Mitä mieltä adventisti on?

Anonyymi-ap

Nimittäin siitä, että Suomen tasavallan presidenttinä toimisi mahdollisesti homoseksuaali henkilö?

Kuten hyvin on tiedossa, myös Suomen adventtikirkon pastoreina on toiminut homoseksuaaleja pastoreita ja muita adventtikirkosta palkkaa nostavia toimihenkilöitä, jotka ovat seksuaaliselta suuntautumiseltaan homoja.

Hyväksyvätkö adventistit homoseksuaalin seurakunnan paimeneksi tai muuhun virkaan adventtikirkon piirissä?

27

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi kysyt?

      • Anonyymi

        Kysyi, koska eräs adventistipastori yritti selvästi lähennellä häntä siinä mielessä.
        Toivonlinnassakin homopastorit yrittivät saada nuorten poikien lihaa Jeesuksen nimessä ja veressä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyi, koska eräs adventistipastori yritti selvästi lähennellä häntä siinä mielessä.
        Toivonlinnassakin homopastorit yrittivät saada nuorten poikien lihaa Jeesuksen nimessä ja veressä.

        Paitsi että se heppu ei ole enää pastori eikä adventisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että se heppu ei ole enää pastori eikä adventisti.

        Tai no, ainakaan ei ole adventistipastori. Mitä se nyt tekee, kuka tietää ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai no, ainakaan ei ole adventistipastori. Mitä se nyt tekee, kuka tietää ...

        Tiedän kenestä luulet puhuvasi. Hän oli adventistipastori ja on edelleenkin. Sinä vain et tiedä sitä. Eikä häntä koskevaan asiaan löydetty mitään väittämääsi vaikka kuinka tutkittiin viranomaisten toimesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kenestä luulet puhuvasi. Hän oli adventistipastori ja on edelleenkin. Sinä vain et tiedä sitä. Eikä häntä koskevaan asiaan löydetty mitään väittämääsi vaikka kuinka tutkittiin viranomaisten toimesta.

        Niinpä. Adventisti pastori hän on vaikkei olekaan enää Advnttikirkon palveluksessa. Eikä häntä erotettu. On nykyään eläkkeellä mutta saarnaa evankelisessa seurakunnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kenestä luulet puhuvasi. Hän oli adventistipastori ja on edelleenkin. Sinä vain et tiedä sitä. Eikä häntä koskevaan asiaan löydetty mitään väittämääsi vaikka kuinka tutkittiin viranomaisten toimesta.

        Enhän minä mistään viranomaisista ole puhunut. Miksi laitat sanoja suuhuni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kenestä luulet puhuvasi. Hän oli adventistipastori ja on edelleenkin. Sinä vain et tiedä sitä. Eikä häntä koskevaan asiaan löydetty mitään väittämääsi vaikka kuinka tutkittiin viranomaisten toimesta.

        Se, josta minä puhun, ei ole enää edes adventtikirkon jäsen.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        💋 ­N­­y­­m­f­o­m­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17739938d

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Viranomaiset ovat Jumalan edustajia maapallolla. Heillä on Jumalan tuki taustallaan, joten mikä minä olisin sitä arvioimaan.

      • Anonyymi

        Miten tuo liittyy aloitukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuo liittyy aloitukseen?

        Hölmö! Lue OTSIKKO!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölmö! Lue OTSIKKO!!!

        Viranomaiset eivät tee päätöksiä adventtikirkossa, joten toistan: miten tuo liittyy aloitukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viranomaiset eivät tee päätöksiä adventtikirkossa, joten toistan: miten tuo liittyy aloitukseen?

        Otsikko kysyy: "Mitä mieltä adventisti on?"

        Minun mielipiteeni on: "Viranomaiset ovat Jumalan edustajia maapallolla. Heillä on Jumalan tuki taustallaan, joten mikä minä olisin sitä arvioimaan."

        Eikö minulla saa olla mielipidettä? Mietipä asiaa aloituksen jatkon kannalta:

        "Nimittäin siitä, että Suomen tasavallan presidenttinä toimisi mahdollisesti homoseksuaali henkilö?"

        Vastaukseni on edelleen: "Viranomaiset ovat Jumalan edustajia maapallolla. Heillä on Jumalan tuki taustallaan, joten mikä minä olisin sitä arvioimaan."

