Mielenkiintoista, mielenkiintoista.
Kari Hokkanenn (KEPU) Ilkka-lehden päätoimittaja syyttää kovin sanoin Paperialan työnantajapuolta työmarkkinalevottomuuksista paperialalla.
Näyttää siltä, että Hokkasella on sitä munaa, joka mannertenväliseltä nahjukselta Matti Vanhaselta puuttuu.
http://www3.ilkka.fi/servlet/page?_pageid=5402&_dad=portal30&_schema=PORTAL30&depa=12
Ilkka-lehti tuomitsee Paperin työnantajat
4
276
Vastaukset
- Kekustalainen Duunari
Onneksi minulla on vielä pientila, joten en nälkään kuole!
Ihmettelen moista porvari riistoa jolloin ei enään ole joulukaan pyhä eliitin ulkopuolella!
Vanhanen voisi vähän kurmuuttaa niitä työnantakia.
Ei kai keskusta hyväksy tällaista riist- jos
te ootte kepun kannattajia. HUh huh.
Perustakaa vaan niitä kolhooseja.
- antiteesi
Harvoin olen mistään samaa mieltä kuin Ilkka. Eräs sen positiivinen piirre on kuitenkin ollut, että kantaa otetaan, ajoittain erittäin suoraankin (joskin kepulaisittain tuulten mukaan). Tällä kertaa jyvä on löytynyt.
- Haanpään
kemikaalikuljetusfirma toimia Ilkan levikkialueelta. Oman alueen yrittäjien etujen puolustaminen voittaa tässä tapauksessa muut asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854858- 1643582
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2022043- 351871
- 281808
- 461803
- 571704
- 181631
- 191627