Hyvää yötä yksinäisyyteeni

Olen saapunut kotiin taisteluistani. Ensi yönä nukun toivottavasti hyvin ja lepään kunnolla. Aamulla nousen töihin levänneenä. Hyvää yötä itselleni. Yksin on hyvä olla ja kuolla. ⚜️

46

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joko sä hylkäsit sen tytön/lapsen joka olisi halunnut kirjoitella sulle. Mikäs hänessä nyt oli vikana kun ei kelpaakaan juttuseuraksi?

      • Mikä oli. Mene lukemaan se ketju, niin valkenee aika nopeasti, että sinne tuli akat ja valehtelivat minusta tälle tytölle kaikkea. Tyttö sitten päätti sen perusteella poistua. Minä olin harkoissa, enkä ehtinyt palstailla sinä aikana. Te oikein haluatte että minulla ei ole ketään. Haluatte että masennun lopullisesti ja tapan itseni.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mikä oli. Mene lukemaan se ketju, niin valkenee aika nopeasti, että sinne tuli akat ja valehtelivat minusta tälle tytölle kaikkea. Tyttö sitten päätti sen perusteella poistua. Minä olin harkoissa, enkä ehtinyt palstailla sinä aikana. Te oikein haluatte että minulla ei ole ketään. Haluatte että masennun lopullisesti ja tapan itseni.

        En minä häipynytkään!
        T: J


    • Anonyymi

      Älä nyt 🤴 Hyvä. Onhan sulla lapset, ne on elämän suola 🤗 🦁👸

      • Yksinäisiä hekin ovat. Me ollaan kolmestaan täysiä loosereita.


      • Eikä lapset korvaa vastakkaisensukupuolen läheisyyttä ja kosketusta. Eivät ne mitään pieniä lapsia ole vaan aikuisia jo. Heillä kuuluisi olla jo oma elämä. Vaan kun ei ole.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Eikä lapset korvaa vastakkaisensukupuolen läheisyyttä ja kosketusta. Eivät ne mitään pieniä lapsia ole vaan aikuisia jo. Heillä kuuluisi olla jo oma elämä. Vaan kun ei ole.

        Wou. Sähän olisit halunnut jutella lapsen kanssa ja nyt sanot suoraan ettei lapset korvaa vastakkaisensukupuolen läheisyyttä ja kosketusta. Millasta läheisyyttä ja kosketusta sä haluat nuorelta tytöltä? Joka ei kerro edes ikäänsä. Millanen aikuinen mies haluaa lapsen lähesiyyttä ja kosketustya? Todella sairasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Wou. Sähän olisit halunnut jutella lapsen kanssa ja nyt sanot suoraan ettei lapset korvaa vastakkaisensukupuolen läheisyyttä ja kosketusta. Millasta läheisyyttä ja kosketusta sä haluat nuorelta tytöltä? Joka ei kerro edes ikäänsä. Millanen aikuinen mies haluaa lapsen lähesiyyttä ja kosketustya? Todella sairasta.

        Voi vittu taas. Sinä olet mestarillinen sanojen väärin tulkitsija. Käännät kaiken minua vastaan. Osoitat olevasi täydellinen psyko. Vaarallinen ihminen olet. Todellinen käärme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wou. Sähän olisit halunnut jutella lapsen kanssa ja nyt sanot suoraan ettei lapset korvaa vastakkaisensukupuolen läheisyyttä ja kosketusta. Millasta läheisyyttä ja kosketusta sä haluat nuorelta tytöltä? Joka ei kerro edes ikäänsä. Millanen aikuinen mies haluaa lapsen lähesiyyttä ja kosketustya? Todella sairasta.

        Miten voi niin väärin tulkita ihmisen kirjoitukset ,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi niin väärin tulkita ihmisen kirjoitukset ,

        Nämä osaa sen taidon.


    • Anonyymi

      Niin eihän se korvaa. Minäkin yksinäinen ja haluaisin vain halata ja olla lähellä toista ihmistä ja tuntea lämmön. Nyt kaikki on niin kylmää 😪❄️🦁👸

      • Anonyymi

        ihannoitko pedofiilejä kun sinäkin haluat tuntea nuoren lapsen kosketuksen.Ihan sairasta porukkaa.


