Jethro Rostedtilla öky-Bentley!
12
397
Vastaukset
- Anonyymi
Se on välillä juurikin näin ne joilla ei ole varaa ajaa tuommoisilla ja ne joilla olis varaa ajaa ennemmin vanhalla tojotalla.
- Anonyymi
Juu
Jeti varmaan pantannut jonkun toisen omaisuutta että saanut käsrahan tohon
Tuskin on edes omissa nimissä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu
Jeti varmaan pantannut jonkun toisen omaisuutta että saanut käsrahan tohon
Tuskin on edes omissa nimissäSaattanut saada kansakunnan verokassan kavaltaja Sipilän asiakkaakseen.
Eihän Suomessa ostavia asiakkaita kansalaisten seassa ole.
Rahaa on vain niillä jotka kavaltavat verovarojen kassaa.
Kavaltajille tarjottua palvelua myymällä voi jotain murusia tippua muillekin, mutta eihän tällaisessa maassa mikään todellinen työ tuota mitään.
- Anonyymi
HEH...kolmen vuoden takainen , 09.08.2020, uutinen, kuten aavistikin, sen jälkeen kai ollut vähän alamäkeä...
Nokkela vedätys jonnelta,,,,,;)- Anonyymi
jetrolle heitetiin 100 000 riihikuivaa veronmaksajien rahaa
Se oli niin kuin sarjakuva Aku Ankassa 1972 kun Taivaalta Satoi Rahaaa
- Anonyymi
Business pullukka on nykyään vararikossa, uuden muijan kanssa!!😎😎
- Anonyymi
Mul olis tos pihas toyota avensis vm 2000
Käy ja kukkuu mut kytkin pitäis laittaa.
Siitä jetille en pyydä kun 300 egee- Anonyymi
Tekniikka voi toimia hyvin mutta montako hitsipaikkaa romusta löytyy jo?
- Anonyymi
Minulla on Toyota Prius Plus ja takaan, että kun sillä on 500 000 kilsaa mittarissa niin se on edelleen kuin uusi auto eikä siihen ole tehty ainoatakaan remonttia. Benteley,yn on tehty jo kaikki mahdolliset rempat jotka maksavat maltaita. Minun Priuksellani ajetaan vähintään 1000 000 kilometriä. Menee halvala ja sopii kaikkiin käyttötarkoituksiin. Sitä voi säilyttää myös ulkoparkissa. Bentley on munattomien miesten auto.
- Anonyymi
Johan pomppasi
Pari kolme kertaa vähintään tarvii hybridiakku vaihtaa 500 tkm jos meinaa päästä
Ja kaikki alustan nivelet ja ruostuukin jo läpi siihen mennessä.
- Anonyymi
jeti on aivan perse auki oleva pummi nykyään vetänyt pojatkin mukaan konkurssi kusetuksiin
- Anonyymi
Jos jetillä on varaa edes vanhaan v70 volvon romuun niin hyvä on..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491526Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871016- 191013
- 86946
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187886Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99815- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?66742