https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yhdysvaltain-virkamies-alas-ammutussa-kiinalaispallossa-oli-useita-antenneja-sen-epaillaan-olleen-osa-laajempaa-valvontalaivastoa/8629894#gs.p12nq5
Pallossa olleita antenneja ja sensoreita ei käytetä sää havaintoja tekevissä palloissa.
Kiinan vakoilupallo oli halkasijaltaan 60 metriä ja siinä oli aurinkokennoja sekä antenneja
18
55
Vastaukset
- Anonyymi
kiinalaiset ei oo niin tyhmiä etä vakoilisivat jalkapallokentän kokoisella ilmapallolla.
aina kun laittaa ilmaan jalkapallokentän kokosia juttuja on mahdollista että sellaset huomataan- vaikkapa katsomalla taivaalle... - Anonyymi
Joo, mutta Chin Ho halusi vaan teitää sataako huomenna. Eikö.
- Anonyymi
Eiko takapajulassasi tiedetä, että pallo voi olla 60 metriä ja jopa aurinkokennoineen ja antenneineen?
- Anonyymi
Ensimäistäkään todistetta "Kiinan pallo" ei ole esitetty, vain hoettu.
- Anonyymi
ei kai kiinan tarvi ilmapallolla vakoilla, on satelliitit .ja siellä voi ajella autolla,,tai jos on joku rakennus lennättää dronen siitä muutaman kilometrin päästä,,,
- Anonyymi
Jos kiinan sateliitit ovat mallia ryssä niin ne eivät toimi kunnolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kiinan sateliitit ovat mallia ryssä niin ne eivät toimi kunnolla
no ei meilläkään ole yhtään sateliittia,silti näkyy vaikka usa;sta kaikki talot autot ym hyvin,,,,,,
- Anonyymi
Nasan suuren tutkimus pallon halkaisija n.140 metriä ja lastina yli 2,5 tonnia laitteistoja (gamma-teleskooppi ym.) sekä laskuvarjo turvalliseen laitteiston alas laskuun.
Kiinapallo halkaisija n.60m jotenka lastina voi olla n.1 tonni verran tavaraa. Kiinalaisilla alkeellista tekniikkaa jos tarvitsevat pelkästään sään tarkkailuun tonnin verran laiteistoja.
Huom. Perus sää radioluotain painaa alle kilon.- Anonyymi
Höyrykäyttöinen laitteisto
- Anonyymi
niin kiinassa tehdään maailman huippu eletroniikkaa,,,,lähes kaikki mikropiirit ja proseorit ,,,,siellä länsi ja usa teetää lähes kaiken ,länen tehtaat on kiinassa,,,
- Anonyymi
Siellä tehdään missä halvinta ja joskus se voi iskeä omaan nilkkaan
- Anonyymi
Vakoilupallon sisältö mitä sieltä löyty.
https://twitter.com/WarClandestine/status/1620653726284513281?s=20&t=rrT0j3Qr66c1d8USE5Vn7A - Anonyymi
no niin on,biden oli siellä sisällä,,,,,,no tuo linkki ei liittynyt mitenkään siihen palloon,,,,,,
- Anonyymi
Tyhjä riepuhan taivaalta alas putosi, kiinalaisten jekku meni täydestä ja nyt jenkit selittelee etteivät hölmöiksi paljastuisi 🤣
- Anonyymi
Eli oli sen verran suuri että olisi voinut sisältää pienen ydinlatauksen vaikka..... hyvä että saivat ammuttua sen alas ,nuo jenkit.
- Anonyymi
Pallon sisällä oli Sars covid 2.0 nyt ne räjäytti sen vapaaksi.
- Anonyymi
Se pallohan lensi suomenkin yli, ettekö huomanneet? Ihan paljailla silmilläkin sen näki...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706624
- 594502
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283178- 613007
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341369
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471293