        “...”Antakaa siis keisarille, mikä keisarin on, ja Jumalalle, mikä Jumalan on.”” (Matteus 22:21, FinRK)

        “Osoittakaa kaikille kunnioitusta, rakastakaa uskonveljiä, pelätkää Jumalaa, kunnioittakaa kuningasta.” (1. Pietarin kirje 2:17, FinRK)

        “Poikani, pelkää Herraa ja kuningasta! ...” (Sananlaskut 24:21, FinRK)

        “1. Jokaisen tulee olla alamainen sille esivallalle, jonka alainen hän on. Eihän ole esivaltaa, joka ei olisi Jumalalta. Ne esivallat, jotka ovat olemassa, ovat Jumalan asettamia. 2. Joka siis asettuu esivaltaa vastaan, nousee Jumalan säädöstä vastaan, mutta ne, jotka nousevat vastaan, tuottavat itselleen tuomion. 3. Eivät viranomaiset ole niiden pelkona, jotka tekevät hyvää, vaan niiden, jotka tekevät pahaa. Jos siis tahdot olla esivaltaa pelkäämättä, niin tee sitä, mikä on hyvää, ja sinä saat siltä kiitoksen. 4. Se on Jumalan palvelija sinun hyväksesi. Mutta jos teet pahaa, niin pelkää, sillä esivalta ei kanna miekkaa turhaan. Se on Jumalan palvelija, kostaja sen rankaisemiseksi, joka tekee pahaa. 5. Siksi tulee olla alamainen, ei ainoastaan rangaistuksen vaan myös omantunnon tähden. 6. Sen vuoksi te verojakin maksatte, sillä viranomaiset ovat Jumalan palvelijoita, kun he toimivat juuri tässä tehtävässä. 7. Antakaa kaikille se, mikä kuuluukin antaa: kenelle vero, sille vero, kenelle tulli, sille tulli, kenelle pelko, sille pelko, kenelle kunnia, sille kunnia.” (Roomalaiskirje 13:1-7, FinRK)


        Minulla Raamattu menee Adventtikirkon ohi, eli teen juuri niin kuin Ellen White on kehottanut toimimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otsikko kysyy: "Mitä mieltä adventisti on?"

        Minun mielipiteeni on: "Viranomaiset ovat Jumalan edustajia maapallolla. Heillä on Jumalan tuki taustallaan, joten mikä minä olisin sitä arvioimaan."

        Eikö minulla saa olla mielipidettä? Mietipä asiaa aloituksen jatkon kannalta:

        "Nimittäin siitä, että Suomen tasavallan presidenttinä toimisi mahdollisesti homoseksuaali henkilö?"

        Vastaukseni on edelleen: "Viranomaiset ovat Jumalan edustajia maapallolla. Heillä on Jumalan tuki taustallaan, joten mikä minä olisin sitä arvioimaan."

        “...”Antakaa siis keisarille, mikä keisarin on, ja Jumalalle, mikä Jumalan on.”” (Matteus 22:21, FinRK)

        “Osoittakaa kaikille kunnioitusta, rakastakaa uskonveljiä, pelätkää Jumalaa, kunnioittakaa kuningasta.” (1. Pietarin kirje 2:17, FinRK)

        “Poikani, pelkää Herraa ja kuningasta! ...” (Sananlaskut 24:21, FinRK)

        “1. Jokaisen tulee olla alamainen sille esivallalle, jonka alainen hän on. Eihän ole esivaltaa, joka ei olisi Jumalalta. Ne esivallat, jotka ovat olemassa, ovat Jumalan asettamia. 2. Joka siis asettuu esivaltaa vastaan, nousee Jumalan säädöstä vastaan, mutta ne, jotka nousevat vastaan, tuottavat itselleen tuomion. 3. Eivät viranomaiset ole niiden pelkona, jotka tekevät hyvää, vaan niiden, jotka tekevät pahaa. Jos siis tahdot olla esivaltaa pelkäämättä, niin tee sitä, mikä on hyvää, ja sinä saat siltä kiitoksen. 4. Se on Jumalan palvelija sinun hyväksesi. Mutta jos teet pahaa, niin pelkää, sillä esivalta ei kanna miekkaa turhaan. Se on Jumalan palvelija, kostaja sen rankaisemiseksi, joka tekee pahaa. 5. Siksi tulee olla alamainen, ei ainoastaan rangaistuksen vaan myös omantunnon tähden. 6. Sen vuoksi te verojakin maksatte, sillä viranomaiset ovat Jumalan palvelijoita, kun he toimivat juuri tässä tehtävässä. 7. Antakaa kaikille se, mikä kuuluukin antaa: kenelle vero, sille vero, kenelle tulli, sille tulli, kenelle pelko, sille pelko, kenelle kunnia, sille kunnia.” (Roomalaiskirje 13:1-7, FinRK)


        Minulla Raamattu menee Adventtikirkon ohi, eli teen juuri niin kuin Ellen White on kehottanut toimimaan.

