palsta saa minut vihaamaan ihmisiä.

        Ai ei ollut ex vaimoa.Kenen kaa sä ne lapset olet hankkinut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai ei ollut ex vaimoa.Kenen kaa sä ne lapset olet hankkinut?

        Koittaisit olla selkeämpi. Mitä se enää eksälle auttaa siitä puhua kun kaikesta on jo 12 vuotta aikaa... Mennyttä elämää.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Koittaisit olla selkeämpi. Mitä se enää eksälle auttaa siitä puhua kun kaikesta on jo 12 vuotta aikaa... Mennyttä elämää.

        Niin.Taistkin kertoa että seksiä ollut viimeksi 11 vuotta sitten eli tänä vuonna tulee 12 vuotta täyteen ilman seksiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin.Taistkin kertoa että seksiä ollut viimeksi 11 vuotta sitten eli tänä vuonna tulee 12 vuotta täyteen ilman seksiä.

        Joo niin tulee. Täytyy varmaan juoda kakkukahvit sen kunniaksi.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Joo niin tulee. Täytyy varmaan juoda kakkukahvit sen kunniaksi.

        Juo toki. Jos se vaikka piristäis sua


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juo toki. Jos se vaikka piristäis sua

        Kyllähän sellainen sokeripiikki aina hetkellisen hyvän olon tuo. Ei se yksinäisyyttä poista eikä tuo naista lähemmäksi.


      • Jos näet tämän vastauksen vielä, niin minulle käy jutustelu sun kanssa täällä. Tämähän näkyy koko Suomelle, niin jokainen voi valvoa mitä tässä juttelemme. Et sinä tuon tekstin perusteella miltään kovin nuorelta vaikuta kuitenkaan. Joku jo kehtasi väittää että leikit vielä nukeilla. Ei sillä ole väliä mikä olet, jos tykkäät jutella niin jutellaan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Jos näet tämän vastauksen vielä, niin minulle käy jutustelu sun kanssa täällä. Tämähän näkyy koko Suomelle, niin jokainen voi valvoa mitä tässä juttelemme. Et sinä tuon tekstin perusteella miltään kovin nuorelta vaikuta kuitenkaan. Joku jo kehtasi väittää että leikit vielä nukeilla. Ei sillä ole väliä mikä olet, jos tykkäät jutella niin jutellaan.

        Juu, meillä jäi se jutustelu alkumetreille tuossa alussa. Kysyitkin puolestasi mitä harrastan? Minä ratsastan. Oon ratsastanut sellaset 2 vuotta. Oletko sinä koskaan hevosen selässä istunut?:) Mukavaa, että sinullakin on harrastuksia. Harrastuksesi kuulostavat kiinnostavilta.
        Mitä teetkään työksesi?
        Ja nyt.. VOI VITTU TEIDÄN KANSSA! EN VAIN VOI KÄSITTÄÄ MIKSI JAUHAT/ JAUHATTE HÄNESTÄ KAIKKEA PASKAA?! EN JAKSA USKOA TOLLASEEN. JOTEN, ÄLKÄÄ PUUTTUKKO MEIDÄN KESKUSTELUUN JA IHAN SAMA KUIN KYTTÄILISITTE KUIN HAUKAT KATSOMASSA KESKUSTELUAMME, TÄMÄHÄN NÄKYY VAPAASTI NETISSÄ.
        Joo, ei muuta kuin kiitos puheestani.
        T: J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, meillä jäi se jutustelu alkumetreille tuossa alussa. Kysyitkin puolestasi mitä harrastan? Minä ratsastan. Oon ratsastanut sellaset 2 vuotta. Oletko sinä koskaan hevosen selässä istunut?:) Mukavaa, että sinullakin on harrastuksia. Harrastuksesi kuulostavat kiinnostavilta.
        Mitä teetkään työksesi?
        Ja nyt.. VOI VITTU TEIDÄN KANSSA! EN VAIN VOI KÄSITTÄÄ MIKSI JAUHAT/ JAUHATTE HÄNESTÄ KAIKKEA PASKAA?! EN JAKSA USKOA TOLLASEEN. JOTEN, ÄLKÄÄ PUUTTUKKO MEIDÄN KESKUSTELUUN JA IHAN SAMA KUIN KYTTÄILISITTE KUIN HAUKAT KATSOMASSA KESKUSTELUAMME, TÄMÄHÄN NÄKYY VAPAASTI NETISSÄ.
        Joo, ei muuta kuin kiitos puheestani.
        T: J

        Huomenta J. Olen minäkin vähän ratsastanut. Se liittyy tuohon yhteen harrastukseen tavallaan yhtenä osana. Toivottavasti pääsen keväällä taas hepan selkään, kun se on aika mukavaa touhua. Työstäni sen verran, että turvallisuusalalla.
        Nyt mun täytyykin lähteä töihin. Tänään on 12,5 tunnin työpäivä... Mukavaa päivää sinne.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Huomenta J. Olen minäkin vähän ratsastanut. Se liittyy tuohon yhteen harrastukseen tavallaan yhtenä osana. Toivottavasti pääsen keväällä taas hepan selkään, kun se on aika mukavaa touhua. Työstäni sen verran, että turvallisuusalalla.
        Nyt mun täytyykin lähteä töihin. Tänään on 12,5 tunnin työpäivä... Mukavaa päivää sinne.

        Selvä. Kiva juttu. Minä olin justiinsa koulussa yli tunnin ja jouduin lopettamaan koulun kesken liikuntatunnilla tapahtuneen tapaturman takia. Tapaturma oli se, että joku astui sisäkengällään minun paljaalle varpaalle. Kipu järkyttävä, en pysty astumaan sillä kohdalla. Kohtaa on kylmetetty jo jonku yli puoli tuntia, kipu ei muutu. Menen tänään jonnekin lääkäriin... Että minun päiväni ei varmaan hirmu mukava enää olekaan...:((
        Mukavaa päivää kuitenkin sinulle!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selvä. Kiva juttu. Minä olin justiinsa koulussa yli tunnin ja jouduin lopettamaan koulun kesken liikuntatunnilla tapahtuneen tapaturman takia. Tapaturma oli se, että joku astui sisäkengällään minun paljaalle varpaalle. Kipu järkyttävä, en pysty astumaan sillä kohdalla. Kohtaa on kylmetetty jo jonku yli puoli tuntia, kipu ei muutu. Menen tänään jonnekin lääkäriin... Että minun päiväni ei varmaan hirmu mukava enää olekaan...:((
        Mukavaa päivää kuitenkin sinulle!

        No olipas ikävää, että noin sattui. Toivottavasti ei murtunut varvas... Käyt lääkärillä niin tutkivat. Voi harmia. Pikaista paranemista ja mukavaa päivää siitä huolimatta. :)


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No olipas ikävää, että noin sattui. Toivottavasti ei murtunut varvas... Käyt lääkärillä niin tutkivat. Voi harmia. Pikaista paranemista ja mukavaa päivää siitä huolimatta. :)

        Kyllähän tuo näköjään murtui... Sattuu niin paljon, että on vaikea kävellä. Olimme päivystyksessä noin 5 tuntia! Parin-kolmen viikon ajaksi side...
        Kiitos. Toivottavasti ei olekaan kipeä pitkään!:((


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuo näköjään murtui... Sattuu niin paljon, että on vaikea kävellä. Olimme päivystyksessä noin 5 tuntia! Parin-kolmen viikon ajaksi side...
        Kiitos. Toivottavasti ei olekaan kipeä pitkään!:((

        Oi ja voi... onpas ikävää. Sulla meni nyt viikonloppu pilalle. Toivotaan nyt että parantuu hyvin. Sun on otettava rennosti. 😊
        Minä vielä aherran töissä...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Oi ja voi... onpas ikävää. Sulla meni nyt viikonloppu pilalle. Toivotaan nyt että parantuu hyvin. Sun on otettava rennosti. 😊
        Minä vielä aherran töissä...

        Niin. Eipä pääse nyt hiihtelemään tms... Mutta ei se haittaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Eipä pääse nyt hiihtelemään tms... Mutta ei se haittaa!

        Kiva harrastus sekin. Mutta nyt et voi liikkua, niin mitähän nyt keksit tekemistä? Toivottelen nyt hyvät yöt. Mulla loppuu nyt työt. :)


      • No ilman muuta. Tyttö varmaan tietää sen. Kyllähän koulu pitää siitä huolen, että pysyy opiskelussa mukana. Ajattelin lähinnä sitä, mitä tykkää harrastaa muuta, kun ei voi liikkua? Eli lukemista tai pelaamista yms...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kiva harrastus sekin. Mutta nyt et voi liikkua, niin mitähän nyt keksit tekemistä? Toivottelen nyt hyvät yöt. Mulla loppuu nyt työt. :)

        Kiitos hyvän yön toivotuksista!:) On minulla kirjoja ja aika vaikea palapeli, sekä timanttityö. Niitä voinkin sitten tehdä! Timanttityöt ovat muuten todella rauhoittavia ja mukavia töitä! Oletko sinä tehnyt sellaisia? Tällä hetkellä minulla on menossa ensimmäinen timanttityöni.:)
        T: J


      • Anonyymi

        Voi Herranenaika...
        Kai minäkin sen tiedän ihan itse? Vai pidätkö minua tyhmänä, mitä?! Äläkä pidä Prinssi_J: tä tyhmänä! Ps menen kuitenkin kouluun, vaikkei varvas toimikaan ja on mustana enkä voi juosta tai kävellä edes hirveästi...
        T: J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyvän yön toivotuksista!:) On minulla kirjoja ja aika vaikea palapeli, sekä timanttityö. Niitä voinkin sitten tehdä! Timanttityöt ovat muuten todella rauhoittavia ja mukavia töitä! Oletko sinä tehnyt sellaisia? Tällä hetkellä minulla on menossa ensimmäinen timanttityöni.:)
        T: J