      • No niin on täälläkin. Aina saa tulla tyhjään kotiin, jossa ei kukaan odota. Yksin käydä nukkumaan. En edes muista milta tuntuu antaa hyvän yön suukko toiselle, tai miltä tuntuu silitellä naista sängyssä. Pitää lähellä ja nukahtaa yhdessä. Taitaa jäädä muistoiksi nuo ajat elämässä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No niin on täälläkin. Aina saa tulla tyhjään kotiin, jossa ei kukaan odota. Yksin käydä nukkumaan. En edes muista milta tuntuu antaa hyvän yön suukko toiselle, tai miltä tuntuu silitellä naista sängyssä. Pitää lähellä ja nukahtaa yhdessä. Taitaa jäädä muistoiksi nuo ajat elämässä.

        Mikäs tässä nuoressa tytössä oli vikana.Sekö että et pääse koskettelee häntä ja suukottelee häntä.Se tyttö oli lapsi ja sunlaisille on oma nimitys.Eikö lapsi enää kiinnostanutkaan kun et pääse syleilee häntä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ihannoitko pedofiilejä kun sinäkin haluat tuntea nuoren lapsen kosketuksen.Ihan sairasta porukkaa.

        Sinä voisit oikeasti pistää vehkeesi kiinni ja heittää sen jorpakkoon, etten enää vahingossakaan löydä tälle palstalle. Änget joka väliin puhumaan paskaasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs tässä nuoressa tytössä oli vikana.Sekö että et pääse koskettelee häntä ja suukottelee häntä.Se tyttö oli lapsi ja sunlaisille on oma nimitys.Eikö lapsi enää kiinnostanutkaan kun et pääse syleilee häntä.

        Se nuori tyttö, jos edes oli nuori tyttö (vähän jo vaikuttaa feikiltä koko homma), ei liity tähän asiaan enää yhtään mitenkään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sinä voisit oikeasti pistää vehkeesi kiinni ja heittää sen jorpakkoon, etten enää vahingossakaan löydä tälle palstalle. Änget joka väliin puhumaan paskaasi.

        Mutta itehän sä kaipaat naisen kosketusta ja Tästäkö sä olisit sille lapselle puhunut joka on vielä kasvuiässä.Mistä sä olisit lapsen kanssa jutellut parisuhteesta,seurustelusta ,elämisen vaikeudesta? Lapsen kanssa joka ei ole vielä edes kokenut noita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta itehän sä kaipaat naisen kosketusta ja Tästäkö sä olisit sille lapselle puhunut joka on vielä kasvuiässä.Mistä sä olisit lapsen kanssa jutellut parisuhteesta,seurustelusta ,elämisen vaikeudesta? Lapsen kanssa joka ei ole vielä edes kokenut noita.

        Mistä tiedän mitä oltaisiin puhuttu. Tulitte ajamaan hänet pois, niin eipä tuo teillekään tule ikinä selviämään.

        Minä juttelin tuon leijona prinsessan kanssa, jos et sattunut huomaamaan sitä. Hänelle kerroin tuosta kosketuksen puutteesta. Hän on kuitenkin sinunkin mielestä tarpeeksi aikuinen vai onko?! Pitäisikö olla joku 60v mummeli minun juttusilla ainoastaan? Jutellaan vaikka tekohampaista sitten.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mistä tiedän mitä oltaisiin puhuttu. Tulitte ajamaan hänet pois, niin eipä tuo teillekään tule ikinä selviämään.

        Minä juttelin tuon leijona prinsessan kanssa, jos et sattunut huomaamaan sitä. Hänelle kerroin tuosta kosketuksen puutteesta. Hän on kuitenkin sinunkin mielestä tarpeeksi aikuinen vai onko?! Pitäisikö olla joku 60v mummeli minun juttusilla ainoastaan? Jutellaan vaikka tekohampaista sitten.

