Kyllä on kamalaa katsoa ja kuulla, millaiseksi komea mies menee kun on ottanut iskuja päähänsä vuosien ajan. Maailma on hurja ja kurja!
Joni Nyman
9
4845
Vastaukset
kenenkähän käskystä se sinun aihe poistettiin,kun minä vain vastailin sulle aivan asiallisesti?
No tietäähän sen nyrkkeilyn mitä se on,sillä saihan Muhamed Alikin parkinsonintaudin nyrkkeilyn seurauksena.- etkö osaa
jännittääkö huominen? Ja olethan jo katsonut muut palstat ja aiheet...
etkö osaa kirjoitti:
jännittääkö huominen? Ja olethan jo katsonut muut palstat ja aiheet...
jännittäis huominen,sillä se lähes samanlainen päivä tämäkin oli.
- vielä
j.jussiW-T kirjoitti:
jännittäis huominen,sillä se lähes samanlainen päivä tämäkin oli.
nyt
- eiksje
No sä et sitten ole kuullut hänen puhettaan ennen nyrkkeily-uraa. Oli meinaan jo samaa honotusta et tua jo silloin. Tälle toiselle pellelle j.jussiW-T tuosta parkinsonista. Michael Fox (amer. näyt.), Iiro Viinanen, Esko Seppänen (poliitikko) jne jne. Näilläkin on parkinsonin tauti, niin kuin tuhansilla muillakin, eivätkä he ole päivääkään nyrkkeillyt.
Ok, Alinhan nyt ei olisi kuulunut saada ottelulisenssiä enää vuosiin, vaikka kävi vielä jopa -80 luvulla jonkun ottelun, eli olihan häntä toki erittäin paljon hakattu ja ehkä olisi joku aivovamma kuitenkin ilmennyt, mutta tosiaan, tuo parkinson on hyvin yleinen neurologinen sairaus ei nyrkkeilevällä väestöllä.- Anonyymi
Tää on niiiin totta. Mun paapallakin on parkinsonin tauti, ei myöskään ole nyrkkeillyt päivääkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on niiiin totta. Mun paapallakin on parkinsonin tauti, ei myöskään ole nyrkkeillyt päivääkään.
En halua saivarella, mutta. Ei kukaan päivää tai päiviä nyrkkeile, ihan minuutti tasolla siellä kehässä mennään ;0)
Kjihkjiih sainpas sanottua
- Anonyymi
Tottakai sadat tuhannet iskut päähän aiheuttavat vakavia vammoja aivosolujen kadon suhteen.
Vaikka ei kuvissa näkyisi mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?293548- 963236
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim843086- 773068
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m582958Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862708- 352510
- 612384
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432265- 882032