        Huomenta. Tosi kiva, että on muutakin puuhaa. :)
        En olekaan koskaan kuullut timanttitöistä. Kuulostaa hyvältä. Mun täytyy googlata mitä se on. :)


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Huomenta. Tosi kiva, että on muutakin puuhaa. :)
        En olekaan koskaan kuullut timanttitöistä. Kuulostaa hyvältä. Mun täytyy googlata mitä se on. :)

        Huomenta sinullekin. Googleta ihmeessä! Minäkään en aiemmin tiennyt niistä, mutta viikolla kun oli syntymäpäiväni, sain sellaisen tiikeri-timanttityön. Tosi hienoja töitä ovat! Oletko jo googlannut?:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta sinullekin. Googleta ihmeessä! Minäkään en aiemmin tiennyt niistä, mutta viikolla kun oli syntymäpäiväni, sain sellaisen tiikeri-timanttityön. Tosi hienoja töitä ovat! Oletko jo googlannut?:)

        Nyt katsoin, mitä ne ovat. On kyllä hienoja. Tuo näyttää olevan aika pikkutarkkaa hommaa ja sellaista aikaa vievää. Tosi mukava taiteellinen harrastus. Myöhäiset onnittelut! :)
        Onko eläin aiheet mieluisimpia? Voisin kuvitella, että on. :)


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Nyt katsoin, mitä ne ovat. On kyllä hienoja. Tuo näyttää olevan aika pikkutarkkaa hommaa ja sellaista aikaa vievää. Tosi mukava taiteellinen harrastus. Myöhäiset onnittelut! :)
        Onko eläin aiheet mieluisimpia? Voisin kuvitella, että on. :)

        Joo, ovathan ne pikkutarkkoja. Jokainen timantti laitetaan yksitellen oikeaan symboliin! :) Kannattaa kokeilla, ehdottomasti!
        Kiitos onnitteluista. Sinua ei varmaan haittaa, jos en kerro ikääni? Kun en oikein haluaisi julkistaa itseäni, tunnistaa joku vielä... En haluaisi kertoa ainaskaan nimeäni ja ikääni. 🤔
        Juu, eläimet on kaikki kaikessa.;) Vievät sydämestäni suurimman osan!:)
        Eläimistä tulikin mieleeni, mistä eläimistä pidät erityisen paljon? Entä inhokkisi?
        Minä pidän eniten hevosista, koirista ja lemmikkikaneista. Kissoista en välitä kauheasti tai hiiristä yms.
        T: J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ovathan ne pikkutarkkoja. Jokainen timantti laitetaan yksitellen oikeaan symboliin! :) Kannattaa kokeilla, ehdottomasti!
        Kiitos onnitteluista. Sinua ei varmaan haittaa, jos en kerro ikääni? Kun en oikein haluaisi julkistaa itseäni, tunnistaa joku vielä... En haluaisi kertoa ainaskaan nimeäni ja ikääni. 🤔
        Juu, eläimet on kaikki kaikessa.;) Vievät sydämestäni suurimman osan!:)
        Eläimistä tulikin mieleeni, mistä eläimistä pidät erityisen paljon? Entä inhokkisi?
        Minä pidän eniten hevosista, koirista ja lemmikkikaneista. Kissoista en välitä kauheasti tai hiiristä yms.
        T: J

        Voisin joskus kokeilla tuotakin, vaan minulla on jo niin paljon kaikkea muuta, ettei tahdo aika riittää. Urheilen ja kuntoilen nykyisin todella paljon ja sitten on tuo työ, joka vie paljon aikaa myös. Välillä pitäisi muistaa levätäkin. 😄
        Ja se on ihan ymmärrettävää, että et halua että sut joku täältä tunnistaa. Ei mun tarvitse tietää ikääsi, eikä muutakaan henkilökohtaista.
        Eläimistä. Minä tykkään kyllä aika lailla kaikista eläimistä, paitsi hyttysistä ja muista verta imevistä. Lemmikeistä on suosikkeja koirat ja kissat. Linnut ja kalatkin kiehtoo. Tykkään käydä eläintarhoissa, kun niissä pääsee näkemään läheltä kaikkia otuksia. Luontodokkarit on olleet mun lemppari ohjelmia pienestä saakka. :)
        Niin siitä ratsastamisesta tuli mieleen, että Islannin hevonen on ollut minun ratsuni. Millaisten hevosten kanssa olet touhunnut?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Voisin joskus kokeilla tuotakin, vaan minulla on jo niin paljon kaikkea muuta, ettei tahdo aika riittää. Urheilen ja kuntoilen nykyisin todella paljon ja sitten on tuo työ, joka vie paljon aikaa myös. Välillä pitäisi muistaa levätäkin. 😄
        Ja se on ihan ymmärrettävää, että et halua että sut joku täältä tunnistaa. Ei mun tarvitse tietää ikääsi, eikä muutakaan henkilökohtaista.
        Eläimistä. Minä tykkään kyllä aika lailla kaikista eläimistä, paitsi hyttysistä ja muista verta imevistä. Lemmikeistä on suosikkeja koirat ja kissat. Linnut ja kalatkin kiehtoo. Tykkään käydä eläintarhoissa, kun niissä pääsee näkemään läheltä kaikkia otuksia. Luontodokkarit on olleet mun lemppari ohjelmia pienestä saakka. :)
        Niin siitä ratsastamisesta tuli mieleen, että Islannin hevonen on ollut minun ratsuni. Millaisten hevosten kanssa olet touhunnut?

        Joo, mutta mukavaahan se että on tekemistä! Tosin kyllähän sitä levätäkin pitää.;)
        Kiitos ymmärtäväisyydestäsi! En vain tajua miten nuo jotkut idiootit on niin outoja sinua ja minua kohtaan... He eivät kyllä vaikuta edes aikuisilta. Ihan liian ylihuolehtivaisia. Älä välitä heistä. Minä en usko sinusta sellaista pahuutta. Vaikutat ihan tavalliselta mukavalta ihmiseltä!:)
        Juu, en minäkään vihaa mitään eläimiä ja tykkään kyllä myöskin paljon erilaisista eläimistä. Tarkoitan vaan tommosia kissoja yms että en oikein kiinnostu niistä. :) Minäkin rakastan eläimiä, niinkuin sanoinkin jo, ja tykkään myös käydä eläintarhoissa. Olemme aika samanlaisia eläinten suhteen!=)
        Anteeksi, en aivan tajunnut mitä tarkoitit tuolla "Islanninhevonen on ollut minun ratsuni". Tarkoitatko sillä, että olet ratsastanut sillä vai että se ok lempi hevosrotusi?? Mikä muuten on lempirotusi?
        Minä olen käynyt ratsastuskouluilla kohta 2 vuoden ajan ja ratsastanut siellä paljon erilaisilla ja kokoisilla hevosilla ja poneilla. Olen myös hoitanut erilaisia hevosia. Eli olen ollut tekemisissä ratsastuskoulu hevosten kanssa. =) Minun yhtiä lempi hevosrotujani ovat islanninhevoset, ratsuponit, suomenhevoset yms kokemuksen mukaan!:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta mukavaahan se että on tekemistä! Tosin kyllähän sitä levätäkin pitää.;)
        Kiitos ymmärtäväisyydestäsi! En vain tajua miten nuo jotkut idiootit on niin outoja sinua ja minua kohtaan... He eivät kyllä vaikuta edes aikuisilta. Ihan liian ylihuolehtivaisia. Älä välitä heistä. Minä en usko sinusta sellaista pahuutta. Vaikutat ihan tavalliselta mukavalta ihmiseltä!:)
        Juu, en minäkään vihaa mitään eläimiä ja tykkään kyllä myöskin paljon erilaisista eläimistä. Tarkoitan vaan tommosia kissoja yms että en oikein kiinnostu niistä. :) Minäkin rakastan eläimiä, niinkuin sanoinkin jo, ja tykkään myös käydä eläintarhoissa. Olemme aika samanlaisia eläinten suhteen!=)
        Anteeksi, en aivan tajunnut mitä tarkoitit tuolla "Islanninhevonen on ollut minun ratsuni". Tarkoitatko sillä, että olet ratsastanut sillä vai että se ok lempi hevosrotusi?? Mikä muuten on lempirotusi?
        Minä olen käynyt ratsastuskouluilla kohta 2 vuoden ajan ja ratsastanut siellä paljon erilaisilla ja kokoisilla hevosilla ja poneilla. Olen myös hoitanut erilaisia hevosia. Eli olen ollut tekemisissä ratsastuskoulu hevosten kanssa. =) Minun yhtiä lempi hevosrotujani ovat islanninhevoset, ratsuponit, suomenhevoset yms kokemuksen mukaan!:)

        Kiitos sinullekin luottamuksesta!
        Joo sitä koitin sanoa, että olen ratsastanut islanninhevosella. En ole kuin pari kertaa käynyt opettelemassa sitä vasta. Tykkään kyllä ja haluaisin jatkaa sitä harrastusta. Se on taisteluratsastusta, eli siinä heilutellaan miekkaa samalla ja ammutaan jouskarilla. Mutta ihan alussa on vasta sen opettelu minulla. Lempi hevosrotu taitaa olla tällä hetkellä tuo islanninhevonen :D
        Mitä sinulla on tänään ohjelmassa? Näetkö kavereitasi? Täällä on todella hieno keli ulkona. Joudun menemään taas illaksi töihin. :)