        Mikä vika on esim täysi-ikäisessä naisessa ?Onko liian vanha jo kun pitää lasten kanssa jutella eikä täysi-ikäinen kelpaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vika on esim täysi-ikäisessä naisessa ?Onko liian vanha jo kun pitää lasten kanssa jutella eikä täysi-ikäinen kelpaa.

        Siinä tulee nyt sitä katkeraa valitusta, kun juttelin nuorelle, eikä aikuinen kelpaa.
        Eipä täällä ollut kukaan muu tulossa jutulle kuin nuori tyttö. Vanhoilla yleensä on niin luutuneet ajatukset ja mielipiteet. Ei paljon keskustelua synny kun ollaan jotain tiettyä mieltä uppiniskaisesti. Sinäkin olet jo aikoja sitten päättänyt että olen joku lastenraiskaaja, ja haluat minulle vain pahaa mieltä keinolla millä hyvänsä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Siinä tulee nyt sitä katkeraa valitusta, kun juttelin nuorelle, eikä aikuinen kelpaa.
        Eipä täällä ollut kukaan muu tulossa jutulle kuin nuori tyttö. Vanhoilla yleensä on niin luutuneet ajatukset ja mielipiteet. Ei paljon keskustelua synny kun ollaan jotain tiettyä mieltä uppiniskaisesti. Sinäkin olet jo aikoja sitten päättänyt että olen joku lastenraiskaaja, ja haluat minulle vain pahaa mieltä keinolla millä hyvänsä.

        Olisitko kertonut tälle lapselle että kaipaat kosketusta ja läheisyyttä.Koska se on kuitenkin painanut sun mieltä ettei saa läheisyyttä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisitko kertonut tälle lapselle että kaipaat kosketusta ja läheisyyttä.Koska se on kuitenkin painanut sun mieltä ettei saa läheisyyttä.

        Minkä takia tulet urkkimaan ja onkimaan minulta tällaiseen vastausta? Haiskahtaa jo ansalta. Et ole kovin hyvä tuossa. Paljastit jo korttisi. Taisit itse olla tuo pikkutyttö. Sori mutta olisin jutellut vain kaikesta mistä hän olisi halunnut jutella. Yleensä nuori kyllästyy aika pian ja veikkaan että ei montaakaan sanaa oltaisi lopulta vaihdettu muutenkaan. Hän sanoi ettei ole oikeasti niin yksinäinen edes.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minkä takia tulet urkkimaan ja onkimaan minulta tällaiseen vastausta? Haiskahtaa jo ansalta. Et ole kovin hyvä tuossa. Paljastit jo korttisi. Taisit itse olla tuo pikkutyttö. Sori mutta olisin jutellut vain kaikesta mistä hän olisi halunnut jutella. Yleensä nuori kyllästyy aika pian ja veikkaan että ei montaakaan sanaa oltaisi lopulta vaihdettu muutenkaan. Hän sanoi ettei ole oikeasti niin yksinäinen edes.

        Mä olen keski-ikäinen nainen. Kun tuut nuorten kaa juttuu niin kerro mulle vinkkejä miten lähestyn pieniä poikia keskustelumielessä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisitko kertonut tälle lapselle että kaipaat kosketusta ja läheisyyttä.Koska se on kuitenkin painanut sun mieltä ettei saa läheisyyttä.

        Voi vittu olet kyllä urpo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen keski-ikäinen nainen. Kun tuut nuorten kaa juttuu niin kerro mulle vinkkejä miten lähestyn pieniä poikia keskustelumielessä?

        Tuskin olet mikään nainen edes. Olet joku psykopaatti mies siellä joka vaan haluat että minulla olisi mahdollisimman tukalaa ja ahdistavaa olla.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Tuskin olet mikään nainen edes. Olet joku psykopaatti mies siellä joka vaan haluat että minulla olisi mahdollisimman tukalaa ja ahdistavaa olla.

