Noudattaako Timo Flink Jumalan kymmentä käskyä ja eikä syö sianlihaa niinkuin kunnon juutalainen?
Timo Flinkin esimerkillisyys innoittaa
10
116
Vastaukset
- Anonyymi
"Jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi."
- Anonyymi
Timo Flink voi ottaa kohtuudella viiniäkin kunhann luopuu rahanahneudesta rahauhripuheissaan.
Kirje Timolle
1. Tim. 3:8
Niin myös seurakuntapalvelijain tulee olla arvokkaita, ei kaksikielisiä, ei paljon viinin nauttijoita, ei häpeällisen voiton pyytäjiä, - Anonyymi
Timo ei pyhitä sunnuntaita eikä lepää silloin vaan kiroaa sunnuntain.
Hyvin on pastorien oppi mennyt sapatisteille kalloon.- Anonyymi
PA... Stoori.
Kertomusten kertoja jolla ei ole edes Jumalan kutsua tehtäväänsä.
Jollei todisteta muuta. - Anonyymi
Eihän sitä nyt monta päivää voi pyhittää, riittää kun sapatin pitää pyhänäpäivänä. Mene laiska muurahaisen tykö ja katso sen menoja, niin kyllä sunnuntaina voi jo töitä hehdä. Kukaan Adventisti ei kiroa sunnuntaita. Jumalakin aloitti viikon ensimmäisenä päivänä luomisen työt.
- Anonyymi
Miten Timo selityksen mestari selittää tämän?
Ilm 17:3 Ja hän vei minut hengessä erämaahan. Siellä minä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä; peto oli täynnä pilkkaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
Erään selityksen mukaa Amerikka olisi pedon kuudes pää koska sillä on sotilaallinen, poliittiinen ja taloudellinen valta Maailmassa aikainmerkkien mukaan. - Anonyymi
Ei sitä kannata edes yrittää selittää.
Tuhansien vuosien takaisia unia... ei järjen häivää.
Jokainen meistä näkee vaikka millaisia näkyjä öisin. Ei niistä kukaan rupea ennustamaan. Jos alkaa, hulluna pitävät. - Anonyymi
Timo luottaa täysin valoin ja puhtain jaloin Ellen Whiten näkyyn sapatista yms.
Pastoreiden on pakko uskoa Elleniin.- Anonyymi
Ellen usko, olen adventisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951476Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50978
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52833Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56812
- 102804
- 82800
- 32745