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kiitos sinullekin luottamuksesta!
        Joo sitä koitin sanoa, että olen ratsastanut islanninhevosella. En ole kuin pari kertaa käynyt opettelemassa sitä vasta. Tykkään kyllä ja haluaisin jatkaa sitä harrastusta. Se on taisteluratsastusta, eli siinä heilutellaan miekkaa samalla ja ammutaan jouskarilla. Mutta ihan alussa on vasta sen opettelu minulla. Lempi hevosrotu taitaa olla tällä hetkellä tuo islanninhevonen :D
        Mitä sinulla on tänään ohjelmassa? Näetkö kavereitasi? Täällä on todella hieno keli ulkona. Joudun menemään taas illaksi töihin. :)

        Ole hyvä! :)
        Kuulostaa aika hauskalta ja ehkä vähän vaikealtakin tuo laji. Todella mukavaa, että sinäkin tykkäät hevosista. Islanninhevoset ovat kyllä hienoja, kilttejä, varmajalkaisia ja suloisia eläimiä.
        Kiitos kysymästä. Olen mummolla ja ukillani. Lähden kohta käymään isomummoni luona. Joo, täälläkin on hieno ilma. :)
        Kirjoitellaan taas kun keretään!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä! :)
        Kuulostaa aika hauskalta ja ehkä vähän vaikealtakin tuo laji. Todella mukavaa, että sinäkin tykkäät hevosista. Islanninhevoset ovat kyllä hienoja, kilttejä, varmajalkaisia ja suloisia eläimiä.
        Kiitos kysymästä. Olen mummolla ja ukillani. Lähden kohta käymään isomummoni luona. Joo, täälläkin on hieno ilma. :)
        Kirjoitellaan taas kun keretään!

        Kiva juttu. Vietä mukava lauantai päivä. Kirjoitellaan taas myöhemmin. :)


    • Anonyymi

      Öitä muruseni 🤴 toivoo 🦁👸

      • Hassu sinä 🦁👸 😄 Hyvää yötä rinsessalle. 😉


    • Anonyymi

      Toivotan sinulle hyvää yötä ja kauniita unia

      • Kiitos oikein hyvää yötä ja kauniita unia myös sinulle. :)


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kiitos oikein hyvää yötä ja kauniita unia myös sinulle. :)

        Mukavaa, ettei kaikki hauku ja aliarvostele sinua Prinssi_J!
        T: J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa, ettei kaikki hauku ja aliarvostele sinua Prinssi_J!
        T: J

        Niin on, todellakin. :)


    • Anonyymi

      Onko Prinssi jiin mummo vielä elossa?

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat?
        T: J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat?
        T: J

        Niin että onko prinssi jiin äidin äiti vielä elossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että onko prinssi jiin äidin äiti vielä elossa.

        Niin, mutta ajattelin että luulit minun kirjoittaman viestin olevan Prinssi_J:ltä? Vai ihan muutenko vaan kyselet ja kysymyksesi tuli mieleen minun kirjoittamasta viestistäni, jossa kerroin olevani mummollani ja ukillani??
        T: J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta ajattelin että luulit minun kirjoittaman viestin olevan Prinssi_J:ltä? Vai ihan muutenko vaan kyselet ja kysymyksesi tuli mieleen minun kirjoittamasta viestistäni, jossa kerroin olevani mummollani ja ukillani??
        T: J

        No sen takia kysyin kun itse kyläilet mummon ja ukin luona.Että käykö prissi jii mummonsa ja ukkinsa luona kylässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin että onko prinssi jiin äidin äiti vielä elossa.

        Minun äidin äitiä en ole nähnyt koskaan elossa. Kuoli ennen minun syntymääni. Isän äiti kuoli vuonna 1999.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sen takia kysyin kun itse kyläilet mummon ja ukin luona.Että käykö prissi jii mummonsa ja ukkinsa luona kylässä.

        Selvä juttu. Utelin vain mitä ajattelet, koska itse en ainakaan aina tajua miten jokin kirjoitus tms pitäisi ajatella. :) (Saatoin selittää oudosti, sori siitä);)))
        T:J


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minun äidin äitiä en ole nähnyt koskaan elossa. Kuoli ennen minun syntymääni. Isän äiti kuoli vuonna 1999.

        Voi harmi. Osanottoni!
        T: J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi harmi. Osanottoni!
        T: J

        Kiitos. Onhan tuosta jo aikaa. Ikävä on joskus sitä aikaa, kun sai käydä mummolassa. Asuuko sinun isovanhemmat maalla? Minulla oli sellainen vanhan ajan mummola. Siellä oli kivaa viettää kesät. :)


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kiitos. Onhan tuosta jo aikaa. Ikävä on joskus sitä aikaa, kun sai käydä mummolassa. Asuuko sinun isovanhemmat maalla? Minulla oli sellainen vanhan ajan mummola. Siellä oli kivaa viettää kesät. :)

        Hei taas ja hyvää huomenta!
        Olehyvä. Minun isovanhemmat eivät asu ihan maalla, mutta lähellä keskustaa sekä maatiloja. Että sijainti mielestäni on ihan hyvä, pääsee helposti keskustaan autolla ja pyörällä suht nopeasti, ja kun maaseudut ovat lähellä niin hevostallit ovat siellä, metsäpolut sekä uimarannat! Heillä ei ole mitään lemmikkejä, paitsi joku 2 vuotta sitten kuollut koira... Koirasta sen verran, että se eli 11-12-vuotiaaksi ja se oli tyttö. Rotu oli chihuahua.

        Onko sinulla lemmikkiä?
        Meidän lähiperheessä on 2 koiraa, kolmas koira tulossa tänä vuonna minun koiraksi. Mutta suvulla on yhteensä kuitenkin monta koiraa ollut ja on. Olen syntymästä asti ollut koirien ympäröimänä!;)) Koirat ovat kyllä ihania.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei taas ja hyvää huomenta!
        Olehyvä. Minun isovanhemmat eivät asu ihan maalla, mutta lähellä keskustaa sekä maatiloja. Että sijainti mielestäni on ihan hyvä, pääsee helposti keskustaan autolla ja pyörällä suht nopeasti, ja kun maaseudut ovat lähellä niin hevostallit ovat siellä, metsäpolut sekä uimarannat! Heillä ei ole mitään lemmikkejä, paitsi joku 2 vuotta sitten kuollut koira... Koirasta sen verran, että se eli 11-12-vuotiaaksi ja se oli tyttö. Rotu oli chihuahua.

        Onko sinulla lemmikkiä?
        Meidän lähiperheessä on 2 koiraa, kolmas koira tulossa tänä vuonna minun koiraksi. Mutta suvulla on yhteensä kuitenkin monta koiraa ollut ja on. Olen syntymästä asti ollut koirien ympäröimänä!;)) Koirat ovat kyllä ihania.

        Heippa heppatyttö! :D

        Minua nukutti kovasti, eilisen työpäivän jälkeen. Kivalta kuulostaa tuo sinun mummolan sijainti. Siellä on mahdollista harrastaa monenlaista. Taidat tykätä metsäretkistä?
        Minäkin tykkään kävellä poluilla ja käydä laavuilla taikka kodalla.

        Minun mummolassa oli myös koira, suomenpystykorva rotua. Sen kanssa tuli lapsena leikittyä. :D
        Lemmikkiä minulla ei tällä hetkellä ole. Toisaalta tykkäisin, että olisi, mutta sitten se sitoisi liiaksi ja kun asun kerrostalossa.. On täällä naapureilla kuitenkin paljon koiria. Minulla on viimeksi ollut lemmikkinä kääpiöhamsteri. :D Se eli vähän reilun 2 vuotta.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Heippa heppatyttö! :D

        Minua nukutti kovasti, eilisen työpäivän jälkeen. Kivalta kuulostaa tuo sinun mummolan sijainti. Siellä on mahdollista harrastaa monenlaista. Taidat tykätä metsäretkistä?
        Minäkin tykkään kävellä poluilla ja käydä laavuilla taikka kodalla.

        Minun mummolassa oli myös koira, suomenpystykorva rotua. Sen kanssa tuli lapsena leikittyä. :D
        Lemmikkiä minulla ei tällä hetkellä ole. Toisaalta tykkäisin, että olisi, mutta sitten se sitoisi liiaksi ja kun asun kerrostalossa.. On täällä naapureilla kuitenkin paljon koiria. Minulla on viimeksi ollut lemmikkinä kääpiöhamsteri. :D Se eli vähän reilun 2 vuotta.