        Miksi et voi antaa neuvoja ?Mikä oikeus sulla on haukkua mua kun ite olisit halunnut jutella lapsen kaa niin oisin halunnut vinkkejä miten lähestyn poikia eli nuoria poikia.Sulla on kokemusta niin vinkkejä tarttis


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et voi antaa neuvoja ?Mikä oikeus sulla on haukkua mua kun ite olisit halunnut jutella lapsen kaa niin oisin halunnut vinkkejä miten lähestyn poikia eli nuoria poikia.Sulla on kokemusta niin vinkkejä tarttis

        Ei valitettavasti ole sellaisia vinkkejä antaa. Kysyt täysin väärältä ihmiseltä. Minä en harrasta mitään nuorien ahdistelemista, vaikka niin nyt haluat siellä kaikille uskotella. Olet minun maineeni onnistunut pilaamaan täydellisesti. Siitä vaan pilaamaan omasi, menemällä pikkupoikien perässä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei valitettavasti ole sellaisia vinkkejä antaa. Kysyt täysin väärältä ihmiseltä. Minä en harrasta mitään nuorien ahdistelemista, vaikka niin nyt haluat siellä kaikille uskotella. Olet minun maineeni onnistunut pilaamaan täydellisesti. Siitä vaan pilaamaan omasi, menemällä pikkupoikien perässä.

        No miksi pidät 18-vuotiaita liian vanhoina, kun lapsen juttuseura vaan kiinnostaa.Ei kait 18-vuotias ole vielä niin nuupahtanut ettei kelpaa keski-ikäiselle miehelle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi pidät 18-vuotiaita liian vanhoina, kun lapsen juttuseura vaan kiinnostaa.Ei kait 18-vuotias ole vielä niin nuupahtanut ettei kelpaa keski-ikäiselle miehelle?

        Mitä taas selität? Ihan omituisia... Onhan minua tultu täällä haukkumaan siitäkin kun kaipailin 18 vuotiasta. Minähän en sais kaivella kuin vain omanikäistä ylipainoista luominaamaa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mitä taas selität? Ihan omituisia... Onhan minua tultu täällä haukkumaan siitäkin kun kaipailin 18 vuotiasta. Minähän en sais kaivella kuin vain omanikäistä ylipainoista luominaamaa.

        Eli nuori tyttö/lapsi on sulle sopivaa keskusteluseuraa.Mielenkiintoista. eli nuoren tytön kroppa miellyttää enemmän kuin täysi-ikäisen naisen vartalo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli nuori tyttö/lapsi on sulle sopivaa keskusteluseuraa.Mielenkiintoista. eli nuoren tytön kroppa miellyttää enemmän kuin täysi-ikäisen naisen vartalo.

        Tietenkin miellyttää. Parikymppisen vartalo ja koko olemus on pelkkää seksiä. Nainen on silloin nussittavimmillaan niin sanotusti. Se on kylmää faktaa se. Mutta niin sen on luonto ajatellut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli nuori tyttö/lapsi on sulle sopivaa keskusteluseuraa.Mielenkiintoista. eli nuoren tytön kroppa miellyttää enemmän kuin täysi-ikäisen naisen vartalo.

        Ja sinä yrität taas tehdä minusta alaikäiseen sekaantujan tuossa. Minä puhun nyt 18-30 vuotiaista tässä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Tietenkin miellyttää. Parikymppisen vartalo ja koko olemus on pelkkää seksiä. Nainen on silloin nussittavimmillaan niin sanotusti. Se on kylmää faktaa se. Mutta niin sen on luonto ajatellut.

        Tajuut sä mitä sanoit juuri.Lapsen kroppa miellyttää sua enemmän kuin täysi-ikäisen. todella sairasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tajuut sä mitä sanoit juuri.Lapsen kroppa miellyttää sua enemmän kuin täysi-ikäisen. todella sairasta

        Tuollainen käärme sinä juuri olet.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ja sinä yrität taas tehdä minusta alaikäiseen sekaantujan tuossa. Minä puhun nyt 18-30 vuotiaista tässä.

        Sä vastasit mun kysymykseen.Nuori tyttö ei ole sama kuin aikuinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä vastasit mun kysymykseen.Nuori tyttö ei ole sama kuin aikuinen.

