Suomi: Kolmannes väestösta kustantaa muiden etuudet ja palvelut

Anonyymi-ap

26

58

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokoaikatyöläiset, ikävää että EK, Suomen yrittäjät, Perheyritysten liitto, Etla, kokoomus, keskustapuolue, RKP ja Liike nyt sekä KD kannata kokoaikatyötä vaan haluaa vain osa-aikatyöläisiä, pätkä- ja keikkatyöläisiä, vuokratyöläisiä ja 0-tuntisoppareita, elleivät saa lisää tukityöllistettyjä ja 9e päivä alipalkattuja pakkotyöläisiä.

• Anonyymi

Ja persut.

• Anonyymi

"Pysäyttävä laskelma velka-Suomesta: Kolmannes väestöstä kustantaa muiden etuudet ja palvelut"

Kuinka paljon tämä kolmannes tienaa tuloista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Pysäyttävä laskelma velka-Suomesta: Kolmannes väestöstä kustantaa muiden etuudet ja palvelut"

alotuksesssa iso virhe- pitäisi olla KOLMANNES RYÖSTÄÄ SUURINTA OSAA KANSAA !!!

Rikas porvaristo riistää kansaa - ja valittaa jos joutuu maksamaan veroa - kun köyhistämällään kansalla ei ole vraa-

Tervemenoa jos ei suomessa viihdy painukaa sinne amerikkaanne menestymään- tai venäjälle niissä ei makseta veroja !!- ei kukaan pakota oleen suomessa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

alotuksesssa iso virhe- pitäisi olla KOLMANNES RYÖSTÄÄ SUURINTA OSAA KANSAA !!!

Rikas porvaristo riistää kansaa - ja valittaa jos joutuu maksamaan veroa - kun köyhistämällään kansalla ei ole vraa-

Tervemenoa jos ei suomessa viihdy painukaa sinne amerikkaanne menestymään- tai venäjälle niissä ei makseta veroja !!- ei kukaan pakota oleen suomessa !

Soossu ym tukiaisilla loisivat kuriin ja töihin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja persut.

Ai sä tulet 9€/päivä hyvin toimeen - Palkallaan toimeentulo kun on yksi Persujen tärkeimmistä jutuista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soossu ym tukiaisilla loisivat kuriin ja töihin!

Ei ole töitä, ja " kuriin " ei aikuista ihmistä saa ja passiivinen henkisesti tuhottu ihminen on yhteiskunnalle vielä haitallisempi kuin kuriton

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>>>Kuinka paljon tämä kolmannes tienaa tuloista?

Kun kerrot seuraavan - sanotaanko hihasta - vaikka kolmella...
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17635905/tiesitko--100-000lle-rikkaimmalle-jaettiin-perati-50-mrd-euroa-rahaa-viime-verotuksessa-!

Mutta avaukseen vain sen verran... että sitä se AUTOMAATIO tuottaa !! TYÖVOIMAA EI ENÄÄ TARVITA !!!!

JA OHJE SOPULILLE, mokulle ja kuspiälle...
        Jos rahasi ei riitä, LEIKKAA KULUTUSTA ! Tai osta käytettyä !
        sillä teillä ei ole muuta mahdollisuutta.

T. haans.sea

• Anonyymi

Suomi on menossa konkurssiin tätä menoa.

• Anonyymi

Nuo siinä mielessä koomisia että sopimuskysymyksiähän nuo on. Jos siivoojia enempi kuin lääkäreitä niin luonnollisesti siivoojilla demokratiassa olisi parempi palkka.

• Anonyymi

Tiesittekö muuten, että tämä Verkkouutiset on Kokoomuksen propaganda-sivusto? Uutiset "aivopesevät" lukijoitaan ilman sioiden objektiivista tarkastelua. Kommentit hävivät herkästi uutisesta jos ei Kokoomuksen erehtymättömyyttä kaikki hehkuta.