        Juu, tykkään olla luonnossa. Kiva, että sinäkin tykkäät.
        Kiva juttu, että teilläkin on ollut koiria. :) Suomenpystykorvat ovat ihania.
        Niin, onhan siinä koiran tai ihan muunkin lemmikin ottamisessa otettava huomioon monia asioita. Ja sinä taisitkin kertoa, että sinulla on paljonkin tekemistä? :) Niin lemmikkiin täytyy myös käyttää joka päivä aikaa.
        Siis tämä saattaa kuulostaa ammattimaiselta, mutta minkä sille mahtaa, jos on niin eläinrakas?;) :
        Niin, minä haaveilen omasta koirasta, hevosesta ja lemmikkikanista, ihan tosissani. Niknkuin jo kerroinkin, saan ONNEKSI oman ihanan koitan tämän vuoden aikana. Rotu koiralla olisi tiibetinspanieli. Rakastan tipsuja ja meidän perheessä on ollut tipsu. Aivan ihania ovat! Kokokin tiibetinspanieleissa on plussaa.
        "Oma hevonen" haaveen meinaan toteuttaa 100% sitten muutaman vuoden päästä myös. Siitä lemmikkikanista en tiedä, mutta jos aikaa olisi, niin miksi ei? ;)))
        Ps Toivottavasti et pidä minua hulluna eläinten hamstraajana!😂😄
        Muuten, jos voisit ottaa sen lemmikin, niin minkä eläimen ottaisit? Entä minkä rotuinen se eläin olisi? :)
        T: J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tykkään olla luonnossa. Kiva, että sinäkin tykkäät.
        Kiva juttu, että teilläkin on ollut koiria. :) Suomenpystykorvat ovat ihania.
        Niin, onhan siinä koiran tai ihan muunkin lemmikin ottamisessa otettava huomioon monia asioita. Ja sinä taisitkin kertoa, että sinulla on paljonkin tekemistä? :) Niin lemmikkiin täytyy myös käyttää joka päivä aikaa.
        Siis tämä saattaa kuulostaa ammattimaiselta, mutta minkä sille mahtaa, jos on niin eläinrakas?;) :
        Niin, minä haaveilen omasta koirasta, hevosesta ja lemmikkikanista, ihan tosissani. Niknkuin jo kerroinkin, saan ONNEKSI oman ihanan koitan tämän vuoden aikana. Rotu koiralla olisi tiibetinspanieli. Rakastan tipsuja ja meidän perheessä on ollut tipsu. Aivan ihania ovat! Kokokin tiibetinspanieleissa on plussaa.
        "Oma hevonen" haaveen meinaan toteuttaa 100% sitten muutaman vuoden päästä myös. Siitä lemmikkikanista en tiedä, mutta jos aikaa olisi, niin miksi ei? ;)))
        Ps Toivottavasti et pidä minua hulluna eläinten hamstraajana!😂😄
        Muuten, jos voisit ottaa sen lemmikin, niin minkä eläimen ottaisit? Entä minkä rotuinen se eläin olisi? :)
        T: J

        Sori, tuli kirjoitusvirhe!!! Eli: "Tämä saattaa saattaa kuulostaa _hamstraamiselta_ ,mutta minkä sille mahtaa, jos on niin eläinrakas?"
        T: J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, tuli kirjoitusvirhe!!! Eli: "Tämä saattaa saattaa kuulostaa _hamstraamiselta_ ,mutta minkä sille mahtaa, jos on niin eläinrakas?"
        T: J

        Ei oo totta!!! En osaa enää edes kirjoittaa! Haittaako jos en nyt korjaa äskeistä lausettani, "saattaa saattaa"?🤦‍♀️🤦‍♀️🤣🙄 Ei tästä nyt kyllä tule mitään...
        T: J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tykkään olla luonnossa. Kiva, että sinäkin tykkäät.
        Kiva juttu, että teilläkin on ollut koiria. :) Suomenpystykorvat ovat ihania.
        Niin, onhan siinä koiran tai ihan muunkin lemmikin ottamisessa otettava huomioon monia asioita. Ja sinä taisitkin kertoa, että sinulla on paljonkin tekemistä? :) Niin lemmikkiin täytyy myös käyttää joka päivä aikaa.
        Siis tämä saattaa kuulostaa ammattimaiselta, mutta minkä sille mahtaa, jos on niin eläinrakas?;) :
        Niin, minä haaveilen omasta koirasta, hevosesta ja lemmikkikanista, ihan tosissani. Niknkuin jo kerroinkin, saan ONNEKSI oman ihanan koitan tämän vuoden aikana. Rotu koiralla olisi tiibetinspanieli. Rakastan tipsuja ja meidän perheessä on ollut tipsu. Aivan ihania ovat! Kokokin tiibetinspanieleissa on plussaa.
        "Oma hevonen" haaveen meinaan toteuttaa 100% sitten muutaman vuoden päästä myös. Siitä lemmikkikanista en tiedä, mutta jos aikaa olisi, niin miksi ei? ;)))
        Ps Toivottavasti et pidä minua hulluna eläinten hamstraajana!😂😄
        Muuten, jos voisit ottaa sen lemmikin, niin minkä eläimen ottaisit? Entä minkä rotuinen se eläin olisi? :)
        T: J

        Hei taas!

        Eihän siinä mitään, kun eläimistä tykkää ja haluaa niitä hoitaa. Sehän antaa paljon silloin. Uskonkin että olet tosi hyvä eläinten kanssa. Tuleeko sinusta isona eläintenhoitaja?

        Tuosta tiibetinspanielista muistui mieleen, että nuorempana, minun yhdellä kaverillani oli sellainen ja sen koiran nimi oli Netta. 😅

        Lemmikisi ottaisin koiran. Ehkä siperianhuskyn, jos vaan olisi mahdollista. 😊

        Nyt olen töissä ja jatkan hommia. Mitä sinulla on ohjemassa tänään?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hei taas!

        Eihän siinä mitään, kun eläimistä tykkää ja haluaa niitä hoitaa. Sehän antaa paljon silloin. Uskonkin että olet tosi hyvä eläinten kanssa. Tuleeko sinusta isona eläintenhoitaja?

        Tuosta tiibetinspanielista muistui mieleen, että nuorempana, minun yhdellä kaverillani oli sellainen ja sen koiran nimi oli Netta. 😅

        Lemmikisi ottaisin koiran. Ehkä siperianhuskyn, jos vaan olisi mahdollista. 😊

        Nyt olen töissä ja jatkan hommia. Mitä sinulla on ohjemassa tänään?

        Moi!
        Sen arvasinkin oikein, että ajattelit minun viihtyvän eläinten kanssa! :) Juu, kysyitkin tuosta ammatista... Rehellisesti sanottuna en ole ihan varma miksi haluan, mutta rehellisesti sanottuna myös haaveilen omasta lemmikkihoitolayrityksestä. Hoitola olisi monipuolinen. En sitten tiedä toteutuuko haaveeni!;)
        Oi miten kiva juttu, että hänellä oli tiibetinspanieli! Piditkö siitä? Millainen luonne tipsulla oli?
        Kiva juttu, huskyt ovat myös ihania. Itseasiassa pidän lähes kaikista koiraroduista.

        Hei muuten, mieleeni tuli muutama kysymys!:
        Oletko sinä matkustellut, jos olet niin oletko missä Suomessa, entäs ulkomailla missä??? Jos olet käynyt useamman kerran ulkomailla, niin mikä maa/paikka on ollut paras?
        Itse olen matkustellut Suomessa ja ulkomailla. Suomessa olen matkustellut suuremmaksi osaksi Tampereelle ja Helsinkiin Vantaan-lentokentälle. Itse en ole käynyt Lapissa, oletko sinä?
        Ulkomailla olen käynyt Kreikan saarilla ja Itävallassa. Oletko sinä käynyt Kreikassa?:)
        Tiedän, hirveästi kysymyksiä, yritä selvitä niiden vastaamisesta!;))
        T: J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi!
        Sen arvasinkin oikein, että ajattelit minun viihtyvän eläinten kanssa! :) Juu, kysyitkin tuosta ammatista... Rehellisesti sanottuna en ole ihan varma miksi haluan, mutta rehellisesti sanottuna myös haaveilen omasta lemmikkihoitolayrityksestä. Hoitola olisi monipuolinen. En sitten tiedä toteutuuko haaveeni!;)
        Oi miten kiva juttu, että hänellä oli tiibetinspanieli! Piditkö siitä? Millainen luonne tipsulla oli?
        Kiva juttu, huskyt ovat myös ihania. Itseasiassa pidän lähes kaikista koiraroduista.

        Hei muuten, mieleeni tuli muutama kysymys!:
        Oletko sinä matkustellut, jos olet niin oletko missä Suomessa, entäs ulkomailla missä??? Jos olet käynyt useamman kerran ulkomailla, niin mikä maa/paikka on ollut paras?
        Itse olen matkustellut Suomessa ja ulkomailla. Suomessa olen matkustellut suuremmaksi osaksi Tampereelle ja Helsinkiin Vantaan-lentokentälle. Itse en ole käynyt Lapissa, oletko sinä?
        Ulkomailla olen käynyt Kreikan saarilla ja Itävallassa. Oletko sinä käynyt Kreikassa?:)
        Tiedän, hirveästi kysymyksiä, yritä selvitä niiden vastaamisesta!;))
        T: J

        Moi.

        Olipa siinä monta kysymystä tosiaan. 😅
        Siitä tipsusta, muistelen että tosi rauhallinen ja kiltti koira se oli.

        Olen matkustellut jonkin verran. Virossa, Ruotsissa, Norjassa, Lapissa, Tanskassa, Espanjassa, Mallorcassa, Italiassa, Madeiralla... Suomessakin monessa paikassa. Olisi kyllä halua lähteä matkalle taas pitkästä aikaa. :)


    • Anonyymi

      Onhan se hyvä jos vanhemmilla on hyvät tulot että on varaa ostaa oma hevonen.Lapsen tuloilla ei hevosta osteta.

      Hyvin koulutettu, rauhallinen ja terve keski-ikäinen (8-15 v.) ratsuhevonen maksaa rodusta riippuen 4000 eurosta ylöspäin, yksilöstä riippuen jopa 10.000 € tai enemmänkin.

      Kiva tietää että lapsella on hyvätuloiset vanhemmat.Ja ovat luvanneet lapselle oman hevosen.

      • Niin, se on ihan hienoa, jos näin on. :)


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin, se on ihan hienoa, jos näin on. :)

        Eli susta työttömät vanhemmat oli eri asemassa sun arvoasteikossa.Helppohan sitä lapsen on pyytää omaa hevosta ja lemmikkiä kun ei tartte omilla rahoilla maksaa ja ylläpidosta maksaa. Vanhemmilla on millä mällätä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli susta työttömät vanhemmat oli eri asemassa sun arvoasteikossa.Helppohan sitä lapsen on pyytää omaa hevosta ja lemmikkiä kun ei tartte omilla rahoilla maksaa ja ylläpidosta maksaa. Vanhemmilla on millä mällätä.