        Eli sinä sanot tosiasiassa siis niin, että maalliset viranomaiset saavat jyrätä Jumalan ilmoitetun tahdon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinä sanot tosiasiassa siis niin, että maalliset viranomaiset saavat jyrätä Jumalan ilmoitetun tahdon.

        En minä sano. JUMALA sanoo!


    • Anonyymi

      Olihan niitä useampia tulevia ja vihittyjäkin homopastoreita siellä Toivonlinnassa, vaikka osa ei ollut vielä silloin pastoreita, kun siellä olivat. Vihittiin pastoreiksi myöhemmin ja ilmeisesti siksi, että meriitit nuorten poikien käpelöinnissä olivat sen verran vakuuttavia?
      Adventtikirkon piirissä homot eivät oikein uskalla elää sinkkuina ja siksi onkin mentävä kulissiavioliittoon, että voi peittää oman seksuaalisen suuntauksensa.
      Tietysti adventistipastoreiden keskuudessa on myös biseksuaaleja ja silloinhan se suuntautumisen peittäminen on helpompaa, vaikka monet adventtikirkon piirissä pitkään olleet tietävät asiat hyvin.
      Kyllä sitä tuli itsekin koettua seksuaalista ahdistelua Toivonlinnassa ja näin jälkeenpäin se kuvottaa, kun sen ymmärtää vanhempana paremmin.

      • Anonyymi

        Olihan itse Jeesuskin biseksuaalinen. Hän heilasteli kahdentoista karvaisen miehen kanssa ja käytti myös ilotalojen palveluja ja hänellähän oli vakioasiakaskin.
        Jeesuksen oman kertoman mukaan hänellä oli ongelmia myös sen suhteen, että hän tuli aina liian pian. Hän toistikin usein, että hän tulee pian.
        Johtuiko se liian aikaisin tuleminen siitä, että hän lupasi tulla pilvessä pian?
        Olisi kannattanut jättää se pilven vetäminen kokonaan pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan itse Jeesuskin biseksuaalinen. Hän heilasteli kahdentoista karvaisen miehen kanssa ja käytti myös ilotalojen palveluja ja hänellähän oli vakioasiakaskin.
        Jeesuksen oman kertoman mukaan hänellä oli ongelmia myös sen suhteen, että hän tuli aina liian pian. Hän toistikin usein, että hän tulee pian.
        Johtuiko se liian aikaisin tuleminen siitä, että hän lupasi tulla pilvessä pian?
        Olisi kannattanut jättää se pilven vetäminen kokonaan pois.

        Älä ole typerä.


      • Anonyymi

        Nuorten käpälöinti ei ole mikään meriitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorten käpälöinti ei ole mikään meriitti.

        Kyllä meidän pastoreiden mielestä nuorten poikien käpelöinti on taivaallista.
        Sanoihan Jeesuskin, että antaa lasten tulla, älkääkä estäkö.
        Tietysti se vaatii jo murrosiän kynnystä, että pojalta tulee kun pastori hoitaa homman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä meidän pastoreiden mielestä nuorten poikien käpelöinti on taivaallista.
        Sanoihan Jeesuskin, että antaa lasten tulla, älkääkä estäkö.
        Tietysti se vaatii jo murrosiän kynnystä, että pojalta tulee kun pastori hoitaa homman.

        Sinä nyt olet pelkkä nettitrolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä nyt olet pelkkä nettitrolli.

        Sinä olet pelkkä kusettaja ja lahkosi aivo-orja.


    • Anonyymi

      Kuka oli Pride- suojelija ?

      • Anonyymi

        Tohtori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tohtori

        Eipä sitten tohtoritkaan ymmärrä Raamatun sanomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sitten tohtoritkaan ymmärrä Raamatun sanomaa.

        Minun Raamatussani ei lue, että tohtorit eivät saisi olla Pride-suojelijoita.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4568
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3988
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2541
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      198
      1571
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1208
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1075
    Aihe