En saa ihmisarvoista kohtelua. Miksi? Ilmeisesti olen joidenkin mielestä tyhmä. Olen kyllä opiskellut ylemmän korkeakoulututkinnon, joten, Hei haloo, miksei minua pidetä esimerkiksi Aspergerinä, jos muka olen niin poikkeava, ettei minua voi hyväksyä? Etten muka sisällä mitään? Päin vastoin olen hyvinkin huolellisesti salannut sisimpäni tunnetiloja. Joskus teini-iässä olin koulussa miltei mykkä. Eikö se muka voinut johtua herkkyydestä ja siitä, että minua kiusattiin? Miten olisin päässyt ujoudesta eroon, jos minua ei koskaan rohkaistu? (Jatkan kommenteissa...täytyy lopettaa hetkeksi)
Ihmisten kummat uskomukset
3
104
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä se mielestäni ole tyhmyyttä, jos käyttää seurustelusuhteissaan ja muissa ihmissuhteissaan sydäntä, eikä aivoja. Rakkaus on sydämen asia. En siksi välttämättä pohdi, kuka olisi minulle sopiva, vaan etsin sen seuraa, joka saa sieluni tanssimaan. Mutta ei... Minut nujerretaan kerta kerran jälkeen. Eikä sekään mielestäni ole tyhmyyttä, jos rakastuu helposti. Useimmiten sitten joutuu kyllä kokemaan, ettei rakkauden kohde olekaan sellainen kuin kuvitteli.
Siis... Miksi minua pidetään niin tyhmänä etten saa elää? Kuviksestakin minulla oli päästötodistuksissa koulussa kymppi.
Miksi ihmisarvoani poljetaan? Pitäisikö mennä tutustumaan kehitysvammaisiin, mutta en tunne yhtäkään. Saattaisin tykätä heistä.
Haluaisin vain saada elää rauhassa elämääni naisena, äitinä, omia tehtäviäni toimitellen. - Anonyymi
Tarkennatko miten sinun ei anneta elää ja toimia miten haluat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379