        Hei... Minä en sille mahda mitään, jos maailmassa on rikkaita ja köyhiä perheitä. Minunkin olisi ollut ihan turha pyytää vanhemmiltani hevosta. Mutta se ei ole minulta pois, jos jollain on siihen varaa. Nalle karkit ei mene tasan elämässä. Se vaan on niin.


      • Anonyymi

        ETKÖ OSAA LUKEA TEKSTIÄ??! Ja pitäisi vielä uskoa, että olet aikuinen????!!!! Voi teitä idiootteja... En ole missään vaiheessa sanonut, että hevonen tulee tässä ja nyt, enkä ole sanonut perheemme raha-asioista mitään! Sanoin, että _HAAVEENI_ ON OMA HEVONEN! Sanoin, että aion toteuttaa haaveeni sitten jokusen vuoden päästä! Kuule, se on sillä tavalla ettei perheeni ole rikas, vaan tavallinen. Meillä ei ole omia hevosia, ei ole uima-allasta talossa, ei ole 10 autoa, ei ole kartanohuvilataloa, ei ole minullakaan edes muutamaa sataa euroa VIELÄ!!! KAI SITÄ IHMINEN SAA HAAVEILLA??!!! KAI SITÄ IHMINEN VOI SÄÄSTÄÄ JA AJATELLA TULEVAISUUTTA????!!!!! MITÄ?!! ETTÄ OLET TYHMÄ... Ps on SAIRASTA tulla kommentoimaan ilkeästi varakkaista perheistä...
        T:J


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hei... Minä en sille mahda mitään, jos maailmassa on rikkaita ja köyhiä perheitä. Minunkin olisi ollut ihan turha pyytää vanhemmiltani hevosta. Mutta se ei ole minulta pois, jos jollain on siihen varaa. Nalle karkit ei mene tasan elämässä. Se vaan on niin.

        Niin, nuo kommentoijat ovat ihan sairaita mielestään... Koko ajan haukkuvat ja arvostelevat sinua ja minua Prinssi_J!!!
        T: J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, nuo kommentoijat ovat ihan sairaita mielestään... Koko ajan haukkuvat ja arvostelevat sinua ja minua Prinssi_J!!!
        T: J

        Ja tervettä on keski-ikäisen ja lapsen jutella.On se niin mukavaa jauhaa kuinka koirat ja eläimet on niin söpöjä. Prinssi Jii on itse sanonut että voi harrastaa seksiä 16-vuotiaan kanssa ja nyt hän kieltää sen.Valitettavasti se löytyy netistä ja prinssi jiin mielestä se on ihan ok jos ala-ikäinen haluaa seksiä hänen kanssaan.Voin etsi prissi jiille kohdan jossa hän on näin sanonut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja tervettä on keski-ikäisen ja lapsen jutella.On se niin mukavaa jauhaa kuinka koirat ja eläimet on niin söpöjä. Prinssi Jii on itse sanonut että voi harrastaa seksiä 16-vuotiaan kanssa ja nyt hän kieltää sen.Valitettavasti se löytyy netistä ja prinssi jiin mielestä se on ihan ok jos ala-ikäinen haluaa seksiä hänen kanssaan.Voin etsi prissi jiille kohdan jossa hän on näin sanonut.

        Voi herran jestas nyt taas... Tuo asia taas ei liity yhtään tänne, näihin keskusteluihin. Tarkoitin sillä sitä, että suojaikäraja on se 16v. En mitään muuta... Sinä haluat vain yrittää pilata joka keskustelun mitä täällä palstoilla käyn. Se on minun asiani kenen kanssa juttelen ja mistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, nuo kommentoijat ovat ihan sairaita mielestään... Koko ajan haukkuvat ja arvostelevat sinua ja minua Prinssi_J!!!
        T: J

        Niin ovat... Jatkuvasti minun kimpussa. En saisi jutella kellekään, enkä kaipailla ihastustani... Kun se ei sovi heidän ajatusmaailmaan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Voi herran jestas nyt taas... Tuo asia taas ei liity yhtään tänne, näihin keskusteluihin. Tarkoitin sillä sitä, että suojaikäraja on se 16v. En mitään muuta... Sinä haluat vain yrittää pilata joka keskustelun mitä täällä palstoilla käyn. Se on minun asiani kenen kanssa juttelen ja mistä.

        Tuo on täysin totta prinssi_J! Jatketaan me vaan täällä näitä jutustelujamme, haukutaan vaan välillä noita jotka meitä haukkuvat ja arvostelevat...
        T: J


      • 😅😂🤣👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼


    • Anonyymi

      Lapsen esittäminen ei vielä täytä rikollisuuden tunnusmerkistöä mutta tervettä se ei ole ja tekstin takana on todennäköisesti aikuinen mies jolla on hämärää suhtautumista lapsiin joten kannattaa ilmoitella vaikka suojelkaa lapsia ry:lle

      • Anonyymi

        Prinssi_J on keski-ikäinen mies joka tykkää nuoremmista naisist.Hän on itse niin kirjoitellut suomi24:seen. Hän nyt sattuu tulemaan paremmin juttuun lasten kanssa kuin täysi-ikäisten.Hän on sanonut että voi harrastaaa seksiä 16-vuotiaan kanssa jos tyttö niin haluaa.


      • Anonyymi

        Väitätkö _SINÄ_ TUNTEMATON IHMINEN, ETTÄ MINÄ ESITÄN LASTA????!!!! VOI KUULE, PITÄISIKÖ MINUN OLLA AIKUINEN, ETTÄ SAAN KOMMENTOIDA TÄÄLLÄ????!!! TÄÄLLÄ ON KUULE PALJON 10-VUOTIAITAKIN KOMMENTOIMASSA. Tiedoksi vain, että tämä on Suomi24, eikä Aikuiset24!!
        Kysynpähän vaan, miksi, miksi minun pitäisi kertoa täällä henkilökohtaisia tietojani, jos en edes halua???!!! Kerro itse ikäsi, sähköpostiosoitteesi, nimesi, kotiosoitteesi jne! Miksi haluat noin kovasti tietää ikäni?!! Oletko itse joku pervo ja syytät siitä Prinssi_J:tä???? Hiton I-DI-OO-TIT!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö _SINÄ_ TUNTEMATON IHMINEN, ETTÄ MINÄ ESITÄN LASTA????!!!! VOI KUULE, PITÄISIKÖ MINUN OLLA AIKUINEN, ETTÄ SAAN KOMMENTOIDA TÄÄLLÄ????!!! TÄÄLLÄ ON KUULE PALJON 10-VUOTIAITAKIN KOMMENTOIMASSA. Tiedoksi vain, että tämä on Suomi24, eikä Aikuiset24!!
        Kysynpähän vaan, miksi, miksi minun pitäisi kertoa täällä henkilökohtaisia tietojani, jos en edes halua???!!! Kerro itse ikäsi, sähköpostiosoitteesi, nimesi, kotiosoitteesi jne! Miksi haluat noin kovasti tietää ikäni?!! Oletko itse joku pervo ja syytät siitä Prinssi_J:tä???? Hiton I-DI-OO-TIT!

        T: J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö _SINÄ_ TUNTEMATON IHMINEN, ETTÄ MINÄ ESITÄN LASTA????!!!! VOI KUULE, PITÄISIKÖ MINUN OLLA AIKUINEN, ETTÄ SAAN KOMMENTOIDA TÄÄLLÄ????!!! TÄÄLLÄ ON KUULE PALJON 10-VUOTIAITAKIN KOMMENTOIMASSA. Tiedoksi vain, että tämä on Suomi24, eikä Aikuiset24!!
        Kysynpähän vaan, miksi, miksi minun pitäisi kertoa täällä henkilökohtaisia tietojani, jos en edes halua???!!! Kerro itse ikäsi, sähköpostiosoitteesi, nimesi, kotiosoitteesi jne! Miksi haluat noin kovasti tietää ikäni?!! Oletko itse joku pervo ja syytät siitä Prinssi_J:tä???? Hiton I-DI-OO-TIT!

        Luuletko tyttö J että ikäsi paljastaa sinut? Sehän on vaan numeroita. Taidat olla niin nuori ettet halua prinssi_jiille kertoa ikääsi ettei hän lähde karkuun.Itse olen 46-vuotias.Tunnistatko minut ikäni perusteella?

        Kerroit paikkakuntasi mutta ikää et uskalla kertoa.Mikset?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko tyttö J että ikäsi paljastaa sinut? Sehän on vaan numeroita. Taidat olla niin nuori ettet halua prinssi_jiille kertoa ikääsi ettei hän lähde karkuun.Itse olen 46-vuotias.Tunnistatko minut ikäni perusteella?

        Kerroit paikkakuntasi mutta ikää et uskalla kertoa.Mikset?

        Miksi säikähtäisin hänen ikäänsä? Sillä nyt ei ole suurtakaan merkitystä tässä, kun vain jutellaan ajan kuluksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prinssi_J on keski-ikäinen mies joka tykkää nuoremmista naisist.Hän on itse niin kirjoitellut suomi24:seen. Hän nyt sattuu tulemaan paremmin juttuun lasten kanssa kuin täysi-ikäisten.Hän on sanonut että voi harrastaaa seksiä 16-vuotiaan kanssa jos tyttö niin haluaa.

        Ei ole totta, painu sinne missä pippuri kasvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko tyttö J että ikäsi paljastaa sinut? Sehän on vaan numeroita. Taidat olla niin nuori ettet halua prinssi_jiille kertoa ikääsi ettei hän lähde karkuun.Itse olen 46-vuotias.Tunnistatko minut ikäni perusteella?