        Lässyn lässyn. Minä luin kysymyksen huonosti ja vastasin siihen liian nopeasti. Ole sitten sitä mieltä. Ihan sama. Suomessa on suojaikäraja 16 vuotta. Minä voin mennä sänkyyn sen ikäisen kanssa jos sellainen siihen suostuisi. Ihan sama mitä sinulle sanon. Olet tehnyt minusta lapsenraiskaajan jo ajat sitten mielessäsi. Et suostu enää minusta muuta mielipidettä muodostamaan. Eli sinun kanssa on ihan turha tämän enempää väitellä. Et ole kaivattuni. En ole sinun takiasi ikinä palstalle tullut.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Siinä tulee nyt sitä katkeraa valitusta, kun juttelin nuorelle, eikä aikuinen kelpaa.
        Eipä täällä ollut kukaan muu tulossa jutulle kuin nuori tyttö. Vanhoilla yleensä on niin luutuneet ajatukset ja mielipiteet. Ei paljon keskustelua synny kun ollaan jotain tiettyä mieltä uppiniskaisesti. Sinäkin olet jo aikoja sitten päättänyt että olen joku lastenraiskaaja, ja haluat minulle vain pahaa mieltä keinolla millä hyvänsä.

        Tämä joka väärin ymmärtää tahallaan kaiken tekee aitä muissakin ketjuissa , ei sille kannata edes vastata mitään, se kun ohitat joka rivin mitä hän kirjoittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä joka väärin ymmärtää tahallaan kaiken tekee aitä muissakin ketjuissa , ei sille kannata edes vastata mitään, se kun ohitat joka rivin mitä hän kirjoittaa.

        👍🏼👍🏼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et voi antaa neuvoja ?Mikä oikeus sulla on haukkua mua kun ite olisit halunnut jutella lapsen kaa niin oisin halunnut vinkkejä miten lähestyn poikia eli nuoria poikia.Sulla on kokemusta niin vinkkejä tarttis

        Haista paska!
        T: J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä joka väärin ymmärtää tahallaan kaiken tekee aitä muissakin ketjuissa , ei sille kannata edes vastata mitään, se kun ohitat joka rivin mitä hän kirjoittaa.

        Toi on totta. Kiitos, että ajattelet hyvin Prinssi_J:stä ja minusta! :)
        T: J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haista paska!
        T: J

        Kyllä mä haistan sen aina kun käyn kakalla. Ei ole hajutonta. Mutta hienoa ettei sun kakka haise. Pisteet siitä. Sä olet mua niin paljon nuorempi niin mä olen ehtinyt kakkaamaan enemmän kuin sä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mitä taas selität? Ihan omituisia... Onhan minua tultu täällä haukkumaan siitäkin kun kaipailin 18 vuotiasta. Minähän en sais kaivella kuin vain omanikäistä ylipainoista luominaamaa.

        Nyt panit tosi rumasti. Luomia tulee toisille, eikä se oo sen ihmisen vika. Tämä on prinssi _J:lle. Satuin lukemaan , mutta en kirjoittele mitään kuin tämän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt panit tosi rumasti. Luomia tulee toisille, eikä se oo sen ihmisen vika. Tämä on prinssi _J:lle. Satuin lukemaan , mutta en kirjoittele mitään kuin tämän.

        Tulee niitä. Tullut minullekin. Et ymmärrä pointtiani yhtään. Tartuit tuollaiseen yksittäiseen asiaan.


    • Kyllä, jos olisitte väliintulijat olleet fiksuja, olisitte seuranneet hetken mitä siitä jutustelusta "pikkutytön" kanssa tulee. Niin ei olisi tarvinnut alkaa kyselemään että mitä ja miksi? Se olisi teille selvinnyt siinä. Vaan ei, piti alkaa ylisuojelevaksi. Hysteeriset mummelit.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu!🤣🤣🤣
        T: J


    • Anonyymi

      Minä en ajattele noin. Haluan löytää ikäiseni miehen, jonka kanssa eläisin yhdessä niin kauan kuin se on mahdollista. Haluan rakastua ja olisi ihanaa työpäivän jälkeen päästä hänen kainaloonsa, halailla ja pussailla. Saunoa yhdessä, harrastaa yhdessä, elää arkea ja juhlaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2802
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      259
      2792
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      67
      2395
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      207
      1876
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1348
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      49
      1245
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1162
    Aihe