On hyvä muistaa,että tuo "maksava kolmasosa" saa yhteiskunnalta enemmän kuin tässä laskelmassa on ehkä otettu huomioon. Tuo hyvin toimeentuleva porukkaa kuluttaa yhteiskunnan varoilla tuotettuja taidepalveluita, ooppera- yms. taloja, teitä yms. suhteessa enemmän kuin " huonompi osaiset", heille on toteutettu maakuntien " kehitysrahoilla" hiihtokeskuksia jne. . Heidän ympäristökuormituksensa on isompi kuin muiden.

• Anonyymi

Hyvä kommentti.

• Anonyymi

Eikös nuo oopperatalot ole ihan kaikkien käytettävissä. Tietääkseni portilla ei tarvi todistaa paljonko on tienannut. Korjaa jos olen väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös nuo oopperatalot ole ihan kaikkien käytettävissä. Tietääkseni portilla ei tarvi todistaa paljonko on tienannut. Korjaa jos olen väärässä.

Tietysti on mutta pitää olla rahaa että pääsee katsomaan. Tuetaan siksi että edes kokkareilla ei noihin olisi varaa jos itse joutusivat koko lystin maksamaan.

Älytöntä tietysti tukea jos joku köyhä kokkare haluaa päteä. Maksais sitten itse jos haluaa tuollaisia erikois horo esityksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti on mutta pitää olla rahaa että pääsee katsomaan. Tuetaan siksi että edes kokkareilla ei noihin olisi varaa jos itse joutusivat koko lystin maksamaan.

Älytöntä tietysti tukea jos joku köyhä kokkare haluaa päteä. Maksais sitten itse jos haluaa tuollaisia erikois horo esityksiä.

Hmmm mutta viinaan löytyy rahaa vaikka kuinka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pääsylipussa lukisi joku mitätön 1 300 euroa vaan 1 001 300 euroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oppera muutettava liikelaitokseksi kuten Postikin muutettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten yksinkertainen oletkaan?

• Anonyymi

Kumma että jutut on sitä tasoa että ajavat ennemmin pois mahdollisia äänestäjiä.

• Anonyymi

Me kaikki maksamme mm. hyvinvointialueiden tuhansien hallinnon kokoomusta äänestävien isopalkkaisten palkkiovirkamiesten miljoonakulut. Turhat johtajat pitäisi laittaa töihin, eikä kantaa kotiin 18 000€/kk +edut.

• Anonyymi

Totta.

• Anonyymi

niinpä, pitää vaan tehdä oikeat johtopäätökset, Suomessa palkkataso on aivan liian alhainen. Jos tulee porvarihallitus, tilanne vaan pahenee.

• Anonyymi

Koko EU alueella palkkataso liian alhainen ja viranomais tehokkuus liian iso Ei köyhemmät sillai filunki pelillä pärjää että viiltää paskalta kurkun auki ja tekee sika paskasta iltapalan. Mikä tietysti pitäisi kuulua jokamiehen oikeuksiin jos kohde vittumainen sika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko EU alueella palkkataso liian alhainen ja viranomais tehokkuus liian iso Ei köyhemmät sillai filunki pelillä pärjää että viiltää paskalta kurkun auki ja tekee sika paskasta iltapalan. Mikä tietysti pitäisi kuulua jokamiehen oikeuksiin jos kohde vittumainen sika.

Aina jos kyseessä "polittinen" murha pitäisi kansalta kysyä oliko tappo oikeutettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina jos kyseessä "polittinen" murha pitäisi kansalta kysyä oliko tappo oikeutettu.

Joku siis listis Hitlerin Putinin Marinin Niinistön tai muita tuollaisia paskoja Reilu äänestys peliin.

• Anonyymi

Hyvä, että on niitä jotka kustantavat kaiken.
      Mikä elämässä on arvokkainta? Voin sen teille kertoa ja se on aika, mikä sen hinta on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3901
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1523
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1442
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1184
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      79
      977
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      254
      968
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      943
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      939
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      106
      937
    10. Kaipaan sua, Jii

Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂
      Ikävä
      56
      764
    Aihe