        Kerroit paikkakuntasi mutta ikää et uskalla kertoa.Mikset?

        En tiedä, ehkä ikäni paljastaa minut tai sitten ei. Ei sillä kyllä ole mitään väliä paljastuisinko, mutta en vain halua kertoa omia asioitani, jotka eivät kuulu anonyymeille.
        Hmm, olet 46-v pervo, kiva juttu. Muutenkin, en voi luottaa sanoihisi, sillä netti kuhisee vääryyttä ja väärää paskatietoa! Kai sen sinä _aikuisena_ (Jos edes olet) tiedät?!
        Mikset, mikset, mikset????? Hyi hitto, joku pervo siellä kyselee ikääni ja pian muitakin, vielä henkilökohtaisempia tietojani, yrittää vielä kaapata minut!🤢😱🙄


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Miksi säikähtäisin hänen ikäänsä? Sillä nyt ei ole suurtakaan merkitystä tässä, kun vain jutellaan ajan kuluksi.

        Kiitos!
        T: J


    • Anonyymi

      Joo, poliisi.fi/nettivinkki kamaa

      • Siitä vaan... Jos koet sen tarpeelliseksi.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Siitä vaan... Jos koet sen tarpeelliseksi.

        Koin tarpeelliseksi


    • Anonyymi

      Suomessa on suojaikäraja 16 vuotta. Minä voin mennä sänkyyn sen ikäisen kanssa jos sellainen siihen suostuisi.

      9.2.2023 klo 23.54.01

      Näin Prinssi_j sanonut

      • Huh. Ja mihin tämä nyt liittyy? Ei tänne tähän ketjuun ollenkaan... Minä voin puhua muualla ihan muita juttuja. Mutta sinä tuot niitä tänne?? Mikä järki? Oletko ihan sekaisin ja perverssi?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Huh. Ja mihin tämä nyt liittyy? Ei tänne tähän ketjuun ollenkaan... Minä voin puhua muualla ihan muita juttuja. Mutta sinä tuot niitä tänne?? Mikä järki? Oletko ihan sekaisin ja perverssi?

        Hän on itse niin outo ja perverssi ja hän vain haluaisi saada sinutkin olemaan sellainen prinssi_J. Että nuo ihmiset ovat tyhmiä!!!
        T: J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän on itse niin outo ja perverssi ja hän vain haluaisi saada sinutkin olemaan sellainen prinssi_J. Että nuo ihmiset ovat tyhmiä!!!
        T: J

        Voi että. Onneksi olet minun puolellani. Kiitos siitä sinulle. Annetaan noiden räksyttää vaan, eikä välitetä yhtään. Kuinka sun ilta on mennyt? Menetkö ajoissa nukkumaan, kun huomenna on taas koulua? :) Minä olen taas myöhään töissä. Olen kotona vasta klo 1:00.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on itse niin outo ja perverssi ja hän vain haluaisi saada sinutkin olemaan sellainen prinssi_J. Että nuo ihmiset ovat tyhmiä!!!
        T: J

        Musta on mukavaa että koirat ja eläimet on niin söpöjä.Ja hevoset on ihania. Tosi ihkuja. Ymmärrän että lapsi puhuu lemmikeistä koska on vasta lapsi. ja Prinssi jiin mielestä ne on myös kivoja ja kaikki mitä sä teet.On niin mukavaa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Huh. Ja mihin tämä nyt liittyy? Ei tänne tähän ketjuun ollenkaan... Minä voin puhua muualla ihan muita juttuja. Mutta sinä tuot niitä tänne?? Mikä järki? Oletko ihan sekaisin ja perverssi?

        No miksi hän on kirjoittanut tuohon toiseen ketjuun missä juttelette. Musta käärmeet ja hämähäkit on iljettäviä.Tykkäätkö sinä niistä? Mä en usko että prinssi jii tykkää niistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on itse niin outo ja perverssi ja hän vain haluaisi saada sinutkin olemaan sellainen prinssi_J. Että nuo ihmiset ovat tyhmiä!!!
        T: J

        joo oon tosi tyhmä kun en halua vaihtaa ajatuksia lapsen kanssa ja varsinkin poikien.Mä voisin kysyä niiltä niiden lempi tietokone ja pleikkaripelit. Itse en pelaa mutta voin myötäillä heidän vastauksiaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi hän on kirjoittanut tuohon toiseen ketjuun missä juttelette. Musta käärmeet ja hämähäkit on iljettäviä.Tykkäätkö sinä niistä? Mä en usko että prinssi jii tykkää niistä.

        Voin vastata, että minä kerroin jo pitäväni ihan kaikenlaista eläimistä. Kaikista en pidä lemmikkieläiminä, mutta muuten arvostan luontoa ja eläimiä suuresti.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Voin vastata, että minä kerroin jo pitäväni ihan kaikenlaista eläimistä. Kaikista en pidä lemmikkieläiminä, mutta muuten arvostan luontoa ja eläimiä suuresti.

        Onhan se kiva jos kyykäärme puree.Se on ihkua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        joo oon tosi tyhmä kun en halua vaihtaa ajatuksia lapsen kanssa ja varsinkin poikien.Mä voisin kysyä niiltä niiden lempi tietokone ja pleikkaripelit. Itse en pelaa mutta voin myötäillä heidän vastauksiaan.

        Mikä sinua nyt tässä oikein nyppii? Ei tule taas muu mieleen, kuin kateus. Etkö löydä juttukaveria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se kiva jos kyykäärme puree.Se on ihkua.

        Punkit on kanssa tosi ihania. Ne on niin mahtavan vaarattomia jos sellanen iholle sattuu pureutuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se kiva jos kyykäärme puree.Se on ihkua.

        Ai on se sellasista? Huh. Et ymmärräkään miten hölmöksi teet itsesi nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo oon tosi tyhmä kun en halua vaihtaa ajatuksia lapsen kanssa ja varsinkin poikien.Mä voisin kysyä niiltä niiden lempi tietokone ja pleikkaripelit. Itse en pelaa mutta voin myötäillä heidän vastauksiaan.

        Niin, mitä sitten? Ketä se oikeasti kiinnostaa, että kenen kanssa sinä juttelet? Ei sillä ole mitään väliä, jos se vain on ihan mukavaakin vaihtaa muutama sana päivässä. Itseasiassa minähän jo kerroinkin, että minulla on välillä tylsää ja minusta olisi mukavaa jutella jonkun kanssa, aivan sama minkä ikäinen tai sukupuolinen tämä on. Ja sitäpaitsi, uskaltaisin jopa väittää, että Prinssi_J:stä on ollut ihan mukavaa jutella. Jos on hieman yksinäinen, niin ketä nyt ei piristäisi hyvän yön, aamun, päivän tms toivotukset ja muutamat sanan vaihdot? Minua ainakin piristäisi ja piristää. Joten, voitko vain ystävällisesti jättää meidät rauhaan ja jutella meidän niitä näitä??? Lupaan kyllä, ettei minulle tule käymään mitään, jos sinä sitä olevinaan luulet!
        T: J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Punkit on kanssa tosi ihania. Ne on niin mahtavan vaarattomia jos sellanen iholle sattuu pureutuu.

        Niin. Niilläkin on oma ekologinen paikkansa tässä maailmassa, siitäkin huolimatta että purema voi olla ihmiselle vaarallinen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi hän on kirjoittanut tuohon toiseen ketjuun missä juttelette. Musta käärmeet ja hämähäkit on iljettäviä.Tykkäätkö sinä niistä? Mä en usko että prinssi jii tykkää niistä.

        Lopeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mitä sitten? Ketä se oikeasti kiinnostaa, että kenen kanssa sinä juttelet? Ei sillä ole mitään väliä, jos se vain on ihan mukavaakin vaihtaa muutama sana päivässä. Itseasiassa minähän jo kerroinkin, että minulla on välillä tylsää ja minusta olisi mukavaa jutella jonkun kanssa, aivan sama minkä ikäinen tai sukupuolinen tämä on. Ja sitäpaitsi, uskaltaisin jopa väittää, että Prinssi_J:stä on ollut ihan mukavaa jutella. Jos on hieman yksinäinen, niin ketä nyt ei piristäisi hyvän yön, aamun, päivän tms toivotukset ja muutamat sanan vaihdot? Minua ainakin piristäisi ja piristää. Joten, voitko vain ystävällisesti jättää meidät rauhaan ja jutella meidän niitä näitä??? Lupaan kyllä, ettei minulle tule käymään mitään, jos sinä sitä olevinaan luulet!
        T: J

        Tämä ei ole teidän yksityinen palsta joten tänne saa kuka tahansa kirjoittaa.vaihtakaa sähköposteja niin pääsette yksityisesti kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta.

        hevoset on niin ihania ja kaikki on niin ihanaa ja mukavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        joo oon tosi tyhmä kun en halua vaihtaa ajatuksia lapsen kanssa ja varsinkin poikien.Mä voisin kysyä niiltä niiden lempi tietokone ja pleikkaripelit. Itse en pelaa mutta voin myötäillä heidän vastauksiaan.

        Aivan. J osaa varmasti itse sanoa minulle, jos juttuni ahdistavat häntä, ja lopettaa keskustelut siihen. Ei tarvita mitään poliisia vahtimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta.

        Sunhan ei pitänyt kommestoida mulle.Miksi jatkat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole teidän yksityinen palsta joten tänne saa kuka tahansa kirjoittaa.vaihtakaa sähköposteja niin pääsette yksityisesti kirjoittaa.

        Et hemmetissä just ehdottanu tota. Ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole teidän yksityinen palsta joten tänne saa kuka tahansa kirjoittaa.vaihtakaa sähköposteja niin pääsette yksityisesti kirjoittaa.

