Porokylän leipomon oranssipussinen kaurasiemen leipä on OK.
Pieni kokoinen kaksipuolinen leikattu siivu.
Leipä ei ole pehmeä.
Maku OK.
Porokylän kaura-siemen leipä OK
9
240
Vastaukset
- Anonyymi
Porokylän Leipomo itä-kaupungissa tekee monia maukkauta tuotteita ja monelle tärkeät gluteenittomat tuotteet se valmistaa Lieksassa kaikille tarvitseville.
- Anonyymi
Ei ole kaikki leipätaikinat hyviä. Olisin tykännyt enemmän Pielispakarista, mutta aikoinaan kutsuivat töihin blondin, joka tykkäsi enemmän Porokylän leipomosta ja sen tuotteista. Pielispakarin piirakoita on moitittu, silti ne on saaneet palkinnon piirakoistaan. Timosilla on noussut hattuun. Palataan samaan vanhaan jollaista oli ennen. Kuulunee Timosen motto.
- Anonyymi
Pielis Pakarihan on Porokylässä ja Porokylän Leipomo Itä-Kaupungissa, vieläkin ihmiset sotkee sijaintipaikan.
- Anonyymi
Uudella maalla sai hävikkiruokana ilmaiseksi, niin maistellaan leipiä ja annetaan arvio, muuten itse en ostaisi köyhyyttäni mitään erikoista.
- Anonyymi
Ei ola hyvä
- Anonyymi
Molemmista leipomoista löytyy laadukkaita tuotteita.
- Anonyymi
Kukko on hyvä lisäruoka, mutta hinta alkaa olla liian kova.
- Anonyymi
Pielispakari on kaupungin kummiyritys.
Kaupunki maksaa kaikki kiinteistöön kohdistuvat kulut, koska on työvoima valtainen ala. Työntekijät toimivat veronmaksajina kaupungille, siinä syy yhteys.
Kun toimii kaupungin omistamassa kiinteistössä, kaupunki on velvollinen vuokranantajan ominaisuudessa maksamaan kiinteistöön kohdistuvat kulut. Viimeisin kuluerä kaupungille oli toimitila remontti, josta väännettiin valtuustossa. Käyttää venäläistä työvoimaa leipomossa oppisopimuksella(edullista). - Anonyymi
3/5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 745113
- 1083561
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403436- 513014
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262748Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72269- 242091
- 1991990
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4081610Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91548