        Noniin sieltä se taas tuli... Saa kommentoida, mutta pitäkää se asiallisena. Voidaan toki vaihtaa emailitkin joskus jos siltä tuntuu...


      • Anonyymi kirjoitti:

        hevoset on niin ihania ja kaikki on niin ihanaa ja mukavaa.

        Niin onkin ja se sinua ärsyttää 😂


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin onkin ja se sinua ärsyttää 😂

        joo ihan kamalasti ottaa hevoset päähän


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Voi että. Onneksi olet minun puolellani. Kiitos siitä sinulle. Annetaan noiden räksyttää vaan, eikä välitetä yhtään. Kuinka sun ilta on mennyt? Menetkö ajoissa nukkumaan, kun huomenna on taas koulua? :) Minä olen taas myöhään töissä. Olen kotona vasta klo 1:00.

        Ole hyvä. Kuka nyt tuommoisia jaksaisi?:) On minua kuule aiemminkin täällä ruvettu ilkkumaan ja haukkumaan osaamattomaksi yms, mutta en anna sen romuttaa itsetuntoani. Itseasiassa kipinäni sisälläni vain kasvat ja räkytän entistä enemmän heille vastaan! Ihan oikein niille apinoille! ;)
        Kiitos jälleen kysymästä. Ihan hyvin on mennyt. Tulin tänään mummolastani kotiin ja makaan jo sängyssä. Kohta jossain rupean nukkumaan, kun pitää aamulla 10 min aikaisemmin herätä sen varpaan takia. Katsos kun kävelen kouluun, kun sinne ei ole edes puolta km!:) Saa nähdä miten liikutan huomenna... Onhan se varvas kipeä. :(
        Juu, sinä kerroinkin olevasi töissä loppuillan. Oho, vasta niin myöhään menet kotiin! :0
        No, ei muuta kuin hyvää illan jatkoa ja yötä sinulle!


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Noniin sieltä se taas tuli... Saa kommentoida, mutta pitäkää se asiallisena. Voidaan toki vaihtaa emailitkin joskus jos siltä tuntuu...

        Tyttö J ei kerro ikäänsä mutta voitte vaihtaa sähköposteja.Aika ristiriitaista kun tyttö ei halua kertoa yksityisiä asioitaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä. Kuka nyt tuommoisia jaksaisi?:) On minua kuule aiemminkin täällä ruvettu ilkkumaan ja haukkumaan osaamattomaksi yms, mutta en anna sen romuttaa itsetuntoani. Itseasiassa kipinäni sisälläni vain kasvat ja räkytän entistä enemmän heille vastaan! Ihan oikein niille apinoille! ;)
        Kiitos jälleen kysymästä. Ihan hyvin on mennyt. Tulin tänään mummolastani kotiin ja makaan jo sängyssä. Kohta jossain rupean nukkumaan, kun pitää aamulla 10 min aikaisemmin herätä sen varpaan takia. Katsos kun kävelen kouluun, kun sinne ei ole edes puolta km!:) Saa nähdä miten liikutan huomenna... Onhan se varvas kipeä. :(
        Juu, sinä kerroinkin olevasi töissä loppuillan. Oho, vasta niin myöhään menet kotiin! :0
        No, ei muuta kuin hyvää illan jatkoa ja yötä sinulle!

        Kiitos ja hyvää yötä sinullekin. Oli kiva jutella. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyttö J ei kerro ikäänsä mutta voitte vaihtaa sähköposteja.Aika ristiriitaista kun tyttö ei halua kertoa yksityisiä asioitaan.

        Kunhan heitin ajatuksena, kun kerran mainitsit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä. Kuka nyt tuommoisia jaksaisi?:) On minua kuule aiemminkin täällä ruvettu ilkkumaan ja haukkumaan osaamattomaksi yms, mutta en anna sen romuttaa itsetuntoani. Itseasiassa kipinäni sisälläni vain kasvat ja räkytän entistä enemmän heille vastaan! Ihan oikein niille apinoille! ;)
        Kiitos jälleen kysymästä. Ihan hyvin on mennyt. Tulin tänään mummolastani kotiin ja makaan jo sängyssä. Kohta jossain rupean nukkumaan, kun pitää aamulla 10 min aikaisemmin herätä sen varpaan takia. Katsos kun kävelen kouluun, kun sinne ei ole edes puolta km!:) Saa nähdä miten liikutan huomenna... Onhan se varvas kipeä. :(
        Juu, sinä kerroinkin olevasi töissä loppuillan. Oho, vasta niin myöhään menet kotiin! :0
        No, ei muuta kuin hyvää illan jatkoa ja yötä sinulle!

        Lapselle tiedoksi että aikuisilla on työajat ja töihin mennään silloin kun on työaika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole teidän yksityinen palsta joten tänne saa kuka tahansa kirjoittaa.vaihtakaa sähköposteja niin pääsette yksityisesti kirjoittaa.

        En ole sanonut, että tämä on meidän yksityinen palsta, mieti niillä pikkiriikkisillä aivoillasi mitä sanot! Mutta, jos ei ole mitään asiallista sanottavaa, olkaa hiljaa. Minulle tuo on opetettu jo päiväkodista asti. Voi voi voi... Eikö sitä teille vielä ole opetettu???
        T: J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapselle tiedoksi että aikuisilla on työajat ja töihin mennään silloin kun on työaika.

        No tarviiko lapsen kaikkia aikuisten murheita kuulla? Varmasti ehtii vielä työelämään tutustua, ellei ole jo saanut koulun kautta tutustuakin. Onko sinulla omia lapsia? Millainen heille olet ollut vanhempana?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kunhan heitin ajatuksena, kun kerran mainitsit.

        ei hän sitä sähköpostia kerro sulle.Joudutte täällä juttelee.

        Marsut on ihania ja kissat.kaikki eläimet on ihania


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei hän sitä sähköpostia kerro sulle.Joudutte täällä juttelee.

        Marsut on ihania ja kissat.kaikki eläimet on ihania

        Luettele nyt jokainen eläin erikseen ja kerro miten ihania ne on. Siinä sulle rattoisaa loppuillan tekemistä. 😅


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No tarviiko lapsen kaikkia aikuisten murheita kuulla? Varmasti ehtii vielä työelämään tutustua, ellei ole jo saanut koulun kautta tutustuakin. Onko sinulla omia lapsia? Millainen heille olet ollut vanhempana?

        Mulla ei ole lapsia.Kiitos kysymästä. Miksi et uskalla kysyä Jiin ikää vai etkö halua kielteistä vastausta koska haluat myötäillä joka asiaa jonka hän sanoo.Sinustakin kaikki mikä hänestä on mukavaa niin on sin ustakin.Huomenna tää teidän myötäily taas jatkuu.Sanot taas niin minustakin ovat mukavia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei hän sitä sähköpostia kerro sulle.Joudutte täällä juttelee.

        Marsut on ihania ja kissat.kaikki eläimet on ihania

        Niin ja muista sanoa, että sillä aikaa N nai jonkun hyvä kroppaisen nuoren miehen kanssa, kun väittelen tuntemattomien pösilöiden kanssa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole lapsia.Kiitos kysymästä. Miksi et uskalla kysyä Jiin ikää vai etkö halua kielteistä vastausta koska haluat myötäillä joka asiaa jonka hän sanoo.Sinustakin kaikki mikä hänestä on mukavaa niin on sin ustakin.Huomenna tää teidän myötäily taas jatkuu.Sanot taas niin minustakin ovat mukavia.

        Se oli aistittavissa sinusta, että olet lapseton. Aiotko hankkia lapsia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hevoset on niin ihania ja kaikki on niin ihanaa ja mukavaa.

        Niin muuten on! Hevoset on ihan parhaita! On vaikka mitä erilaisia hevosurheilulajeja yms! On esimerkiksi esteratsastus, kouluratsastus, maastoratsastus, lännenratsastus, kenttäratsastus, ravit, mounte, vikellys jne!!! Tiesitkö, että kenttäratsastus on ratsastuksen kuninkuuslaji??? Ja, hevoset ovat aivan ihania ja ymmärtäväisiä eläimiä. Hevosten kanssa voi tehdä vaikka ja mitä. Hevosen hoito on todella tarkkaa ja yksilöllistä, myös välillä haastavaa. Lisäksi hevosen pito on kallista. Pitää maksaa mm tallimaksu, tarvikkeet, eläinlääkärikulut, kengitykset, ruuat jne jne!

        Ja muuten tiesitkö, että optimisuus tuo mahdollisesti lisää elinvuosia? Jo pieni hymy viestii aivoille hyviä juttuja. Voit vaikka googlettaa: optimisti tai optimisuus.
        Joten, eikö ole parempi olla optimisti kuin pessimisti???
        T: J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo ihan kamalasti ottaa hevoset päähän

        Näköjään!
        T: J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin muuten on! Hevoset on ihan parhaita! On vaikka mitä erilaisia hevosurheilulajeja yms! On esimerkiksi esteratsastus, kouluratsastus, maastoratsastus, lännenratsastus, kenttäratsastus, ravit, mounte, vikellys jne!!! Tiesitkö, että kenttäratsastus on ratsastuksen kuninkuuslaji??? Ja, hevoset ovat aivan ihania ja ymmärtäväisiä eläimiä. Hevosten kanssa voi tehdä vaikka ja mitä. Hevosen hoito on todella tarkkaa ja yksilöllistä, myös välillä haastavaa. Lisäksi hevosen pito on kallista. Pitää maksaa mm tallimaksu, tarvikkeet, eläinlääkärikulut, kengitykset, ruuat jne jne!

        Ja muuten tiesitkö, että optimisuus tuo mahdollisesti lisää elinvuosia? Jo pieni hymy viestii aivoille hyviä juttuja. Voit vaikka googlettaa: optimisti tai optimisuus.
        Joten, eikö ole parempi olla optimisti kuin pessimisti???
        T: J

        Wou sain infoa hevosista.Ihanaa että lapsi on noin fiksu.Ihan oon kade. Onkom sulla muutaman vuoden kuluttua rahaa siihen hevoseen ja ylläpitoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin muuten on! Hevoset on ihan parhaita! On vaikka mitä erilaisia hevosurheilulajeja yms! On esimerkiksi esteratsastus, kouluratsastus, maastoratsastus, lännenratsastus, kenttäratsastus, ravit, mounte, vikellys jne!!! Tiesitkö, että kenttäratsastus on ratsastuksen kuninkuuslaji??? Ja, hevoset ovat aivan ihania ja ymmärtäväisiä eläimiä. Hevosten kanssa voi tehdä vaikka ja mitä. Hevosen hoito on todella tarkkaa ja yksilöllistä, myös välillä haastavaa. Lisäksi hevosen pito on kallista. Pitää maksaa mm tallimaksu, tarvikkeet, eläinlääkärikulut, kengitykset, ruuat jne jne!

        Ja muuten tiesitkö, että optimisuus tuo mahdollisesti lisää elinvuosia? Jo pieni hymy viestii aivoille hyviä juttuja. Voit vaikka googlettaa: optimisti tai optimisuus.
        Joten, eikö ole parempi olla optimisti kuin pessimisti???
        T: J

        Kyllähän sitä tunsis itsensä nuoreksi jos juttelisin poikien kanssa.Kiitti vinkistä.Pitää vaan keksiä mihin niihin voi törmätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wou sain infoa hevosista.Ihanaa että lapsi on noin fiksu.Ihan oon kade. Onkom sulla muutaman vuoden kuluttua rahaa siihen hevoseen ja ylläpitoon?

        Etkö oikeasti lukenut aiempaa viestiäni!!!???!!! Pitäisikö kaikille ruveta yksilöllisesti kertomaan sama juttu uudestaan ja uudestaan!!??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö oikeasti lukenut aiempaa viestiäni!!!???!!! Pitäisikö kaikille ruveta yksilöllisesti kertomaan sama juttu uudestaan ja uudestaan!!??

        Joo luin.Mutta hienoa että unelmoit noin kalliista asioista. Mutta kun sun ei tartte maksaa ite niin helppohan sitä on olla elätettävänä.Kuule kun tuut aikuiseksi ja muutat yksin asumaan niin valitse hyväpalkkanen työ niin saat kaikki koirat ja hevoset ostettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sitä tunsis itsensä nuoreksi jos juttelisin poikien kanssa.Kiitti vinkistä.Pitää vaan keksiä mihin niihin voi törmätä.

        Oot niin tyhmä... Eikö hävetä niinkun yhtään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole lapsia.Kiitos kysymästä. Miksi et uskalla kysyä Jiin ikää vai etkö halua kielteistä vastausta koska haluat myötäillä joka asiaa jonka hän sanoo.Sinustakin kaikki mikä hänestä on mukavaa niin on sin ustakin.Huomenna tää teidän myötäily taas jatkuu.Sanot taas niin minustakin ovat mukavia.

        Mmm, no miksi ei?? Kuka nyt kieltää kenenkään vastauksia? Et sinä voi sanoa mitä jonkun pitää vastata!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo luin.Mutta hienoa että unelmoit noin kalliista asioista. Mutta kun sun ei tartte maksaa ite niin helppohan sitä on olla elätettävänä.Kuule kun tuut aikuiseksi ja muutat yksin asumaan niin valitse hyväpalkkanen työ niin saat kaikki koirat ja hevoset ostettua.

        Niin. Niinhän minä elämästäni sellaisen voin halutakin. Mikäs ongelma se on sinulle? Ettei vain olisi kateuden pistos? ;))


    • Anonyymi

      Hanki vaikka marsu tai joku muu eläin.

      • Ei ole nyt tarvetta hankkia. Ei olisi aikaa olla sen kanssa.


      • Anonyymi

        Miksi.Mulla ei ole niin paljon rahaa kuin tämän Jiin vanhemmilla.


      • Anonyymi

        Niin, minä hankinkin koiran ihan kuule tänä vuonna!!! Se hevonen onkin tulevaisuuden, jopa aikuisiän haave.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi.Mulla ei ole niin paljon rahaa kuin tämän Jiin vanhemmilla.

        Oot outo. Etkö sinäkään lukenut aiempaa viestiäni?!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot outo. Etkö sinäkään lukenut aiempaa viestiäni?!!!

        Joo luin. Mutta miksi haaveilla kalliista asioista jos ei ole varaa.Ainii ainahan sitä saa haaveilla. Mutta kannattaisko haaveilla siitä mihin on varaa ja mahdollisuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo luin. Mutta miksi haaveilla kalliista asioista jos ei ole varaa.Ainii ainahan sitä saa haaveilla. Mutta kannattaisko haaveilla siitä mihin on varaa ja mahdollisuus?

        Kyllä minulla voi ihan todella hyvinkin olla mahdollisuus omaan hevoseen! Vaikka sitten aikuisena. Ei mikään ole mahdotonta, jos sitä vain haluaa tarpeeksi! Mutta ongelmahan on siinä, etteivät ihmiset jaksa tehdä töitä niin paljoa asioiden eteen joita haluavat! Ps oot kateellinen minulle! Kivaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo luin. Mutta miksi haaveilla kalliista asioista jos ei ole varaa.Ainii ainahan sitä saa haaveilla. Mutta kannattaisko haaveilla siitä mihin on varaa ja mahdollisuus?

        Wtf, se on joku parin kuukauden liksa yks koni, äkkiäkö hän sen hommaa. Rinssil on hankalammat haaveet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulla voi ihan todella hyvinkin olla mahdollisuus omaan hevoseen! Vaikka sitten aikuisena. Ei mikään ole mahdotonta, jos sitä vain haluaa tarpeeksi! Mutta ongelmahan on siinä, etteivät ihmiset jaksa tehdä töitä niin paljoa asioiden eteen joita haluavat! Ps oot kateellinen minulle! Kivaa!

        Meinasitko lapsilisät käyttää hevoseen? Sori mutta mua ei hevoset kiinnosta pätkääkään.Miksi olisin kateellinen lapselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinasitko lapsilisät käyttää hevoseen? Sori mutta mua ei hevoset kiinnosta pätkääkään.Miksi olisin kateellinen lapselle?

        En usko ettet ole kateellinen!;)) Sillä annoit JUURI sellaisen kuvan itsestäsi, että olet säälittävän kateellinen!;))
        Joo, taidan mennäkin nukkumaan. Nään varmaan unta ihanasta hevosestani ja siitä kuinka jopa aikuiset ovat kateellisia siitä! Ahh, ihana uni olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wtf, se on joku parin kuukauden liksa yks koni, äkkiäkö hän sen hommaa. Rinssil on hankalammat haaveet.

        Tyttö Jii on nähtävästi 16 koska on parin vuoden kuluttua työelämässä.Parissa vuodessa kerkee opiskelee ammatin. ja kun tyttö jii on 16 vuotias niin Prinssi ji voi haaveilla seksistä koska suojaikäraja on täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko ettet ole kateellinen!;)) Sillä annoit JUURI sellaisen kuvan itsestäsi, että olet säälittävän kateellinen!;))
        Joo, taidan mennäkin nukkumaan. Nään varmaan unta ihanasta hevosestani ja siitä kuinka jopa aikuiset ovat kateellisia siitä! Ahh, ihana uni olisi.

        Mä nään hevosista unta koska ne on niin ihania


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä nään hevosista unta koska ne on niin ihania

        Kiva juttu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko ettet ole kateellinen!;)) Sillä annoit JUURI sellaisen kuvan itsestäsi, että olet säälittävän kateellinen!;))
        Joo, taidan mennäkin nukkumaan. Nään varmaan unta ihanasta hevosestani ja siitä kuinka jopa aikuiset ovat kateellisia siitä! Ahh, ihana uni olisi.

        Miksi olisin kateellinen tytölle jolla tulee kuukautiset vai käytätkö e-pillereitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olisin kateellinen tytölle jolla tulee kuukautiset vai käytätkö e-pillereitä?

        Hmm, ei mulla oo mitään hiton kuukautisia, mummeli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, ei mulla oo mitään hiton kuukautisia, mummeli!

        Eli oot joku 10 vuotias jolla ei ole menkat alkaneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli oot joku 10 vuotias jolla ei ole menkat alkaneet?

        Mitäs sinä sen voisit tietää??? Kuukautiset voivat alkaa vaikka missä iässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sinä sen voisit tietää??? Kuukautiset voivat alkaa vaikka missä iässä.

        Siinän yritätte arvailla ikääni säälittävästi.
        T: J


    • Anonyymi

      Tietääkö vanhemmat että juttelet netissä keski-ikäisen miehen kanssa?

      • Anonyymi

        Olet tosi outo "aikuinen" kun jatkat tuota ällöttävä käytöstäsi. Siinähän jatkat, jos olet niin urho, minä en jaksa.
        T: J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tosi outo "aikuinen" kun jatkat tuota ällöttävä käytöstäsi. Siinähän jatkat, jos olet niin urho, minä en jaksa.
        T: J

        Mä kysyin nätisti tietääkö sun vanhemmat? Eikö ne ois iloisia sun puolesta että sulla on ystävä jonka kaa juttelet.Mitä pahaa siinä on.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      972
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      644
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe